Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Enquesta sobre els propietaris del Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
85 respuestas en este tema

Encuesta: Propietaris del Lleida Esportiu (26 member(s) have cast votes)

Us agradaria que el Lleida canviés de propietaris?

  1. Si (21 votos [80.77%])

    Porcentaje de voto: 80.77%

  2. No (5 votos [19.23%])

    Porcentaje de voto: 19.23%

Votar Invitados no pueden votar

#41 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 15 julio 2016 - 06:51

Ens fa falta tranquil.litat i que rodi la pilota

Falten formes i educació.

 

Veurem com acaben les coses.



#42 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 15 julio 2016 - 06:53

Falten formes i educació.
 
Veurem com acaben les coses.


Doncs acabaran bé...home
  • Snail y samilof ho han agraït

#43 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 15 julio 2016 - 06:54

Res de sarau..lo club està assentat amb els seus defectes i coses a millorar i l'afició és madura i exigent.. lo normal.

Maduresa, lo que falte a la directiva. Criar canes no es sinonim de res. Porten 5 anys manan i no han apres res de formes. Seligrat va acabar malament, idiakez també, comunicat de jugadors.....

 

L'altre dia comunicat de les peñes, pero ei, tot es fa perfecte.

 

Ni assemblea, ni cap RdP dien que s'han equivocat o demanan disculpes per res.

 

Els amos del full de ruta.



#44 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 15 julio 2016 - 06:59

Maduresa, lo que falte a la directiva. Criar canes no es sinonim de res. Porten 5 anys manan i no han apres res de formes. Seligrat va acabar malament, idiakez també, comunicat de jugadors.....
 
L'altre dia comunicat de les peñes, pero ei, tot es fa perfecte.
 
Ni assemblea, ni cap RdP dien que s'han equivocat o demanan disculpes per res.
 
Els amos del full de ruta.



Ja ha quedat clara la teua postura..
  • o han agraït

#45 12345678910

12345678910

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 17 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 julio 2016 - 07:09

Anims nois, no podem defallir, l'any vinent a segona A, fa molt de temps que ho tenim a tocar, TORNAREM.

Visca el Lleida.

#46 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 15 julio 2016 - 07:15

Ja ha quedat clara la teua postura..

Si, la meva postura es estar a favor de les bones formes, la bona fe i el respecte cap als treballadors i afició, que son els que realment son el Lleida.

La teva també ha quedat clara.

P.D: es curios que sol sapiguis contestar això envers al meu comentari amb els fets als que he fet referencia.

#47 2naphtol

2naphtol

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 98 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 julio 2016 - 09:50

Anims nois, no podem defallir, l'any vinent a segona A, fa molt de temps que ho tenim a tocar, TORNAREM.

Visca el Lleida.

I amb quin equip dius que pujarem? Perque de moment tenim 6 jugadors que jo sàpiga, i no sembla que cap jugador amb 2 dits de front vulgui venir a un club on rebrà el tracte que han rebut els jugadors de la passada temporada.

 

Si s'haguessin fet les coses bé i haguéssim mantingut alguns jugadors (mantenir a Idiakez hagués sigut genial) de l'equipàs que teníem, potser si que em creuria que ho tenim a tocar, però de moment crec que estem més a prop de baixar a 3a que de pujar.


  • o han agraït

#48 MAN

MAN

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 8 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o Poblaciólleida

Escrito 18 julio 2016 - 10:42

Com vols que es valori positivament a una "persona(?)" que castiga els jugadors sense cobrar? És bàsic i innegociable això...i el dictador cada any treient pit de superávit...

 

Jo personalment preferiría estar a tercera amb jugados de la casa i un president decent encara que fos xinés o de marimunt, que a primera amb un Esteve, Massana o Llauradó encapçalant el nostre club i fitxant mercenaris del futbol (sinó no vindrien amb els antecedents del president).

 

El Lleida ha tingut presidents bons i no tant bons però el que ens ha avergonyit aquesta xusma aqests darrers anys no s'havia vist mai.

 

Els colors són el primer i els valors també.



#49 MAN

MAN

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 8 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o Poblaciólleida

Escrito 18 julio 2016 - 10:47

Ja ja ja..és veritat és un autèntic full de ruta, i transversal, jajaja...

 

Algú em pot dir quin és el comunicat dels jugadors al què us referiu? no el conec o recordo...



#50 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 19 julio 2016 - 07:29

Ja ja ja..és veritat és un autèntic full de ruta, i transversal, jajaja...

 

Algú em pot dir quin és el comunicat dels jugadors al què us referiu? no el conec o recordo...

 

Aquí el tens: http://www.naciodigi...ontra/directiva


  • o han agraït

#51 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 julio 2016 - 12:08

Em fot gràcia aquesta enquesta, jaja. SI tenim fútbol de miracle a Lleida. NINGÚ d'aqui volia el club. L'oferta teòricament guanyadora era d'una senyoreta de BCN que al final va resultar que no complia els requisits, i de retruc se'l van quedar quedar els Esteve. I en referència al que diu MAN.. doncs sincerament.. de moment a mi m'avergonyeix més haver desaparegut deixant a deure 28 milions d'€, i la figura d'anteriors presidents i/o propietaris, que no pas aquesta Directiva que fa 5 anys que és al club.

 

No els defenso, ésclar que han fet coses malament, però no crec que sigui comparable amb moltes de les coses que històricament el Lleida ha viscut.


  • o han agraït

#52 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 julio 2016 - 04:08

Em fot gràcia aquesta enquesta, jaja. SI tenim fútbol de miracle a Lleida. NINGÚ d'aqui volia el club. L'oferta teòricament guanyadora era d'una senyoreta de BCN que al final va resultar que no complia els requisits, i de retruc se'l van quedar quedar els Esteve. I en referència al que diu MAN.. doncs sincerament.. de moment a mi m'avergonyeix més haver desaparegut deixant a deure 28 milions d'€, i la figura d'anteriors presidents i/o propietaris, que no pas aquesta Directiva que fa 5 anys que és al club.

 

No els defenso, ésclar que han fet coses malament, però no crec que sigui comparable amb moltes de les coses que històricament el Lleida ha viscut.

Subscric aquest missatge punt per punt i lletra per leltra. És que és així.



#53 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 20 julio 2016 - 01:06

Subscric aquest missatge punt per punt i lletra per leltra. És que és així.

50% en acord i 50% Desacord.
Aquí els unics bons presidents que em tingut en les darrres dècades que jo recordi són Mario duran (D.E.P) i Antonio Gausi.
Ni Roca Llauradó, Txatxo, ni els últims (desde el 2007 al 2011) estava desconectati ara he tornat ha experimentar el meu gran sentiment i cor blau.
Esteves= males formes, xulesca i prepotència.
En aquell moment 2011 era la millor opció, gent de Lleida.
Ara per mi aquest 2015 en Albert Esteve ha perdut tota la meva credibilitat, s'ho ha guanyat a pols i es un mal que trigarà a cicatritzar, la ferida és molt profunda.
Ara amb l'afició em sento enganyat.

#54 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 20 julio 2016 - 01:09

Perdó em referia 2016 i lo que he dit ho ratifico, doncs espero pel bé del club les aigües tornin al seu lloc, dic...

#55 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 20 julio 2016 - 07:40

50% en acord i 50% Desacord.
Aquí els unics bons presidents que em tingut en les darrres dècades que jo recordi són Mario duran (D.E.P) i Antonio Gausi.
Ni Roca Llauradó, Txatxo, ni els últims (desde el 2007 al 2011) estava desconectati ara he tornat ha experimentar el meu gran sentiment i cor blau.
Esteves= males formes, xulesca i prepotència.
En aquell moment 2011 era la millor opció, gent de Lleida.
Ara per mi aquest 2016 en Albert Esteve ha perdut tota la meva credibilitat, s'ho ha guanyat a pols i es un mal que trigarà a cicatritzar, la ferida és molt profunda.
Ara amb l'afició em sento enganyat.

 

+1



#56 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 20 julio 2016 - 07:41

Em fot gràcia aquesta enquesta, jaja. SI tenim fútbol de miracle a Lleida. NINGÚ d'aqui volia el club. L'oferta teòricament guanyadora era d'una senyoreta de BCN que al final va resultar que no complia els requisits, i de retruc se'l van quedar quedar els Esteve. I en referència al que diu MAN.. doncs sincerament.. de moment a mi m'avergonyeix més haver desaparegut deixant a deure 28 milions d'€, i la figura d'anteriors presidents i/o propietaris, que no pas aquesta Directiva que fa 5 anys que és al club.

 

No els defenso, ésclar que han fet coses malament, però no crec que sigui comparable amb moltes de les coses que històricament el Lleida ha viscut.

No el defenso...

 

jaja

 

 

La directiva no te carta blanca per fer lo que vulgui. Dir que no el volia ningú no e sun argument solid per poder fer el que et roti.

 

Sort que això un dia o altre petara i vosaltres us amagareu per no reconeixer la gestió esperpentica que s'esta fen en aquest club.


  • o han agraït

#57 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 20 julio 2016 - 08:04

No el defenso...

 

jaja

 

 

La directiva no te carta blanca per fer lo que vulgui. Dir que no el volia ningú no e sun argument solid per poder fer el que et roti.

 

Sort que això un dia o altre petara i vosaltres us amagareu per no reconeixer la gestió esperpentica que s'esta fen en aquest club.

 

Esperpèntica significa no deure res a ningú i fer tres PO en cinc anys?

 

Podran cometre molts errors i podreu dir que la seva gestió és més o menys dolenta. Però esperpèntica??????



#58 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 20 julio 2016 - 08:08

Esperpèntica significa no deure res a ningú i fer tres PO en cinc anys?

Podran cometre molts errors i podreu dir que la seva gestió és més o menys dolenta. Però esperpèntica??????


Esperpèntica em sembla una definició ben acurada. Els resultats esportius han estat bons, però les bestieses del president sobren totalment.

I per molt que vulgueu treure pit per dues renovacions, vosaltres mateixos veieu quines són les causes de la espantada general.

+ Totes les barrabassades que hem presenciat. Des de Seligrat fins el cria corbs passant per Chamorro.

#59 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 20 julio 2016 - 08:14

Bueno, doncs que es venguin el club, que l'agafi algú altre (si és que hi ha algú que el vulgui agafar) i a veure que tal ho fa.

 

Ei, pero si després no fem PO i/o estirem més el braç que la màniga no vingueu plorant.



#60 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 20 julio 2016 - 09:21

Que posin a la venda el club, et pots jugar el que vulguis que tindran ofertes. Altra cosa serà el preu que en demanin. Per 10 milions d'euros no vindrà ningú.

Em cansa la història que gràcies a aquesta gent hi ha futbol. Us recordo que hi va haver tres ofertes, i això que ho van muntar a corre-cuita i amb mil clàusules.

No els devem res. Però és que no es tracta d'això. El que es critica es el comportament impresentable que ha portat a la dissolució d'un equip irrepetible i la sortida per la porta falsa de gent que mai havia de rebre aquest tracte. Entre altres coses, que qui vulgui saber ja sap.
  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos