Jump to content


Photo
* * * * * 1 votes

Enquesta sobre els propietaris del Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
85 replies to this topic

Poll: Propietaris del Lleida Esportiu (26 member(s) have cast votes)

Us agradaria que el Lleida canviés de propietaris?

  1. Si (21 votes [80.77%])

    Percentage of vote: 80.77%

  2. No (5 votes [19.23%])

    Percentage of vote: 19.23%

Vote Guests cannot vote

#1 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 14 July 2016 - 03:46 PM

Es per saber més o menys que opine la gent del foro.

 

A veure que tal.



#2 BusiSolutions

BusiSolutions

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 74 posts
  • 0 topics

Posted 14 July 2016 - 06:00 PM

Jo ho sento però, encara que moltes coses no m'hagin agradat aquesta temporada ( sobretot en les formes ), en l'àmbit esportiu ( que es el que més m'importa ) el resultat es 3 play offs en 4 temporades. Gairebé 4 de 4 i tots sabem que ha anat del canto d'un duro de no pujar. Els anys anteriors, avorrits com a ostres i més aviat lluitant per la permanència. Jo aquests darrers anys m'ho he passat bé i això te dinàmica d'ascens tard o d'hora. 


  • Snail likes this

#3 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 14 July 2016 - 06:11 PM

És impossible contestar amb un sí o un no. I cal plantejar-se moltes preguntes com:

 

-Qui vindrà?

 

-Algú vol el club?

 

-L'agafaran xinesos?

 

- Amb quines condicions?

 

Com ja he comentat en infinitat de posts aquesta directiva té un mal endèmic que és la poca o nul.la comunicació i, en massa ocasions, la falta de formes i poc tacte en determinades situacions.

Ara bé, no tot és negre com alguns ho volen pintar. Se m'acudeixen vàries coses que han fet bé, molt bé o excel.lent:

 

- El nivell esportiu de l'equip ha pujat de forma notable. De ningunejar per la 2a B sense cap altra aspiració que quedar a meitat de taula, a fer equips cada any competitius amb un augment considerable qualitativament.

 

- A nivel social el sentiment de ser del Lleida ha rebrotat. Evidentment, aquest any la cosa ha acabat malament i de forma lamentable pel que respecta al desmembrament de l'equip i la forma en que han marxat els jugadors, però és innegable que ha hagut un canvi i el Lleida ha tornat a ser motiu d'orgull. S'han tornat a fer desplaçaments en massa (qui no recorda Badalona?), etc.

 

- Hem tornat a veure PLE el Camp d'Esports, una cosa utòpica 4 anys enrera.

 

Lo dit, coses dolentes, i tant, però coses bones, unes quantes.

 

Tampoc m'agradaria que marxessin ells i agafés el club qualsevol altre amb ves a saber quines intencions.

 

És un qüestió massa complexa com per contestar amb un SÍ o un NO.


  • Snail, samilof and 33ngel like this

#4 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 14 July 2016 - 06:18 PM

És impossible contestar amb un sí o un no. I cal plantejar-se moltes preguntes com:

 

-Qui vindrà?

 

-Algú vol el club?

 

-L'agafaran xinesos?

 

- Amb quines condicions?

 

Com ja he comentat en infinitat de posts aquesta directiva té un mal endèmic que és la poca o nul.la comunicació i, en massa ocasions, la falta de formes i poc tacte en determinades situacions.

Ara bé, no tot és negre com alguns ho volen pintar. Se m'acudeixen vàries coses que han fet bé, molt bé o excel.lent:

 

- El nivell esportiu de l'equip ha pujat de forma notable. De ningunejar per la 2a B sense cap altra aspiració que quedar a meitat de taula, a fer equips cada any competitius amb un augment considerable qualitativament.

 

- A nivel social el sentiment de ser del Lleida ha rebrotat. Evidentment, aquest any la cosa ha acabat malament i de forma lamentable pel que respecta al desmembrament de l'equip i la forma en que han marxat els jugadors, però és innegable que ha hagut un canvi i el Lleida ha tornat a ser motiu d'orgull. S'han tornat a fer desplaçaments en massa (qui no recorda Badalona?), etc.

 

- Hem tornat a veure PLE el Camp d'Esports, una cosa utòpica 4 anys enrera.

 

Lo dit, coses dolentes, i tant, però coses bones, unes quantes.

 

Tampoc m'agradaria que marxessin ells i agafés el club qualsevol altre amb ves a saber quines intencions.

 

És un qüestió massa complexa com per contestar amb un SÍ o un NO.

 

La primera i tercera pregunta son les mateixes, la resposta a la segona pregunta es SÍ. I la pregunta de les condicions no te respsota ja que mai les sabras, com tampoc sabies les condicions dels Esteve cuan van adquirir el club. Ells vendran el club a qui vulguin i cuan ho facin tampoc posaran a exposició publica les condicions.

 

Esta clar que un moment o altre el vendran, no estaran 50 anys.

 

Estic d'acord en que moltes coses s'han fet bé, pero ho han unes coses que per mi son més improtants que els resultats o plenar el camp 2 cops en 5 anys. Les formes. Cuan un club deixa de banda les formes, deixant en evidencia el malestar personal dels directius amb certs jugadors, i traspasant aquest malestar a la comunicació del club, fen lo que han fet amb varios jugadors (mes ben dit el que no han fet, despedirlos), per mi tot lo altre pase a segon pla.

 

Esta clar que aixo son opinions, totes respectables.

 

Per a mi ja podem tornar a ningunejar 10 anys per 2B pero pagan al dia i tenint un tracte humà amb els treballadors, abans que fer 3 playoffs i acabar com hem acabat aquesta temporada.

 

HEM ACABAT AMB UN EQUIP ON NOMÉS S'HI HAN QUEDAT LES PERSONES QUE TENEN CONTRACTE.

 

0 RENOVACIONS

 

Això no ho he vist mai.

 

En fi, per molts resultats esportius que hi hagi, mai podré comulgar amb una directiva a la cual 20 jugadors li fan un comunicat com el que li van fer. MAI.

 

A la meva balança personal pesa moltíssim més el respecte i la bona fe que no pas els resultats esportius. (a part que no esta renyida una cosa amb l'altra. Pero en la situació del nostre club, trio quedar 11é i tenir uns jugadors que parlin bé del meu club que no pas lo que tenim ara)


  • Snail, Calderon, XavierLleida and 2 others like this

#5 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 posts
  • 0 topics

Posted 14 July 2016 - 06:22 PM

Rotundament SI que vull que canvii de mans i m'es igual qui vingui perque de ben segur que millorara el desastre que tenim ara governant el Lleida (fractura social, mala imatge de cara a l'exterior, nula i vergonyosa comunicacio i sobretot no massa bones persones al carrec), per tant motius mes que suficients perque quan mes aviat millor toquin el dos del Camp d'Esports.

A mi si l'equip ha fet 3 playoff en 5 anys me la repampimfla, a mi m'interessa que el club no cometi errors en comunicacio i tracte personal amb els seus treballadors i abonats que paguem religiosament l'abonament anual i per descomptat tambe per la nula capacitat de moure's a l'hora de buscar nous sponsors perque no cal dir que Ramon Soler i Paco Monzon per no dir la Paeria i la Diputacio ja els tenia la Unió Esportiva Lleida per tant no compten com a sponsors que han trovat els Esteve, que de moment no en porten cap perque suposo que no comptareu lo de LleidaBet oi? Allo es mes cortina de fum que altra cosa.

Ja no penso dir res mes al respecte ja prou clar ho he dit pero mireu el que pensa la gent i veureu com la immensa majoria n'estem fins als nassos d'aquesta gentussa.
Ara si, tot dit ja
  • mano likes this

#6 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 posts
  • 0 topics

Posted 14 July 2016 - 06:28 PM

Ahhhh i no dubteu d'una cosa senyors que aqui vec molta inexperiencia i xerrar massa i es molt facil d'entendre, com a homes de negocis els Esteve si els arriba una bona oferta per vendre's el Lleida ho faran molt i molt i mooooollt gustosament a qui sels foti pel davant siguin xinos o mandarinos a qui sigui perque aquests van a lo que van a fotre negoci amb el Lleida i punt i la resta els importa una merda (parlant clar).

A veure si despres que es venguin el Club es fan abonats del Lleida jajajajaja, no sen faran pas noooooooo ja us ho dic ara, aquests nomes els mou el money money
  • MAN and mano like this

#7 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 posts
  • 0 topics

Posted 14 July 2016 - 06:30 PM

Totalment d'acord amb el teu brillant comentari Samilof
  • samilof likes this

#8 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 posts
  • 1 topics

Posted 14 July 2016 - 06:38 PM

Es de bien nacido ser agradecido.

 

S'han pogut fer coses malament, sense dubte, i se n'han fet, com per exemple aquest final de temporada, on s'ha enrarit l'ambient amb tot això dels impagaments, i els jugadors, molts, han acabat marxant per la porta del darrera, sense fer-se ni menció a la pagina web, i, ara per ara, no se sap oficialment amb quants jugadors compta la plantilla del 1r equip, és un misteri. Però  cal tenir en compte que els actuals gestors/propietaris del club fa 5 anys que hi són. És molt poc temps, i tothom ha d'aprendre, i que, si no fos per ells, no tindriem fútbol a Lleida. Això no és patente de corso per passar per alt les coses que es puguin arribar a fer malament, però també cal tenir-ho en consideració

 

Esporivament, perfecte. 3 de 4 PO..i no vam fer el quart del cuarto d'un duro

 

Particularment aquesta post-temporada no m'està fent trempar gens, però igual és la temporada que s'aconsegueix l'objectiu, qui sap.

 

Visca el Lleida!


  • Snail likes this

#9 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 14 July 2016 - 06:43 PM

Es de bien nacido ser agradecido.

 

S'han pogut fer coses malament, sense dubte, i se n'han fet, com per exemple aquest final de temporada, on s'ha enrarit l'ambient amb tot això dels impagaments, i els jugadors, molts, han acabat marxant per la porta del darrera, sense fer-se ni menció a la pagina web, i, ara per ara, no se sap oficialment amb quants jugadors compta la plantilla del 1r equip, és un misteri. Però  cal tenir en compte que els actuals gestors/propietaris del club fa 5 anys que hi són. És molt poc temps, i tothom ha d'aprendre, i que, si no fos per ells, no tindriem fútbol a Lleida. Això no és patente de corso per passar per alt les coses que es puguin arribar a fer malament, però també cal tenir-ho en consideració

 

Esporivament, perfecte. 3 de 4 PO..i no vam fer el quart del cuarto d'un duro

 

Particularment aquesta post-temporada no m'està fent trempar gens, però igual és la temporada que s'aconsegueix l'objectiu, qui sap.

 

Visca el Lleida!

3 playofss en 5 anys. (pero repeteixo tot lo que he dit en el meu comentari anterior)

 

I no es necesari esperar més temps per saber la manera de fer que gasten. Els mals rotllos venen ja des de l'any 1. Sino preguntali a Canario, a Seligrat o a Idiakez.

 

En definitiva, grans resultats cultivats pero nefastes formes que han quedat més que evidenciades per tot el planter i místers que han passat.

 

Semble mentida que no ho vegueu: Seligrat despedintse a l'ORVEPAD, comunicat historic de tota la plantilla explicant els imapgos i el voler fer firmar un document, bloquejos whatsap, etc. Idiakez menyspreat en públic, jugadors que porten casi 20 anys sense dedicarlos-hi cap paraula de despedida, etc. etc.

 

Qui vulgui seguir així a canvi de fer play-offs em sembla molt bé, pero jo no seré.


  • mano likes this

#10 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 posts
  • 33 topics

Posted 14 July 2016 - 07:48 PM

Jo sincerament cuan va començar aquest merde volia q la directiva marxes.. pero despres dels resultats penso q els hauriem de donar una oportunitat mes!



#11 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 14 July 2016 - 08:02 PM

Jo ho sento però, encara que moltes coses no m'hagin agradat aquesta temporada ( sobretot en les formes ), en l'àmbit esportiu ( que es el que més m'importa ) el resultat es 3 play offs en 4 temporades. Gairebé 4 de 4 i tots sabem que ha anat del canto d'un duro de no pujar. Els anys anteriors, avorrits com a ostres i més aviat lluitant per la permanència. Jo aquests darrers anys m'ho he passat bé i això te dinàmica d'ascens tard o d'hora. 

 

Sense un equilibri en tots els àmbits, els èxits esportius tenen els dies comptats.



#12 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 posts
  • 0 topics

Posted 14 July 2016 - 08:51 PM

Samilof la teva explicacio ja es gairebe catedratica, impecable en les formes i impecable en el context, et felicito de vertiat perque es d'admirar els teus comentaris t'ho dic de veritat.

I completament d'acord amb IlerFran de fet es la realitat, que sense un bon equilibri els exits esportius duren 2 dies.

Gracies a tots pels vostres comentaris
  • samilof likes this

#13 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • 1 topics

Posted 14 July 2016 - 11:00 PM

Jo ho sento però, encara que moltes coses no m'hagin agradat aquesta temporada ( sobretot en les formes ), en l'àmbit esportiu ( que es el que més m'importa ) el resultat es 3 play offs en 4 temporades. Gairebé 4 de 4 i tots sabem que ha anat del canto d'un duro de no pujar. Els anys anteriors, avorrits com a ostres i més aviat lluitant per la permanència. Jo aquests darrers anys m'ho he passat bé i això te dinàmica d'ascens tard o d'hora. 

+1 en tot.



#14 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Posted 15 July 2016 - 12:10 AM

Deportivament les coses han anat molt bé, 3 play off en 4 anys!!! I no som equip lliga adelante perquè la sort ens va donar l'esquena, mèrits de sobres.
Lo que he viscut aquest any ha sigut inoblidable, tant per la part positiva on cal destacar la unió i la força de un equip ple d'herois lluitant al màxim i la part negativa un president que no ha donat la cara, no ha estat a l'altura, xulesc, prepotent, dictatorial i poc comprenssiu, crec que m'estic quedant curt i potser diria les coses més pel seu nom, però prefereixo callar-me.
Menció a part, final de temporada, no ascens i desbandada total de jugadors, dela que no tenen contracte, mai vist als meus 30 i pico d'anys en un club, que jo recordi, potser haurà passat a un altre lloc, però a Lleida MAI.
Què vol dir això? Que els jugadors n'estaven fins als pebrots de la directiva i de la seva manera de fer i desfer i clar, si no et tracten bé en un lloc fots el camp, això passa a tot arreu, és lògic i comprenssible, a més els jugadors amb contracte pocs, em temo que durant l'estiu buscaran d'una manera o d'altra fugir, a no ser què se'ls aparegui la mare de déu de Lourdes i els convenci.
En quan a la gent que vingui crec què son conscients d'on van i si van maldades es plantaran, la llàstima es que no tindrem a uns superprofessionals com aquest any em temo.
Bé potser m'he n'he anat massa, jo voto que aquesta directiva no continués per gaire temps i què el club canviés de mans i no a uns Xinesos, si no un grup de gent de la terra que estimin Lleida i encetin un nou projecte. Potser demano massa, però és el que voldria pel meu club.
Tal com pinta la cosa ara, no té pinta de canviar, l'Esteve, és molt Esteve i voldrà aprofitar al màxim, esta clar que algun dia fotra el camp i espero que aviat.
Prefereixo vagar un any per 2B amb unes noves mans i fer un bon projecte nou per ascendir, que tenir aquest impresentable al davant.
A veure que ens depara, el futur i espero que surti bé i poguem deixar el pou el més aviat possible sense Esteve o no... Estic una mica cagat, però amb ganes de tornar a engegar!!!
  • mano likes this

#15 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 15 July 2016 - 07:41 AM

Ahhhh i no dubteu d'una cosa senyors que aqui vec molta inexperiencia i xerrar massa i es molt facil d'entendre, com a homes de negocis els Esteve si els arriba una bona oferta per vendre's el Lleida ho faran molt i molt i mooooollt gustosament a qui sels foti pel davant siguin xinos o mandarinos a qui sigui perque aquests van a lo que van a fotre negoci amb el Lleida i punt i la resta els importa una merda (parlant clar).

A veure si despres que es venguin el Club es fan abonats del Lleida jajajajaja, no sen faran pas noooooooo ja us ho dic ara, aquests nomes els mou el money money

 

Quan al diccionari hi surt la paraula PLASTA deu sortir una foto teva al costat, oi?



#16 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 15 July 2016 - 07:57 AM

En relació als bons resultats esportius, m'agradaria comentar una cosa que crec que molta gent està passant per sobre. La Unió Esportiva Lleida devia 28 milions d'Euros i amb aquest deute monumental, es va aconseguir el darrer ascens a segona el 2005 i es va mantenir dos anys a la categoria de plata. Després del descens, amb un club que tothom sabia que estava tocat de mort, dues temporades a mitja taula i dues a la zona alta. 

 

El Lleida Esportiu arriba sense ni un duro de deute. Cap crèdit a tornar, cap deute amb la Seguretat Social, ni amb jugadors, ni proveïdors, ni cossos tècnics... Però amb la categoria i l'entitat de l'enyorada UE. Sé que alguns se'm tiraran al coll, però sincerament, crec que no té tant de mèrit haver aconseguit fer equips competitius en aquestes condicions. És molt fàcil treballar amb un milió d'Euros de pressupost sense deure un duro a ningú. Ja m'agradaria saber quants clubs a segona B poden dir el mateix. I encara us diré més. S'han fet 3 de 4 play-off, però sempre jugant-nos-la a la última jornada, dos quarts llocs i un tercer, però és que el Lleida mai ha deixat de ser un club amb aspiracions a segona A. Per estructura, suport institucional i massa social, cada temporada a segona B és un fracàs. I si no, mireu el calendari de l'any vinent. Depriment. Llàstima del descens del Llosetí, perquè encara li donava un punt més cutre a aquesta lliga patètica. 

 

En canvi, a nivell econòmic, em podeu dir quins grans mèrits ha aconseguit aquesta junta? Un contracte amb LleidaBet que ja feia riure quan el van firmar, i que se'ns va vendre com si fos la panacea. Ramon Soler (amb tot el carinyo) com patrocinador principal? La mateixa (o gairebé la mateixa) publicitat al Camp d'Esports que fa 5 temporades? La meravellosa maniobra del contracte del Chamorro? Em donen ganes de plorar. I sort que no ho sabré mai, però tremolo només de pensar quin deu ser el deute del club ara mateix. 

 

Sort dels plens de Madrid i Sevilla, que han arreglat una mica els números, perquè estar a punt de descens per AFE a la cinquena temporada de vida d'un club és tant penós que gairebé no me'n puc fer a la idea. 


  • samilof, MAN and mano like this

#17 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 posts
  • 12 topics

Posted 15 July 2016 - 08:16 AM

La primera i tercera pregunta son les mateixes, la resposta a la segona pregunta es SÍ. I la pregunta de les condicions no te respsota ja que mai les sabras, com tampoc sabies les condicions dels Esteve cuan van adquirir el club. Ells vendran el club a qui vulguin i cuan ho facin tampoc posaran a exposició publica les condicions.

 

Esta clar que un moment o altre el vendran, no estaran 50 anys.

 

Estic d'acord en que moltes coses s'han fet bé, pero ho han unes coses que per mi son més improtants que els resultats o plenar el camp 2 cops en 5 anys. Les formes. Cuan un club deixa de banda les formes, deixant en evidencia el malestar personal dels directius amb certs jugadors, i traspasant aquest malestar a la comunicació del club, fen lo que han fet amb varios jugadors (mes ben dit el que no han fet, despedirlos), per mi tot lo altre pase a segon pla.

 

Esta clar que aixo son opinions, totes respectables.

 

Per a mi ja podem tornar a ningunejar 10 anys per 2B pero pagan al dia i tenint un tracte humà amb els treballadors, abans que fer 3 playoffs i acabar com hem acabat aquesta temporada.

 

HEM ACABAT AMB UN EQUIP ON NOMÉS S'HI HAN QUEDAT LES PERSONES QUE TENEN CONTRACTE.

 

0 RENOVACIONS

 

Això no ho he vist mai.

 

En fi, per molts resultats esportius que hi hagi, mai podré comulgar amb una directiva a la cual 20 jugadors li fan un comunicat com el que li van fer. MAI.

 

A la meva balança personal pesa moltíssim més el respecte i la bona fe que no pas els resultats esportius. (a part que no esta renyida una cosa amb l'altra. Pero en la situació del nostre club, trio quedar 11é i tenir uns jugadors que parlin bé del meu club que no pas lo que tenim ara)

 

¿Vols comprarlo? Endavant i sort. 



#18 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts
  • 20 topics

Posted 15 July 2016 - 09:28 AM

 .



#19 12345678910

12345678910

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 17 posts
  • 0 topics

Posted 15 July 2016 - 11:34 AM

En relació als bons resultats esportius, m'agradaria comentar una cosa que crec que molta gent està passant per sobre. La Unió Esportiva Lleida devia 28 milions d'Euros i amb aquest deute monumental, es va aconseguir el darrer ascens a segona el 2005 i es va mantenir dos anys a la categoria de plata. Després del descens, amb un club que tothom sabia que estava tocat de mort, dues temporades a mitja taula i dues a la zona alta. 
 
El Lleida Esportiu arriba sense ni un duro de deute. Cap crèdit a tornar, cap deute amb la Seguretat Social, ni amb jugadors, ni proveïdors, ni cossos tècnics... Però amb la categoria i l'entitat de l'enyorada UE. Sé que alguns se'm tiraran al coll, però sincerament, crec que no té tant de mèrit haver aconseguit fer equips competitius en aquestes condicions. És molt fàcil treballar amb un milió d'Euros de pressupost sense deure un duro a ningú. Ja m'agradaria saber quants clubs a segona B poden dir el mateix. I encara us diré més. S'han fet 3 de 4 play-off, però sempre jugant-nos-la a la última jornada, dos quarts llocs i un tercer, però és que el Lleida mai ha deixat de ser un club amb aspiracions a segona A. Per estructura, suport institucional i massa social, cada temporada a segona B és un fracàs. I si no, mireu el calendari de l'any vinent. Depriment. Llàstima del descens del Llosetí, perquè encara li donava un punt més cutre a aquesta lliga patètica. 
 
En canvi, a nivell econòmic, em podeu dir quins grans mèrits ha aconseguit aquesta junta? Un contracte amb LleidaBet que ja feia riure quan el van firmar, i que se'ns va vendre com si fos la panacea. Ramon Soler (amb tot el carinyo) com patrocinador principal? La mateixa (o gairebé la mateixa) publicitat al Camp d'Esports que fa 5 temporades? La meravellosa maniobra del contracte del Chamorro? Em donen ganes de plorar. I sort que no ho sabré mai, però tremolo només de pensar quin deu ser el deute del club ara mateix. 
 
Sort dels plens de Madrid i Sevilla, que han arreglat una mica els números, perquè estar a punt de descens per AFE a la cinquena temporada de vida d'un club és tant penós que gairebé no me'n puc fer a la idea.



#20 12345678910

12345678910

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 17 posts
  • 0 topics

Posted 15 July 2016 - 11:55 AM

Si tot es tant sencill, perque no ho vas fer tu amb la teva gent a l' any 2011, recordeu no hi va anar ningu amb una proposta superior als dirigents que tenim avui al club, al 2011 parlàvem pestes dels dirigent de la (enyorada avui UELleida), pero al seu moment res de res, tothom tirant merda contra la nostra enyorada, pero solució cap i l'exemple es que tothom vam mirar cap un altre costat aquell famós estiu del 2011.
Ara volem tornar a jugar al mateix joc, perque en el fons no hem après res de com relacionar-Hos amb el club, no valorem res, tot ens sembla poc, els de fora sempre son millors, la gent de fora sempre te rao i amb tot, en el fons no sabem el que volem i com ho volem aconseguir, ja podem donar gracies a tothom que es vol posar davant de projectes amb ciutats com la nostra, perque recordeu nosaltres som els mateixos i els dirigents van canviant, potser hem de reflexionar primer com som nosaltres, per poder exigir als altres.

Crec recordar que agafar el club no era cap XOLLO, acceptar antiguitats dels treballadors, treballadors amb sous desorbitats per la categoria i duplicats i amb antiguitats alguns superiors a 10 anys, adjudicació del club 15 dies de començament temporada amb club amb una depressió de cavall, sense objectius de res...... anys mirant Play-offs per la televisio, no recordem res, per aixo estem l'afició com estem, escoltant mes als de fora i reflexionant molt poc amb silenci i tranquilitat i el Millor exemple es que amb aquest XOLLO!!! NO HI VAM ANAR NINGU DE TOTS NOSALTRES, DONCS SI NO HI ANEM, VALOREM ELS QUI HI VAN aixo per començar.

o tots plegats començem a valorar el que tenim ens agradi o no ens agradi del tot o sempre viurem al passat i començem constructivament tots plegats a veure les coses amb positiu i a tots ens anira molt millor i sera molt mes fàcil , perque fàcil no ho fem.

Visca el Lleida i la gent de Lleida i la gent de Lleida es tothom.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users