Ir al contenido


Foto
- - - - -

Playoff 2015/2016


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
53 respuestas en este tema

#1 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 08 mayo 2016 - 02:01

Ja hi som família!!!!

 

A falta d'una jornada poden canviar molt les coses, però ara mateix els nostres rivals serien Racing de Santander, Real Madrid Castilla o Real Murcia. Quina animalada!!! Amb aquests rivals sembla que haguem entrat a l'Europa League :partirsederiure:.

 

No obstant també val a dir que és molt difícil que nosaltres quedem tercers (hauríem de guanyar contra un rival que anirà a mort, en un camp molt petit, i suposo que treurem un 11 gens habitual per evitar sancions/lesions, a més a més l'Hércules hauria de perdre contra el Llosetense). Ojalà siguem 3rs, però amb el que he explicat anteriorment penso que serem 4rts. Així doncs, els nostres rivals podríen ser:

 

El Grup I és el més incert, Racing de Ferrol, Racing de Santander o Tudelano lluitaran fins l'últim minut i ja veurem com quedaran.

 

Al Grup II la 2a plaça serà per Castilla o Barakaldo. Veient l'última jornada penso que el Barakaldo pot perdre la primera plaça, visita un camp difícil on s'estan jugant la Copa del Rei, en canvi el Castilla rep un rival que no es juga res.

 

Al Grup IV la 2a plaça serà per Real Murcia o Sevilla B. Molt difícil fer un pronòstic, tots dos juguen fora de casa contra 2 rivals que s'estan jugant la vida. Aposto perquè tot quedarà igual i el Murcia serà 2n.

 

 

Per altra banda, cal destacar que som el segon equip menys golejat de tota 2a B. Es diu aviat (!!!!). Trobo que això pel playoff ens pot donar la vida, no encaixar gols et pot portar molt lluny (Leganes, Atlético...).

 

Finalment, no pot faltar l'estadística de cada playoff, cap equip classificat en el 4rt lloc de playoff ha aconseguit l'ascens a Segona Divisió A. És una dada demoledora, però que em fa venir més ganes de que això comenci i lluitar pel somni!!!!


  • o han agraït

#2 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 08 mayo 2016 - 02:21

Tinc entès que si ens toqués el Castilla, jugaríem la tornada al Bernabéu. Algú sap si és cert?

 

Del grup 4 crec que serà el Sevilla B qui quedarà segon, vista la trajectòria del Múrcia.

 

L'únic que no vull és el Racing de Santander.



#3 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 08 mayo 2016 - 02:47

Tinc entès que si ens toqués el Castilla, jugaríem la tornada al Bernabéu. Algú sap si és cert?

Del grup 4 crec que serà el Sevilla B qui quedarà segon, vista la trajectòria del Múrcia.

L'únic que no vull és el Racing de Santander.

No es algo que facin "per llei". Pero si que si el calendari ho permet, el Castilla acostuma a jugar els partits de play-off al Bernabeu.

#4 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 08 mayo 2016 - 03:21

No es algo que facin "per llei". Pero si que si el calendari ho permet, el Castilla acostuma a jugar els partits de play-off al Bernabeu.

 

Coincideix amb la final de la Champions, si es jugués dissabte, i posen pantalla gegant al Bernabéu com al 2014, res de res. Si fos diumenge encara.



#5 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 08 mayo 2016 - 03:50

No som l'equip menys golejat de segona B. UCAM Múrcia n'ha encaixat només 16. El que som es l'equip que més vegades ha deixat la porteria a zero, amb molta diferència, a més.
  • 33ngel y Calderon ho han agraït

#6 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 08 mayo 2016 - 06:08

Crec que també seria just dir que el nostre grup, juntament amb el 2 són els més forts. Per tant els equips a nosaltres també ens voldran evitar. Us imagineu que passa com fa 2 anys i s'arriba a la ultima ronda amb tot d'equips d'un mateix grup (si haguéssim eliminat el Leganes)? Seria brutal



#7 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 08 mayo 2016 - 08:14

Doncs un dels possibles rivals del Lleida, el Real Murcia, acaba de destituir l'entrenador. El Murcia ha passat de ser líder amb quatre punts sobre l'UCAM a la jornada 32 a ser segon a sis punts. Han sumat un punt dels últims quinze.

 

http://realmurcia.la...0508175452.html



#8 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 mayo 2016 - 10:41

Siiiii siiii siiii som de playoff!!! Visca el Lleida!!!!

El Lleida acabara 4rt per tant li tocara un 2n d'un altre grup o sigui un autentic os pero penso que el Lleida donara la cara i pot passar perfectament per varis motius pero el mes important o almenys jo ho vec aixi i es que l'equip es super fiable i competitiu i comet molt poques errades, a Xativa es va perdre per no tenir encert per culpa de la situacio d'estress que viuen els jugadors (normal que despres de tanta tensio acumulada s'equivoquin) pero tot i la derrota a Xativa el Lleida va ser molt i molt superior i ahir contra el Cornella va esborrar del mapa als barcelonins d'una manera magistral i efectiva mostrant un nivell molt alt que permet a l'equip arribar amb bones garanties al playoff toqui qui toqui el Lleida donara la cara i penso que tot i la tornada fora del Camp d'Esports es pot passar perfectament l'eliminatoria hi confio plenament i no ho dic perque estigui euforic sino perque ho penso de veritat, ara be, si poguessim evitar el Racing de Santander millor aquest el vec un rival durissim i home no us enganyare que m'agradaria evitar-lo.

#9 JOAN81

JOAN81

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 1 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 mayo 2016 - 09:47

Crec que seria un error sortir a La Pobla com si ja no ens juguessim res, o amb tots els meus respectes sortir amb Cobos Agostinhos o Mias. Tenint en compte que el cicle de targetes al playof queda anulat, que no es el mateix quedar 3ers que 4ts i per respecte als que anirem a animar l'equip hem de lluitar el 3er lloc fins al final. Crec que tot i no jugarse res si existeix un equip professional i honest aquest es el Llosetense sens dubte i alli si no vaig errat dels 5 primers nomes Cornella ha sumat els 3 punts. Crec que si es pot ser 3ers ho agrairem al sorteig, de moment veien els possibles rivals hem comformo amb evitar fil.lials. Força Lleida!!!

#10 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 09 mayo 2016 - 12:33

Em sembla que ara mateix tenim un 90% de possibilitats de quedar quarts. El Pobla s'hi jugarà la pell, i per tant aniran a totes. Crec que no és el moment d'arriscar i hi ha gent que mereix disputar uns minuts. No passa res per perdre aquest partit. 

 

Fa dies que m'estic mirant els altres grups. La veritat és que aquest any hi haurà equips amb força més cartell del que estem acostumats als PO d'ascens a segona: Madrid B, Racing Santander, Logroñes (amb Pere Milla de màxim golejador), Toledo, Real Murcia, Sevilla B i Cádiz, als que podem sumar Hércules, Reus i el propi Lleida queda clar que tindrem emparellaments duríssims arreu. De fet, si no m'equivoco tots han estat a segona i 6 (!!!) a primera.

 

Si voleu la meva opinió, Racing, Madrid, UCAM i Cadiz (aquest difícil perquè serà quart) no els vull ni en pintura. El Racing, amb tornada a Santander et fotrà el Sardinero a tope i serà molt difícil rascar-hi alguna cosa. El Madrid és un equipàs, i sobretot aquells Mariano i Mayoral em fan més por que un pedregar. UCAM encara ha encaixat menys gols que nosaltres... ufffff... Crec sincerament que tenim equip per pujar, però aquest any tenim teca de la bona als PO, i jugar tornades a fora serà un hàndicap que haurem d'assumir. 



#11 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 mayo 2016 - 01:10

El Madrid Castilla no em fa por perque cert que te una davantera demolidora sobretot amb Borja Mayoral pero tambe es cert que ha encaixat 40 gols (el doble del Lleida) i aquest aspecte es clau i decisiu en un equip com el nostre tan bo defensivament que encaixem tants pocs gols i que ells en defensa no siguin gaire competitius com ho hauria de ser un equip de playoff.

Insisteixo el Lleida te una virtut extraordinaria que fara que tots els equips ens tractin amb respecte i es que defensivament som molt solvents i molts equips envejarien tenir els numeros defensius del Lleida que aquests numeros en un playoff senzillament et donen la vida.
Prefereixo en un playoff solvencia defensiva que no pas ser molt bo ofensivament i descuidar la defensa perque si ofensivament no es te el dia pots patir defensivament per aixo jo li donc la importancia a la virtut que te el Lleida que es molt important en qualsevol playoff la solvencia defensiva

#12 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 09 mayo 2016 - 01:24

Crec que seria un error sortir a La Pobla com si ja no ens juguessim res, o amb tots els meus respectes sortir amb Cobos Agostinhos o Mias. Tenint en compte que el cicle de targetes al playof queda anulat, que no es el mateix quedar 3ers que 4ts i per respecte als que anirem a animar l'equip hem de lluitar el 3er lloc fins al final. Crec que tot i no jugarse res si existeix un equip professional i honest aquest es el Llosetense sens dubte i alli si no vaig errat dels 5 primers nomes Cornella ha sumat els 3 punts. Crec que si es pot ser 3ers ho agrairem al sorteig, de moment veien els possibles rivals hem comformo amb evitar fil.lials. Força Lleida!!!

 

Els jugadors queden nets per entrar al play-off, però qui vegi la cinquena a la Pobla es perdria l'anada de la primera eliminatòria. Urko, Marci Manu, que estan amb 4, a la grada. I jo sóc partidari de fer rotacions i donar minuts a jugadors que no n'han tingut tants durant la temporada i poden ser necessaris al play-off.



#13 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 09 mayo 2016 - 01:53

El Madrid Castilla no em fa por perque cert que te una davantera demolidora sobretot amb Borja Mayoral pero tambe es cert que ha encaixat 40 gols (el doble del Lleida) i aquest aspecte es clau i decisiu en un equip com el nostre tan bo defensivament que encaixem tants pocs gols i que ells en defensa no siguin gaire competitius com ho hauria de ser un equip de playoff.

Insisteixo el Lleida te una virtut extraordinaria que fara que tots els equips ens tractin amb respecte i es que defensivament som molt solvents i molts equips envejarien tenir els numeros defensius del Lleida que aquests numeros en un playoff senzillament et donen la vida.
Prefereixo en un playoff solvencia defensiva que no pas ser molt bo ofensivament i descuidar la defensa perque si ofensivament no es te el dia pots patir defensivament per aixo jo li donc la importancia a la virtut que te el Lleida que es molt important en qualsevol playoff la solvencia defensiva

 

El Castilla ha marcat 66 gols aquesta temporada, el màxim golejador de tota la segona B. Només el Madrid i el Barça han fet més gols que això. A mi ja em sembla una raó de pes per tenir-los un bon respecte. I això que sovint els falten jugadors perquè van convocats amb el primer equip. Al PO estarà la plantilla al complert, en la que, més o menys, hi deu haver set o vuit jugadors que acabaran sent jugadors de primera o segona i segurament tres o quatre amb potencial suficient per ser internacionals (Ogdegaard i Mariano per suposat, i més als seus països; però Mayoral i Enzo Zidane possiblement també hi arribaran). 

 

Per si fos poc, jugarem a un camp ENOOORME (de dimensions de joc), el qual fins i tot podria ser el Bernabéu (només entrar allí dins ja fa respecte, tot i que també ha de ser una bona motivació), possiblement amb entrada lliure, i si no he entès malament per aquí, podria coincidir amb la final de la Champions, pel qual, depenent dels horaris, hi hauria una gentada de por. 

 

Estic d'acord amb tu que la solvència defensiva és vital al PO. L'època de Seligrat ho demostra. Però el meu parer és que el Castilla és l'equip amb més talent de tota la segona B. Almenys a la davantera segur. En fin. Ja fa molt temps que ho dic, però els filials adulteren la competició i no hi haurien de ser. Precisament per això no els vull ni veure (tampoc al Sevilla B, Villareal B o quin-sigui-B), però ja que els tindrem peti qui peti, almenys no haver de sofrir al "B" més potent de tots. 



#14 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 09 mayo 2016 - 06:22

Per nom i per desplasament prefereixo el Racing.

 

Santandet es una ciutat molt guapa :aplaudiment:


  • o han agraït

#15 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 09 mayo 2016 - 07:10

A mi el Racing em faria molt respecte, jugar al Sardinero ple de gom a gom amb la tornada allà... Per Crespo seria una bona motivació això si. Primer però, s'haurà d'esperar a saber com acaben les classificacions dels diferents grups, perque poques posicions són segures.

 

Els únics que tenen posició fixa són el Logronyés (4t), l'UCAM (1r) i el Cadis (4t). És a dir, pot passar de tot.



#16 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 11 mayo 2016 - 02:45

De tots els principals rivals, m'agrada el Tudelano.

 

...Desplaçament més o menys curt...



#17 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 mayo 2016 - 10:18

Calderon jo penso que el Lleida actual es molt mes solvent que el de la epoca de Seligrat.
Idiakez ja ha trovat el seu 11 o gairebe perque encara te dubtes entre Urko Arroyo y Carlos Rodriguez pero be del 11 ja en te 10 de segurs i aixo ja es moltissim creu-me per tant et vull transmetre que el Lleida d'Idiake almenys a mi em transmet millors vibracions que el de Seligrat tot i que amb Seligrat fessim 2 bons playoff i sempre vam superar almenys la 1a eliminatoria pero crec que amb la comunio que hi ha a la plantilla i la solvencia que demostra podem arribar mes lluny jo almenys soc optimista al respecte despres llogicament hi intervindran molts factors cert pero a mi em dona millors vibracions aquest Lleida que el de Seligrat i el de la temporada passada potser amb millors noms pero amb menys bloc, el Lleida d'aquesta temporada es un bloc i aixo en un playoff junt amb la solvencia defensiva et dona la vida en uns playoff.

#18 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 mayo 2016 - 10:22

I a mes penso que el Castilla i el Racing de Santander seran campions i el Barakaldo i el Tudelano seran segons pero be, aixo ja son suposicions meves, diumenge a les 8 de la tarda quan acabin els partits sortirem de dubtes.

Visca el Lleida!!!!

#19 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 12 mayo 2016 - 12:39

Calderon jo penso que el Lleida actual es molt mes solvent que el de la epoca de Seligrat.
Idiakez ja ha trovat el seu 11 o gairebe perque encara te dubtes entre Urko Arroyo y Carlos Rodriguez pero be del 11 ja en te 10 de segurs i aixo ja es moltissim creu-me per tant et vull transmetre que el Lleida d'Idiake almenys a mi em transmet millors vibracions que el de Seligrat tot i que amb Seligrat fessim 2 bons playoff i sempre vam superar almenys la 1a eliminatoria pero crec que amb la comunio que hi ha a la plantilla i la solvencia que demostra podem arribar mes lluny jo almenys soc optimista al respecte despres llogicament hi intervindran molts factors cert pero a mi em dona millors vibracions aquest Lleida que el de Seligrat i el de la temporada passada potser amb millors noms pero amb menys bloc, el Lleida d'aquesta temporada es un bloc i aixo en un playoff junt amb la solvencia defensiva et dona la vida en uns playoff.

 

Absolutament d'acord. Aquest equip fa molt millor pinta que la millor versió de Seligrat (fins i tot amb Mata, al qui no hi ha diumenge que no trobi a faltar). Ja ho he dit moltes vegades, que tot i ser quarts veig un equip amb potencial per pujar. Si us pareu a mirar la segona volta que hem fet, és que realment ha estat un espectacle! Si no conto malament, 11 victòries, 5 empats i 2 derrotes, a falta d'un partit encara, què sumen 38 puntassos i un rècord de gols brutal.

 

- Algú sap alguna pàgina on es pugui mirar solament la classificació de la segona volta?

 

La llàstima és que totes les tornades seran fora, i això és un desavantatge important a doble partit. En tot cas, estic segur que no hi ha cap equip amb ganes que li toqui el Lleida. Pels que quedin segon de grup, som el coco.   


  • Snail y Calderon ho han agraït

#20 vikton

vikton

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 33 mensajes
  • 1 topics

Escrito 12 mayo 2016 - 12:42

Dades playoff:

 

captura469.png






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos