Ir al contenido


Foto
- - - - -

Jugadors Lesionats/Tocats


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
20 respuestas en este tema

#1 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 06 junio 2016 - 09:52

...



#2 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 06 junio 2016 - 02:02

Onwu en principi no tornarà a jugar, van dir 3-4 setmanes de baixa. Si arribem a la final, pot ser per l'últim partit podria forçar i ser-hi, però vaja difícil.

 

Marc suposo que estava fos. Pel que fa a Toño, Idiakez va dir que s'esperaven lo pitjor, esperem que no sigui així.

 

També cal afegir que tenim Urko, Albistegui i Fuster amb 2 targetes grogues cada un, a una de la suspensió.



#3 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 06 junio 2016 - 03:46

Onwu en principi no tornarà a jugar, van dir 3-4 setmanes de baixa. Si arribem a la final, pot ser per l'últim partit podria forçar i ser-hi, però vaja difícil.

 

Marc suposo que estava fos. Pel que fa a Toño, Idiakez va dir que s'esperaven lo pitjor, esperem que no sigui així.

 

També cal afegir que tenim Urko, Albistegui i Fuster amb 2 targetes grogues cada un, a una de la suspensió.

 

Segons diario de leon: http://www.diariodel...tas_793404.html

 

Según la nueva redacción del artículo 112 del Código Disciplinario, en el Campeonato Nacional de Liga se mantiene la acumulación de cinco tarjetas amarillas como determinante para la suspensión por un partido.



#4 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 06 junio 2016 - 03:51

Onwu en principi no tornarà a jugar, van dir 3-4 setmanes de baixa. Si arribem a la final, pot ser per l'últim partit podria forçar i ser-hi, però vaja difícil.

 

Marc suposo que estava fos. Pel que fa a Toño, Idiakez va dir que s'esperaven lo pitjor, esperem que no sigui així.

 

També cal afegir que tenim Urko, Albistegui i Fuster amb 2 targetes grogues cada un, a una de la suspensió.

 

Em preocupa la lesio de TOÑO 



#5 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 06 junio 2016 - 05:38

Manu, efectivament, tot apunta a que es pedrà el que resta de temporada. Com he comentat al post del partit, crec que ahir Suarez el va substituïr de forma força competitiva. I tenim a la recàmera Carlos Rodriguez.

Toño és seriós dubte per MAdrid. Creuem els dits. No obstant, tinc plena confiança amb Pau. Sempre compleix.

 

Del tema Marc no hi ha lesió. Estarà a tope per jugar contra el Madrid i fer un gol de falta per l'escaire que ens ajudarà a passar l'eliminatòria.



#6 Ilerda

Ilerda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 413 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 junio 2016 - 11:33

patirem d'aquella manera, el Madrid te que marcar, a nosaltres ens val el 0-0, si van passan els minuts i el castilla no marca un gol, es començaran a ficar nervioso i la precipitació ens anirà força bé per aprofitar i poder marcar un golet.

 

pensar que ells tenen un central titular expulsat, Pau pot suplir molt bé a Toño



#7 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 07 junio 2016 - 11:39

Jo crec que la clau és no desencaixar-nos si marquen ells aviat. Inclús si es posen 2-0. Hem de ser conscients que amb el potencial que tenen a dalt algun gol faran, a no ser que Crespo torni a fer el partit de la seva vida i que baixi algú del cel i ens ajudi.

 

En el que tenim aventatge és en l'experiència i en saber jugar també aquest "altre" futbol que és tan important en aquest tipus d'eliminatòries.

Considero importantíssim aguantar la primera mitja hora, ja que si ells no marquen en aquest període els nervis jugaran en contra seva.

Nosaltres alguna en tindrem. És qüestió de tenir fe, perseverància i confiança en les nostres possibilitats.


  • o han agraït

#8 Ilerda

Ilerda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 413 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 junio 2016 - 12:11

Jo crec que la clau és no desencaixar-nos si marquen ells aviat. Inclús si es posen 2-0. Hem de ser conscients que amb el potencial que tenen a dalt algun gol faran, a no ser que Crespo torni a fer el partit de la seva vida i que baixi algú del cel i ens ajudi.

 

En el que tenim aventatge és en l'experiència i en saber jugar també aquest "altre" futbol que és tan important en aquest tipus d'eliminatòries.

Considero importantíssim aguantar la primera mitja hora, ja que si ells no marquen en aquest període els nervis jugaran en contra seva.

Nosaltres alguna en tindrem. És qüestió de tenir fe, perseverància i confiança en les nostres possibilitats.

estem a dimarts i ja estic super nervios, apart hem toca treballar el dissabte... esperem passar i si tota la raó amb això dels primers minuts no encaixar cap gol, molts ànims als jugadors!!! hi ha l'afició que anirà a madrid



#9 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 07 junio 2016 - 01:45

Jo crec que la clau és no desencaixar-nos si marquen ells aviat. Inclús si es posen 2-0. Hem de ser conscients que amb el potencial que tenen a dalt algun gol faran, a no ser que Crespo torni a fer el partit de la seva vida i que baixi algú del cel i ens ajudi.

En el que tenim aventatge és en l'experiència i en saber jugar també aquest "altre" futbol que és tan important en aquest tipus d'eliminatòries.
Considero importantíssim aguantar la primera mitja hora, ja que si ells no marquen en aquest període els nervis jugaran en contra seva.
Nosaltres alguna en tindrem. És qüestió de tenir fe, perseverància i confiança en les nostres possibilitats.


Per mi Crespo no va fer el partit de la seva vida. Simplement va fer de Crespo, i va demostrar que es dels millors porters de la categoria, amb diferencia.

No tinc cap por al partit de valdebebas. Ells son una passada tecnicament, nosaltres som un equip. Jo confio en guanyar!!!

#10 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 junio 2016 - 09:24

Totalment d'acord amb tu Narmer de la primera lletra a la ultima, no tinc res a afegir de nou perque es l'analisi perfecte del que penso jo que es aquesta eliminatoria, a mes penso que el resultat del partit de tornada sera un 2-1 pel Castilla pero amb el resultat de diumenge al Camp d'Esports ens permetra passar.



#11 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 junio 2016 - 09:29

Ja us dic ara que Toño es molt provable que no jugui ho se d'unma font molt fiable, que fisicament no esta be pero les seves ganes de jugar podrien fer que potser arribes pero ja us adverteixo que les possibilitats que jugui diumenge son minimes aixi que crec que Pau Bosch seria el recanvi ideal i tambe penso que Ekhi jugara de titular de pivot enlloc del Marc Martinez que va acabar el partit absolutament fos.

 

Per mi Idiakez es va equivocar de plantejament, va voler jugar de tu a tu al Castilla i per sort sens va apareixer la Verge perque a la 1a part vam patir moltissim en gran part perque Marc Martinez no es un mig centre defensiu i no sabia el pobre ni per on anava la pilota i desde que va sortir ·Ekhi a la 2a part el Lleida va almenys contenir el mig del camp poderos del Castilla.

 

Jo crec que Idiakez fara descansar Toño i Marc Martinez i entraran Pau Bosch i Ekhi 



#12 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 08 junio 2016 - 10:06

Ja us dic ara que Toño es molt provable que no jugui ho se d'unma font molt fiable, que fisicament no esta be pero les seves ganes de jugar podrien fer que potser arribes pero ja us adverteixo que les possibilitats que jugui diumenge son minimes aixi que crec que Pau Bosch seria el recanvi ideal i tambe penso que Ekhi jugara de titular de pivot enlloc del Marc Martinez que va acabar el partit absolutament fos.

 

Per mi Idiakez es va equivocar de plantejament, va voler jugar de tu a tu al Castilla i per sort sens va apareixer la Verge perque a la 1a part vam patir moltissim en gran part perque Marc Martinez no es un mig centre defensiu i no sabia el pobre ni per on anava la pilota i desde que va sortir ·Ekhi a la 2a part el Lleida va almenys contenir el mig del camp poderos del Castilla.

 

Jo crec que Idiakez fara descansar Toño i Marc Martinez i entraran Pau Bosch i Ekhi 

 

Espero que estiguis equivocat. Toño si no hi ha mes remei que descansi i Pau es un bon suplent, o inclus Ekhi. Pero Marc Martinez a aquestes alçades de la temporada es fonamental al mitg del camp , contra el Castilla, el Cornella, o el City... no hi pot faltar


  • o han agraït

#13 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 junio 2016 - 10:46

Pau Bosch bon suplent? Buffffffff respecto la teva opinio pero espero que entenguis que no la comparteixo per a res, el nostre capita es un crack a mi m'encanta i diumenge va ser sortir ell i que Mariano ni olores la pilota i Ekhi tres quarts del mateix, jo preferiria el doble pivot Marc Martinez i Albistegui pero per dissabte no perque a mes que duem un gol d'avantatge l'equip rival te 2 martells de davanters com son Mariano i Mayoral i desde que van entrar Bosch i Ekhi diumenge els van anular als dos a les mil meravelles i va permetre a Albistegui respirar una miqueta perque el pobre Albistegui no podia ni amb la seva anima i si algo te Ekhi es que corre com un conill i no para mai, cert que no te gens de qualitat tecnica pero el treball defensiu que fa en la zona de mitjos es impagable i diumenge va sortir ell junt amb Pau Bosch i adeu perill de Mariano i Mayoral (coincidencia??? es possible pero va ser aixi)

 

I Pau Bosch per mi es molt millor que Toño pero molt millor, es mes rapid i va al tall amb una contundencia que per exemple Toño no va i per molt que el Toño sigui mes alt que el Pau jo penso que el capita es millor que Toño en el joc aeri, nomes que Toño tecnicament es millor que Pau i pel joc d'Idiakez de treure sempre la pilota controlada desde la zona defensiva s'adapta millor el gallec que el de Fondarella aixo si ho reconec pero en la resta el nostre capita es millor que Toño o almenys jo ho vec aixi



#14 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 08 junio 2016 - 11:13

També és més fàcil anul.lar a algú quan surts fresc com una rosa faltant 20/30 minuts per acabar el partit i, obviament, el davanter contrari ja porta un important desgast darrera i està practicament fos i jugant el seu equip amb un menys.

Crec que Marc Martinez és IMPRESCINDIBLE si volem tenir una mica de criteri per jugar la pilota. A més, ens pots anar molt bé a pilota aturada (faltes, corners o, qui sap, penals).

Estic d'acord en que potser hauríem de reforçar una mica el mig del camp. A mi Ekhi no em desagrada en absolut i seria una bona opció. El problema és...a qui treiem?



#15 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 08 junio 2016 - 11:31

Pau Bosch bon suplent? Buffffffff respecto la teva opinio pero espero que entenguis que no la comparteixo per a res, el nostre capita es un crack a mi m'encanta i diumenge va ser sortir ell i que Mariano ni olores la pilota 

 

Quan parlo de bon suplent volia dir que suplira a Toño Vazquez amb garanties. Ho fara be. No que sigui suplent. Per mi podrien ser titulars cualsevols dels dos.



#16 nacho

nacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2016 - 12:03

Hola!!

 

Se sap si Manu i Toño arriben ja per a diumenge?!

 

Força Lleida!



#17 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 15 junio 2016 - 12:11

Manu van dir que no. Toño imagino que ja estara recuperat.



#18 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 15 junio 2016 - 01:53

Crespo no ha pogut acabar l'entrenament d'avui per una la lesió muscular..

 

Àlex Cobo :reverencia:



#19 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 15 junio 2016 - 02:29

Crespo no ha pogut acabar l'entrenament d'avui per una la lesió muscular..

:sorpresa: :deumeu: :trist: :plorar:



#20 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 15 junio 2016 - 03:46

Uf, esperem que no sigui res! Força Crespo!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos