Ir al contenido


Foto
- - - - -

Playoff 2015/2016


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
53 respuestas en este tema

#21 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 mayo 2016 - 01:09

L'equip fa bona pinta i estem fent molt bona segona volta. Molt probablement debem ser primers o segons de la segona volta amb l'hercules ben a aprop nostre, ja que va acabar la primera volta com nosaltres mes o menys (Nos amb 31 punts). per aquest motiu no n'hem fet pas 38 aquesta segona volta sino 35.(en portem 66 ara, peneta el partit del Xàtiva)

 

Caldrà tenir prudència i donar-ho tot a casa per obtenir uns resultats que facin pupa als contraris.No els deixarem vius.

 

visca'l Lleida


  • o han agraït

#22 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 14 mayo 2016 - 11:52

No se si algu es seguidor de led apostes... Pero les quotes a les que s'esta pagant, son MOOOOLT RARES.

(No se si al forum esta permes parlar d'apostes, pero amb la pedazo quota que se pague la victoria del lleida, o el empat o inclus el X2, si despres no guanye la Pobla es per arrepentirse jejejeje).

Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk



#23 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 15 mayo 2016 - 08:50

No soc d'apostes, pero aquest 7,5 per la victoria del lleida deixa clar que ningu confia gaire en que treguem gaires punts. Sort que els deures estaven fets de la setmana passada.

#24 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 15 mayo 2016 - 07:17

Doncs ja tenim rivals: Racing de Ferrol, Baracaldo o Real Murcia.

#25 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 15 mayo 2016 - 07:34

El Ferrol no em convenç massa. Tenen un gran golejador i desplaçament molt llarg.

El Barakaldo el trobo atractiu. Equip basc, bon ambient de futbol i estadi que porta bons records.

El Múrcia porta una mala ratxa de resultats, però això també el pot fer perillós.



#26 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 15 mayo 2016 - 08:47

Es igual el rival! Ens els hem de petar sigui quin sigui! Millor Barakaldo x a fer un bon desplaçament...



#27 PapaNoel

PapaNoel

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 329 mensajes
  • 16 topics

Escrito 15 mayo 2016 - 09:58

Riviales del Lleida:

1aEliminatoria: Murcia

2aEliminatoria: Castilla

3aEliminatoria: Ferrol

#28 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 mayo 2016 - 11:25

Papa Noel anem partit a partit i no ens adelantem als aconteixements i menys sabent si passarem la 1a ronda o potser no tot i que confio plenament ens els nostres jugadors.

Parleu de rivals i jo diria que els que han d'estar preocupats han de ser ells perque el nivell amb que arriba el Lleida es molt alt i donara una feinada de por a qualsevol rival dels 3 que ens pot tocar.
Cert que hi havia un rival que em feia molt respecte o almenys a mi i es el Racing de Santander rival potentissim i super perillos al Sardinero pero fins i tot si ens hagues tocat el Racing penso que el Lleida aquest Lleida d'ara esta plenissimament capacitat de superar-lo perque insisteixo el Lleida arriba en el seu millor moment i amb un segell d'identitat impecable pero cert que m'he tret un pes de sobre quan he sabut que el Racing no ens tocara en aquesta 1a eliminatoria.

La resta no tinc preferencies, potser voldria el Barakaldo per una rao i es que tinc molta predileccio per les aficions basques i almenys les aficions ens ho passariem pipa juntes pero futbolisticament el qui ens toqui penso que aquest Lleida d'avui pot guanyar a qualsevol i les sensacions al meu entendre son molt i molt bones.

#29 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 mayo 2016 - 11:34

Avui he estat a la Pobla de Mafumet (1r desplaçament que faig en molts anys) i l'equip ha donat la cara sempre tot i que hi havia moments que penso que estaven mes pensant en la setmana que ve que en el partit perque homeeee hi havia moments que alguns jugadors nostres anaven massa tranquils i relaxats i fent jugades super arriscades en un terreny de joc que precisament no es propici pel joc combinatiu pero penso que fins i tot jugant a mig gas (ja us dic que massa mes intens no ho he vist) s'ha pogut guanyar perfectament, quan el Lleida ha apretat ha marcat i no nomes aixo sino que ha tancat la Pobla al seu camp i casi a la seva area pero cert que com he comentat hi havia molts minuts que els jugadors ja pensaven en el sorteig i el rival del playoff i per aixo ha donat mes opcions a la Pobla de Mafumet que no ha pogut evitar el descens, llastima perque em cauen molt be i els desitjo molta sort la temporada vinent i ojala tornin a pujar a Segona B.

#30 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 mayo 2016 - 11:43

Per cert uns breus apunts del partit a la Pobla i es el que mes em dol dir-ho pero jo obserbo aixo i es que Ekhi ha fet un espectacle dantesc en perdre pilotes a tort i a dret Deu meu quin desastre de jugador per mi el pitjor del Lleida pero de llarg, jugar amb aquest noi es fer-ho amb un jugador menys insisteixo ha donat un recital dantesc de pilotes perdudes i mes coses el Diego Suarez d'acord ha marcat un golas pero el seu nivell es baixissim i cada cop que te la pilota es fa uns embolics ell sol descomunal.

Pero per contra molt bon partit de Cobo aquest noi m'agrada molt i el vec molt i molt bo tot i que Crespo ara mateix es millor i per aixo Crespo es el porter titular pero Cobo ens pot donar moltes alegries en el futur, tenim 2 grans porters.
I per acabar Oscar Rubio ha fet un partidas aixi de clar com casi cada partit i esta en un estat de forma espectacular i bon gol el que ha marcat si no m'equivoco n'ha fet 4 o 5 aquesta temporada oi? Chapeau Rubio!!!

#31 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 16 mayo 2016 - 08:21

Per preferència personal:

 

 

Barakaldo - Desplaçament més proper. Camp bonic per visitar. Sí, tinc ganes d'anar-hi i crec que és el rival més asequible.

 

Real Murcia - AmbienT enrarit, porten una ratxa negativa maja, maja -anaven primers destacats- i van cambiar l'entrenador abans de l'últim partit de lliga. Això sí, plantillón.

 

Racing de Ferrol - Han estat primers tota la temporada, serà per algo. A més està lluny del carajo. 

 

 

 

NOTA POSITIVA: Tots ells van de capa caiguda: El Ferrol va perdre el primer lloc ahir després d'haver liderat el grup gaire bé tot l'any i això mentalment ha de ser un cop dur (no és el mateix poder veure't a segona amb dos partits que xuparte tres eliminatòries). El Barakaldo també va perdre ahir la primera plaça iu el Murcia porta una racha fina filipina amb el mencionat canvi d'entrenador inclòs.

 

Per cointra, el nostre Lleida ha anat de menys a més i tots sabem que el vestidor és un pinya pel motiu que tots sabem. Al camp pasarà el que pasarà però mentament arribem millor que els altres i ho hem d'aprofitar.

 

 

GO LLEIDAAAAAAAAA!!



#32 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 16 mayo 2016 - 11:33

Dada per l'opitimisme:

 

Clasificació dels 80 EQUIPS en els últims deu partits:

 

1r Hèrcules 26 punts

2n Scuéllamos 24 p.

3r LLEIDA 23 p.

4t R. de Santander 23 p.

 

 

Que vinguin, estem preparats. 



#33 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 16 mayo 2016 - 04:22

Ja tenim el primer rival: el Barakaldo



#34 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 16 mayo 2016 - 05:05

A mi és el que menys m'agradava a nivell esportiu perquè 80 punts són molts. Això si, la seua afició ens tindrà ganes després de lo que va passar fa 3 temporades. Mirant els números (gols a favor i en contra) són molt similars als del Lleida. Per a bé o per a mal, crec que serà una eliminatòria molt igualada.


  • Awor y Blau19 ho han agraït

#35 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 16 mayo 2016 - 05:45

Penso molt semblant, potser són els dos equips que no tenen cap jugador que brilli per davant de tots els altres (com Joselu al Ferrol, Mariano al Castilla, Pere Milla al Logroñes, o Carlos Álvarez al Real Múrcia), però en canvi tots els jugadors de les dos plantilles estan a un nivell molt alt i juguen com a EQUIP. Crec que aquesta és la força dels dos equips i lo que les fa molt perilloses, tothom qui surt al camp aporta. Per tant penso que serà una eliminatòria molt igualada i renyida.

 

A nivell social, desplaçament bonic, bones aficions i molt bon ambient de fútbol el que podrem gaudir.

 

PD: Allí estan convençuts que vam primar la SDL perquè els guanyes, jo tinc moltíssims dubtes que sigui cert, no anàvem prou pelats com per a sobre primar. Ens tindran moltes ganes imagino, així que serà un obstacle més per superar ronda.



#36 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2016 - 07:48

Blau19 no crec el que dius que ens tindran ganes perquè la prima no es va pagar i entre el Logroñés y equips bascos hi ha rivalitat i la SD Logroñés li tenia ganes al Barakaldo me'n recordo perfectament a més deixem d'anar de victimes perque el problema el tindran ells amb el Lleida que esta en una dinamica bonissima i arriba en les millors condicions pel playoff cosa que el Barakaldo despres de perdre el liderat aixo vulguis o no els pesara no en tinc cap mena de dubte a mes pel que se els jugadors estaven destrossats al acabar el partit d'ahir al camp del Arenas per tant el factor psicològic i el fisic el tenim a favor perquè el Lleida va fer descansar la gran majoria dels seus titulars, nomes en recordo 3 en l'onze a la Pobla (Rubio, Fuster i Albistegui) la resta son suplents o poc habituals i tenir aquesta setmana de descans els anira de luxe no el seguent cosa que el Barakaldo va haver de fer un gran esforç ahir amb el desgast que suposa perdre el liderat i això els pesara ja ho veureu encara que pensi que el Barakaldo es un equipas i que l'eliminatoria estara molt renyida pero penso que el Lleida arriba molt i molt bé i en més que optimes condicions per competir i passar de ronda.



#37 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2016 - 07:53

A més acabo d'escoltar el seu Mister i francament fa una cara de pomes agres que Deu ni do, es nota que al haver perdut el liderat aixo els ha fet mal i es normalissim perque si li hagues passat al Lleida seria exactament el mateix, tot l'any anant lider per despres dependre de passar 3 eliminatories aixo els ha de pesar als jugadors del Barakaldo a la força i vist les imatges i videos del partit d'ahir del Barakaldo els jugadors estaven destrossats com es normal i si s'aixecaran pero no oblideu que l'aspecte psicologic el te a favor el Lleida i el fisic pel descans dels nostres al camp de la Pobla també!!

 

I un altre factor molt a favor del Lleida i es que tenim ple de jugadors bascos mes Idiakez i millor que ells per coneixer els punts febles del Barakaldo ja us dic que ningú, cert que ells tambe coneixeran els nostres pero aqui si que es preveu una durissima batalla al respecte.

 

Prevec molts pocs gols en aquesta eliminatoria, penso que qui marqui tindra molt de guanyat per passar de ronda.



#38 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2016 - 07:59

Dissabte amb l'aplec del cargol serem minim 12.000 espectadors i amb lo contenta que anira la gent amb beure per aqui i menjar per alla es preveu un ambientas al nostre camp i 12.000 espectadors al Camp d'Esports es un altre punt al nostre favor.

 

Punts al nostre favor:

 

-Camp d'Esports amb 12.000 espectadors

-Fisicament mes descansats

-Psicologicament més preparats que ells despres de perdre el liderat

-Dinamica i segell mes que positius i esperançadors

-Jugadors i Idiakez que es voldran reivindicar despres de l'infern que estan passant i voldran pujar a Segona A per dir almenos hemos subido en el cesped y no porqué nos fiche otro equipo de Segunda A

-Defensivament l'equip es super solvent, competitiu, fiable i solid.

 

No son pocs punts a favor precisament.

L'unic punt en contra es que la tornada es al Pais Basc pero tampoc em preocupa perque alla hi sera la nostra aficio uns 1.000 segurs lleidatans animant el Lleida.



#39 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2016 - 08:45

Si els sabem vendre l'aplec als del Barakaldo dissabte podria ser un dia gran (aplec, aficions passant-ho be i futbol) podria i crec que sera un dissabte meravellos i segur que el nostre equip estara a l'alçada encara recordo les paraules de l'Idiakez que em va dir a mi personalment que volen reivindicar-se i volen pujar com sigui a Segona A pels jugadors i per nosaltres l'aficio i que aprofitaran aquesta oportunitat.

 

Estic molt esperançat amb aquest playoff crec que arribem en millors condicions que els 2 anteriors amb Seligrat tot i que tambe amb Seligrat l'equip va competir fenomenal pero crec que aquesta temporada el Lleida arriba fins i tot en millors condicions per competir, despres al camp passara el que hagi de passar pero les sensacions son optimes.



#40 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 16 mayo 2016 - 09:38

El millor exemple de que el punt de moral a aquestes alçades de temporada és molt important, es el Girona l'any passat. A un minut d'acabar se quede fora de l'ascens, i despres contra el Zaragoza, te marquen un gol i comencen els nervis i l'ansietat perque fa uns dies ho veies tot molt més facil...

Pasara el que tinguu q passar, pero jo confio en que guanyarem!

Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos