Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

1a ronda playoff: Lleida - Barakaldo.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
103 respuestas en este tema

#1 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 17 mayo 2016 - 12:00

Obro aquest post si us semble bé per comentar tot lo relacionat amb la eliminatòria.

 

Han sortit els preus del partit, en general força content com sempre, felicitar el club en aquest sentit trobo que són bons preus.

 

Socis anticipada: 5€ a qualsevol ubicació.

 

No socis anticipada:

- 15€ i 10€ individual

- Pack de 3 entrades a 25€ lateral i 40€ tribuna

- Pack de 25 entrades a 175€.

 

M'agradaria saber si els del Barakaldo pagaran 10€ o 15€ (ja que a partir de les 16h l'entrada puja a 15€) per saber quan pagarem nosaltres quan anem allí.


  • o han agraït

#2 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 17 mayo 2016 - 12:01

M'encanta la promoció. L'abonat no surt perjudicat respecte la resta d'aficionats. Molt bons preus. No hi ha excusa. A omplir el Camp d'Esports.


  • o han agraït

#3 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 17 mayo 2016 - 12:41

...



#4 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 17 mayo 2016 - 12:42

Doncs si, molt bon preu tant per socis com per no socis...... no hi ha excusa...



#5 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 17 mayo 2016 - 01:51

A tope.

Per fi el preu de l'abonat és més barat que cap altra opció i no com algres anys que si agafaves pack aplec de tropecintas entrades el soci surtie perdent.

Trobo uns preus que estan casi a la perfecció.

#6 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 17 mayo 2016 - 02:09

Molt bé. Als altres dos playoffs, van ser 7 euros més camiseta, no??



#7 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2016 - 09:06

La promocio pels abonats es la que ha de ser companys, primer tenim dret els que som abonats i penso que els 5 euros es correcte fins i tot si haguessin sigut 7 euros o 8 tampoc m'hagues molestat en absolut, es mes jo comprare 2 packs de 3 entrades pels meus amics i vindrem tots junts i això de les promocions ha estat una decisio encertada, les coses com siguin m'agrada ser just i dir el que es fa malament pero tambe el que es fa ben fet com aquesta promocio pels abonats donant preferencia i tenint un preu competitiu i mes que atractiu pels abonats.

 

Aixi si !!!


  • o han agraït

#8 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2016 - 09:13

Tema esportiu en un altre post vec a la gent massa respectuosa pels 80 punts del Barakado i deixeu-me que us digui que cert que son una burrada de punts pero penseu que van perdre el liderat en l'ultima jornada i tenen molt mala relacio amb la premsa es veu que els ha plogut una forta pluja de critiques i porten 2 setmanes sense dir res a la premsa i hi ha mala maror per Barakaldo tal com va dir ahir Antoni Laso a la tertulia i aquest factor es importantissim perque ells tindran molta pressio perque voldran remuntar el vol pero mentalment estaran castigadissims a la 1a eliminatoria, una altra cosa es si passen eliminatories que vagin agafant moral molt be aqui si que podrien recuperar el terreny perdut psicologicament pero ara nooooooooooo companys perque ara venen encara anestessiats de perdre el liderat en favor del Castilla i aixo volgueu o no afecta a un colectiu, jo he jugat tota la vida a futbol i aquestes coses afecten i molt de veure-ho en 2 partits a passar a fer-ho en 6 i si perds te'n vas cap a casa doncs no es el mateix creieu-me i aixo ho poden pagar si no imposen el seu ritme que el Lleida no els deixara per la manera de jugar de Idiakez de pressionar a dalt i ofegar-los en la seves sortides de pilota desde el darrere que tambe tenen un estil molt definit en aquest sentit.

 

Companys maxima confiança, pit i collons i passarem!!!!



#9 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2016 - 09:21

Mes estadistiques per pujar-vos la moral...

 

Us enrecordeu el 2013 qui ens va tocar a la 1a eliminatoria? El Leganes i vamos ningu donava un duro per nosaltres perque clarrrr el Leganes era un equipas i super forts a Butarque bla bla bla bla i qui va passar? El Lleida i de la manera mes heroica possible!

 

Seguent eliminatoria contra el Super Jaen com li deien a Andalusia i al Camp d'Esports el bany que els vam fotre va ser d'escandol i podriem haver guanyat aquell partit per 3-1 pero unes nefastes decisions de Seligrat a la 2a part ho va llençar tot enlaire tot i aixi anem a Jaen 1-1 i penals al carrer si per culpa de Pau Torres que em cau molt be pero que esta com un llum el pobre i va llençar el penal d'una manera impresentable pero podriem haver passat perfectament.

 

A l'any seguent ens toca el Toledo d'Idiakez (coses del futbol i del desti suposo) i tots meravellats en com jugava el Toledo que si ens fotrien un carro etc etc i que ells eren els favorits perque també havien sumat mes de 70 punts etc etc i qui va passar? El Lleida novament.

 

I per acabar a Leganes vam ser eliminats si si pero si Chupe la fot a dins a la 1a part que la va enviar al pal alla a Butarque novament passem nosaltres per aixo us dic els 80 punts passen ara mateix a ZERO punts, tots els comptadors passen a zero i el que compta son les sensacions, les dinamiques i arribar en les optimes condicions com les que arriba el Lleida en aquest playoff.



#10 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2016 - 09:25

Si el Chupe la clava a Butarque ara mateix seriem a la lliga de futbol professional perque en la darrera eliminatoria ens follem l'Hospitalet per davant i per darrere, alla es va tenir l'ascens en menys d'un pam i en les botes del Chupe que pobre no el culpo de res nomes que va enviar la pilota al pal, si arriba a entrar eliminem el Leganes i a l'Hospi i de cap a Segona A, llastima molt mala sort aquell dia i gairebe els tornem a eliminar nomes calia veure quines cares feien els del Leganes a la prorroga estaven cagadissims i a sobre 3 corners seguits en els ultims 2 minuts a la mateixa porteria on va marcar Mario i que el Mata casi engalta una pilota morta dins l'area, va anar de molt poc aixi que no tingueu por pels 80 punts perque als playoff tots els comptadors passen a zero i tots poden passar i eliminar a qualsevol.



#11 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 mayo 2016 - 11:30

Si el Chupe la clava a Butarque ara mateix seriem a la lliga de futbol professional perque en la darrera eliminatoria ens follem l'Hospitalet per davant i per darrere, alla es va tenir l'ascens en menys d'un pam i en les botes del Chupe que pobre no el culpo de res nomes que va enviar la pilota al pal, si arriba a entrar eliminem el Leganes i a l'Hospi i de cap a Segona A, llastima molt mala sort aquell dia i gairebe els tornem a eliminar nomes calia veure quines cares feien els del Leganes a la prorroga estaven cagadissims i a sobre 3 corners seguits en els ultims 2 minuts a la mateixa porteria on va marcar Mario i que el Mata casi engalta una pilota morta dins l'area, va anar de molt poc aixi que no tingueu por pels 80 punts perque als playoff tots els comptadors passen a zero i tots poden passar i eliminar a qualsevol.

 

No va ser Didac Devesa el que va xutar al pal a Butarque? Si no hem falla la memòria..



#12 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 18 mayo 2016 - 11:52

Si el Chupe no falla a Butarque, si la meva àvia tingues rodes, si demà caigués un meteòrit...Això són especulacions. Ningú sap que hagués pogut passar. Potser fotem el gol a Butarque i després ens en cauen 4. O potser eliminem al Leganés i després l'hospitalet ens elimina a nosaltres. Ves a saber...



#13 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 18 mayo 2016 - 11:54

El banc del Sinó fos.... Esta ple de savis. Pero están al banc de pedra contant histories, no están a cap altre lloc.



#14 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 18 mayo 2016 - 07:41

Eppp esteu parlant de fa dos temporades, lo del Devesa va ser a Butarque el pal.
Jo tinc clavada a la retina els penals a Jaén, si haguéssim passat aquella fatidica tanda de penals, ens hauriem enfrentat al Hospi o Huracan i jo dic allí ens follem ala un dels dos i pugem a la lliga Adelante, faria 3 temporades que hi seriem si no haguéssim baixat, recordem que a la eliminatoria del Leganes i Jaen, no vam perdre cap partit!!
Lo del Leganes, fa dos temporades crec que la eliminatoria contra l'Hospi hauria estat més igualada...
Bé centrem-nos en aquesta, més d'un s'endura una sorpresa amb el Lleida!! Ja ho veureu!!! Serem els tapats del P.O...

#15 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 19 mayo 2016 - 11:28

Diumenge 29 a les 20:00h la tornada.

 

INFAME!!!!



#16 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 mayo 2016 - 12:39

No, infame no, aixo es playoff senyors i el Barakaldo vol utilitzar les seves cartes com NO ha fet el Lleida per exemple.
En directives el Barakaldo ja li ha colat un gol a la directiva Esteve-Balaguer per exemple perque a qui li diu fotre el partit el dissabte en ple aplec del cargol? I despres tenint el diumenge festiu aixo fara que vinguin moltissims desde Barakaldo cosa que del Lleida alla a Lasessarre ja veurem quants van (ja firmo uns 300 perque un diumenge a les 20h es una putada pero el Barakaldo esta amb el seu dret a fer-ho com ho hagues tingut de fer la directiva del Lleida enlloc d'enviar tants missatges en basc i tantes floritures cap a ells, que ens juguem un ascens collons, lamentable la Directiva un cop mes)

#17 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 mayo 2016 - 12:43

No paro de veure que bienvenidos a Lleida que si sereis como en vuestra casa que si estareis de coña en el Aplec que si hermandad etc etc.....

Collonsss de Deu que ens juguem un ascens a Segona A i no un partit de costellada entre solters contra casats ostres!!!

Directiva foteu-vos les piles que els del Barakaldo ja us han colat el 1r gol i detalls com aquest no ajuden a l'equip Ok? L'equip necessita el soport de l'aficio tant al Camp d'Esports com a Barakaldo aixi que intenteu que no us la colin mes que els bascos ja us han fotut el 1r gol ni que sigui als despatxos

#18 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 mayo 2016 - 12:47

Per cert totalment d'acord amb el comentari de 77azozenk, jo tambe penso que el Lleida es el "tapat" d'aquest playoff i molts se les veuen molt feliços i ja veurem amb quina cara es quedaran si el Lleida puja a Segona Divisio A.

Jo confio a mort en l'equip i Cos tenic!!!

#19 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 19 mayo 2016 - 12:52

No sé perquè han posat el partit a aquesta hora, però personalment crec que s'equivoquen de mig a mig. Aquests del Barakaldo dissabte per la tarda al·lucinaran amb la gentada que hi haurà al Camp d'Esports. En canvi, diumenge a les 20:00 ells tot just faran mitja entrada. 

 

Està clar que jo no hi podré anar. Ja m'agradaria poder-me permetre tenir festa el dilluns, però si es pensen que això decantarà la moral, que no s'enduguin una sorpresa amb la diferència d'assistència entre el partit d'anada i de tornada. I a més, depenent del resultat, estic segur que un bon grapat de lleidatants hi aniran igualment. 



#20 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 mayo 2016 - 12:52

I tinc molt gravat al meu cervell les paraules de Idiakez i membres de la plantilla que van a mort a per l'ascens i que ho lluitaran amb totes les seves forces per pujar per ells i per l'aficio.

Em quedo amb les ganes que te Idiakez, te moltissimes ganes de reivindicar-se i demostrar la seva professionalitat als que estan a la llotja del Camp d'Esports




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos