Jump to content


Photo
- - - - -

Porra Lleida-Alcoyano.


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4,481 posts
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Posted 17 April 2015 - 08:17 AM

2-0.

 

Visca el Lleida!!!



#2 Tornarem

Tornarem

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 posts
  • 5 topics

Posted 17 April 2015 - 08:54 AM

3-0

#3 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 17 April 2015 - 11:07 AM

Tinc molt confiança en aquest partit!

 

3-1



#4 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 17 April 2015 - 12:31 PM

4-2



#5 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 posts
  • 15 topics

Posted 17 April 2015 - 08:17 PM

1-0 



#6 PapaNoel

PapaNoel

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 329 posts
  • 16 topics

Posted 17 April 2015 - 08:48 PM

0-1

#7 shhtnoi

shhtnoi

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 36 posts
  • 2 topics

Posted 18 April 2015 - 12:27 PM

Demà tothom al camp d'esports ja que es la primera final que tenim si demà guanyem ¨assegurarem¨ el playoff!!

 

 

Jo voto un 2-0



#8 Iesso

Iesso

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 175 posts
  • 1 topics

Posted 18 April 2015 - 05:31 PM

2-1. S'ha de guanyar sí o sí.

 

 

Som'hi!!!



#9 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 20 April 2015 - 07:54 AM

La meva valoració del partit d'ahir. Contràriament al que el resultat pot indicar, no em va agradar gaire l'equip. Vam tenir la sort de marcar ben aviat, però durant bona estona (últims 20 minuts primera part i primers de la segona)  l'equip va naufragar en totes les línees, el mig del camp va desapareixer i sort que Pau Torres ens va mantenir dins del partit.

 

El gol d'Osado, està clar, va marcar un punt d'inflexió i va fer que l'Alcoyano baixés definitivament els braços.

 

Queden 4 jornades, de les quals 3 són fora de casa, pel que encara s'ha de lluitar i molt, tenint en compte el rendiment que mostra l'equip fora del Camp d'Esports.

 

Desitjo que que la victòria d'ahir faci guanyar un plus de confiança a l'equip ja que si juguem play off és primordial entrar en un bona dinàmica.

 

Del partit d'ahir destacaria Nieto, que aporta un qualitat extra a l'equip, Barreda i Pau Torres. Chamorro, Osado (sort del gol) i algú altre no sé ni si van jugar.

 

Com a punt negatiu el nostrre entrenador. No puc entendre com li pot costar tant fer canvis.

 

FORÁ LLEIDA!


  • 33ngel likes this

#10 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 posts
  • 15 topics

Posted 20 April 2015 - 08:53 AM

El millor d'ahir els 3 punts.... El joc no va ser el millor pero vam aconseguir mantenir la porteria a cero una altra vegada i Nieto va estar estelar una altra vegada

 

Se sap algo de Miramon? Va marxar lesionat



#11 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Posted 20 April 2015 - 10:28 AM

El millor el resultat i Nieto, el pitjor el joc, no m'he va acabar de convencer, tampoc no em preocupa en ecxessiu, si no que guanyem el maxim de punts possibles.
Vers aixo hi han diverses coses, Nieto se li queda petita la categoria, l'hem d'aprofitar, si no es puja a la divisio de plata no seguira, tenim dos baixes importants Albistegui i Molo, es nota sobretot el primer, jugar be?? ara??? no l'important es guanyar, ni que sigui de penal.
En quan a Miramon, segons Idiaquez va ser una estrabada muscular, pero li han de mirar per saber exactament el que hi ha, tot apunta algo muscular lleu crec, que en aquestes alçades es normal.
Força. Lleida!!

#12 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 posts
  • 1 topics

Posted 20 April 2015 - 11:15 AM

Ahir vam guanyar, però particularment crec que vam jugar com l'ojete. No em va agradar gens l'equip, gens, i ja fa temps que juguem així. Lo pitjor de tot és que dels 4 partits que queden, 3 són fora; Si la diferència fos menor, no estaria segur de fer PO (i ja no ho estic ara..). Personalment no m'agraden gens les sensacions


  • Shunsuke_Nakamura and ILER like this

#13 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Posted 20 April 2015 - 02:03 PM

Referent al últim comentari, el Lleida ha tingut una dinàmica molt dolenta en els últims partits, és normal trobo jo que ahir juguéssin amb por després de tot el que ha passat... Estem notant una absència destacable al mig del camp que és l'Albistegui i que Miramón està fos en els útims partits, A mi em va agradar molt la carta que va treure Idiaquez i va apostar per Osado a la mitja punta, no li va sortir malament i va jugar un bon partit a més del gol... jo no tinc ni bones vibracions ni dolentes, es tracta d'anar partit a partit i sumar, aquí es tracta de sumar tots jugadors, entrenadors i afició i junts aconsseguirem el repte que ens vam plantejar a principi de temporada que és anar als play offs, l'important d'un play off a part de la sort, és com és va, amb la moral alta fent un bon spring o amb la moral baixa....

Aviat en sortirem de dubtes, jo estic quasi segur que el farem, ara està per veure com s'arriba i amb quina posició és queda, penso que aquí tothom pot variar la seva classificació de segon a quart, doncs perquè està tot molt apretat i aquesta setmana tenim un Nàstic-Huracàn, jo crec que el Nàstic aquí pot certificar ser campió de grup i jugar només una eliminatoria i refer-se de la derrota del Eldenc.

Ànims Lleida que no estem tant malament!!!!



#14 Milinkovic

Milinkovic

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 72 posts
  • 0 topics

Posted 20 April 2015 - 09:59 PM

A mi tampoc em va agradar el partit que va jugar el Lleida. Vam tenir l'encert de marcar aviat i després trobar-nos del no res amb el gol d'Osado. El mig del camp estava desaparegut, Miramón no s'aguantava els pets i Osado...a mi personalment em posa negre veure'l jugar. 

 

Però bé, es va guanyar que era l'important i almenys podem gaudir de Nieto que va sobrat a la categoria. La setmana a veure si amb Ekhi recuperrem una mica més de fortalesa al mig del camp.

 

Visca el Lleidai tots a Vila-Real!!



#15 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 21 April 2015 - 08:22 AM

Dir per començar que no vaig anar al camp, però quin descans em va quedar al veure el 1-0 al minut 3, i sobretot el "finalizado: 2-0"

 

El diumenge calia la victòria, sí o sí, i tant se'n fot el joc. La veritat és que m'és totalment igual si arribem al play off sense tornar a xutar a porta en els tres propers partits. Un cop hi siguem (clar que millor segon que tercer o quart) és una altra competició i a la tercera anirà la vençuda. 






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users