Ir al contenido


Foto
- - - - -

Gracies EQUIP


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
2 respuestas en este tema

#1 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 27 junio 2016 - 07:38

...

  • o han agraït

#2 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 27 junio 2016 - 09:46

No he pogut dormir gaire, després de la decepció dels nostres, doble decepció blava l'altre ho dit en caire electoral.
Però ara aixecar-nos el més aviat possible i tornar a la feina, ja aquesta serà pels despatxos.
Molt em temo que la sortida serà massiva, després que l'Steve, estigues quasi mig any sense pagar, espero aviat una compareixença seva per explicar quelcom quan les aigües i la decepció es calmi una mica.
A partir d' aquí feina, molta, necessitem un sponsor fort i fer una proposta atractiva.... Però això son figues d'un altre paner i no ens correspon a nosaltres com afició ja que estarem sempre amb l'equip.
Mil Gràcies, em cregut amb vosaltres jugadors i ens heu fet gaudir fins l'últim moment, ha sigut injust!!! Molt!!!
Per cert en penal d'Oscar Rubio sobrepassa la línea, però de poc serveix ara.
Desitjaria que os quedessiu el màxim de jugadors, però molt em temo... Com deia un company per aquí, veig un final de cicle i ens espera uns temps difícils.
Gracies Idiakez, tot i què al principi no creia amb tu, et trobarem a faltar. Suerte!!! I gracies a tota la plantilla i la resta del cos tècnic!!!

#3 Ilerda

Ilerda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 413 mensajes
  • 1 topics

Escrito 27 junio 2016 - 12:07

Ara més que mai amb el Lleida, el equip brutal lluitan fins al final amb les dificultats que han tingut durant la temporada, comença una nova etapa, crec que la gent a donat suport a l'equip els socis que cada partit lliga estan allí, com la gent de playoff, una crida a la gent per pujar d'una vegada a Segona divisió

 

Units som més forts! Gent al camp d'esports






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos