Ir al contenido


Foto
- - - - -

Posibilidades de clasificacion para el playoff


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
12 respuestas en este tema

#1 PapaNoel

PapaNoel

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 329 mensajes
  • 16 topics

Escrito 11 mayo 2015 - 03:58

1. Si el Lleida gana se clasifica.

 

2. Si el Lleida empata se clasifica si:

 

- Reus pierde o empata.

 

- Huracan pierde (el Reus y el Hercules que hagan lo que quieran)

 

3. Si el Lleida pierde se clasifica si:

 

- Reus empata o pierde.

 

 


  • 33ngel y Calderon ho han agraït

#2 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 11 mayo 2015 - 04:22

personalment crec que fara falta guanyar al Cornella. Els rivals no fallaran.



#3 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 11 mayo 2015 - 04:36

Només cal girar la vista enrere i veure què ha passat els darrers anys. Pocs equips han fallat quan ho tenien a tocar. La meva impressió és que, o guanyem, o ens quedem fora del play-off. I no serà gens fàcil, tot i la victòria contra el Reus l'equip no està en un bon moment (tot i que aquest gol a les acaballes del partit pot ser el punt d'inflexió que feia falta) i el Cornellà s'hi jugarà la vida. A nosaltres ens queda posar-hi de la nostra part, i fer que l'estadi del Cornellà sigui un petit Camp d'Esports. 



#4 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 11 mayo 2015 - 05:11

Encara que hi haigui equips que no es jugui res, penso que hi haurà maletins... no sempre guanya qui ha de guanyar, o es que no us en enrecordeu de fa 2 anys la pinxada del barakaldo en l'ultima jornada de lliga contra un logroñes que no es jugava res? Gracies a això ens vam colocar 4rts i vam poder disputar el PlayOff...

O el mateix Reus que fa uns anys (+10) ens va guanyar a l'ultima jornada, sense disputar ells res i per això ens vam quedar fora de la lligueta de ascens...

 

Hem d'anar a guanyar si o si, això esta clar, pero penso que encara veurem alguna sorpresa...



#5 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 11 mayo 2015 - 05:57

Si no guanyem, estem fora. Ni Reus ni Huracan fallaran a casa.
  • o han agraït

#6 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 11 mayo 2015 - 07:26

Ho tenim a tocar però serà MOLT difícil.. els números del Cornellà a casa i del Lleida a fora indiquen que algú li petarà la patata, però veient que ja portem dos busos diumenge que ve farem que juguem a "casa"!



#7 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 mayo 2015 - 10:41

Veient la primera part contra el Reus podria estar positiu, però veient la segona part ....que us he de dir, el Lleida va estar horrorós des de el gol del Reus. Jo sòc dels que penso que s'ha de guanyar, però no perquè els demés fallin sino perquè l'equip necessita creure's que pot guanyar qualsevol equip i una victória merescuda podria donar una empenta que necessitariem pel playoff. 



#8 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 12 mayo 2015 - 06:41

Guanyar i guanyar, i ull que hi hauran sorpreses, el Hèrcules, no en tinc cap dubte que entrarà, les altres dos places estaran disputades entre nosaltres, Huracàn i Reus.

El Reus dubto que falli, aquí estarà la sorpresa, el Badalona anirà primat jo crec al camp de l'Huracàn, no es juga res, si no el prestigi, la prima pot ser provinent del Reus o nostra, per tant trobo més factible que l'Huracàn falli, el Badalona és un bon equipet.

Nosaltres doncs uy, uy!!!! por em fa, si juguem com a Olot o Villareal, poca cosa bona treure'm, a més ells es juguen la permanència, o sigui que si no li posem ous no guanyarem i per tant serà dificil que juguem el Play off,.

Bona pedra de toc, si guanyem ens servirà per donar-nos moral pels P.O, si no bona nit i tapat, fins a l'agost.

Jo estaré allí animant espero, i a veure que passa...

 

Força Lleida...

 

P.D: les porres no me valen, perquè per mi el que no sigui una victòria seria quedar fora simplement.



#9 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 12 mayo 2015 - 08:21

Guanyar i guanyar, i ull que hi hauran sorpreses, el Hèrcules, no en tinc cap dubte que entrarà, les altres dos places estaran disputades entre nosaltres, Huracàn i Reus.

El Reus dubto que falli, aquí estarà la sorpresa, el Badalona anirà primat jo crec al camp de l'Huracàn, no es juga res, si no el prestigi, la prima pot ser provinent del Reus o nostra, per tant trobo més factible que l'Huracàn falli, el Badalona és un bon equipet.

Nosaltres doncs uy, uy!!!! por em fa, si juguem com a Olot o Villareal, poca cosa bona treure'm, a més ells es juguen la permanència, o sigui que si no li posem ous no guanyarem i per tant serà dificil que juguem el Play off,.

Bona pedra de toc, si guanyem ens servirà per donar-nos moral pels P.O, si no bona nit i tapat, fins a l'agost.

Jo estaré allí animant espero, i a veure que passa...

 

Força Lleida...

 

P.D: les porres no me valen, perquè per mi el que no sigui una victòria seria quedar fora simplement.

 

el Badalona no es juga Copa del Rey?



#10 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 12 mayo 2015 - 10:18

Si el badalona és juga la copa del rey, de fet no se com ho té, però acabar sisé o seté, depén dels punts que faci, doncs crec que també és un alicient que ells tenen, en canvi l'Olot no és juga res a no ser que hi hagi algun maletí.



#11 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 12 mayo 2015 - 10:32

Bé, tots sabem que quan l'Olot no s'hi juga res no corren i són fàcils de guanyar.

 

 

 

 

 

 

 

Espero que es noti la ironia.


  • o han agraït

#12 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 13 mayo 2015 - 08:08

Tranquils, que hi haurà maletes a base de bé. Podeu estar segurs que més d'un equip tindrà no una sinó dos (o qui sap si tres) "motivacions" extra. 

 

És el pa que s'hi dona. 



#13 Tornarem

Tornarem

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 5 topics

Escrito 13 mayo 2015 - 12:17

I bé, arrivem a la última jornada depenen de nosaltres per aconseguir el 4rt lloc, ho haguèssim firmat a principi de temporada? jo no, confiava podiem quedar primers. Ara diumenge ens ho juguem tot, i per mi o serà un fracàs o continuarem somiant. som-hi Lleida podem pujar a segona a!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos