Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Nou entrenador


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
44 respuestas en este tema

#1 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 junio 2016 - 11:40

Tal com ha comentat a la rdp avui A. Esteve, ja està firmat el nou entrenador que presentaran la pròxima setmana. Qui creieu que serà l'escollit? Jo hem decanto per Planagumà, hem sembla bona opció.



#2 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 28 junio 2016 - 11:45

Planagumà.

Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk



#3 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 28 junio 2016 - 11:53

No ho sé. Ningú ens garanteix res. L'entrenador em preocupa, però em preocupa més la possible marxa i/o no renovació de jugadors que han estat claus en la gran temporada d'enguany (Urko, Albistegui, Marc Martinez, etc).

 

PD. Em costa encara assimilar que planifiquem la temporada un altre any en aquesta categoria infame. El cop de diumenge va ser duríssim. Tardaré dies a digeirr-lo.



#4 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2016 - 04:31

El que no entenc es perqué desisteixen en pendre alegacions per lo del penal... el no ja el tenim pero que costa intentar-ho potser sona la flauta.

#5 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 28 junio 2016 - 05:58

El que no entenc es perqué desisteixen en pendre alegacions per lo del penal... el no ja el tenim pero que costa intentar-ho potser sona la flauta.

 

Les imatges no són prou clares. Segurament la pilota passa tota, però no està clar. I són imatges d'un afeccionat, podríen estar manipulades o dependre de l'efecte visual... ves a saber. En tot cas, ja només per això no cal perdre el temps. I fins i tot si es veiés claríssimament que la pilota entra tota, tampoc en treuries res. I a més a més, tenint en compte el que costa fer una reclamació al comitè de competició a quarta catalana, no vull ni imaginar-me quan deu valdre a la federació espanyola. 

 

A tots ens fa una ràbia monumental, però penso que han fet bé. Sabent que no tenim res a pelar i que ens constarà un dineral no cal aixecar la llebre. Qui sap si algun dia t'ho podràs cobrar d'alguna manera... El que està clar és que la tanda de penals no es repetirà. 



#6 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 29 junio 2016 - 01:14

No vale de nada las reclamaciones porque se sabe que los partidos de fútbol no se rearbitran. Este año tenemos un caso mucho más claro en la Champions Juvenil en la tanda de penaltis entre el Chelsea y el Valencia. El balón entra y pega en un hierro de dentro de la portería y sale. El arbitro no dio gol y no se pudo hacer nada. Y si en una competición de este calibre no se admitieron las reclamaciones, en un partido de playoff de Segunda B mucho menos.

 


  • o han agraït

#7 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 29 junio 2016 - 01:17

Y por cierto perdonar mi ignorancia pero este entrenador del que hablais, Planagumá, quién es?



#8 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 29 junio 2016 - 06:47

Y por cierto perdonar mi ignorancia pero este entrenador del que hablais, Planagumá, quién es?

 

El Mister del Espanyol B en las pasadas temporadas. 

 

A mi me gustaria mas Planagumà. pero creo que el elegido es Garrido. Cualquiera de los dos puede hacerlo bien con un poco de paciencia y buenos jugadores. Recordar que con Idiakez la primera temporada no hicimos playoff... Asi que al entrenador elegido se le tiene que ofrecer un proyecto solido a largo plazo en el que no prime estar en pleyoff des de la jornada 1. Solo asi podemos conjuntar un equipo capaz de luchar en la recta final de la temporada



#9 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 29 junio 2016 - 07:46

Avui el Segre puiblica que als ja coneguts Planagumà o Garrido, s'uneixen a la llista d'aspirants Tevenet i Pablo Alfaro.



#10 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 29 junio 2016 - 08:03

Avui el Segre puiblica que als ja coneguts Planagumà o Garrido, s'uneixen a la llista d'aspirants Tevenet i Pablo Alfaro.

Tevenet m'agrada i molt. Pablo Alfaro ni en pintura el vull

#11 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 29 junio 2016 - 09:13

Segons el pamfleto del Marca... Planagumà se'n va al Granada B. Ni hem crec al mentider del president quan diu que ja tenen un entrenador fitxat.. O lo de que tots els jugadors volen anar a Lleida (per a que després estiguin 5 mesos sense cobrar..). Dubto que el Lleida actualment sigui un club atractiu pel qualsevol jugador.. vist com els tracta aquesta directiva. Recordeu els casos, diría el primer any de Lleida Esportiu, crec que eren Azparren y un davanter que ni recordo el nom.. No van aportar lo que el club esperava d'ells i els van "putejar" des de dins per a que marxessin (no cobrar, solament ells, critiques a premsa, pressió, etc.)..

 

El que s'hauria de fer es una reunió de socis i dir-los les coses clares a la directiva. El que ha passat aquest any (i en d'altres casos) no es pot repetir sota cap concepte. Embruten el nom del nostre Lleida!!   

 

PD: Com cada any, torno a repetir, si volem pujar ens hem de marcar com a objectiu quedar primers de grup.. Sino es gairebé impossible.. I, per aconseguir-ho, la continuïtat de gran part de l'actual plantilla és fonamental.  Diria que Crespo, Julen i Rubio tenen encara contracte (suposo qalgun altre més també). Per mi Albistegui i Marc Martinez son imprescindibles i molt difícil de trobar un substitut de garanties. Espero que el club faci tot el possible per retenir-los. També espero que segueixi en Pau, un home que sent els colors. I que dir de Molo, Fuster o d'altres jugadors que son l'esperit d'aquest equip.. Espero que la directiva valori als jugadors que tenim i faci esforços per mantenir aquest grup.. De no ser així, difícilmente farem algo bo començant de 0un altre cop (otardarem molts anys, massa anys) http://www.marca.com...b94c8b460f.html



#12 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 29 junio 2016 - 09:40

El que em fot més ràbia, és que si Idiakez hagués complert l'any que li quedava per contracte, n'estic 100% segur que hauríem quedat primers o segons. I segurament haguérem ascendit. És una meravella el que ha fet amb aquest Lleida, en totes les fases i facetes del joc. Les bases estaven assentades, només calia intentar-ho un any més... però els impagaments l'han fet marxar.

 

Imagineu l'equip començant la temporada jugant a un 50%-60% del nivell que venia jugant, no tindríem rival!!!. Es tarda uns mesos en assentar un equip i que aquest comenci a funcionar, i en aquests mesos pots perdre punts que t'allunyen d'un possible primer, segon lloc. Tenir les bases assentades et dóna una avantatja molt important.

 

En fí, molta sort a qui agafi l'equip, esperem que ens pugui portar a 2a divisió A.



#13 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 29 junio 2016 - 09:50

Jo crec que més que pels impgaments (raó ja de pes) el que li va fer prendre la decisió de marxar fou la ja tristament famos roda de premsa del President en que va dir la també tristament famosa i desafortunada frase "cria corbs".

 

En el demés estic 100% d'acord amb Blau19. Julen i Crespo tenen contracte i si algú els vol haurà de pagar la clàusula (crec que són 150.000 €). Però veig molt molt complicat poder retindre peces clau aquesta temporada com Toño, Urko, Marc i Albistegui. Tan de bo m'equivoqui.


  • o han agraït

#14 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 29 junio 2016 - 03:47

L'elegit serà en tota seguretat Garrido.
Lo altre ni en somnis.
Planaguma al Granada.
Prioritat primera retindre el màxim de jugadors actuals possibles, serà difícil, a veure quina moto els hi conten, segon fitxar a veure que pesquem després de la moguda dels impagaments dels darrers mesos... I tercer tornar a creure que podem.
Encara me dura el disgust, suposo que me passarà.
Per cert al facebook es poden recollir signatures per lo del penal de l'Oscar Rubio amb la pilota traspassa la linea de gol.
No farem res però allí queda eso...

#15 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 29 junio 2016 - 05:43

Encara me dura el disgust, suposo que me passarà.
 

 

Ja som dos company. Va ser un cop dur i cruel. Tan i tan a prop....i ara es fa una muntanya torna a començar des de 0 i novament en aquesta categoria.



#16 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 29 junio 2016 - 09:33

Cuando os referis a Garrido, es Raúl Garrido??



#17 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 29 junio 2016 - 11:08

Cuando os referis a Garrido, es Raúl Garrido??

Efectivamente Raul Garrido, ex Huracan i Olimpic de Xativa (poca experiencia en banquillos) i ex jugador de la U.E Lleida.
Perdimos en el campo de l'Olimpic esta temporada, siendo el entrenador.
Su equipo (olimpic) perdio la promocion de descenso a tercera contra el Leoia, ahora estan en tercera.
Saludos, me imagino que no quiere entrenar a un tercera

#18 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 29 junio 2016 - 11:21

Efectivamente Raul Garrido, ex Huracan i Olimpic de Xativa (poca experiencia en banquillos) i ex jugador de la U.E Lleida.
Perdimos en el campo de l'Olimpic esta temporada, siendo el entrenador.
Su equipo (olimpic) perdio la promocion de descenso a tercera contra el Leoia, ahora estan en tercera.
Saludos, me imagino que no quiere entrenar a un tercera

Leioa me queria referir.
Cuando vino a Lleida con Huracan, me gusto el estilo de juego.
Se podria decir una continuación, del mismo.
Podria salir bien, si finalmente viene, porque no... Para otro año para luchar de salir del pozo

#19 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 30 junio 2016 - 07:44

Doncs, a part de Planagumà que ja s'ha confirmat el seu fitxatge pel Granada B, un altre aspirant i que m'agradava molt, Tevenet, semla que ho té practicament fet amb l'Hércules.

 

Avui surt al Segre que sonen Kiko Ramireez i Miguel Alvarez i que hi pot haver, a més de Garrido, un tapat.

Fa dies que crec que l'elegit serà Raul Garrido.



#20 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 30 junio 2016 - 08:11

Bé, només m'ha costat fins avui d'agafar les forces necessàries per escriure una mica al foro. No penso entrar a comentar el que va passar el 26J, perquè crec que ja està tot dit i tot està molt clar. Ha estat una setmana de me***, però ara ja no s'hi pot fer res. Gràcies als jugadors per haver demostrat que encara queda sentiment al futbol d'avui dia. 

 

Pel que fa a la propera temporada, no conec cap dels entrenadors que s'han nombrat, així que el que arribi, benvingut serà. Crec que aquesta temporada o la passada vam jugar contra algú entrenat per Alfaro i diguem que es notava el segell del míster. La resta, ni idea. 

 

Llegeixo que Crespo i Julen tenen contracte, així que perfecte. Peces bàsiques de l'equip que en principi és segur que continuen. 

 

Entre els que no tenen contracte, la meva opinió és que és vital renovar Molo, Marc i Albístegui. Per aquests tres, jo tiraria la casa per la finestra. Molo és l'esperit d'aquest equip i una garantia defensiva. Marc és la creativitat, quan ell no funciona, l'equip no funciona. I Albístegui et dóna l'equilibri entre línies. 

 

Al darrere, crec que Pau i Òscar continuaran. Han fet bona temporada, però son d'aquí i m'imagino que Oscar devia tornar amb intenció d'anar penjant les botes. A Pau no el veig a un altre equip. També em quedaria Arnau, m'ha agradat molt sempre que ha sortit al camp i quan el Fuster es va lesionar el va suplir amb nota. Crec que ningú el va trobar a faltar. A més em sembla que pot créixer molt encara.

 

Al mig ja ho he dit, Albistegui i Marc fonamentals. Però em temo que ja els hem vist prou als dos. Aquestes dues baixes ens poden fer molt mal. 

 

Al davant, junt amb el Julen, només em quedaria el Carlos. Tot i comptar amb pocs minuts, sempre que ha sortit ha complert. Per mi li fot 20 patades al maño i no li té res a envejar al Manu. Encara no entenc perquè el va canviar l'altre dia. El gol va molt car i està clar que aquest noi sap definir. No el deixaria escapar. 

 

La veritat és que la resta em dona força igual. Crec que es poden substituir amb relativa facilitat. Manu marxarà segur, i més després dels comentaris de fa un parell de mesos. Urko deu cobrar un dineral i és un trotamundos, em sorprendria molt que es quedi. I Fuster es veu que es va cremar molt amb el tema de les nòmines. M'agradaria que es quedès, però si no, amb Arnau estic tranquil. 


  • 33ngel, Calderon y ILER ho han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos