Ir al contenido


Foto
- - - - -

Desplaçament a Tarragona


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
39 respuestas en este tema

#1 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 16 febrero 2015 - 01:24

Bé, sé que encara queden uns dies i és una mica aviat, però trobo que com més aviat es prepari i es faci promoció més gent es pot apuntar.. així que obro post per tal de que tots arrastrem als nostres amics, companys, familiars a veure el Lleida a Tarragona. És un partit bonic, clau, desplaçament curt i amè, trobo que tot és ideal per a que siguem un bon grapat de blaus a Tarragona aquell dia indiferentment del que fem contra l'Elx.

 

Som-hi!!

 

Entre tots moguem l'afició, el club, i la ciutat per tal d'acompanyar l'equip!



#2 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 16 febrero 2015 - 09:00

Bé, sé que encara queden uns dies i és una mica aviat, però trobo que com més aviat es prepari i es faci promoció més gent es pot apuntar.. així que obro post per tal de que tots arrastrem als nostres amics, companys, familiars a veure el Lleida a Tarragona. És un partit bonic, clau, desplaçament curt i amè, trobo que tot és ideal per a que siguem un bon grapat de blaus a Tarragona aquell dia indiferentment del que fem contra l'Elx.

 

Som-hi!!

 

Entre tots moguem l'afició, el club, i la ciutat per tal d'acompanyar l'equip!

 

Completament d'acord. Jo crec que és un desplaçament ideal per poder reunir 200/300 seguidors al Nou Estadi de Tarragona.

 

FORÇA LLEIDA!
 



#3 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 16 febrero 2015 - 09:18

Completament d'acord. Jo crec que és un desplaçament ideal per poder reunir 200/300 seguidors al Nou Estadi de Tarragona.

 

FORÇA LLEIDA!
 

 

Si guanyem diumenge serem molts més…..



#4 orgullponentí

orgullponentí

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 febrero 2015 - 02:21

- Totalment d'acord amb els vostres comentaris, ha de ser un ''mini'' Badalona (ojalà ho fos del tot) i també portar gent aquest diumenge al camp d'esports, on tots hi sortim guanyant i jugant contra l'últim (que això no vol dir res) i tal com està jugant l'equip pot ser una tarda bonica i motivant pel partit de Tarragona. Avere si amb la classificació i que ja s'acaba el fred avere si podem atreure ni que siguin 200persones mes fins a final de temporada (si ja ho sé debat ''tonto'' que sempre hi haurà) 

 

                             VISCA EL LLEIDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



#5 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 16 febrero 2015 - 09:54

Totalment d'acord.

 

Crec que el del Nàstic sera el primer desplasament massiu on vindran també els primers chaqueteros de postureo que no han anat a cap partit al camp d'esports durant el que portem de temporada, pero esta clar que també donen caliu.

 

I lo més important, que aquest diumenge vinent continuem fent fort el nostre camp i tinguem la moral ben alta pel desplaçament a Tarragona.

 

Visca el Lleida!! :aplaudiment:


  • o han agraït

#6 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 17 febrero 2015 - 10:39

El preu del autobus pels no-socis es el mateix que pels socis?

#7 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 18 febrero 2015 - 10:23

canvi de horari... diumenge 1 març 12h.... quina mania amb els partits de mati.... 



#8 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 19 febrero 2015 - 09:01

canvi de horari... diumenge 1 març 12h.... quina mania amb els partits de mati.... 

 

El partit més important de la temporada de segona B i el posen en diumenge al matí. 



#9 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 19 febrero 2015 - 12:00

Doncs a mi l'horari del partit m'agada. Partit, pelleta i a mitja tarda ja estàs a Lleida.



#10 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 19 febrero 2015 - 12:12

Se sap l'hora que sortirem d'aqui? i l'hora a la que tornarem!?

 

 

INVASIÓ BLAVA!! :moltcontent:  :moltcontent:  :moltcontent:



#11 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 febrero 2015 - 10:21

El preu del autobus pels no-socis es el mateix que pels socis?

 

 

Concretament, els socis poden comprar tres entrades amb descompte de la seva zona, al preu de 15 euros, per al xoc del conjunt del Segrià a casa enfront el filial verd i blanc. A canvi, aquests abonats tindran dret a viatjar en bus gratuït a Tarragona.  Per la seva banda, la resta d’aficionats (..) disposen de l’opció d’anar en autocar a Tarragona per 10 euros.


#12 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 23 febrero 2015 - 01:40

Hauríem de ser 400-500 sense excusa..

#13 Setvalls

Setvalls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 62 mensajes
  • 2 topics

Escrito 23 febrero 2015 - 01:47

I tema preus entrades que se'n sap?



#14 orgullponentí

orgullponentí

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 febrero 2015 - 02:02

- Acabo de llegir a la web del club que l'entrada valdrà 15euros i s'haurà de comprar a les guixetes del nou estadi de Tarragona. Hem ser 300 mínim crec jo.

 

                             VISCA EL LLEIDA!!!!!!!!!!


  • o han agraït

#15 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 23 febrero 2015 - 02:10

- Acabo de llegir a la web del club que l'entrada valdrà 15euros i s'haurà de comprar a les guixetes del nou estadi de Tarragona. Hem ser 300 mínim crec jo.

 

                             VISCA EL LLEIDA!!!!!!!!!!

 

 

Si, 15 euros. Vaig llegir que els del Nastic havien pujat les entrades per aquest partit. No se si sera cert, però la resta de partits costave 7-8euros, de ser cert em sembla força lamentable, per part del Nastic, però bueno...



#16 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 23 febrero 2015 - 03:40

Si, 15 euros. Vaig llegir que els del Nastic havien pujat les entrades per aquest partit. No se si sera cert, però la resta de partits costave 7-8euros, de ser cert em sembla força lamentable, per part del Nastic, però bueno...

http://www.gimnastic...cia.php?id=6370

 

Recordem que els preus de les entrades per als no socis són de 15€ a la zona de Gol, 20€ a Preferent i 30€ a Tribuna.



#17 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 23 febrero 2015 - 03:48

http://www.gimnastic...cia.php?id=6370

 

Recordem que els preus de les entrades per als no socis són de 15€ a la zona de Gol, 20€ a Preferent i 30€ a Tribuna.

 

 

http://rctgn.cat/el-...ol-mes-abonats/

 

Molt curios, que ara que venen Reus i LLeida, on a priori hi haura desplaçaments per part dels dos, pujen les entrades. "Per motivar que la gent es faci soci", au va... Estan en el seu dret, però foten mania...



#18 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 23 febrero 2015 - 03:54

http://rctgn.cat/el-...ol-mes-abonats/

 

Molt curios, que ara que venen Reus i LLeida, on a priori hi haura desplaçaments per part dels dos, pujen les entrades. "Per motivar que la gent es faci soci", au va... Estan en el seu dret, però foten mania...

 

 

Segur???

 

 

http://www.gimnastic...cat2/socios.php

 

 
Entrades Tribuna Preferent    Gol
A taquilla 30€        20€           15€
 


#19 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 23 febrero 2015 - 04:02

 

Segur???

 

 

http://www.gimnastic...cat2/socios.php

 

 
Entrades Tribuna Preferent    Gol
A taquilla 30€        20€           15€
 

 

 

No entenc que em vols dir amb això? Osigui, aquest que has ficat tu, son els preus actualitzats, entenc jo, no? A veure, que tampoc he anat a cap altre partit aquest any i no se pel meu propi coneixement si el preu la resta de partits ha estat 8 o 15. Però l'altre dia per twitter vaig veure uns que ho parlaven, i la noticia que t'h deixat, també entenc jo que els preus els han pujat ara, no?  :nohose:



#20 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 23 febrero 2015 - 04:08

No entenc que em vols dir amb això? Osigui, aquest que has ficat tu, son els preus actualitzats, entenc jo, no? A veure, que tampoc he anat a cap altre partit aquest any i no se pel meu propi coneixement si el preu la resta de partits ha estat 8 o 15. Però l'altre dia per twitter vaig veure uns que ho parlaven, i la noticia que t'h deixat, també entenc jo que els preus els han pujat ara, no?  :nohose:

 

Es que el que tu has lleguit POTSER no era correcte...i el preu normal son 15 euros....... com a Lleida per cert.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos