Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

creieu que tindrem nou entrenador la proxima temporada 15/16?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
38 respuestas en este tema

#1 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 18 mayo 2015 - 01:37

despres de arrivar a una temporada de fracas.. creieu q toca nous canvis??



#2 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 18 mayo 2015 - 02:04

jo crec que si, pero ja fara la directiva el que hagi de fer....

 

despres de aquest fiasco, s'hauria de canviar de mister



#3 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 18 mayo 2015 - 03:28

Jo no soc partidari de canviar l'entrenador. Un club requereix estabilitat i no podem estaqr any rera any canviant d'entrenador a veure si l'encertem. Personalment li donaria confiança un altre any.



#4 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 mayo 2015 - 04:34

Això espero i desitjo..., lo que ha fet aquest senyor amb aquest grup de jugadors es una vergonya!!!



#5 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 18 mayo 2015 - 04:41

Si es pot trobar algun míster que ofereixi més garanties, per mi ha de venir un nou.

Un equip es el reflexe de l'entrenador i aquest any ha faltat caràcter a la banqueta. De vegades hi ha la sensació de que alguns jugadors manen més que el míster i això no s'ho pot permetre ningú.

Repeteixo, ha faltat caràcter i autoritat al director d'orquestra.

#6 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 19 mayo 2015 - 08:02

Per desgràcia no ho sabrem mai, però a mi em resulta increïble el que va passar després del Nàstic. Algo va passar dins el vestidor aquell dia (o els immediatament següents) perquè el rendiment caigués de la manera que va caure. I com que no se que va passar, tampoc puc imaginar de qui va ser culpa. 

 

No pots passar de disputar el liderat al Nàstic a perdre 5 partits seguits i quedar fora del PO sense que hi hagi alguna cosa estranya pel mig. 

 

De moment, prefereixo que es mantingui el projecte. 



#7 Iesso

Iesso

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 175 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 mayo 2015 - 08:50

Per desgràcia no ho sabrem mai, però a mi em resulta increïble el que va passar després del Nàstic. Algo va passar dins el vestidor aquell dia (o els immediatament següents) perquè el rendiment caigués de la manera que va caure. I com que no se que va passar, tampoc puc imaginar de qui va ser culpa. 

 

No pots passar de disputar el liderat al Nàstic a perdre 5 partits seguits i quedar fora del PO sense que hi hagi alguna cosa estranya pel mig. 

 

De moment, prefereixo que es mantingui el projecte. 

 

Jo penso que si la baixada de rendiment dels últims 2 mesos té explicació i desde l'equip tècnic i la directiva pensen que saben i a més són capaços de corregir-ho Idiáquez HA de continuar. Recordem que abans del partit del Nàstic com jugava l'equip en quina posició estava i quina era l'opinió majoritària de l'afició respecte la millora que s'havia aconseguit respecte els anys anteriors.

 

Ja se sap que la memòria al futbol no existeix però per això estan els dirigents A més,és molt difícil aconseguir èxits el primer any d'un entrenador i més amb el canvi radical d'estil que ha fet l'equip. 

 

PD: Els que surten defensan Seligrat, cal dir que va tenir dos oprtunitats i tampoc vam ascendir, és més diria que ens vam quedar bastant lluny.... Com es sol dir a vegades és bo donar una pas enrera per després fer-ne dos endavant. Dit això;

 

Visca el LLeida!! I no ho dubteu TORNAREM!!



#8 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 19 mayo 2015 - 01:24

La autocritica no es el fort de Idiakez... mireu les seves rodes de premsa quan perdiam.

Si se quede, esta clar que n'ha de fer, pero no se si la sabra fer.

#9 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 19 mayo 2015 - 01:33

Trobo curiós que en els darrers anys Idiakez ha durat molt poc als equips (2012-2013 Real Union, 2013-2014 Toledo).



#10 Tornarem

Tornarem

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 5 topics

Escrito 19 mayo 2015 - 04:13

 

Trobo curiós que en els darrers anys Idiakez ha durat molt poc als equips (2012-2013 Real Union, 2013-2014 Toledo).

 

al foro del Toledo estaven desitjant que es quedes, però l'oferta d'un equip superior el va fer canviar de banqueta

#11 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 19 mayo 2015 - 04:23

Trobo curiós que en els darrers anys Idiakez ha durat molt poc als equips (2012-2013 Real Union, 2013-2014 Toledo).

De fet, mirant l'hemeroteca, als quatre últims equips que ha estat (Poli Ejido, Guijuelo, Real Unión, Toledo) a tots ha durat un any, tots volien que continués i ell no ha volgut continuar, al Real Unión fins hi tot va haver de rescindir al tenir un any més.

I aquí crec que encara té més motius per marxar, premsa més aviat en contra i bona part d'aficionats que no volen que continuï.

Jo apostaria a que demà es dirà que ha decidit no continuar, tot i que és aposta arriscada ja que l'han ratificat avui mateix.



#12 Ronda36

Ronda36

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 7 topics

Escrito 19 mayo 2015 - 05:48

Jo espero que es quedi, i no passi, com he llegit en alguns comentaris, canviar d'entrenador cada any.

 

Per cert, de Pau Torres ens n'oblidem ja, oi? :(



#13 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 19 mayo 2015 - 06:07

Jo crec que serà ell mateix que decidirà marxar-se en contra la voluntat de la directiva, així tot arreglat, queda bé així no??? tots contents, doncs ja està....

Personalment jo crec que si jo estigues al seu lloc no continuaria, més que res perquè no sabria el que dir quan s'ha promés tantes coses.

Una altra cosa que també s'ha sentit és que estava molt "afectat" pels mals resultats del equip, això també pot influenciar al hora de que aquest prengui una decissió,

Força Lleida!!!!



#14 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 19 mayo 2015 - 10:17

Jo sóc d'Idiakez i vull que compleixi el seu contracte. En principi li queda 1 any i si no decideix marxar ell (que no m'extranyaria gens...), l'any que ve hi seguirè confiant. Això sí, amb vàrios retocs a la plantilla... Hi ha jugadors que no han donat la talla. No vull dir noms però per mi, 3 dels titulard d'enguany, no tenen nivell per a un Lleida que volia jugar Play Off.



#15 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 mayo 2015 - 09:18

Penso que Idiakez ha de seguir, però hi ha molt jugadors que per a mi no han de seguir. Part de la culpa dels mals resultats ha estat de Idiakez, però també s'ha d'admetre el  baix rendiment de molt jugadors. S'ha d'intentar fitxar poc i de qualitat i quedar-nos amb els jugadors que sí han estat a un bon nivell. De tots maneres, estic segur que la continuitat o no de determinats seguirdors dependrà molt de la continuitat o no d'en Idiakez



#16 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 20 mayo 2015 - 11:20

Ha estat idiákez el que ha cremat als jugadors, eh? Els titulars se sabien titulars, així que a relaxar-se,i els suplents, doncs a rascar-se els picarols, perquè no jugaven mai.

 

Ara bé, lo de treure Eugeni a Cornellà no tenia cap mena de sentit. Pa' què? Si no l'ha fet jugar mai.. 



#17 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 07 octubre 2015 - 10:36

Continuem amb el tema ja que en lo esportiu anem igual o pitjor.

 

No m'agrada parlar d'aquests temes perque son delicats, pero ho faig pel be del club i per l'estima que li tinc. Creieu-me que cuan algú esta fen algo malamen, encara que sigui dur, se li ha de dir per a que no vagi a pitjor.

 

Crec que amb aquest míster no anem enlloc.

 

Visca el Lleida sempre



#18 PapaNoel

PapaNoel

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 329 mensajes
  • 16 topics

Escrito 07 octubre 2015 - 08:35

Yo creo que Idiakez solo caera... Si se pierden 3 partidos seguidos (con 2 no creo) o se entra en zona de descenso "que estamos cerca"

#19 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 07 octubre 2015 - 10:10

Yo creo que Idiakez solo caera... Si se pierden 3 partidos seguidos (con 2 no creo) o se entra en zona de descenso "que estamos cerca"

 

Estic d'acord amb tu company, hauriem de perdre contra el Llosetense i el proper desplaçament i amb tot i això encara dubto, no voldria pas arribar fins aquest extrem, però encara que portem "només" 7 partits arrosseguem la mala dinàmica de la passada temporada, no tenim els mateixos jugadors, però el míster exactament el mateix, no trobo acertat que els hi donessin la culpa als jugadors, segueixo pensant que la plantilla que hi ha hores d'ara és per estar lluitant per estar a les posicions de la part alta i què per molt que siguin nous ja porten quasi tres mesos junts i poden competir bé.

A Idiàkez li falta molt caràcter i no és el míster que necessita el Lleida, amb tots els respectes pels què segueixen pensant que si.



#20 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 08 octubre 2015 - 07:32

Ara hi ha crèdit perquè és inici de la temporada i perquè l'aposta que va fer la directiva després de la temporada passada te l'has de menjar fins al final. Però la veritat és que l'equip no genera cap tipus d'il·lusió i els resultats no són els esperats. Sobretot després del totxo que ens pega el Vila-real, anant guanyant a la mitja part i emportar-te'n cinc en mitja hora... uf. 

 

Aquest cap de setmana et ve l'últim classificat. El lògic seria una victòria contundent que calmi una mica els ànims, però un mal resultat deixarà les coses a la corda fluixa. 






1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos