Ir al contenido


Foto
- - - - -

Trist per veure tan poca gent del Lleida a l'estadi ;(


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
5 respuestas en este tema

#1 albertbcn

albertbcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 269 mensajes
  • 4 topics

Escrito 10 mayo 2015 - 05:57

Hola! Sóc de Barcelona. Desdel 1992 segueixo el Lleida. Estic a casa veient el partit entre el Lleida i el Reus, i estic molt trist que molt poca gent de Lleida han anat a veure el partit. Per què la gent de Lleida són seguidors del Barça i del Madrid i no del Lleida? Jo sóc de Barcelona, i, és clar, sóc del Barça però segueixo a mort el Lleida i aniré segur a Cornellà.

Jo entenc que gent de Lleida siguin seguidors del Barça, Madrid, etc, però no entenc com no poden ser seguidors del Lleida.

Igualment, sóc estúpid, ja que passa el mateix a Tarragona, Girona, etc....

Visca el Lleida i Visca Catalunya! ;)

 



#2 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 10 mayo 2015 - 10:13

Et volia fer una pregunta, com es que has ficat al tema "Odio Lleida "?
En segon lloc et responc com a seguidor del Lleida, com tu ben be has dit a Tarragona, Reus, Girona o fins i tot bcn passa aixo, no sera que hi ha gent del Sant Andreu que son del Barça o fins i tot de l'espanyol...
El Barça i el Madrid son equips molt grans i es practicament impossible que a Lleida, Tarragona o Girona hagi gent que sigui del Barça o Madrid, doncs si tu vas al Marroc per exemple per dir un pais trobaras gent que siguin Cules o Merengues i no un equip del seu pais.
A Lleida i a altres llocs de Catalunya passa que som cules o merengues o simplement de cap dels dos, tambe hi han altres equips a part d'aquests.
Es aixi encara que faci rabia, jo per exemple soc del Lleida a mort i despres... doncs la veritat es que dona igual, mentres no ser del Madrid o del Espanyol tots els altres son mes o menys semblants, sempre em queda el punt de que m'agrada que guanyi el Barça.
En quan el que dius de l'assistencia al camp d'esports doncs avui es el dia que hi havia mes gent, restant els afeccionats del Reus. si hqgessim fet una bona temporada hi hauria mes gent, el que passa que em sigut molt irregulars, som una aficio " veleta" anem al camp si el equip va be, si no costa, esperem que el equip s'acabi classificant pels P.O, a llavors si i si el club s'estira i fa unes bones ofertes, doncs aixi espero... es podra veure una bona entrada, aquesta es la Nostra realitat.
Força Lleida!!!!
  • o han agraït

#3 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 11 mayo 2015 - 08:08

El que noto aquest any és que Lleida està molt desconectada de l'equip.. i la que hi és està molt apagada. Ahir 4000 (500 de Reus) espectadors en un partit on ens ho jugàvem tot.. contra Barakaldo fa dos anys +6000 i no depeníem de nosaltres, any passat vs Olot +5000..

 

Potser ser tant irregulars ha afectat però bé, ahir era un dia per demostrar que Lleida volia playoff, i la cruda realitat és que no ho vam demostrar com anys anteriors.



#4 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 11 mayo 2015 - 10:22

El conte de mai acabar, al playoff serem uns milers més, potser algun d'aquests s'enganxa de cara a l'any que ve i quan comenci la temporada següent només notarem un increment significatiu de l'assistència si pugem. A mi, al marge de l'assistència, em va semblar que l'actitud de Lateral i Tribuna era molt passiva. Ja sé que no estaran animant com als gols, però esperava una mica més de caliu del conjunt del camp quan quedaven minuts comptats i necessitàvem marcar.


  • o han agraït

#5 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 12 mayo 2015 - 09:38

PASALABRA. Temà cansí per reiteratiu (s'ha degut parlar uns 1000 cops sobre això).



#6 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 mayo 2015 - 11:15

Home, és un tema per pensar-hi.

La veritat futbolísitica es que la gent va als llocs a passar-ho be. Encara recordo el Lleida que va pujar a primera o alguna temporada de segona A o segona B de fa anys. El joc de l'equip era molt entretingut, evidentment també acompanyaven els resultats. Ara mateix trobo que la gent no disfruta i això que ens quiexavem del Seligrat. La conclusió es que l'equip engresca menys que l'any passat.

 

Penso que alhora de planificar una temprada , s'han de buscar incentius per tal de ajudar a engrescar a la gent, El tema económica també es un tema important es clar.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos