Jump to content


Photo
- - - - -

Porra Lleida - Mallorca B


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 22 January 2015 - 12:42 PM

Cal fer bo el punt guanyat a Saragossa.

 

2-0



#2 Iesso

Iesso

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 175 posts
  • 1 topics

Posted 23 January 2015 - 12:19 PM

2-1



#3 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4,481 posts
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Posted 25 January 2015 - 04:47 PM

"Sempre" fico 3-0 a casa.. I aquesta vegada m´he despitstat... i mireu 3-0 :D



#4 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 25 January 2015 - 05:58 PM

Un altre molt bon partit a casa en que indubtablement marcar en el primer minut de partit ens ha ajudat molt. No obstant, la primera meitat ha estat molt equilibrada i el Mallorca B fins i tot hagués pogut empatar en alguna acció bastant perillosa.

 

En la segona meitat i, sota el meu parer aquesta és la principal diferència respecte l'any passat (a banda de l'estil de joc, és clar), hem sortit a matar el partit i no a especular amb el marcador i molt aviat ho hem aconseguit amb el 2-0 obra de Dieguito. A partir d'aquí partit molt plàcid que hem arrodonit amb el 3-0 també de Dieguito (segueixo pensant que aquest noi guanya moltíssim quan juga de 9).

 

Crec que no m'equivoco si dic que la millor notícia del partit, però, ha estat que l'ensurt que ens ha donat Fuster ha quedat únicament amb una dislocació de colze que només el mantindrà apartat dels terrenys de joc 3/4 setmanes. Realment la cosa pintava molt malament.

 

Avui no es pot destacar a ningú en concret, ja que tot l'equip ha rendit a un alt nivell (CHupe, Chamorro, Miramon, etc).

 

A seguir sumant....

 

FORÇA LLEIDA!



#5 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 posts
  • 3 topics

Posted 25 January 2015 - 06:29 PM

Fuster estarà de baixa unes 8 setmanes segons la web oficial. Una llàstima, baixa important.



#6 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 posts
  • 15 topics

Posted 25 January 2015 - 11:21 PM

Gran l'equip, esperem que Fuster pugui tornar abans dels dos mesos que s'ha comentat..

 

PD: A part de la lesió de Fuster, el més trist d'avui és que crec que no passavem dels 1200 espectadors.. poquíssima gent, si m'equivoco ja em corregireu. Espero que l'horari hagi tingut a veure, no arribar als 1500 és una data molt pobre.



#7 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 26 January 2015 - 09:20 AM

Gran resultat i una bona ratxa que ha de continuar. Cada vegada tinc més clar que aquesta lliga ens l'hem de jugar nosaltres i el Nàstic. 

 

Què important va ser aquell gol de Albístegui i què important serà la visita a Tarragona d'aquí un mes i mig. 

 

I atenció amb Dieguito, que jugant força menys que Chamorro, ja porta els mateixos gols que ell, 7; que no està gens malament en una categoria on el màxim golejador en porta 10 (Carlitos, de l'Olot). 






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users