Ir al contenido


Foto
- - - - -

Lleida-Cornellà


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
33 respuestas en este tema

#1 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 01 mayo 2016 - 05:59

Arriba el partit clau dela temporada. Vida o mort.

 

S'hauria de fer una promoció espectacular per omplir al màxim l'estadi.

 

Ficar un preu elevat pels seguidors del Cornellà (30 euros com a mínim) i ubicar-los a dalt de tot de lateral, ja que no es pot fora de l'estadi. Quin tipus de mesures creieu que s'hauria d'aplicar?



#2 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 mayo 2016 - 06:15

Jo la temporada passada vaig anar a Cornella i va ser una vergonya!!
Per mi que no els deixin entrar al Camp d'Esports ja seria el millor remei perque per molt que fiquessin les entrades a 30 euros pels del Cornella el que hem d'aconseguir es que dissabte hi hagi un infern blau i nomes blau.

#3 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 mayo 2016 - 06:19

I esportivament esta clar es mes que una final i malauradament avui a Xativa he vist els jugadors molt tocats psicologicament (normal amb l'infern que estan vivint) i espero que reaccionin pero vec molt tocada la plantilla i Idiakez haura de treure el millor d'ell per fer playoff insisteixo dissabte ja tenim un partit de playoff davant el Cornella que en cas de victoria estariem classificats pero en cas de derrota podriem viure a La Pobla una despedida semblant com la temporada passada a Cornella pero soc optimista i penso que guanyarem justet pero guanyarem dissabte 2-1

#4 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 01 mayo 2016 - 06:42

Doncs bé, no sé que passarà però hi ha coses que estan escrites...

 

Ens veiem dissabte, que el Camp d'Esports sigui el de les grans ocasions, hem de morir tots per aconseguir-ho.



#5 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 mayo 2016 - 09:23

El Lleida avui ha perdut els punts però puc dir amb orgull que no ha estat derrotat. Porten tota la temporada d'aquesta manera lluitant a mort, només els falta una mica de sort, que estic segur que la tindran.

 


  • ILER y JOAN ho han agraït

#6 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 01 mayo 2016 - 09:55

Com no es trobin sol.lucions per pagar a la plantilla por me fa, durant aquesta setmana, no vull ser catastrofista, però crec que aquesta derrota els afectat més encara.
Senyor Esteve, si et queda un pèl de dignitat i no vols cap mal pel Lleida, hauries pagar d'una P..a vegada lo que els hi deus amb aquesta gent, ens juguem molt aquest partit collons!!!
Força Lleida

#7 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 02 mayo 2016 - 07:55

Sóc dels que penso que el futbol dona segones oportunitats i, casualitats del destí, aquesta setmana tenim l'oportunitat de saldar comptes pendents amb el Cornellà.

Juguem a casa, som el Lleida, està a les nostres mans. Tocarà patir, sense dubte, però entre tots dissabte a les 20:00 hores de la tarda serem equip de play off.

 

PD. Estic disposat a que em lapideu. El cor em diu també de posar entrades a 50 € i fotre a dalt de tot de lateral als aficionats que puguin venir de Cornellà. Però si en una cosa ens hem de distingir d'ells i de mostrar una categoria i classe superior és en aspectes com aquests. Que paguin com qualsevol aficionat i al final del partit els que riurem serem nosaltres. I nosaltres amb el cap ben alt.

 

PD2. És Festa MAjor. Espero que a part de la promoció d'entrades habituals, el club sigui prou hàbil i llest per buscar també altres opcions. Paradetes al c/ MAjor, a les Firetes, comerços, etc.


  • o han agraït

#8 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 02 mayo 2016 - 12:31

Sóc dels que penso que el futbol dona segones oportunitats i, casualitats del destí, aquesta setmana tenim l'oportunitat de saldar comptes pendents amb el Cornellà.

Juguem a casa, som el Lleida, està a les nostres mans. Tocarà patir, sense dubte, però entre tots dissabte a les 20:00 hores de la tarda serem equip de play off.

 

PD. Estic disposat a que em lapideu. El cor em diu també de posar entrades a 50 € i fotre a dalt de tot de lateral als aficionats que puguin venir de Cornellà. Però si en una cosa ens hem de distingir d'ells i de mostrar una categoria i classe superior és en aspectes com aquests. Que paguin com qualsevol aficionat i al final del partit els que riurem serem nosaltres. I nosaltres amb el cap ben alt.

 

PD2. És Festa MAjor. Espero que a part de la promoció d'entrades habituals, el club sigui prou hàbil i llest per buscar també altres opcions. Paradetes al c/ MAjor, a les Firetes, comerços, etc.

Ojalà.. però tal com està el tema o ho fem els socis o molt em temo que nanai. I de fet hi havia algun soci que s'havia ofert a fer-ho en partits passat i no hi va haver manera, avere si amb sort li accepten la proposta des del club aquesta vegada.

 

Siguem realistes, ara mateix mitja Lleida no sap els que ens juguem dissabte. Demà hauria de sortir una promoció molt atractiva, amb un cartell original i distribuir-los. Trobo clau vendre entre setmana com feiem per playoff, i el mateix dia a taquilles. Sinó no crec que passem dels 4000-5000 aficionats, i en un partit així hem de ser +6000 almenys.

 

Remem tots, avere si cadascú podem arrastrar una o un parell de persones al Camp d'Esports, ens hi va la vida, som-hi!!!!



#9 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 mayo 2016 - 02:05

Ja estem classificats per al playof. Aquest any és de quatre eliminatòries la primera aquest dissabte contra el Cornellà, que amb la il·lusió que tenen els jugadors i l'ajuda de l'afició la passarem, sens dubte.



#10 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 03 mayo 2016 - 09:21

Dissabte donen plujes.. no sé a que esperem per:

 

- Treure promocions

- Treure un cartell decent

- Obrir oficines i començar a vendre ja.

 

Estic molt desanimat..



#11 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 03 mayo 2016 - 09:26

Realment a mi també m'ha xafat molt que anuncïin "possibles" pluges per dissabte. A més, el televisen per Esport 3.

 

Crec que ens hem d'encomanar al Déu de la Pluja, o als Déus si n'hi ha varis, i demanar-los que tinguin compassió de nosaltres.



#12 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 mayo 2016 - 04:27

Sera un partit a vida o mort. L'afició ha de respondre i el club ha d'anunciar preus especials com més aviat millor.

 

L'equip esta clar que sortira a guanyar i a per totes!

 

Espero que demà hi hagi també bones notícies i això sigui un motiu més per donar-los-hi algo de tranquilitat psicológica.

 

Estem amb vosaltres!



#13 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 mayo 2016 - 04:54

No m'espero cap bona noticia per dema entre la reunio AFE i Lleida Esportiu i de cara a dissabte torno a repetir que costara molt guanyar i patirem com mai abans ho haurem fet pero guanyarem per 2-1 al Cornella.

Un breu tema i voldria tornar a insistir en que si fos per mi deixava sense entrada als del Cornella al carrer tot i que no caldra perque dubto que vinguin perque entre que el fan per Esport 3 i que anuncien pluges ens treuran un bon pes de sobre i es aguantar aquesta colla de kinkis de les rodalies de Barcelona.

#14 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 03 mayo 2016 - 06:23

A mi les sensacions del partit contra el Xativa van ser bones.Es va perdre per mala sort i crec que els jugadors sortiran més motivats que mai. 

 

D'altra banda, llegint per l'aplicació de mòbil de resultados de futbol, sembla ser que no s'espera massa gent de cornellà.


  • o han agraït

#15 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 04 mayo 2016 - 08:24

No m'espero cap promoció per part del club. 

 

La darrera vegada que es va fer s'escoltava "Esteve paga ja" des de Ricard Vinyes. 



#16 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 04 mayo 2016 - 01:11

Què es fotin els de Cornellà. 30 euros les entrades



#17 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 04 mayo 2016 - 02:26

Ens interessa més posar les entrades a 30 euros pels de Cornellà, que a 5 euros (o alguna promo millor per nosaltres)? En serio està passant això? I encara hi ha gent que felicita la directiva per fer-ho, però si el que han de fer és treure una promoció avui mateix òstia!!!!!!!

 

PODEM DEIXAR DE FER EL RIDÍCUL JA SISPLAU?


  • samilof y ILER ho han agraït

#18 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 04 mayo 2016 - 02:37

Ens interessa més posar les entrades a 30 euros pels de Cornellà, que a 5 euros (o alguna promo millor per nosaltres)? En serio està passant això? I encara hi ha gent que felicita la directiva per fer-ho, però si el que han de fer és treure una promoció avui mateix òstia!!!!!!!

PODEM DEIXAR DE FER EL RIDÍCUL JA SISPLAU?


Penso el mateix.

Espero aquesta tarda anunci promoció.

#19 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 04 mayo 2016 - 03:07

Realment volem omplir el camp en el parti clau de l'any o seguirem fent el ridícul més espantós?

 

Realment volem jugar play off i rebentar el camp per què els jugadors sentin l'al.lè dels aficionats o seguirem fent-nos els ofesos?

 

DIRECTIVA ACTUEU JA!



#20 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 04 mayo 2016 - 05:22

Esperem que algo faran, paciencia, seria veritablement vergonyós que no es fes res per a omplir el camp veient els precedents de les darreres dues jornades


  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos