Ir al contenido


Foto
* * - - - 1 votos

Seguiment play-off ascens a 2A


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
24 respuestas en este tema

#1 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 05 junio 2015 - 12:13

Despres del partit Huracan-Logronyes, en que l'arbit es va lesionar (el mateix que el Leganes-Lleida), i el va substituir un linier, exercint de linier un aficionat del public, molts aficionats d'arreu d'Espanya critiquen Seligrat i parlen de que ja ens va beneficiar a nosaltres en aquella eliminatoria. 

 

Si entreu a diferents webs esportives, veureu que molts aficionats del Logronyes parlen malament del Lleida, especialment de Seligrat. 

A mi m'encanta veure com s'inventen coses, fins i tot dient que quan l'àrbitre es va lesionar en el nostre partit, anavem perdent 1-0.

 

No us fa riure a vosaltres? Que en penseu?

 

El que trobo molta casualitat es que aquest àrbitre sempre es lesioni en presencia de Seligrat xD 



#2 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 05 junio 2015 - 12:47

Doncs a mi també em picarie molt l'orella si fos de l'altra afició. No se si heu vist el video del Huracan-logroñes... flipant. I si asobre ja lhi ha passat un altre cop, puuuffff!!!

El que em mate es quan vec que diuen, que al Leganes-Lleida ja va passar el mateix. Quan es fals, alli nosaltres eram afició rival, i no va baixar ningú del public.

Algú recorde alguna jugada polemica? Jo no, el nostre gol va ser de corner al ultim minut. Els del Huracan de penalti, el Logroñes amb 9... molt diferent.

#3 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 09 junio 2015 - 10:28

La veritat és que és una curiosa coincidència. Hi ha moltes formes de trampejar partits, per exemple, parlant amb la FIFA (juas) com per haver-se de buscar una filigrana com aquesta amb l'àrbitre lesionat. 

 

Per cert, déu ni do lo del Girona. Jo el donava ja per equip de primera i apareix un equipet que no es jugava res més que la prima (m'imagino que substancial) del Sporting, i et fot la temporada enlaire. Ja està vist que no es pot dir blat fins que no és al sac i ben lligat. Espero que tinguin sort als PO, perquè tot i que en teoria, mirant la lliga, haurien de ser els favorits (el Saragossa té 21 punts menys que ells!!) són tres equips de molta més entitat i més veterans.



#4 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 13 junio 2015 - 08:38

Mentre el Lleida Esportiu es podrirà una temporada més segur a 2ªB.. L'huracán Valencia de Toni Seligrat ja és a la final del PO..



#5 losocii

losocii

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 67 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 15 junio 2015 - 07:09

Per cert, déu ni do lo del Girona. Jo el donava ja per equip de primera i apareix un equipet que no es jugava res més que la prima (m'imagino que substancial) del Sporting, i et fot la temporada enlaire. Ja està vist que no es pot dir blat fins que no és al sac i ben lligat. Espero que tinguin sort als PO, perquè tot i que en teoria, mirant la lliga, haurien de ser els favorits (el Saragossa té 21 punts menys que ells!!) són tres equips de molta més entitat i més veterans.

 

 

El Girona ha perdut el tren de primera de la mateixa manera que el Lleida ha perdut el tren del play-off. No han portat bé la pressió de veureu fet. El Sporting és l'últim equip de segona capaç de donar una prima.

 

A vegades hem de deixar de justificar les derrotes per possibles primes que no existeixen. Han tirat la temporada cagantse als calçotets en 2 partits igual que nosaltres hem tirat una temporada començant les vacances un mes abans.



#6 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 16 junio 2015 - 08:04

El Girona ha perdut el tren de primera de la mateixa manera que el Lleida ha perdut el tren del play-off. No han portat bé la pressió de veureu fet. El Sporting és l'últim equip de segona capaç de donar una prima.

 

A vegades hem de deixar de justificar les derrotes per possibles primes que no existeixen. Han tirat la temporada cagantse als calçotets en 2 partits igual que nosaltres hem tirat una temporada començant les vacances un mes abans.

 

En sèrio creus que no existeixen les primes i que l'Sporting no va enviar una maleta plena de bitllets a Lugo?

 

Mai he justificat una derrota perquè l'altre equip anès primat. Al contrari. Si fos jo, començaria a enviar primes a tercers a la jornada 20. El que no em sembla bé és que cobrin per deixar-se perdre, cosa que també hem vist alguna vegada (tot i que no es pugui demostrar).

 

 

 

 

 

 

 

 

Vlademir. 



#7 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 16 junio 2015 - 09:27

El Betis es deixa guanyar, perque el "vacileo" (de actitud) del Girona quan van anar a jugar a Sevilla, va ser espectacular.

#8 losocii

losocii

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 67 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 16 junio 2015 - 11:05

En sèrio creus que no existeixen les primes i que l'Sporting no va enviar una maleta plena de bitllets a Lugo?

 

Mai he justificat una derrota perquè l'altre equip anès primat. Al contrari. Si fos jo, començaria a enviar primes a tercers a la jornada 20. El que no em sembla bé és que cobrin per deixar-se perdre, cosa que també hem vist alguna vegada (tot i que no es pugui demostrar). 

 

El Lugo si anava primat era per guanyar no per perdre. I ho acceptis o no, el Sporting no pot enviar maletes plenes de bitllets (buides potser podrien) perque no te diners.

De fet, no té diners ni per pagar als seus jugadors com per pagar a altres. I de trobar la manera fer-ho en lloc d'ascendir descendria perque està intervingut. El Sporting no pot fitxar ni gastar un euro perque té una deuda amb Hisenda que es qui controla el que gasta.

Així que no, no van enviar cap maleta perque ni poden ni els deixen.



#9 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 17 junio 2015 - 12:41

El Lugo si anava primat era per guanyar no per perdre. I ho acceptis o no, el Sporting no pot enviar maletes plenes de bitllets (buides potser podrien) perque no te diners.

De fet, no té diners ni per pagar als seus jugadors com per pagar a altres. I de trobar la manera fer-ho en lloc d'ascendir descendria perque està intervingut. El Sporting no pot fitxar ni gastar un euro perque té una deuda amb Hisenda que es qui controla el que gasta.

Així que no, no van enviar cap maleta perque ni poden ni els deixen.

 

Òbviament que si el Lugo anava primat per l'Sporting que era per guanyar. Seria molt divertit el contrari, tot i que potser ens podríem mirar dos vegades si el Betis no estava "un pèl massa relaxat" per entomar tres gols a casa. 

 

Realment et creus tot això que has escrit aquí? I sobretot, veient el partit que va fer el Lugo a Girona (equip que no es jugava res més que anar-se'n de vacances a les vuit o a les vuit i quart), et penses que no tenien algun "interès afegit" en puntuar?

 

Mira que et dic, que a tercera i a primera catalana (incús vaig saber-ne un cas de segona catalana!) els "regalets" van que volen, a l'igual jugant-se un ascens directe a primera divisió no treuràs calers de sota les pedres, ni que els hagi de posar el president o l'alcalde de Gijón de la pròpia butxaca?



#10 losocii

losocii

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 67 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 17 junio 2015 - 01:24

Realment et creus tot això que has escrit aquí? I sobretot, veient el partit que va fer el Lugo a Girona (equip que no es jugava res més que anar-se'n de vacances a les vuit o a les vuit i quart), et penses que no tenien algun "interès afegit" en puntuar?

 

Mira que et dic, que a tercera i a primera catalana (incús vaig saber-ne un cas de segona catalana!) els "regalets" van que volen, a l'igual jugant-se un ascens directe a primera divisió no treuràs calers de sota les pedres, ni que els hagi de posar el president o l'alcalde de Gijón de la pròpia butxaca?

 

Obviament que ho crec, és més, ser que és veritat..

No fa falta anarten a segona catalana, jo jugant a infantils ens van oferir maletes a l'ultima jornada. Pero a segona catalana compres un tio amb una entrada al cine i a segona hi has de posar pasta de veritat. Clar que buscarien els diners de sota les pedres, pero si fa un any i mig que estan sancionats i encara no els han trobat no els hauran trobat la setmana abans del Girona. El Girona es va confiar massa igual que el Lleida i despres ho han pagat molt car.

El Betis no necesita primes, eren campions i jugaven amb els suplents. Com quan el barça guanya la Lliga i juga les últimes jornades amb el Barça B.

 

O em diràs ara que hi ha algun equip capaç d'enviar maletes al barça per deixarse perdre??? El teu raonament careix d'arguments. El Lugo va fer el que tenia que fer, sortir a guanyar el partit, sigui la jornada 1, la 38 o la 42. O t'agradaria anar al camp d'esports i que el Lleida es deixes perdre perque no si juga res i l'altre si?? No van correr de mes, van correr lo normal excepte que el Girona va fer figa. Per acabar, recordarte que molts jugadors guanyen una bona part del seu sou en bonus de gols i punts, aixi que la lliga acaba l'última jornada per a tothom.



#11 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 17 junio 2015 - 01:29

Clar clar... lo del Betis-sporting es maletin i lo del barça-depor simplement que es van deixar portar... au vaaa!! Aquesta excusa se l'han inventat els culerdos al veure que no tenie sentit queixarse del Betis o dir q no ere profesional, i defensar el que va fer el Barça.

#12 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 17 junio 2015 - 02:26

Obviament que ho crec, és més, ser que és veritat..

 

Amb això ja en tinc suficient. Si ho saps amb tanta certesa, no cal discutir-ho més. Segur que estàs a la junta del Sporting o aquest any has jugat al Lugo per saber-ho del cert. 

 

Fa 500 anys també sabien amb la mateixa certesa que el Sol girava al voltant de la Terra... i ves per on, s'equivocaven. 

 

Em sembla que no estàs entenent l'argument. Precisament el Deportivo va guanyar al Barça i el Gijón va guanyar al Betis perquè Betis i Barça eren campions i els donava igual guanyar que perdre (suposadament, també podria ser que els haguéssin promès 5.000 € a cada jugador i aquells diguessin "que me quiten lo bailao", allà cadascú amb la seva professionalitat).

 

En canvi, el Lugo, que igual que Barça i Betis no es jugava res, va sortir a mossegar contra un equip que es jugava la vida. Sort que els jugadors de la plantilla del Lugo son uns professionals de cap a peus, cosa que no es pot dir dels milionaris del Barça. 

 

No em vinguis amb històries sobre els diners que té o no té el Sporting, perquè una entitat d'aquest nivell treu la pasta d'on convingui, estigui intervinguda per Hisenda o pel Dr. House... i més si a canvi d'aquesta propineta la pròxima temporada multipliques els ingressos de TV, patrocinadors, socis, entrades... I lo millor és que si el Lugo no guanya, tu no li pagues la prima!

 

Mira que et dic: Si l'Sporting no va primar el Lugo, és que el seu president es tant ruc com afortunat. 



#13 losocii

losocii

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 67 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 18 junio 2015 - 05:53

En serio creus que algu pot primar un equip campio com el Barça???? Messi només del bonus que es treu de fer un gol ja guanya més que qualsevol prima. El barça i qualsevol campió sempre juga en suplents al final, no només en aquest últim partit.

 

El Lugo es jugava el mateix en aquesta jornada 42 que en la 41, la 22 i la 1. Si no si juguen res que no hi vagin a perdre el temps. Pero que et sents???? Un equip juga totes les jornades. Al Lugo els problemes dels altres ni li venen ni li van. Aixi ens anat al Lleida, que com que teniem el playoff segur,a final de ni lliga no ens haviem de jugar res, i al final de no jugar-nos res ni playoff hem fet.

 

Mira que et dic Calderon: Si de veritat creus que algú (a més a més sense ser poderòs) pot riures del control d'Hisenda i el govern, no cal que votis a les eleccions. Fem una motinada i pleguem de democracia perque no n'hi ha.



#14 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 18 junio 2015 - 06:23

Osigui que el Lugo lluiti i sigui profesional, esta malament. Que el barça vagi caminant pel camp, es normal i estan en el seu dret.


Molt logic tot.

#15 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 19 junio 2015 - 12:24

Losoci: En fin, si creus això, allà tu. Tant de bo jo estigui equivocat, perquè el món seria molt més bonic així, però, sense ànim d'ofendre, em sembla que el teu punt de vista és inocència. Ni tinc ganes d'enfadar-me en ningú per una xorrada com aquesta ni de dedicar-me a repetir una vegada i una altra el que crec que ja he deixat prou clar.

 

Narmer: No acabo d'entendre si això que dius ho dius per mi, però en cap moment he dit que em sembli malament, ni una cosa ni l'altra. Només que, des del meu punt de vista, és evident que el Lugo anava primat per guanyar, precisament per evitar el risc que el Lugo juguès contra el Girona igual de relaxat que ho va fer el Barça contra el Deportivo.

 

I per si hi ha algun dubte, jo de culer no tinc RES DE RES (més aviat al contrari). 



#16 losocii

losocii

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 67 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 19 junio 2015 - 01:26

Jo tampoc vull discutir perque el Girona ni em be ni em va, l'únic que el mirava era pel Mata. Jo no dic que no hi hagi maletes les últimes jornades. Només et dic que no n'hi ha a tots els partits. I en el cas del Lugo no n'hi havia. Els hi agradi o no a la gent que animava al Girona. Que busquin excuses en el seu propi equip.



#17 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 23 junio 2015 - 09:26

Doncs sembla que al Barça i al Madrid potser si s'els pot comprar.

 

http://www.marca.com...1435001537.html


  • o han agraït

#18 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 junio 2015 - 06:45

Despres del partit Huracan-Logronyes, en que l'arbit es va lesionar (el mateix que el Leganes-Lleida), i el va substituir un linier, exercint de linier un aficionat del public, molts aficionats d'arreu d'Espanya critiquen Seligrat i parlen de que ja ens va beneficiar a nosaltres en aquella eliminatoria. 

 

Si entreu a diferents webs esportives, veureu que molts aficionats del Logronyes parlen malament del Lleida, especialment de Seligrat. 

A mi m'encanta veure com s'inventen coses, fins i tot dient que quan l'àrbitre es va lesionar en el nostre partit, anavem perdent 1-0.

 

No us fa riure a vosaltres? Que en penseu?

 

El que trobo molta casualitat es que aquest àrbitre sempre es lesioni en presencia de Seligrat xD 

 

Més que riure, a mi hem vénen ganes de plorar veure que Seligrat ha arribat a l'últim partit de POs amb opcions de pujar i nosaltres hem acabat cinquens amb un joc, que a segona b, difícilment ens durà a l'ascens.


  • o han agraït

#19 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 30 junio 2015 - 10:30

Vaig estar mirant el Huesca vs Huracán. Hagués estat un DRAMA que no pugés el Huesca. Huracán no ho va meréixer GENS!!! La poca ambició dels de Seligrat els va condemnar. Plantejament LAMENTABLE d'una final. Sort que el joc convinatiu dels aragonesos va donar el fruit desitjat i va contrarrestar bé "l'antifutbol" dels valencians. Aquest cop, el futbol va ser just.



#20 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 30 junio 2015 - 10:45

Sincerament, m'alegro que Seligrat no segueixi al Lleida. Mireu que diuen del Huracan les Aficions del Logronyes i del Huesca... molt em temo que el mateix devien de dir del Lleida abans les altres aficions.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos