Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Assemblea 2016


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
30 respuestas en este tema

#1 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 18 mayo 2016 - 11:23

Em queixava de que no es feie l'Assemblea i ja estem a 18 de Maig.

 

Rectifico per que he vist que fa 2 temporades es va celebrar al juny.

 

Esperaré doncs al Juny per opinar sobre si la fan o no.

 

Espero que facin Assemblea i donguin un exemple de comunicación i transparencia, d'altra banda, si no la fan quedaràn en evidencia.

 

Visca el Lleida!



#2 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 18 mayo 2016 - 12:15

Bé, esperem a que acabi el curs esportiu, no? Jo casi ho prefereixo, així les preguntes sobre l'apartat esportiu son millors.

Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk



#3 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 12 julio 2016 - 04:02

EP, que fem, seguim esperant o que?

 

Despres de l'any esperpentic, els superávits, els mesos sense cobrar, el comunicat de tots els jugadors, la reunió amb AFE, etc.

 

Ara no hi ha assemblea?

 

Fa olor a chamusquina.



#4 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 13 julio 2016 - 01:23

Tinc moltes preguntes a fer.

 

Sobretot per temes de formes i respecte.

 

Pels 200.000 euros del nadal no preguntare res perque ja se que no tenen respostes coherents.

 

Aquesta gent algun dia rebra el mateix tracte que ells donen.

 

Quina llàstima veure com el club s'embruta d'aquesta forma.


  • o han agraït

#5 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 13 julio 2016 - 02:18

giphy.gif


  • o han agraït

#6 MAN

MAN

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 8 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o Poblaciólleida

Escrito 13 julio 2016 - 02:46

Aquest president, com no té vergonya de continur al club després de tot el que està fent? i com no hi ha algú que li planta cara? Aquest any li va haver de baixar els fums la AFE i l'alcalde que suposo què va condicionar el pagament de la subvenció al pagament de les nòmines tot i què això no és públic (sinó l'alcade en seria cómplice). està actuant com un autèntic déspota.

 

Al president se li veu el plumero, és un autèntic dictador que només vol estar al club per treure'n profit personal, tipo Llauradó o Massana...un gánster.

 

Els jugadors què sentien els colors i que han treballat sense cobrar tota la temporada els ha fet fora. Abans tots els jugadors i entrenadors desitjaven venir al Lleida, i ara no hi ha jugadors de casa, només mercenaris del futbol.

 

Ha embrutat molts anys d'història, juga amb els sentiments d'una afició i una ciutat i rodalies.

 

No podem permetre que aquest dictador carallot enfonsi més el prestigi del club. Cal fer alguna cosa...

 

ESTEVE DIMISSIÓ!!!

 

P.D.: molta gent que conec no es farà soci per cupla d'aquest inepte.

 

 


  • samilof y Calderon ho han agraït

#7 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 13 julio 2016 - 03:11

Jo també conec molta gent que dubte de seguir com abonat. Aquesta gent s'esta carregant l'imatge del club.



#8 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 13 julio 2016 - 03:36

Bé, esperem a que acabi el curs esportiu, no? Jo casi ho prefereixo, així les preguntes sobre l'apartat esportiu son millors.

Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk

Cuants dies creus que haurem d'esperar més?



#9 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 13 julio 2016 - 03:45

Cuants dies creus que haurem d'esperar més?

Ara si hi han motius per demanarla. Tu mateix vas reconeixer que havies pixat fora de test quan la vas demanar, perque no ere ni a temps en comparació amb altres anys, it' easy.

I bueno, tu espera el que vulguis, més descans ens deixaras. Jo ja la dono per perduda, pero da igual, la gent es seguira queixant simplement per twitter-fb eines q cada cop sospito més q als Esteve els hi sude lo que els hi diguin per allí. I quan s'intenten iniciar altres vies, la gent sude.

En part crec que tenim el que ens mereixem. Despres de l'escany dels nous abonaments, no m'extranyaria que gran quantitat de l'abonat el renoves com si res... bueno, els que s'ho puguin permetre, altres hauren de veure si amb els pocs partits que podem anar a veure per culpa de que els caps de setmana treballem per pagarnos la matricula de l'universitat, surt a conte pagar l'augment o no.

#10 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 14 julio 2016 - 12:15

No t'equivoquis narmer. La gent no es seguira queixant "simplement" per allí on dius.



#11 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 14 julio 2016 - 12:52

No t'equivoquis narmer. La gent no es seguira queixant "simplement" per allí on dius.

Tan de bo que no... pero si hi ha gent q despres del impagaments encara defensa als Esteve, no m'extranyaria gens q la gent acceptes les noves tarifes, sol despres de una rabieta per twitter.

#12 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 14 julio 2016 - 01:06

Tan de bo que no... pero si hi ha gent q despres del impagaments encara defensa als Esteve, no m'extranyaria gens q la gent acceptes les noves tarifes, sol despres de una rabieta per twitter.

Et refereixes a les dos persones i als 2 trolls que puc contar amb els dits d'una mà?

 

Gent.....



#13 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 14 julio 2016 - 01:16

Et refereixes a les dos persones i als 2 trolls que puc contar amb els dits d'una mà?

Gent.....

No no, durant la temporada pel camp també hi havien alguns que deien la tipica "o pues compra tu el Lleida i paga tu...".

Tan de bo en el tema dels abinaments es canvii la tónica, pero crec que l'afició del Lleida es força conformista.

Personalment al ser seguidor del Zaragoza, ho comparo bastant amb el Lleida. A Zaragoza Agapito no podria anar tranquil pel carrer, ni de conya, el seu fill ja va haver de deixar de vindre també perque el van estomacar de festa (no defenso l'acció de la violencia, ni molt menys. I encara menys al seu fill, que no se sap quina opinió te del seu pare). Aqui a Lleida, Tatxo Benet & CO molts socis ni els reconeixerien. Quan vaig explicar lo de Sorigué, que financies un equip rival, no entien com la gent no petave contra el Sorigué amb lo que squesta ciutat l'ajuda


#14 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 14 julio 2016 - 01:27

No no, durant la temporada pel camp també hi havien alguns que deien la tipica "o pues compra tu el Lleida i paga tu...". Tan de bo en el tema dels abinaments es canvii la tónica, pero crec que l'afició del Lleida es força conformista. Personalment al ser seguidor del Zaragoza, ho comparo bastant amb el Lleida. A Zaragoza Agapito no podria anar tranquil pel carrer, ni de conya, el seu fill ja va haver de deixar de vindre també perque el van estomacar de festa (no defenso l'acció de la violencia, ni molt menys. I encara menys al seu fill, que no se sap quina opinió te del seu pare). Aqui a Lleida, Tatxo Benet & CO molts socis ni els reconeixerien. Quan vaig explicar lo de Sorigué, que financies un equip rival, no entien com la gent no petave contra el Sorigué amb lo que squesta ciutat l'ajuda

Per cada un d'aquests que dius, jo t'en presento 15 que no volen veure la directiva actual ni en pintura.

 

Ja n'hi ha de gent disposada a comprar el Lleida, lo que no el solten.

 

No se que te a veure aixó de Agapito, pero jo estic en contra de qualsevol tipus de violéncia.

 

Sorigué inverteix els seus cuartos on vol, com Borges o com ICG. Podem estar d'acord o no, podem trobar-ho injust i no estar-hi d'acord.



#15 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 14 julio 2016 - 01:51

Per cada un d'aquests que dius, jo t'en presento 15 que no volen veure la directiva actual ni en pintura.

Ja n'hi ha de gent disposada a comprar el Lleida, lo que no el solten.

No se que te a veure aixó de Agapito, pero jo estic en contra de qualsevol tipus de violéncia.

Sorigué inverteix els seus cuartos on vol, com Borges o com ICG. Podem estar d'acrod o no, podem trobar-ho injust i no estar-hi d'acord, pero aquí si que no ens hi podem ficar.

Que Tatxo Benet hauria de der persona non-grata en aquesta ciutat. La UELleida va rebre molts diners de subvencions de l'ajuntament, on van anar aquests diners NOSTRES? A les dones de companyia que es pagava el Rivadulla amb la tarjeta del club, potser.

Sorigué&CO inverteix on vol, esta clar. La gent del Lleida si tingues una mica de amor pel club, també sabria que comprar i on comprar.

De ser molt desagrait es que una localitat et fiquin certes facilitats a l'hora de comprar terrenys publics que no hi havia res (millor en mans de algu q els utilitzi q no abandonats aixo si) i organitzar events, i despres emportarse els diners a fora (i no parlo sol de Sorigué).

I comprar el club... jo personalment sol coneixia dos ofertes, que ja les vaig comentar al foro i vaig explicar perque cap de les dos va tirar endavant.

Si hi han més ofertes ho desconec, pero al cap i a la fi, el Lleida Esportiu es privat. Com ho son les empreses que tu has esmentat, i inverteixen, venen i/o se peten el club com volen, i ens deixen un club amb una imatge (de merda) com volen. Sembla que ara volen escanyarnos al jovent per a que la perduda de l'inversió no els hi sigui tan dura, doncs que vigilin, que alguns ja anem prou escanyats i potser no ens podem permetre seguir pagantlis la joguina.


#16 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 14 julio 2016 - 02:13

No se perque estem parlant d'axió. Jo solament et vui dir que per cada tio que dius que sens al camp dient "oh, que ho comprin i paguin ells", jo t'en puc presentar 15 o 20 que no son conformistes.

 

Pel que fa a ofertes, el club n'ha rebut varies pero els Esteve no volen marxar.

 

És cert que la forma juridica de l'entiat es com una SL, pero amb una diferencia: ells tracten amb sentiments, i amb altres coses (implicacions economiques d'ajuntament i diputació).

 

Treballar amb sentiments no es lo mateix que tindre un concesionari de coches o vendre ordinadors.

 

El públic pot exercir molta presió i els mitjans també.

 

P.D: es molt trist veure com una epoca que podrie ser considerada de les millors, s'auto rebenta amb aqeusts comportament i aquesta chuleria paletoidal. Es molt trist.

 

Han tirat a la basura tot lo que han fet els últims anys, perque ja us dic jo que la masa social del club si es manté serà tot un exit.

Sempre poden fer assembles i dir que han aconseguit 500 socis nous per quedar bé, com els superàvits presentats.



#17 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 14 julio 2016 - 02:59



No se perque estem parlant d'axió. Jo solament et vui dir que per cada tio que dius que sens al camp dient "oh, que ho comprin i paguin ells", jo t'en puc presentar 15 o 20 que no son conformistes.

Pel que fa a ofertes, el club n'ha rebut varies pero els Esteve no volen deixar de cobrar el seu sou.

És cert que la forma juridica de l'entiat es com una SL, pero amb una diferencia: ells tracten amb sentiments, i amb altres coses (implicacions economiques d'ajuntament i diputació).

Treballar amb sentiments no es lo mateix que tindre un concesionari de coches o vendre ordinadors.

El públic pot exercir molta presió i els mitjans també.



Vale, estem en contra dels Esteve. I que estem fent? Perque fins ara sol hem cridat un ratet al camp d'esports i em criticat MOLT per twitter, lo del twitter tinc bastant clar que els hi sude la polla, lo del camp si potser els hi molesta una mica, pero dura tan poca estona.
Potser els Esteve han tingut la sort de que esportivament la gent estave contenta, i aixó ha fet que no ens cremessim tan ni ens moguessim, potser.

Els directius d'empreses privades també treballen amb sentiments, si no perguntal als treballadors que els fan fora per una mala gestió dels seus directius. O quan has de tancar el teu negoci, perque una empresa privada no et paga el que et deu (o el que es pitjor, el que et deu pasta es l'estat)
I a la gent de fora de les empreses també els hi pot afectar sino mira quan Matutano va tancar... sort que ha tornat a obrir xD (aquesta es broma).

#18 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 14 julio 2016 - 03:15

Vale, estem en contra dels Esteve. I que estem fent? Perque fins ara sol hem cridat un ratet al camp d'esports i em criticat MOLT per twitter, lo del twitter tinc bastant clar que els hi sude la polla, lo del camp si potser els hi molesta una mica, pero dura tan poca estona.
Potser els Esteve han tingut la sort de que esportivament la gent estave contenta, i aixó ha fet que no ens cremessim tan ni ens moguessim, potser.

Els directius d'empreses privades també treballen amb sentiments, si no perguntal als treballadors que els fan fora per una mala gestió dels seus directius. O quan has de tancar el teu negoci, perque una empresa privada no et paga el que et deu (o el que es pitjor, el que et deu pasta es l'estat)
I a la gent de fora de les empreses també els hi pot afectar sino mira quan Matutano va tancar... sort que ha tornat a obrir xD (aquesta es broma).

 

Poc podem fer, anar demostrant el nostre descontent a mesura que pasa el temps de les formes que creguem més oportunes, sempre dins del respecte.

 

El segon paragraf es demagogic. A la meva empresa no tinc un dia a la setmana on venen 2.000 persones a animar, no hi ha 2.000 persones alienes a l'entitats que es senten part de la mateixa....no fotem. (a part no es solament el sentir, sino que aporto diners de l'abonament)

 

Em sento fins i tot inútil explicante aixo. Si vols, ja ho entens. Si no vols, no ho entenguis.

 

PD: tots els fets que han succeit aquest any son suficients per saber com manejen els assumptes aquesta directiva. Que ho facin com vulguin, si, pero que no pretenguin que tothom els hi doni suport i a sobre si no ho fas s'enfadin amb tu. Una mica de maduresa.


  • o han agraït

#19 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 14 julio 2016 - 03:22

Poc podem fer, anar demostrant el nostre descontent.
El segon paragraf es demagogic. A la meva empresa no tinc un dia a la setmana on venen 2.000 persones a animar, no hi ha 2.000 persones alienes a l'entitats que es senten part de la mateixa....no fotem

Em sento fins i tot inútil explicante aixo. Si vols, ja ho entens.

Si... millor deixem la discusió, perque en el moment que fiquem per sobre 2000persones que anem a animar o 2000persones que potser viuen dels ingresos que reben d'aquella empresa (i ho critiquem de demagogic, quan es la realitat de moltes families actuals), careix de sentit seguir discutint algo.

#20 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 14 julio 2016 - 03:27



Poc podem fer, anar demostrant el nostre descontent a mesura que pasa el temps de les formes que creguem més oportunes, sempre dins del respecte.

El segon paragraf es demagogic. A la meva empresa no tinc un dia a la setmana on venen 2.000 persones a animar, no hi ha 2.000 persones alienes a l'entitats que es senten part de la mateixa....no fotem. (a part no es solament el sentir, sino que aporto diners de l'abonament)

Em sento fins i tot inútil explicante aixo. Si vols, ja ho entens. Si no vols, no ho entenguis.

PD: tots els fets que han succeit aquest any son suficients per saber com manejen els assumptes aquesta directiva. Que ho facin com vulguin, si, pero que no pretenguin que tothom els hi doni suport i a sobre si no ho fas s'enfadin amb tu. Una mica de maduresa.



(Perdo pel dobleposteig, es per respondre l'editat)

Pero si precisament t'estic dient que considero que la gent de Lleida s'enfada poc 😂. Torno a comparar amb Zaragoza, Agapito al final no podie anar als partits, perque a la sortida l'escridassaven, la gent que estave aprop de tribuna li deie de tot durant tot el partit...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos