Ir al contenido


Foto
- - - - -

Porra: Lleida Esportiu vs CF Reus Deportiu


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
25 respuestas en este tema

#1 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 mayo 2015 - 12:28

Be, tots sabem la trascendència d'aquest partit d'obligada victòria per disputar el playoff.

 

Jo aposto per un 2-1.

 

I de cap a playoff.

 

Visca el Lleida!! :aplaudiment:



#2 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 06 mayo 2015 - 01:15

3-1!

 

Som-hi equip, afició, ciutat, tots a una!! :moltcontent:



#3 kSi1985

kSi1985

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 mayo 2015 - 02:06

2-0
som del Lleida, visca el Lleida
sempre et volem campió
perdi o guanyi animarem
perdi o guanyi exclamarem
el Lleida, el Lleida, és el millor!

VISCA EL LLEIDA!!!

#4 Tornarem

Tornarem

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 5 topics

Escrito 06 mayo 2015 - 04:42

3-1 Miramon, Salva, Nieto

#5 Iesso

Iesso

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 175 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 mayo 2015 - 05:17

1-0



#6 PapaNoel

PapaNoel

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 329 mensajes
  • 16 topics

Escrito 06 mayo 2015 - 07:01

5-0 tengo un presentimiento...

#7 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 mayo 2015 - 10:44

Si no juga Chamorro guanyarem.....4-1, si juga 2-1 i patint.... :D  :sisi:  :sisi:



#8 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 07 mayo 2015 - 08:05

1-0, de penal que no era al minut 98. 


  • o han agraït

#9 albertbcn

albertbcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 269 mensajes
  • 4 topics

Escrito 07 mayo 2015 - 11:15

El faran per esport3! Desde Barcelona, us asseguro, que molts veurem aquest partit! I no fallaré la setmana que ve a cornellà.. ;)

Se sap segur l'horari de la última jornada?

Fins aviat!


  • o han agraït

#10 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 07 mayo 2015 - 02:08

Jo no aposto per cap resultat, que no sigui victòria, l'empat no val i la derrota bona nit i tapat fins al setembre menjant-nos els mocs una altra vegada a la segona b, amb la diferència que tindrem algun equip català com Sabadell i barça b competint amb nosaltres per pujar, si s'afegeix l'Hercules que com nosaltres també esta fallant com una escopeta de fira, o el Nàstic si no acaba ascendint que ho dubto... però tot és possible...

El que dic em dona igual que jugui si chamorro o dieguito o els dos o l'Eugeni, que no estaria malament, però siusplau GUANYEU per l'afició i que heu fet un temporadon exeptuant aquest últims mesos que em fet el ruc literalment, tenim un equipet guapo, llevat algunes excepcions, per favor al Reus en l'hauriem de menjar amb patatetes, a veure si la Imanolina de Prades els hi serveix d'algo...

Som-hi Lleida que podem!!!1



#11 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 07 mayo 2015 - 03:13

Jo no m'atrevexo a fer un pronòstic. El cor em diu que guanyarem, però el cap que serà realment complicat.

 

El cor em segueix dient que farem play off, però el cap em diu que, tot i guanyar al Reus, ens ho jugarem tot fora de casa on portem una temporada molt irregular.

 

El que sí m'agradaria seria veure un ambient com en les grans ocasions, però també ho dubto.

 

En fi, que com algú ha comentat, m'importa poc o gens si juga Chamorro, Dieguito o l'utiller. S'ha de guanyar sí o sí.

 

FORÇA LLEIDA!



#12 Ronda36

Ronda36

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 7 topics

Escrito 07 mayo 2015 - 06:08

1-0 al minut 92 i a la desesperada. Espero equivocar-me per això i menjarme una golejada descandol



#13 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 08 mayo 2015 - 07:00

2-1 amb remuntada inclosa... s'ha de patir x ser del Lleida!



#14 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 mayo 2015 - 10:26

El de Reus ja porten omplerts 3 autobusos, unes 300 persones mínim se'ns plantaran al Camp d'esports. I nosaltres que? Amb 4 tonteries per les xarxes socials, amb una oferta de 3 entrades caducada i amb un passotisme del club (que sap que aquest any res).  Aquest any per mi la directiva de 0. Però enfi, la culpa sempre és de la ciutat.....

 

PD: Espero una victòria i desplaçament massiu cap a Cornellà.



#15 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 08 mayo 2015 - 11:09

El de Reus ja porten omplerts 3 autobusos, unes 300 persones mínim se'ns plantaran al Camp d'esports. I nosaltres que? Amb 4 tonteries per les xarxes socials, amb una oferta de 3 entrades caducada i amb un passotisme del club (que sap que aquest any res).  Aquest any per mi la directiva de 0. Però enfi, la culpa sempre és de la ciutat.....

 

PD: Espero una victòria i desplaçament massiu cap a Cornellà.

 

Efectivament, tu ho has dit, la culpa és de la ciutat. O és que per que la gent es motivi a anar al camp sempre s'han de fer promocions d'entrades?



#16 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 mayo 2015 - 11:54

Efectivament, tu ho has dit, la culpa és de la ciutat. O és que per que la gent es motivi a anar al camp sempre s'han de fer promocions d'entrades?

Pagar 15 euros el dia del partit (de segona B) tenint el club 2000 socis, no fer cap oferta és un crim. El Camp d' Esports farà pena, partit atractiu on pots fer que gent s'enganxi i qui sap si és fa sòcia l'any que ve, dona 2 entrades als socis per exemple ja que l'oferta de les 3 entrades la majoria ja l'ha gastada.

No sóc de l'opinió de portes obertes ni de mermar al soci, però si que per aquest partit no és lo mateix 2300 persones que 5300 i al final l'objectiu és guanyar i donar tota l'espenta als jugadors. 



#17 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 08 mayo 2015 - 09:55

La veritat, excepte sorpresa d'última hora que espero que així sigui, no entenc el club. És cert, qui s'ha d'implicar és la ciutat, però ja no dic res de regalar entrades al soci de nou, o baixar els preus, la promoció que estan fent d'aquest partit en la meva opinió és pèssima.. ho estem promocionant més els aficionats que el propi club.. no ho entenc.

 

Que costava ficar alguna paradeta per vendre entrades a Camps Elisis o Plaça Sant Joan..

 

Vull confiar en la ciutat, i pensar que diumenge serem 6000.

 

Som-hi Lleida, els que siguem a per totes!!



#18 Ronda36

Ronda36

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 7 topics

Escrito 10 mayo 2015 - 12:37

I a sobre el televisen per Esport3... Semblarà que el Reus juga a casa?



#19 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 10 mayo 2015 - 04:02

Pagar 15 euros el dia del partit (de segona B) tenint el club 2000 socis, no fer cap oferta és un crim. El Camp d' Esports farà pena, partit atractiu on pots fer que gent s'enganxi i qui sap si és fa sòcia l'any que ve, dona 2 entrades als socis per exemple ja que l'oferta de les 3 entrades la majoria ja l'ha gastada.

No sóc de l'opinió de portes obertes ni de mermar al soci, però si que per aquest partit no és lo mateix 2300 persones que 5300 i al final l'objectiu és guanyar i donar tota l'espenta als jugadors. 

 

 

evidentemt la culpa es de la ciutat.. ni del barça ni de tv3...ja no es pot fer mes...

3 partits a 20 euros , entrades regalades, i la emoció d´un gran partit ..



#20 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 10 mayo 2015 - 04:02

per cert 2-0.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos