Ir al contenido


Foto
* * * * * 2 votos

3ª Ronda PlayOff (Final) Lleida Esportiu - Sevilla Atlético


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
145 respuestas en este tema

#81 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 20 junio 2016 - 11:24

Estic menys preocupat avui que amb els 1-0 de les rondes anteriors. Anant amb avantatge, comences a fer càlculs de què pot passar i com pot anar el partit. Diumenge només ens val una cosa, guanyar. I d'aquí un parell de mesos, la Segona A tornarà al Camp d'Esports.



#82 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 20 junio 2016 - 11:34

Pues jo lo voy a escribir en castellano para que me entiendan los del Sevilla. Estoy cansado de filiales. Para que quereis el filial en segunda division teniendo un equipo en primera ganando competiciones europeas??? por que nos tienen que joder los filiales la ilusion a equipos que representan a provincias enteras??? un equipo como el Sevilla b que no interesa ni a los propios sevillistas hasta que no llega a la final de playoff.... PUTOS FILIALES... dejar a los equipos de verdad jugar en segunda A o en las categorias que nos pertoquen i hagan una liga de filiales de una vez! PUTA SEVILLA B, PUTA BARÇÁ B, PUTA MADRID CASTILLA I ASI TODOS LOS FILIALES.... LIGA DE FILIALES YA


  • Calderon, ILER y Setvalls ho han agraït

#83 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 20 junio 2016 - 12:56

Andalusia ens en deu una: Jaén i Betis (Sevilla). Per tant Sevilla serà la bona, a part de ser la tercera



#84 moa_sev

moa_sev

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 42 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 junio 2016 - 03:31

33angel te entiendo perfectamente. Preguntas que beneficios puede tener el Sevilla por tener el filial en segunda, pues te comentaré que en primer lugar dinero por televisiones, el Sevilla Atlético cogería varios millones de euros por este concepto, haciendo que el filial se pague solo, una mejor formación de los chavales, ya que no es lo mismo segunda que segunda B. Por ejemplo Diego González, si no se asciende, para una mejor progresión creo que se le cedería, si se asciende creo que se quedaría en el filial pudiendo estar disponible para el primer equipo. Además de poder traer a jóvenes más interesantes.

 

Y sobre lo filiales. Yo he visto a mi equipo perder 0-4 contra el Mallorca B de Tristan, tener que estar pendiente de los triples empates con el Atlético B para ver si se ascendía a primera. Que se podría crear una liga de filiales, sí, pero ahora mismo, por suerte o por desgracia, es lo que hay. 



#85 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 20 junio 2016 - 04:32

Pues jo lo voy a escribir en castellano para que me entiendan los del Sevilla. Estoy cansado de filiales. Para que quereis el filial en segunda division teniendo un equipo en primera ganando competiciones europeas??? por que nos tienen que joder los filiales la ilusion a equipos que representan a provincias enteras??? un equipo como el Sevilla b que no interesa ni a los propios sevillistas hasta que no llega a la final de playoff.... PUTOS FILIALES... dejar a los equipos de verdad jugar en segunda A o en las categorias que nos pertoquen i hagan una liga de filiales de una vez! PUTA SEVILLA B, PUTA BARÇÁ B, PUTA MADRID CASTILLA I ASI TODOS LOS FILIALES.... LIGA DE FILIALES YA

Comentari totalment fora de lloc. A 2a A estara el que més s'ho mereixi.

---------

Comentario totalmente fuera de lugar. En 2a A estara el que mas se lo merezca.
  • o han agraït

#86 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 20 junio 2016 - 09:39

Quan vàrem passar l'eliminatòria contra el castilla no es va fer cap comentari sobre els filials, perquè tothom estava content...
Ara que hem perdut el primer assalt contracel Sevilla Atlètic,es fa aquest comentari...
Jo crec que ens ho hem de guanyar al camp. Estic totalment d'acord amb el Narmer.

Cuando pasamos la eliminatoria contra el Castilla, no se hizo en ningun momento ningun comentario al respeto sobre los filiales, todo el mundo estaba contento...
Ahora que hemos perdido el primer asalto contra el Sevilla atletico,se hace este comentario...
Creo que esto nos lo tenemos que ganar en el campo. Estoy totalmente deacuerdo con el usuario Narmer.

#87 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 21 junio 2016 - 07:35

Ahir ja es van vendre 260 entrades a Sevilla. Es veu que fins i tot l'avió ja està mig ple. 

 

#johicrec #remuntada



#88 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 21 junio 2016 - 07:46

Passades 48 hores del partit de diumenge i un cop superades les emocions i frustració del moment, toca aixecar-se.

 

El Sevilla em va agradar força. Un equip que com s'havia comentat no sembla un filial. Equip amb ofici, curtit, amb una parella de centrals intimidatòria i amb un 9 que em va encantar.

 

Dit això. Van rematar un cop entre els 3 pals. I nosaltres poques més, però a pilota aturada a la primera meitat en vam crear un parell, cosa molt important.

Hem d'anar a Sevilla sense complexos. Ningú va dir que seria fàcil. El partit dura 90 minuts i poden passar mil coses, però crec que seria fonamental marcar a la primera meitat. Em fa molta por arribar a l'última mitja hora de joc amb empat a 0 o fins i tot perdent. Ja sabem que ens aquests partits es juga poc els minuts finals.

En fi, a per ells!

 

PD. Espero que no es tingui que cancel.lar el vol (el tinc reservat!)



#89 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 21 junio 2016 - 08:23

Ahir vaig estar escoltant la tertúlia del Laso i van dir una cosa que vaig estar molt d'acord (cosa estranya, d'altra banda!). Hem de jugar al que sabem jugar. Amb un 4-2-3-1 amb Albis i Marc de pivots i Vega al mig. Diumenge vam fer més aviat un  4-1-2-3, amb Ekhi per davant de la defensa i Albis i Marc una mica més avançats. aquesta no és la tàctica que ens ha portat a la final del play off. Els experiments es fan a pretemporada, no al partit més important de l'any. 

 

Dono per fet que sortirem amb la tàctica habitual, amb Vega fent la primera pressió i espero que amb CR o Manu en punta. NO ESTÀ TOT DIT. 

 

#johicrec #remuntada



#90 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2016 - 08:55

Bon dia!!! Hi ha coses que no m'estan fent gens de gracia, una els insults que el Molo esta rebent de seguidors del Sevilla de manera lamentable i covarda perque es molt facil insultar desde el mobil o desde darrera d'una pantalla del PC i aixo es molt trist per una persona rebre insults per un partit de futbol per molt que ens juguem els 2 equips un ascens de categoria i fins i tot es diu que el Molo ha tingut de tancar el seu compte de Twitter pels greus insults que ha rebut.
Pero que s'han pensat aquests del Sevilla? Que poden anar insultant aixi com aixi o que? Si jo fos el Molo ja ho hagues posat en mans de la Policia perque aquests atacs son inadmissibles i covards i no hi ha dret que l'insultin d'aquesta manera per una merda de partit de futbol per molt que ens juguem ni mes ni menys que un ascens a Segona A...

I punt numero 2 la meva pregunta es com viatjaran els jugadors a Sevilla? Home jo espero que NO viatgin amb bus perque aixo castiga les cames de mala manera i arribarien a Sevilla reventats pel llarg viatge cosa que aixo no beneficiaria en res al descans dels nostres jugadors i per tant donar encara mes ventatja al Sevilla per tant espero que els jugadors viatgin amb el AVE o fins i tot amb avio (si ho fa l'aficio per que no jo poden fer els jugadors?).
Espero no haver de llegir que els jugadors han viatjat a Sevilla en bus perque en cas que sigui aixi ja podem plegar directament....

#91 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2016 - 09:16

Si els jugadors viatgessin en Bus cap a Sevilla espero que tambe viatgin en Bus la Directiva PER DONAR EXEMPLE pero molt em temo que no sera aixi, son massa senyorets per anar ells amb el Bus en canvi els jugadors si poden anar oi?

Espero amb molta impaciencia el trasllat cap a Sevilla on el transport sembla una tonteria pero es super important i decisiu de cara a afrontar el partit amb plenes garanties d'exit per afrontar el partit a mes a mes a les 11 del mati que per molt que no se li pugui criticar res al Sevilla per l'horari el que si dic es que es absolutament lamentable i indignant ficar un partit a les 11 del mati pfffff pero be, torno a dir que aixo no es excusa s'ha de guanyar si o si.

#92 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2016 - 09:19

Al Sevilla no se li pot criticar l'horari per la senzilla rao que ells utilitzaran les seves armes i estan en tot el seu dret per molt que aixo al Lleida li vagi com el cul de malament pero en fi es el que hi ha i no queda una altra que guanyar a Sevilla es el todo o nada, ara ja les excuses no serveixen per a res.

FORÇA LLEIDA!!!!

#93 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2016 - 09:23

I el meu pronostic es que guanyarem 0-1 i pujarem a Segona A per penals tot i que potser jo no ho expliqui perque de ben segur que m'haura agafat un infart jajajajaja

Confio en l'equip ara mes que mai i no penso rendir-me a les primeres de canvi perque haguem perdut el primer round, els nostres jugadors ho mereixen tot i passi el que passi diumenge a Sevilla els estare agraits tota la meva vida per deixarse la pell pel meu equip, tot i aixi confio en ells i crec que podem remontar!!!

#94 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 21 junio 2016 - 09:42

Company XavierLleida, et responc:

 

1- Els jugadors viatjaran en bus. Marxen dijous.

 

2- Molo a través del club ha posat en mans de la Policia Nacional els insults.

 

3- Consell: No pots exposar tots els teus arguments en un únic post? A vegades un es torna boig llegint 4 posts seguits d'una mateixa persona sobre el mateix tema. :D


  • o han agraït

#95 moa_sev

moa_sev

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 42 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2016 - 10:05

El horario del partido es el que ha jugado todos los partidos de casa. Bueno ha adelantado media hora el encuentro, ya que suele jugar a las once y media



#96 moa_sev

moa_sev

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 42 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2016 - 12:02

LOS ABONADOS TENDRÁN QUE ACTIVAR SU CARNET POR INTERNET PARA EL SEVILLA AT- LLEIDA
20/06/2016

El plazo de activación finaliza el viernes a medianoche o hasta agotar las 5.400 localidades. El partido no se puede disputar en el Sánchez-Pizjuán debido a las obras interiores que se están llevando a cabo

Como ya ocurriera en el partido ante la UD Logroñés, ante la enorme expectación generada para el partido ante el Lleida Esportiu, en el que el Sevilla Atlético se jugará el ascenso a Segunda, el Sevilla FC volverá a regular el acceso de sus abonados al campo del Viejo Nervión mediante la activación por Internet de los carnets, con el fin de ajustar la demanda de asistencia al número de localidades disponibles.

El Sevilla FC no puede organizar la disputa de este partido en el estadio Ramón Sánchez-Pizjuán debido a las obras de remodelación interior que están llevándose a cabo en el mismo, iniciadas una vez se disputó el partido contra el Granada el pasado mayo.

El acceso, por tanto, se permitirá a aquellos abonados que activen su abono por Internet desde este martes -la activación se habilitará a lo largo de la mañana- y el viernes a las 21.00 horas o hasta cubrir las 5.400 previstas, cien menos que en el partido ante el Logroñés, debido a que el Lleida ha solicitado el cupo de entradas máximo que le corresponde como visitante. El club no pondrá a la venta entradas de público, tan sólo las destinadas a cubrir el cupo de la afición visitante.

Aunque los partidos del Sevilla Atlético se incluyen en el abono, la activación por Internet del mismo conlleva un coste de 1 euro por exigencia del sistema utilizado, que no permite activaciones sin cargo.

Los menores de 5 años no pueden acceder sin abono activado. Los titulares de abonos de menor de 5 años pueden activarlo sin restricciones de número hasta agotar aforo por el mismo precio de 1 euro.



#97 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 21 junio 2016 - 03:21

La previsió per diumenge a Sevilla a l'hora del partit és de 24º. És a dir, farà caloreta, però tampoc seran el 37º que s'havien anunciat.



#98 moa_sev

moa_sev

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 42 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2016 - 04:18

el pasado domingo a las 7:00 los termómetros, dependiendo de la zona que fuera marcaban entre 20 y 24 grados y veníamos de una semana fresquita, esta semana hay previsión de más calor, y en la ciudad deportiva suele hacer más calor en verano y más frío en invierno que en la ciudad. Yo a esos 24 le añadiría tres o cuatro más como mínimo y eso a la sombra que allí no va a haber.



#99 jmnr

jmnr

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 5 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2016 - 04:44

Veo por aquí mucho descontento con el horario del partido... si el Sevilla hubiese querido utilizar el tema horario como arma a su favor lo habrian puesto a la misma hora que el partido de ida, a las 7 de la tarde.

A las 7 de la tarde la temperatura es superior a la de por la mañana y con el agravante de que las superficies estaran "hirviendo" debido a la calor recogida a lo largo del dia.



#100 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 22 junio 2016 - 07:19

Si si fora de lloc i el que vulgueu, pero jo sempre he dit puta filials, potser no al foro x educació, pero ja me n'he cansat

 

Ho vaig dir quan vam guanyar 2-0 al Barça B, ho vaig dir contra el Castella en playoff i ho dire l'any que ve si ens hem de enfrontar a un filial

 

LLIGA DE FILIALS JA! PUTOS FILIALS






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos