Ir al contenido


Foto
- - - - -

Comentaris Reus - Lleida

partits

  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
6 respuestas en este tema

#1 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 07 marzo 2016 - 08:52

Partit moooooolt avorrit. Suposo que els dos equips tenien molta por a perdre i ja començava a tocar puntuar amb el Reus. 

 

Sóc l'únic que pensa que sóm massa conservadors? Començo a estar dels nervis amb les passades enrere. Ahir hi va haver alguna jugada que em va treure de polleguera. Una mica de ganes tíos, no passa res per perdre la pilota al davant!!!



#2 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 07 marzo 2016 - 10:55

Som els reis del "tiki taka" sense mirar la porteria rival. De què ens serveisx tenir tanta possessió si no xutem entre els tres pals? Estic d'acord en que els dos equips semblava van jugar a no perdre, però no oblidem que el Reus té el play off molt encarrilat i nosaltres no.

 

I ens ve el Barça B...



#3 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 07 marzo 2016 - 11:17

El que m'oloro de tot això que comenteu, es que els partits que ens queden anirán per aquest camí. La por a perdre s'ha instal·lat al equip i això fa que no prenguem cap risc. I no pendre riscos es que els passes no son arriscats, no hi ha profunditat, cap jugador prova el 1x1... si a tot això li sumem els problemes "extraesportius", pues tenim lo que tenim.

 

Confio en la plantilla i crec que farem play off, però hi ha massa equips a la pelea i tots sembla que vinguin amb dinàmiques millors que les nostres. El proper partit contra el Barça B serà una important pedra de toc. Veurem



#4 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 marzo 2016 - 05:26

Entrant a valorar el punt, doncs home sí, té mèrit puntuar a camp del segon classificat que tot sigui dit és el segon millor equip a casa de tota la categoria. Ara be, parlant de joc, això és un altra cosa , básicament perquè som molt inofensius.

 

Realment com afeccionat al futbol trobo els partits de l'equip molt avorridots i amb poques opcions clares de gol i això per gent que té ganes de veure un bon futbol es fotudot. I us dic una cosa, per mi tota la culpa no la té que tinguem o no un bon punta, sino més be que tenim un mig del camp que no sap gestionar ni les jugades d'atac ni les contres, perquè no hi ha la transició que hi ha d'haver i això es un problemón. En aquest punt penso que Marc ha de prendre més protagonisme (ja seria hora!).

 

Resultat del partit de ahir.......No vam tirar un xut entre els tres pals. Traduït això a qualsevol partit, és que empatem a zero perquè tenim molt bona defensa i ja està. Senyors penso que tenim més bon equip que això i que ens de mullar una mica més el cul si vols pescar algun golet.

 

Visca'l LLEIDA


  • o han agraït

#5 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 07 marzo 2016 - 06:41

Tenint en compte el que ens costa fer un xut entre els 3 pals, per no dir un gol, què costaria entrenar a saco les jugades a pilota parada? En aquesta categoria molts equips han aconseguit l'ascens d'aquesta manera, si no mireu el Leganés o el Nàstic l'any passat.

 

Des del partit de copa a Reus que no recordo cap gol en aquest tipus de jugada.



#6 vivi15

vivi15

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 74 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 marzo 2016 - 11:27

Doncs jo penso que el partit d'ahir de Reus son els partits que hem de jugar fora de casa. El que si que trobo a faltar son aquestes transisions i fer perill a la contra que això ha costat molt veure aquesta temporada!

 

Si d'aqui a final de temporada corregim les pèrdues de pilota tontes en la creació i recuperem GOL, jo crec que sumant la força de l'afició (QUE ENS HEM D'ANIMAR MÉS ALS PARTITS DE CASA) farem playoff segur.

 

Visca el Lleida! Tornarem



#7 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 08 marzo 2016 - 06:09

Doncs jo penso que el partit d'ahir de Reus son els partits que hem de jugar fora de casa. El que si que trobo a faltar son aquestes transisions i fer perill a la contra que això ha costat molt veure aquesta temporada!

 

Si d'aqui a final de temporada corregim les pèrdues de pilota tontes en la creació i recuperem GOL, jo crec que sumant la força de l'afició (QUE ENS HEM D'ANIMAR MÉS ALS PARTITS DE CASA) farem playoff segur.

 

Visca el Lleida! Tornarem

 

"Recuperem" un gol que mai hem tingut aquesta temporada. S'ha parlat molt sobre que s'exigeix massa a aquesta plantilla. No crec que exigir ambició per anar a pel partit sigui exigir massa, ara sumar d'un en un no ens val. I sobre això tenim un any més en contracte un Idiákez al que es va fitxar per fer un futbol atractiu i ofensiu. Si no busca això i no imprimeix caràcter a l'equip, no tinc ben clar què aporta en comparació a Seligrat (amb el que no comparteixo la idea de futbol però reconec que és molt efectiu per la Segona B).






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos