Jump to content


Photo
* * * * * 1 votes

Enquesta sobre els propietaris del Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
85 replies to this topic

Poll: Propietaris del Lleida Esportiu (26 member(s) have cast votes)

Us agradaria que el Lleida canviés de propietaris?

  1. Si (21 votes [80.77%])

    Percentage of vote: 80.77%

  2. No (5 votes [19.23%])

    Percentage of vote: 19.23%

Vote Guests cannot vote

#61 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Posted 20 July 2016 - 10:42 PM

Diuen que una imatge val més de mil paraules, la imatge parla per si sola, si fos només això, ho diriem...
Però a sobre si amb la imatge acompanyes frases grulleres i malsonants, no cal repetir, quedes ben retratat!!!, això és el que peca l'Esteve.
En aquesta vida és bo reconèixer els errors, ell mai ho farà, perquè la seva manera de portar el club i el famós full de ruta prevalen per sobre dels altres.
Si marxa gairebé tota la plantilla de la manera que ho han fet, icones del club, que l'estimen, és igual!!! Tant li fot!!!
Rectificar és de savis, Sr. Esteve, tu no ho faras mai, perquè l'orgull et preval.
És una pena, però de seguir aixi ens estimbarem un dia, com diem molts, però si fos la teva empresa et diria, has sembrat lo que has recollit, però arrossegues a un club històric i senyor i al darrera una afició, les teves decissions valen molt i porten conseqüències, que algun dia es veuran, però els que tenim el cor blau seguirem estimant al Lleida, l'au fenix, va resorgir de les seves cendres i nosaltres ho farem, estic convençut!!!
  • Calderon likes this

#62 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 21 July 2016 - 07:58 AM

Bueno, doncs que es venguin el club, que l'agafi algú altre (si és que hi ha algú que el vulgui agafar) i a veure que tal ho fa.

 

Ei, pero si després no fem PO i/o estirem més el braç que la màniga no vingueu plorant.

 

Veig que va ser molt productiva la reunió que vau mantenir "alguns" amb el club. Sobretot pel club que us ha unflat el cap de mala manera per justificar l'injustificable. Vaig errat?



#63 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • 1 topics

Posted 21 July 2016 - 01:21 PM

Que posin a la venda el club, et pots jugar el que vulguis que tindran ofertes. Altra cosa serà el preu que en demanin. Per 10 milions d'euros no vindrà ningú.

Em cansa la història que gràcies a aquesta gent hi ha futbol. Us recordo que hi va haver tres ofertes, i això que ho van muntar a corre-cuita i amb mil clàusules.

No els devem res. Però és que no es tracta d'això. El que es critica es el comportament impresentable que ha portat a la dissolució d'un equip irrepetible i la sortida per la porta falsa de gent que mai havia de rebre aquest tracte. Entre altres coses, que qui vulgui saber ja sap.

 

Hi havien tres ofertes, correcte.

 

Però se t'ha oblidat comentar que la guanyadora NOE RA NI DE LLEIDA. Imagina't la de ganes que hi ha a la ciutat d'agafar un marrón així.

 

PD. A mi hem consta que el comportament impresentable també ha vingut per part dels jugadors.



#64 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • 1 topics

Posted 21 July 2016 - 01:22 PM

Diuen que una imatge val més de mil paraules, la imatge parla per si sola, si fos només això, ho diriem...
Però a sobre si amb la imatge acompanyes frases grulleres i malsonants, no cal repetir, quedes ben retratat!!!, això és el que peca l'Esteve.
En aquesta vida és bo reconèixer els errors, ell mai ho farà, perquè la seva manera de portar el club i el famós full de ruta prevalen per sobre dels altres.
Si marxa gairebé tota la plantilla de la manera que ho han fet, icones del club, que l'estimen, és igual!!! Tant li fot!!!
Rectificar és de savis, Sr. Esteve, tu no ho faras mai, perquè l'orgull et preval.
És una pena, però de seguir aixi ens estimbarem un dia, com diem molts, però si fos la teva empresa et diria, has sembrat lo que has recollit, però arrossegues a un club històric i senyor i al darrera una afició, les teves decissions valen molt i porten conseqüències, que algun dia es veuran, però els que tenim el cor blau seguirem estimant al Lleida, l'au fenix, va resorgir de les seves cendres i nosaltres ho farem, estic convençut!!!

 

 

Mira, crec que tens tota la raó del món. No li costaria res sortir i reconèixer erros, però tots sabem que és (o son, no ho sé) uns xuletes i no passarà.



#65 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • 1 topics

Posted 21 July 2016 - 01:25 PM

Veig que va ser molt productiva la reunió que vau mantenir "alguns" amb el club. Sobretot pel club que us ha unflat el cap de mala manera per justificar l'injustificable. Vaig errat?

:partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:

 

 

No m'he reunit amb ningú del club ni conec a ningú dels que estan allà dins. Alguns us munteu unes películes que fan por.

 

PD. Jo no justifico l'injustificable, AIXÒ ÉS EL QUE US SEMBLA, jo vinc a donar la meva opinió.



#66 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Posted 21 July 2016 - 01:32 PM

Hi havien tres ofertes, correcte.

 

Però se t'ha oblidat comentar que la guanyadora NOE RA NI DE LLEIDA. Imagina't la de ganes que hi ha a la ciutat d'agafar un marrón així.

 

PD. A mi hem consta que el comportament impresentable també ha vingut per part dels jugadors.

 

Et consta de no se sap quines fonts. Segons tu, cap del club. Molt fiable tot plegat.



#67 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 21 July 2016 - 01:40 PM

Hi havien tres ofertes, correcte.

Però se t'ha oblidat comentar que la guanyadora NOE RA NI DE LLEIDA. Imagina't la de ganes que hi ha a la ciutat d'agafar un marrón així.

PD. A mi hem consta que el comportament impresentable també ha vingut per part dels jugadors.

La oferya guanyadora, Anabel Junyent, no era de Lleida? Que potser no va ser la darrera presidenta de la Unió Esportiva? Que no hi havia el Tatxo al darrere? En sèrio vols defensar aquesta postura? En sèrio??? O es que si no tens certificat d'empadronament no pots jugar a aquest joc?


A mi també em consten moltes coses. Però la que més pena em fa és la roda de premsa d'Albert Esteve. Els marrons del vestuari els arregles dins el vestuari. Si no saps això és que en ta vida has jugat a un equip.

Res de tot això hauria passat si el president no fos un xulo. Si després de la declaració dels jugadors surt a la roda de premsa i diu "doncs sí, tenim un problema de finançament i estem treballant per arreglar -lo. Sentim molt el que està passant", avui tots estaríem parlant d'una altra cosa.

S'ha de tenir més vista.
  • GTS likes this

#68 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • 1 topics

Posted 21 July 2016 - 02:13 PM

Et consta de no se sap quines fonts. Segons tu, cap del club. Molt fiable tot plegat.

Perdóooo? Jo no he negat mai les males formes de la directiva.

 

PD. Alguns jugadors es van liar a enviar missatges de watssap de forma massiva un dia entre setmana a les 23h a un directiu. Aquest directiu va bloquejar els jugadors i altres van pendre exemple pq pensaven que els hi podria passar el mateix.

 

Ale, ja teniu un exemple de mal comportament per part dels jugadors i ja sabeu a que van vindre els bloquejos de watssap.

 

PD2. Un altre mal comportament per part de la directiva debia ser fitxar a Urko lesionat després de quasi un any en blanc

 

PD3 O renovar per dos anys a idiakez després de Cornellà i fixtar els jugadors que volia.

 

PD4 O ratificar-lo després d'un inici de temporada molt fluix

 

PD5 Veieu com NO TOT el que fa aquesta directvia està malament?



#69 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • 1 topics

Posted 21 July 2016 - 02:14 PM

La oferya guanyadora, Anabel Junyent, no era de Lleida? Que potser no va ser la darrera presidenta de la Unió Esportiva? Que no hi havia el Tatxo al darrere? En sèrio vols defensar aquesta postura? En sèrio??? O es que si no tens certificat d'empadronament no pots jugar a aquest joc?


A mi també em consten moltes coses. Però la que més pena em fa és la roda de premsa d'Albert Esteve. Els marrons del vestuari els arregles dins el vestuari. Si no saps això és que en ta vida has jugat a un equip.

Res de tot això hauria passat si el president no fos un xulo. Si després de la declaració dels jugadors surt a la roda de premsa i diu "doncs sí, tenim un problema de finançament i estem treballant per arreglar -lo. Sentim molt el que està passant", avui tots estaríem parlant d'una altra cosa.

S'ha de tenir més vista.

 

Jo tenia entès que el capital d'Anabel Junyent venia de Barcelona. Ojo, puc estar equivocat. Si és així, me la envaino.



#70 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Posted 21 July 2016 - 03:01 PM

Perdóooo? Jo no he negat mai les males formes de la directiva.

 

PD. Alguns jugadors es van liar a enviar missatges de watssap de forma massiva un dia entre setmana a les 23h a un directiu. Aquest directiu va bloquejar els jugadors i altres van pendre exemple pq pensaven que els hi podria passar el mateix.

 

Ale, ja teniu un exemple de mal comportament per part dels jugadors i ja sabeu a que van vindre els bloquejos de watssap.

 

PD2. Un altre mal comportament per part de la directiva debia ser fitxar a Urko lesionat després de quasi un any en blanc

 

PD3 O renovar per dos anys a idiakez després de Cornellà i fixtar els jugadors que volia.

 

PD4 O ratificar-lo després d'un inici de temporada molt fluix

 

PD5 Veieu com NO TOT el que fa aquesta directvia està malament?

 

1. No sé quina relació té el que he posat amb que tu neguis les males formes de la directiva o no.

 

2. Pareu les rotatives! Ja era hora que algú dels qui anàveu insinuant i dient que sabíeu més que els altres expliqués alguna cosa en concret. De fet, no dubto que hi hagin hagut mals comportaments per part d'alguns jugadors envers la directiva. Però cap dels que  no hem estat dins podem jutjar qui ha estat el primer en tirar la pedra, per dir-ho d'alguna manera. El que podem jutjar és l'exposició pública  d'uns i altres, i aquí la directiva surt retratada. Les demanda de voler obligar els jugadors a signar el famós document del full de ruta és inadmissible.

 

3. Si es fitxa a Urko és perquè es confia que pot recuperar un bon nivell, no per caritat cristiana. El mateix amb Idiakez, si se'l renova és perquè s'hi creu. I això no dóna dret a insultar-lo en roda de premsa (sinó és com un insult o una falta de respecte, ja em diràs com s'interpreta el "cría cuervos").

 

4. Ningú (o pràcticament ningú, ara no repassaré tot el que s'ha dit) diu que tot es faci malament. La gestió esportiva ha estat molt bona. El tracte humà, molt deficient.



#71 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 21 July 2016 - 03:07 PM

 

PD. A mi hem consta que el comportament impresentable també ha vingut per part dels jugadors.

 

Després d'això dius que no t'has reunit amb ningú del club. Ens pots explicar com saps aquestes interioritats si no és a través d'algú del club? La resta no tenim el plaer de coneixer segons quines coses.

A alguns, reitero, US HAN UNFLAT EL CAP.

 

La diferència amb la resta és que nosaltres ens basem amb dades que han aparegut als mitjans i desconeixem el que a VOSALTRES us ha explicat el club. Tot molt ètic.

Si hi ha coses que desconeixem la majoria d'abonats que surtin a la palestra i ho diguin i que no utilitzin a aficionats com VOSALTRES o a trolls per les xarxes socials a llençar missatges subliminals.

 

Ho tenen ben fàcil. Assemblea. O aquest any no toca? Això també ho justifiques?



#72 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • 1 topics

Posted 21 July 2016 - 05:48 PM

Després d'això dius que no t'has reunit amb ningú del club. Ens pots explicar com saps aquestes interioritats si no és a través d'algú del club? La resta no tenim el plaer de coneixer segons quines coses.

A alguns, reitero, US HAN UNFLAT EL CAP.

 

La diferència amb la resta és que nosaltres ens basem amb dades que han aparegut als mitjans i desconeixem el que a VOSALTRES us ha explicat el club. Tot molt ètic.

Si hi ha coses que desconeixem la majoria d'abonats que surtin a la palestra i ho diguin i que no utilitzin a aficionats com VOSALTRES o a trolls per les xarxes socials a llençar missatges subliminals.

 

Ho tenen ben fàcil. Assemblea. O aquest any no toca? Això també ho justifiques?

 

Jo cada dia vaig al despatx del president (a casa li diem l'Albertito, ja hi ha confiança), em serveix un wisket, poso els peus sobre la taula i em va explicant cosetes.

 

Mai he parlat amb cap directiu del Lleida. Cadascú te les seves fonts, t'arriben coses de diferents canals, aquestes coses van quadrant i el puzzle va sortint.

 

PD. evidentment que s'hauria d'haver fet l'assemblea.



#73 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 21 July 2016 - 06:01 PM

Tu ho has dit. Cadascú té les seves fonts. I a mi les meves (molt fiables) m'han dit que s'han reunit amb un grup de seguidors i riute'n tú de la menjada de cap del Daesh.

 

PD. Sóc més de Gin Tonic jo.


  • 33ngel likes this

#74 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • 1 topics

Posted 21 July 2016 - 06:07 PM

Tu ho has dit. Cadascú té les seves fonts. I a mi les meves (molt fiables) m'han dit que s'han reunit amb un grup de seguidors i riute'n tú de la menjada de cap del Daesh.

 

PD. Sóc més de Gin Tonic jo.

 

Doncs ja et dic jo que no estic entre ells.

 

Per cert, lo de insinuar que sóc un troll ha estat lamentable. Crec que sóc molt curós i no he titllat a ningú amb cap paraula lletja,; així qu espero el mateix tracte.



#75 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 21 July 2016 - 06:18 PM

Aclaro. Lo de troll no ho deia per tú company. Però és de domini públic que membres de la directiva utilitzen perfils falsos a les xxss.
  • 33ngel likes this

#76 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • 1 topics

Posted 21 July 2016 - 06:24 PM

Aclaro. Lo de troll no ho deia per tú company. Però és de domini públic que membres de la directiva utilitzen perfils falsos a les xxss.

Anyways, no passa res.



#77 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 22 July 2016 - 08:10 AM

El que és vomitiu i fastigós és l'ús que està fent la directiva de "certes persones", que casualment són les mateixes que quan surt algú a criticar algun aspecte, ataquen com a corbs.

 

Gent que es soci de fa un any,  algun altre que ni ho és.

 

I el que és més esperpèntic. Utilitzen la tàctica de "tirar la pedra i amagar la mà". Diuen que saben coses, que tenen informació que la resta no tenim...però no aclareixen d'on ho han tret, tot i que no costa gaire esbrinar-ho.

 

Es permeten la llicència de dir mercenaris, basura, acabats i altres adjectius no gaire bonics als jugadors que, no oblidem, TAMBÉ VAN SER PART DEL CLUB. A uns jugadors que van estar 5 mesos sense cobrar, però que ens van fer somiar fins l'ultim minut.

 

Ahir es va filtrar que un grup de 3-5 jugadors van arrancar els escuts de tribuna. De veritat cal entrar en aquest joc tan brut?

 

Si tot el que diuen els LLEPACULS de la directiva és cert, per qué no ha sortit la pròpia directiva a manifestar-ho?

 

Per qué es pretén embrutar la imatge d'uns jugadors que casi ens duen a la glòria?

 

Fart d'aquesta guàrdia pretoriana que, insisteixo, SEMPRE SÓN ELS MATEIXOS. Pocs, però tòxics i agressius com els corbs.

 

Enhorabona a la directiva. El que no havia vist durant 30 anys de soci, ho estic veien ara. Felicitats!


  • 33ngel likes this

#78 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • 1 topics

Posted 22 July 2016 - 04:54 PM

El que és vomitiu i fastigós és l'ús que està fent la directiva de "certes persones", que casualment són les mateixes que quan surt algú a criticar algun aspecte, ataquen com a corbs.

 

Gent que es soci de fa un any,  algun altre que ni ho és.

 

I el que és més esperpèntic. Utilitzen la tàctica de "tirar la pedra i amagar la mà". Diuen que saben coses, que tenen informació que la resta no tenim...però no aclareixen d'on ho han tret, tot i que no costa gaire esbrinar-ho.

 

Es permeten la llicència de dir mercenaris, basura, acabats i altres adjectius no gaire bonics als jugadors que, no oblidem, TAMBÉ VAN SER PART DEL CLUB. A uns jugadors que van estar 5 mesos sense cobrar, però que ens van fer somiar fins l'ultim minut.

 

Ahir es va filtrar que un grup de 3-5 jugadors van arrancar els escuts de tribuna. De veritat cal entrar en aquest joc tan brut?

 

Si tot el que diuen els LLEPACULS de la directiva és cert, per qué no ha sortit la pròpia directiva a manifestar-ho?

 

Per qué es pretén embrutar la imatge d'uns jugadors que casi ens duen a la glòria?

 

Fart d'aquesta guàrdia pretoriana que, insisteixo, SEMPRE SÓN ELS MATEIXOS. Pocs, però tòxics i agressius com els corbs.

 

Enhorabona a la directiva. El que no havia vist durant 30 anys de soci, ho estic veien ara. Felicitats!

A veure, per alusions...

 

 

1. Si es "tira la pedra i s'amaga la mà" com dius es fa per no abusar de la confiança que t'ha dipositat el que t'hagi donat la informació.

2. Mai he insultat a cap jugador.

3. Alguns d'aquests jugadors jugadors que quasi ens duen "a la glòria" també han sigut protagonistes de fets lamentables (i no diré més que ahir ja vaig parlar massa i m'ha sortit car).

4. Et dono la raó en que la directiva us carrega de raons quan no dóna explicacions o no convoca l'assamblea. Falla la política comunicativa del club.

5. Tòxics, corbs, guàrdia rpetoriana, llepaculs (millor tindrem que callar perquè no ens titllin d'això últim) Ja et vaig avisar ahir de les paraules lletges, jo no insulto mai a ningú ni faig etiquetes. Ni a jugadors ni aficonats.

6. Si "sempre són els mateixos" es perque són/som coherents, no creus?

 

PD. Cobo ha fitxat pel Depor i avui el DT del Lleida ha dit que tenia contracte. Aquí tens un exemple de que les formes dels jugadors també fallen. 

 

PD2. Aquest és el meu últim missatge, m'hen vaig del fòrum, veig que no sóc ben rebut i no m'agrada estar als llocs on no se m'admet.



#79 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 22 July 2016 - 05:45 PM

T'has parat a pensar que els demés potser també tenim informació?

Deutes amb proveïdors millor no parlar-ne, no?

O amb el futbol base?

Per no parlar de les formes mafioses indignes d'un club que vol ser gran i que segur que desconeixeu.

Però vosaltres seguiu llençant merda als jugadors....seguiu.

És tot tan perfecte i idilic que per això abonats de fa 30 anys s'estan plantejant no renovar el carnet. Aneu creient tot lo de la directiva.

Repassa l'última roda de premsa del president i es una mentida rera l'altra.

En fi...
  • 33ngel and Calderon like this

#80 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Posted 22 July 2016 - 06:47 PM

A veure, per alusions...

 

 

1. Si es "tira la pedra i s'amaga la mà" com dius es fa per no abusar de la confiança que t'ha dipositat el que t'hagi donat la informació.

2. Mai he insultat a cap jugador.

3. Alguns d'aquests jugadors jugadors que quasi ens duen "a la glòria" també han sigut protagonistes de fets lamentables (i no diré més que ahir ja vaig parlar massa i m'ha sortit car).

4. Et dono la raó en que la directiva us carrega de raons quan no dóna explicacions o no convoca l'assamblea. Falla la política comunicativa del club.

5. Tòxics, corbs, guàrdia rpetoriana, llepaculs (millor tindrem que callar perquè no ens titllin d'això últim) Ja et vaig avisar ahir de les paraules lletges, jo no insulto mai a ningú ni faig etiquetes. Ni a jugadors ni aficonats.

6. Si "sempre són els mateixos" es perque són/som coherents, no creus?

 

PD. Cobo ha fitxat pel Depor i avui el DT del Lleida ha dit que tenia contracte. Aquí tens un exemple de que les formes dels jugadors també fallen. 

 

PD2. Aquest és el meu últim missatge, m'hen vaig del fòrum, veig que no sóc ben rebut i no m'agrada estar als llocs on no se m'admet.

 

Sobre el punt 1. Entenc que la  directiva ha filtrat informacions sobre suposats mals comportaments dels jugadors a gent propera. Sinó no se m'acut cap altra forma que hi hagi gent que pugui saber aquest tipus de coses. En cas que sigui així, no entenc perquè hi ha gent que té el dret a estar informada sobre certes coses i gent que no. O es calla o es comunica el que s'hagi de comunicar. I, òbviament, el que podeu tenir és la versió d'un costat, la directiva. Suposo que no hauran explicat res del que ells han fet malament, que segur hi és. Pretendre que la resta confiem a cegues en la versió del club que, per a més inri, ni tan sols coneixem, potser és demanar tenir massa fe.

 

Sobre el punt 2. Recordo que li vas dir rata a Pau Bosch per marxar com ho va fer (el com, sembla que també ho sabeu uns certs privilegiats només).


  • samilof and Calderon like this




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users