Ir al contenido


Foto
* * * * * 2 votos

3ª Ronda PlayOff (Final) Lleida Esportiu - Sevilla Atlético


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
145 respuestas en este tema

#1 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 12 junio 2016 - 08:36

------------------------3ª Ronda dels PlayOff per ascendir a 2ª Divisió - Temporada 2015/2016


 

--------------                  ---------Liga_Adelante.png
 
 
ler_Lleida_Esportiu.gif - - - - - - - - -                198px-Sevilla_Atl%C3%A9ticon_tunnus.svg.
 
---------Lleida Esportiu-----------------------------------------..-.... -Sevilla Atlético

 

 
 
 
3ª Ronda dels PlayOff

 

Anada

 

Camp d’esports

19:00 - 19/06/2016

 

Resultat Final:

 

Lleida Esportiu  1573.jpg?size=37x   -  2311.jpg?size=37x&5  Sevilla Atlético

 

 

 

Tornada

 

Ciudad Deportiva José Ramón Cisneros

 

11:00 - 26/06/2016

 

 

 

Resultat Final:

 

Sevilla Atlético   2311.jpg?size=37x&5 - 1573.jpg?size=37x Lleida Esportiu

 

 

 

 

4rt Lleida Esportiu 67 punts

Últims Partits  [Temporada 15/16] -- Ratxa [V][V][E][V]


3é Sevilla Atlético 68 punts

Últims Partits  [Temporada 15/16] -- Ratxa [E][V][E][V]

 

  • o han agraït

#2 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 12 junio 2016 - 08:38

No ens aturarà ningú!!! Ho tenim tant i tant a prop...
  • o han agraït

#3 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 12 junio 2016 - 08:48

Personalment prefereixo el Sevilla B que el Racing... posiblement els andalusos estiguin més en forma pero... el Racing es un club historic que imposa molt!



#4 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 12 junio 2016 - 09:13

Espero que juguin diumenge una mica més tard que contra el Castilla. El sol picava molt.



#5 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 12 junio 2016 - 09:45

Els he vist jugar avui al matí contra el Logronyes. Equip que no sembla en absolut un filial, molt d'ofici. Futbolísticament tenen menys qualitat que el Castilla però està molt més treballat com a equip. 4 partits perduts contant playoff en tota la temporada, això diu molt. Tàcticament, almenys al partit d'avui, pressionen moltíssim i són molt incòmodes.

 

Per altres aspectes, molt em temo que jugarem en horari matinal, sobre les 11:00h. I el pitjor, sol enviaran 300 entrades, a no ser que la tornada sigui al Pizjuán, cosa que dubto, perquè deuen estar ben acostumats al Viejo Nervión.

 

PD: Increíble tenir un post de "Final" al foro, quina il·lusió :partirsederiure: . Toca gaudir i animar fins al final per aconseguir-ho!!!!



#6 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 12 junio 2016 - 10:52

A per totes! l'eliminatoria a de ser nostra  :)



#7 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 12 junio 2016 - 11:10

La verdad que es una eliminatoria peligrosa pero todos hubiéramos firmado a principio de temporada jugarnos el ascenso contra el Sevilla Atlético, viendo todos los "cocos" que había en la categoría. Las eliminatorias con los filiales siempre son una incógnita porque no sabes por donde te pueden salir este tipo de equipos. 

A diferencia de las otras dos eliminatorias, en esta creo que podemos partir como favoritos viendo los dos grandes equipos que hemos dejado en la cuneta y espero que esto no resulte contraproducente. 

Es una eliminatoria con mucha miga pero creo que estamos preparados para sacarla adelante.

 

EL SUEÑO ES CASI UNA REALIDAD



#8 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 13 junio 2016 - 08:15

Bé, ara que ja se m'ha passat una mica el subidón del dissabte, dir que aquest rival no m'agrada gaire. Queda clar quins són els dos grups més forts de segona B. Tant al 3 com al 4, el campió ha pujat de categoria (Reus i UCAM), als dos grups els han eliminat el segon classificat (R. Múrcia i Villarreal B), i la final seran tercers i quarts. És a dir, que les dues finals seran una mica el què decidirà el grup més fort. Tot i que allò és una patxanga, recordar que Reus va ser incapaç de fer-li un gol a UCAM (i el Reus té pólvora, ja ho sabeu tots!) i va perdre als penals, així que de moment podríem dir que ells van guanyant. 

 

També he de dir que m'alegra que de bon començament quedès clar que no ens hauríem de veure les cares amb Càdis o Hércules, perquè crec que jugar contra primers equips sempre té un punt més de dificultat. Són dos històrics que s'ho jugaran "a cara de perro". En tot cas, tant me fa. Lo nostre és a la riba del Nervión. 

 

Ho he dit altres cops aquesta temporada. La victòria a Valdebebas va ser èpica, però no ens equivoquem. Ni abans érem tant dolents ni ara som tant bons. Segurament hem eliminat el grup amb els millors jugadors de la categoria, però va quedar clar que a l'hora de l'intercanvi de cops, aquesta gent no estaven mentalment prou madurs per aguantar un veterà com el Lleida. Si diumenge sortim amb excés de confiança, tot el camí fet fins ara serà igual a zero. 

 

El Sevilla B no impressiona tant com el Castilla. Tercer classificat al seu grup, unes xifres anotadores modestes i tampoc té internacionals importants de mig planeta ni jugadors fitxats per 6 milions d'Euros. Però ja he vist comentaris sobre el seu estil de joc i tinc la sensació que serà un Barakaldo però amb més qualitat individual. És a dir, el tipus d'equip que més mal ens ha fet al llarg de la temporada: Rocosos al darrere, que no et deixen jugar per cap lloc i que a la que en tenen una et foten el partit enlaire. 

 

Ja ens podem collar perquè el moment de la veritat comença ara. Aquest diumenge, el Camp d'Esports ha de tornar a petar. 


  • Calderon y ILER ho han agraït

#9 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 junio 2016 - 10:58

Solament 4 derrotes en tota la temporada.. 17 victories i 17 empats. A per ells!! http://www.vavel.com...a-atletico.html


  • o han agraït

#10 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 junio 2016 - 12:49

Sembla que ho tinguem tot fet ja, però ni molt menys, el Sevilla no ho ficarà gens fàcil, confio en l'equip i la resposta de la grada tot i així hem de baixar del núvol tots plegats, seran 180 minuts on no regalaran res, 4 derrotes son poquíssimes i aniran a matar.

Per lo demés, per fi a la tercera ronda del play-off, tant l'equip com els de pica pedra ens mereixem una alegria de les grosses! Últim assalt, a per totes!!!!



#11 moa_sev

moa_sev

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 42 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 junio 2016 - 08:37

Buenas. Un usuario Sevillista que os saluda e intentará aclararos dudas si las tenéis

#12 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 14 junio 2016 - 08:43

Buenas. Un usuario Sevillista que os saluda e intentará aclararos dudas si las tenéis

 

¿Qué os parece el Lleida? ¿Nos preferíais a nosotros o al Hércules?



#13 moa_sev

moa_sev

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 42 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 junio 2016 - 08:48

Siendo sincero el Hércules puede que tenga más nombre y que impresione lo de solo haber perdido cinco partidos uno solo fuera.

De vosotros la presión que vais a meter en la ida. 15000 en un campo a reventar.

Por cierto en Sevilla aun se recuerda la "famosa" prima que os daba/dio Lopera estando los dos en segunda y el Sevilla luchando por ascender. El Betis estaba en primera.
  • o han agraït

#14 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 15 junio 2016 - 09:07

Avui es posen a la venda les entrades. Creieu que tornarem a omplir el camp?

 

Per cert, estaria molt bé que s'arregli el tema de l'entrada. Vinc amb amics no socis, així que em toca esperar igual que els altres. Em va semblar bastant ridícul que només hi hagi una porta oberta per fer entrar unes set o vuit mil persones. Almenys van tenir la il·luminació d'habilitar l'entrada pels del Madrid...

 

Em pregunto: Tenint en compte que el "control" de l'entrada ve a ser un tio esguerrant papers, no es podria habilitar una segona entrada a l'accés de Gol Nord/Lateral? Almenys repartir una mica la gent, perquè em començava a preocupar entrar. 

 

TEMA APART LO DE COMPRAR TICKETS PEL BAR. SINYOR PRESIDENT, FACI EL FAVOR DE POSAR MÉS REPARTIDORS/ES DE TICKETS. TOTAL, PER MUNTAR UN XIRINGUITO AMB UN PARELL DE PALOTS, NO DEU COSTAR GAIRE OBRIR-NE ALMENYS DOS A LATERAL I UN ALTRE A GOL.



#15 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 15 junio 2016 - 10:33

Recordeu aquests partits? Jo era un nen i aquesta eliminatòria m'ha refrescat la memòria!! Temporada 98-99 Lleida 3-0 Sevilla. Temporada 99-00 Lleida 3-0 Sevilla.

 

TORNAREM!!!

 

http://www.resultado...da/Sevilla/1998

http://www.resultado...da/Sevilla/1999



#16 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 15 junio 2016 - 11:03

Avui es posen a la venda les entrades. Creieu que tornarem a omplir el camp?

Per cert, estaria molt bé que s'arregli el tema de l'entrada. Vinc amb amics no socis, així que em toca esperar igual que els altres. Em va semblar bastant ridícul que només hi hagi una porta oberta per fer entrar unes set o vuit mil persones. Almenys van tenir la il·luminació d'habilitar l'entrada pels del Madrid...

Em pregunto: Tenint en compte que el "control" de l'entrada ve a ser un tio esguerrant papers, no es podria habilitar una segona entrada a l'accés de Gol Nord/Lateral? Almenys repartir una mica la gent, perquè em començava a preocupar entrar.

TEMA APART LO DE COMPRAR TICKETS PEL BAR. SINYOR PRESIDENT, FACI EL FAVOR DE POSAR MÉS REPARTIDORS/ES DE TICKETS. TOTAL, PER MUNTAR UN XIRINGUITO AMB UN PARELL DE PALOTS, NO DEU COSTAR GAIRE OBRIR-NE ALMENYS DOS A LATERAL I UN ALTRE A GOL.

A l'ultim partit l'entrada de gol nord ja es va obrir, i en aquest al comunicat oficial torna a dir que s'obriran un altre cop.

#17 moa_sev

moa_sev

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 42 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2016 - 11:35

Como va la venta de entradas? Habrá lleno?

Imagino que con en Logroño habrá presencia Sevillista en las gradas

#18 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 15 junio 2016 - 12:10

Ja fa 4 partits que la porta del velodrom esta oberta a tothom... socis i no socis


  • o han agraït

#19 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 15 junio 2016 - 03:48

Ja fa 4 partits que la porta del velodrom esta oberta a tothom... socis i no socis


Coi, no ho sabia. Doncs em retracto de les meves paraules.

Però no del tema dels tickets pel bar!

#20 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 15 junio 2016 - 03:57

Recordeu aquests partits? Jo era un nen i aquesta eliminatòria m'ha refrescat la memòria!! Temporada 98-99 Lleida 3-0 Sevilla. Temporada 99-00 Lleida 3-0 Sevilla.

TORNAREM!!!

http://www.resultado...da/Sevilla/1998
http://www.resultado...da/Sevilla/1999


Llavors encara anava a Gol Nord... quins temps aquells. I quin equipàs, per mi el millor que he vist mai al Camp d'Esports, amb Calderón (que era un vago, però quina classe, mare meua!) i Escoda (la bala de Reus, ni més ni menys!!) n'hi havia prou per desmanegat qualsevol equip.
  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos