Ir al contenido


Foto
- - - - -

Final de temporada


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
1 respuesta en este tema

#1 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 31 marzo 2016 - 09:43

Com veieu aquest final de temporada?

 

Jo crec que farem play-off si guanyem els 9 punts de casa (rivals directes Eldense i Cornellà) i com a mínim un a fora a part del d'Huracan, o fins i tot no perdent-ne cap.

 

Ara estem fora de play-off i depenem molt del Cornellà, però aquest té un calendari de por. Ha de jugar contra tots els equipsde la part alta (Villarreal B, Reus, Hercules, Lleida i Alcoià). Si fem la feina a casa ho veig factible, el Cornellà té molts números per punxar, i si aconseguís puntuar contra els equips de dalt, serien els altres els que perderien punts.

 

Per tant, crec que depenem exclusivament de nosaltres (actualment estem a 2 punts del Cornellà però amb un partit més).



#2 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 abril 2016 - 09:51

Depenem de nosaltres pero el problema economic i d'impagaments i del **** document aquell que els jugadors NO firmaran, segueix a l'ordre del dia i em fa patir.

 

Desitjo que això no afecti al tema esportiu.

 

No pot ser que amb 5 anys que porte l'equip ja estem aixi. Cada any superhavit i ara no podem pagar nomines. Em dona a pensar que van presupostar aquesta temporada pensant que l'anterior ingresariam X diners de playoff que al final no es van ingresar. Si no es això no entenc res, a part el club tampoc dona cap explicació coherent al respecte.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos