Ir al contenido


Foto
- - - - -

Play-Off (dificil serán 69 punts)


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
53 respuestas en este tema

#1 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 11 abril 2016 - 08:21

...



#2 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 11 abril 2016 - 09:14

Comparteixo el teu punt de vista que aquest any el play off estarà pels sobre dels 65/66 punts. Estem parlat d'una puntuació estratosfèrica si tenim el compte la puntuació dels equips que han entrat en play off els darrers anys en que amb 64/65 punts s'entrava.

 

El Lleida, si omptem els punts de la setmana vinent contra HUracan, ja ha superat els 59 punts de l'any passat. Per tant, el mèrit és notable.

 

Jo sóc optimista. Tampoc sóc molt partidari de començar a mirar calendaris i el que li queda als altres equips. Nosaltres hem de fer la nostra feina que és anar partit  a partit i guanyar. Jo crec que assegurant els punts de casa i rascant algo fora entrarem.

Estem en una fase de la competició en que als jugadors els hi pesen les cames i el rival més asequible es pot convertit en el més difícil. No importa la classificació, si es juga algo o no o altres factors, per qué el que realment importa és la dinàmica en la que arriben els equips a aquestes alçades de campionat i qui sap aguantar la pressió i intentar jugar amb el cap més fred.

Qui ens havia de dir que el Reus les passaria canutes per fer play off? O que el Cornellà estaria encara en la zona de play off? O, sense anar més lluny, que el Villareal el tindríem tan a prop?

 

Fins i tot, no descarto a l'Alcoyano, tot i que és el que està més allunyat.

 

Està complicat, és cert, però jo aquest any no sé per quina raó però hi confio i crec que el farem.



#3 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 11 abril 2016 - 09:42

Ja ho he comentat al post del partit d'ahir. 

 

Aquest any el play off estarà molt car i tenim 5 equips (+ potser Alcoyano també entrarà al joc) que es repartiran 4 places. Reus i Vilareal semblava que estaven a una altra lliga i ara estan aquí mateix. Cornellà semblava que afluixaria i de les últimes 5 jornades ha fet 11 punts; l'Hércules n'ha fet 13, i aquest amb l'agreujant que, per entitat i plantilla, està on li toca. 

 

Segur que tots, nosaltres inclosos, encara hem de perdre algun partit aquesta lliga. Ens queden 15 (12) punts per jugar. Amb els 60 punts que tindrem aquesta setmana, crec que amb 9 punts més garantim PO, per tant, guanyant els dos a casa, és possible que encara no en tinguem prou. El nostre final de lliga no és pas tant fàcil com ens hauríem de pensar: 

 

- Huracan - què bé ens vindrà el cap de setmana de descans. 

- Eldense (L) - segurament estarà pensant en agafar el darrer tren al play off. 

- O. Xàtiva (V) - jugant-se el descens. 

- Cornellà (L) - caixa o faixa. 

- Pobla M (V) - jugant-se el descens. 



#4 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 11 abril 2016 - 10:39

El Cornellà s'ha d'enfrontar amb el Villarreal, Reus, amb nosaltres i l'Alcoià. Algun d'ells ha de perdre punts si o si (inclús nosaltres). Si guanyem els dos a casa tindrem molt de fet però segur que insuficient encara. Hem de ser ambiciosos i intentar guanyar els 4 que queden (cosa difícil). Crec que el segon lloc encara és possible i no és lo mateix enfrontar-te amb un tudelano que amb un castilla-murcia o el que sigui...


  • o han agraït

#5 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 11 abril 2016 - 10:43

Jo l'únic que desitjo és que la Pobla arribi a la última jornada sense res en joc (descens ja confirmat o permanència assegurada-espero que sigui la ultima).

A part la Pobla ha de jugar també contra Hercules, Alcoià i Villarreal.

 

El partit que em fa mes por es el de Xativa, equip que sempre trobo incomode de jugar-hi



#6 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 11 abril 2016 - 11:58

Jo l'únic que desitjo és que la Pobla arribi a la última jornada sense res en joc (descens ja confirmat o permanència assegurada-espero que sigui la ultima).

A part la Pobla ha de jugar també contra Hercules, Alcoià i Villarreal.

 

El partit que em fa mes por es el de Xativa, equip que sempre trobo incomode de jugar-hi

 

Tranquil que la Pobla, si no arriba jugant-se alguna cosa a la lliga, arribarà jugant-se tres maletins... D'agafar-se un partit amb més calma, res de res. 



#7 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 11 abril 2016 - 02:26

Jo crec companys que aquí segons el meu punt de vista, s'hauria de posar l'Alcoia, porta una bona ratxa, està a 4 punts (54) i no te un calendari "gaire" complicat, a més té un duel contra el Cornellà a Alcoi, de guanyar-lo es posa a la pomada i a sobre ens fa un davor molt gran.
Per lo demes estic d'acord.

#8 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 11 abril 2016 - 03:26

- Eldense (L) - segurament estarà pensant en agafar el darrer tren al play off. 

 

A Elda volen Copa del Rey l'any que ve. Així ho mostren als carttells previs als partits.



#9 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 11 abril 2016 - 05:56

El playoff esta dificil pero es pot aconseguir. Sempre hi ha sorpreses, ahir no s'en va donar una al Camp d'Esports de miracle.... Jo confio en la Pobla de Mafumet aquesta jornada vs Hercules i el Reus tb perdra punts segur aquesta jornada...

 

El mes dificil de tot no es que els rivals punxin... es que el Lleida faci mes punts que els demes...

 

Optimisme! Aquesta setmana entrem en playoff i si no la propera....



#10 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2016 - 06:30

Aquesta any sembla ser que la lluita per estar al PO estarà en valors mes alts que altres anys, de fet el Lleida l'any passat es va quedar fora amb 61 , per tant amb 62 entraves.

 

En quant als rivals:

1) VilaRealB té força marge i malgrat perdi punts -que penso que els perdrà- té un lloc assegurat al PO. No el vec en el seu millor moment

2) Reus és un misteri, perquè no és el reus de la primera part de la lliga. El tenim a 4 punts i perdrà punts tot i que també te el regal de l'Huracà. Partit clau el que jugarà contra el Cornellà la última jornada de competició. Tampoc està en un fantàstic moment.

3) Hèrcules, és el que té millor calendari i penso que malgrat cedir algun empat es colarà al PO. És l'equip m'es pràctic, pocs gols però no rep pocs també.

4) Cornellà, té un via crucis fins a final de temporada..VilaReal , Lleida, Reus. Per altra banda i per mi, es l'equip més en forma ara mateix, per això m'agradaria que perdessi més punts quan jugués amb nosaltres.

5) Lleida té bon calendari e excepció de partit contra el Cornellà. Depenent del que faci Cornellà es possible que guanyant-lo ens assegurem PO. També cal dir que l'equip sap gestionar els partits en camps petits, per la gran intesitat que hi posa per tant no em preocupa Xativa ni Pobla. Lo dit partit clau contra Cornellà perquè molt em temo que allí ens jugarem la temporada

 

Penso que amb 66-68 punts es podria entrar a PO, menys no ho crec



#11 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2016 - 06:30

Aquesta any sembla ser que la lluita per estar al PO estarà en valors mes alts que altres anys, de fet el Lleida l'any passat es va quedar fora amb 61 , per tant amb 62 entraves.

 

En quant als rivals:

1) VilaRealB té força marge i malgrat perdi punts -que penso que els perdrà- té un lloc assegurat al PO. No el vec en el seu millor moment

2) Reus és un misteri, perquè no és el reus de la primera part de la lliga. El tenim a 4 punts i perdrà punts tot i que també te el regal de l'Huracà. Partit clau el que jugarà contra el Cornellà la última jornada de competició. Tampoc està en un fantàstic moment.

3) Hèrcules, és el que té millor calendari i penso que malgrat cedir algun empat es colarà al PO. És l'equip m'es pràctic, pocs gols però no rep pocs també.

4) Cornellà, té un via crucis fins a final de temporada..VilaReal , Lleida, Reus. Per altra banda i per mi, es l'equip més en forma ara mateix, per això m'agradaria que perdessi més punts quan jugués amb nosaltres.

5) Lleida té bon calendari e excepció de partit contra el Cornellà. Depenent del que faci Cornellà es possible que guanyant-lo ens assegurem PO. També cal dir que l'equip sap gestionar els partits en camps petits, per la gran intesitat que hi posa per tant no em preocupa Xativa ni Pobla. Lo dit partit clau contra Cornellà perquè molt em temo que allí ens jugarem la temporada

 

Penso que amb 66-68 punts es podria entrar a PO, menys no ho crec



#12 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2016 - 06:30

Aquesta any sembla ser que la lluita per estar al PO estarà en valors mes alts que altres anys, de fet el Lleida l'any passat es va quedar fora amb 61 , per tant amb 62 entraves.

 

En quant als rivals:

1) VilaRealB té força marge i malgrat perdi punts -que penso que els perdrà- té un lloc assegurat al PO. No el vec en el seu millor moment

2) Reus és un misteri, perquè no és el reus de la primera part de la lliga. El tenim a 4 punts i perdrà punts tot i que també te el regal de l'Huracà. Partit clau el que jugarà contra el Cornellà la última jornada de competició. Tampoc està en un fantàstic moment.

3) Hèrcules, és el que té millor calendari i penso que malgrat cedir algun empat es colarà al PO. És l'equip m'es pràctic, pocs gols però no rep pocs també.

4) Cornellà, té un via crucis fins a final de temporada..VilaReal , Lleida, Reus. Per altra banda i per mi, es l'equip més en forma ara mateix, per això m'agradaria que perdessi més punts quan jugués amb nosaltres.

5) Lleida té bon calendari e excepció de partit contra el Cornellà. Depenent del que faci Cornellà es possible que guanyant-lo ens assegurem PO. També cal dir que l'equip sap gestionar els partits en camps petits, per la gran intesitat que hi posa per tant no em preocupa Xativa ni Pobla. Lo dit partit clau contra Cornellà perquè molt em temo que allí ens jugarem la temporada

 

Penso que amb 66-68 punts es podria entrar a PO, menys no ho crec



#13 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 12 abril 2016 - 11:08

Guanyar els dos partits de casa (66 punts) pot ben bé no ser suficient. De fet, en els dos últims play-off que hem jugat hi hem arribat amb 66 (Barakaldo 5è amb 65) i 68 (At. Balears 5è amb 66). I el 2004, any de l'ascens, en vam sumar 68 (Alacant i Grama 5è i 6è amb 65). Sembla que aquesta temporada pot ser semblant, i que algun equip es pot quedar fora amb 66-67.

 

A l'espera del que puguin fer els altres i si hi pot haver punxades imprevistes, crec que amb els dos de casa i un fora tindríem el play-off assegurat. El primer lloc sí que està pràcticament impossible, necessitaríem guanyar-ho tot i que el Villarreal i Reus punxessin bastant. Dels cinc que estem dant, apostaria que es queda fora el Cornellà, per calendari. Encara que arribin en bona forma, si a Segona B és complicat enllaçar victòries, encara ho és més si jugues contra els equips de la part alta. Això sí, serà clau guanyar-los al Camp d'Esports.

 

De fet, calendari en mà, es podria donar la circumstància que arribéssim cinquens a l'última jornada i, per l'enfrontament directe entre Reus i Cornellà, dependre de nosaltres mateixos. Essent l'últim partit a la Pobla de Mafumet, espero una invasió blava allí. Seria bona senyal que ens la juguéssim contra el filial del Nàstic, ja que dubto molt que arribem a l'últim partit amb la feina feta.

 

A l'Alcoià el veig amb opcions molt minses, hauria de remuntar dos partits de distància a dos equips, i queden només 15 punts (i, a més, el que té més a prop, que som nosaltres, en sumem tres sense suar).



#14 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 18 abril 2016 - 07:50

Doncs ja veieu que aquest grup de 2aB és una total caixa de sorpreses. Cap victòria dels 6 primers classificats, excepte la nostra (quin partidàs XD) i tot es queda en un mocador. Crec que ara mateix, tots (fins i tot el villareal) poden guanyar la lliga o quedar fora de PO. Quin final de temporada ens espera. 

 

Aquest cap de setmana tornarà a ser examen. Després dels mals resultats de la jornada passada, estic segur que tots acotxaran les orelles per anar a totes i recuperar terreny perdut. L'Eldense gairebé està descartat de totes les lluites, però segur que alguna motivació tindran (segurament procedent d'algun poble de la mateixa província). El Reus té el partit gratis, així que passi el que passi continuarà segon (crec que tenen el goal - average empatat amb el Villarreal), el Cornellà començarà el seu viacrucis amb la visita a Alcoy i Hércules rebrà als pericos. 

 

Crec que aquesta jornada és important, molt més important del que sembla. Caldrà aferrar els tres punts, perquè tinc la sensació que hi haurà alguna entrepussada que pot posar les coses complicades i no hem de ser nosaltres. 



#15 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 18 abril 2016 - 09:38

Por em fa tindre el golaverage perdut amb tants equips de la zona alta. Esperem q quedem 1rs sense empats ni osties i au! Ajajjaja

Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk



#16 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 18 abril 2016 - 11:49

La jornada ha estat redoníssima i no recordo un cap de setmana amb tantes bones notícies pel Lleida des de fa molt temps.

 

Jo estic convençut que farem play off. Ja fa dies que ho penso.

De cara al partit contra l'Eldenc vull fer vàries consideracions. En primer lloc, els 3 punts són vitals i és un rival molt més complicat del que la gent es pensa. Hem de guanyar sí o sí i, per tant, hem de conseguir que el Camp d'Esports registri una gran entrada. El club ja ha anunciat el partit, però a hores d'ara no hi ha cap tipus d'oferta especial. Des d'aquí faig una crida per a que repeteixin els preus populars del dia del València B.

D'altra banda, venim d'una setmana de descans i això em provocar una mica de por. No sé jo si a aquestes alçades és bona una aturada. Esperem que no ens passi factura.

 

Per últim, tot i "l'ensopegada" de l'Hèrcules, crec que és l'equip dels de dalt, juntament amb nosaltres, amb millor dinàmica i crec que acabarà fent play off.

 

Està tot en un mocador i quedar 1er (no ho descarto), 2ons, 3ers o 4rs pot ser decissiu per afrontar el play off, tot i que crec les opcions que tenim un cop assolit el play off són veritablement reduïdes pels motius que ja he exposat en vàries ocasions (falta de 9, etc).

En fi, diumenge el Camp d'Esports ha de ser el de les grans ocasions.

 

FORÇA LLEIDA!


  • o han agraït

#17 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 18 abril 2016 - 01:00

en les jornades q ens queda haurien de baixar les entrades a 5€ i q per els socis sigui gratuit! si volem ser 6.000 o mes obligacio inmediata!



#18 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 18 abril 2016 - 02:22

Està tot en un mocador i quedar 1er (no ho descarto), 2ons, 3ers o 4rs pot ser decissiu per afrontar el play off, tot i que crec les opcions que tenim un cop assolit el play off són veritablement reduïdes pels motius que ja he exposat en vàries ocasions (falta de 9, etc).

 

Tot i que també penso que ens falta alguna cosa  davant, cal dir que trobo que Manu i el Rodríguez aquest dónen bastant el pego. Amb el que no hi ha res a fer és amb el nent maño aquest. 

 

En tot cas, la seguretat defensiva que té aquest equip és un pilar fonamental pel PO. Sincerament, crec que un equip sòlid al darrere és molt més competitiu i molt més perillós en un torneig com aquest que un equip que fa molts gols, però també n'encaixa. Penso de veritat que si aconseguim colar-nos en una posició decent (tenir tornades a casa és fonamental) aquest any sí que tenim números per lluitar per l'ascens. 

 

Ara, que de moment, l'únic objectiu ha de ser guanyar l'Eldense i res de pensar ni un minut més enllà del partit del diumenge. 


  • o han agraït

#19 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 18 abril 2016 - 07:11

A Elda diuen d'haver vist algun maleti, procedent de la capital...
Ens queden 4 partits i quatre finals, depenem de nosaltres mateixos.
El play-off el veig factible, seria una bona recompensa després de tot el que em passat les darreres setmanes.
Hem d'anar a totes amb el Lleida, JUNTS PODEM!!!

#20 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 abril 2016 - 12:10

Sense dubte la última jornada tan boníssima com impensable pel Lleida, però també ens ha de fer pensar que tothom pot guanyar a tothom, se hi jugui alguna cosa o no. La millor notícia es que depenem de nosaltres mateixos per jugar el PO perquè ja som tercers classificats i hi ha algun equip que té més d'un enfrontament directe. 

 

Queden partits molt complicats i per això cal anar pas a pas. Una victòria en front l'Eldenc ens donaria molta i molta força, per això cal ser com a mínim 6000 ànimes blaves. És un partit dificil perquè és un equip que marca gols amb facilitat. També en rep i  fora de casa baixa un pèl el rendiment. Hem d'aprofitar-ho!!

Olímpic serà un rival durissim, però gestionem be els camps petits i estic segur que patirem -com sempre- però treurem quelcom positiu. 

Contra el Cornellà és el partit per assegurar PO. Si guanyem,  el podem deixar a més de 3 pts, el que ens asseguraria el PO.

 

En fi, finals i més finals.

Confio en el PO

 

Molta força!






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos