Ir al contenido


Foto
- - - - -

Botiga Lleida Esportiu,preu productes


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
6 respuestas en este tema

#1 starblaus

starblaus

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 1 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 02 mayo 2016 - 06:41

Hola!!!,sóc de Barcelona ciutat i fa anys que no vaig per Lleida,i com no puc anar,he preguntat a la botiga del club quan val alguns productes per enviar a casar meva,m'han dit que pins ara no tenen,una bandera 18 euros i un clauer 8 euros,he pensat que m'estavant clavant,perque els preus normals de aquets productes també depenen ja que en altres clubs una bandera por valdré depenent del tamany 10,12,15 euros com a molt,i un clauer del escut tirant molt car 6 euros,normalment entre 4 o 5 euros,un PIN sol valdre coma a molt 2 o 3 euros...total que he decidit escriure aquí perque gent de Lleida capital que sap el que valen aquestes coses em poden informar si es veritat o no,més que res perque a vegades de petit habia anat per la provincia de Lleida i per experiencia m'havient pasat ja coses similars en restaurants que no posaven el preu del menú a la porta,son anecdotes dels anys noranta dosmil que tenía de pobles com Agramunt o Ponts...fa molt anys...Grácies per la vostra atenció i disculpeu les molèsties



#2 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 02 mayo 2016 - 08:20

Hola!!!,sóc de Barcelona ciutat i fa anys que no vaig per Lleida,i com no puc anar,he preguntat a la botiga del club quan val alguns productes per enviar a casar meva,m'han dit que pins ara no tenen,una bandera 18 euros i un clauer 8 euros,he pensat que m'estavant clavant,perque els preus normals de aquets productes també depenen ja que en altres clubs una bandera por valdré depenent del tamany 10,12,15 euros com a molt,i un clauer del escut tirant molt car 6 euros,normalment entre 4 o 5 euros,un PIN sol valdre coma a molt 2 o 3 euros...total que he decidit escriure aquí perque gent de Lleida capital que sap el que valen aquestes coses em poden informar si es veritat o no,més que res perque a vegades de petit habia anat per la provincia de Lleida i per experiencia m'havient pasat ja coses similars en restaurants que no posaven el preu del menú a la porta,son anecdotes dels anys noranta dosmil que tenía de pobles com Agramunt o Ponts...fa molt anys...Grácies per la vostra atenció i disculpeu les molèsties

Doncs no et puc ajudar, perque el preu exacte no el se. Pero si que s'ha comentat ja algun cop que els preus son força elevats.

Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk



#3 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 03 mayo 2016 - 07:48

Els preus que comentes company Furiabrava són reals. Efectivament, són bastant elevats, però per això estem els 4 fidels a la causa que saben que els compraran sí o sí.



#4 Jascha

Jascha

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 2 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 junio 2018 - 03:45

Buenos días,
soy de Alemania y me interesa mucho comprar la equipación del Lleida (con envío a Alemania). Ya he escrito correos-e al club (botiga@lleidaesportiu.cat, gestio@lleidaesportiu.cat y lleidaesportiu@lleidaesportiu.cat) pero infortunatamente nadie respondió. De qué manera puedo contactarles? Alguién puede ayudarme?

Muchas Gracias y un saludo desde Alemania.

Jascha

#5 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 junio 2018 - 10:05

Prueba desde este link rellenando el formulario a ver..

 

http://www.lleidaesportiu.cat/botiga



#6 Jascha

Jascha

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 2 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 junio 2018 - 04:35

Gracias beep, pero hasta ahora tampoco hay respuesta. Existe un número de teléfono para llamar la tienda directamente? O es el mismo de la oficina?

#7 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 junio 2018 - 03:20

Pues eso lo desconozco, prueba en el de la oficina y explicales que no recibes respuesta a los correos y que ellos te indiquen que hacer.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos