Jump to content


Photo
- - - - -

A la violéncia, tolerancia 0.


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 02 December 2014 - 11:23 AM

Bé, crec oportu obrir un tema per rebutjar totalment cualsevol tipus de violencia, sobretot despres de l'assesinat d'un ultra el cap de setmana passat.

 

Els radicals que tinguin antecedents per pallises, assessinats o altercats com els d'aquest cap de setmana, han de tenir prohibida l'entrada de per vida a qualsevol recinte esportiu. El comportament de respecte entre aficions ha de ser exemplar, sempre. I com que tothom sap que això no sorgeix per iniciativa propia, s'hauran d'establir altres propostes tal y com han fet a anglaterra per reduir la violencia en els partits de fútbol.

 

Article interessant: http://futbol.as.com...150_236119.html

 

En els camps petits no sol haver-hi problemes de tal envergadura, (sense menysprearlos en cap moment), ja que crec necesari que la seguretat ha de ser un dels punts claus en 1a divisió com a 3º, pero els equips que mouen a gran quantitat d'aficionats han d'adoptar mesures més efectives.

 

Tots els grups ultres de cada equip han de rebutjar la violencia.

 

En cas contrari, tolerancia 0, no hi ha cap pero.

 

Visca el Lleida!



#2 AlbertJ

AlbertJ

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 posts
  • 0 topics

Posted 03 December 2014 - 11:48 AM

Correcte com bé dius : Tots els grups ultres de cada equip han de rebutjar la violència i sinó la rebutja, els clubs han de fer desaparèixer dels camps aquest tipus de "aficionat".

 

La violència  als camps i fora d'ells abans o després dels partits no ha d'existir mai. El futbol es un esport i molt bonic, com per que hi hagi aquestes tonteries provocades per 4 impresentables que el futbol els importa ben poc.

 

Nosaltres mirant el tema de casa, no pot haver-hi més disputes ni provacions entre aficions com el Lleida-Betis, Lleida-Leganés, etc... o  l'altre dia a Alacant on per el que s'ha comentat, aficionats del Hèrcules i la penya els Rudes es van pegar, si és cert, és vergonyós.

 

 

Jo vaig al Camp d'Esports amb el meu nen cada 15 dies a gaudir del meu equip, no a escoltar segons quins càntics i veure disputes entre aficions.

 

 

 

Salut a tothom!



#3 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 posts
  • 15 topics

Posted 03 December 2014 - 01:31 PM

S'ha d'erradicar la violencia no nomes a l'esport, que tambè, sinó que en tots i cada un dels àmbits de la vida....

 

nomes així podrem ser lliures



#4 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,191 posts
  • 2 topics

Posted 03 December 2014 - 01:55 PM

FÀSTIC



#5 MenjaPipes

MenjaPipes

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 2 posts
  • 0 topics

Posted 04 December 2014 - 03:43 PM

Crec que desde fa molts anys no hi ha hagut cap penya a lleida que s'hagi definit a sí mateixa com a grup ultra.

 

AlbertJ crec que hauries d'estar molt segur de les teves paraules abans d'acusar a un col.lectiu nomès perque t'han dit o has sentit que... A Lleida tenim una afició exemplar en totes les seves penyes i s'ha demostrat en nombroses ocasions. Els que fa 20 anys o més que venim al camp ho sabem.

 

 

Visca el Lleida !!



#6 AlbertJ

AlbertJ

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 posts
  • 0 topics

Posted 04 December 2014 - 06:15 PM

Hola company,

 

Com pots llegir al meu primer post referent al que dius poso: Si és cert, és vergonyós

 

Si és va entendre com una acusació, no era la meva intenció. No se si és cert o no, llegint el fòrum de seguiment del partit,

http://movil.resultados-futbol.com/partido/Hercules/Lleida/respuestas_3578062  ) tampoc queda clar si va passar o no alguna cosa.

 

 El que dius d'afició exemplar, podria estar-hi d'acord, però hi han casos on no som un exemple. A mi no m'agrada algun càntic que hem pogut escoltar algun cop al Camp d'Esports com el : Españoles hijos de put...

 

Trifulques com la de fa anys al bar de davant del Camp d'Esports amb "aficionats" del Sabadell (desconec si va haver-hi aficionat del Lleida pel mig o només van ser els del Sabadell que la van liar)

Les pedres que van tirar de fora a dins del camp l'any passat "aficionats" del Espanyol B.

etc.

 

Tot això per mi sobra, segons quins càntic, les pedres, les trifulques etc.. siguin aficionats del Lleida o de fora.

 

Jo també porto més de 20 anys al Camp d'Esports i com vaig dir el que vui és anar amb el meu nen a gaudir del únic equip que estimo, no a veure o escoltar segons quines coses siguin de les penyes, o sigui del aficionat que tinc al seient del costat.

 

I quan dius:

Crec que des de fa molts anys no hi ha hagut cap penya a Lleida que s'hagi definit a sí mateixa com a grup ultra.

 

Això no ho se, no els conec i per tant no se com és defineixen.  El que si es pot veure per internet son articles, escrits, cartells, etc.. on surt el nom de Rudes juntament amb noms de grups de tota la geografia espanyola que si son considerats grups ultres. 

 

 

 

FORÇA LLEIDA!



#7 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 04 December 2014 - 09:17 PM

Corregeixo amb certesa i seguretat total el comentari de les pedres. No es tal com i tu dius.

Les pedres van sortir primer de tot desde linterior del camp d'esports (jo vaig veure com aficionats del Lleida van tirarles cap a fora) i després els aficionats de l'espanyol les van retornar desde fora. Aixo o se segur 100%, a mes a mes aquest tema va ser tractat el dia de l'assemblea on jo mateix ho vaig preguntar que feia material dobra alli dins en un dia de partit. El propi president va reconeixer l'error i va demanar perdó.

P.D: de tot lo altre que esmentes no puc opinar ja que no n'estic documentat ni informat.

#8 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 05 December 2014 - 11:22 AM

Crec que desde fa molts anys no hi ha hagut cap penya a lleida que s'hagi definit a sí mateixa com a grup ultra.

 

AlbertJ crec que hauries d'estar molt segur de les teves paraules abans d'acusar a un col.lectiu nomès perque t'han dit o has sentit que... A Lleida tenim una afició exemplar en totes les seves penyes i s'ha demostrat en nombroses ocasions. Els que fa 20 anys o més que venim al camp ho sabem.

 

 

Visca el Lleida !!

 

Mira qui signa "la carta".

 

https://pbs.twimg.co...AqaFo.jpg:large (no me deixa ficar la imatge, per el tamany de la foto me diu, si algú sap com reduir el tamy que ho faci i així sera més comodo.



#9 AlbertJ

AlbertJ

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 posts
  • 0 topics

Posted 05 December 2014 - 04:34 PM

Corregeixo amb certesa i seguretat total el comentari de les pedres. No es tal com i tu dius.

Les pedres van sortir primer de tot desde linterior del camp d'esports (jo vaig veure com aficionats del Lleida van tirarles cap a fora) i després els aficionats de l'espanyol les van retornar desde fora. Aixo o se segur 100%, a mes a mes aquest tema va ser tractat el dia de l'assemblea on jo mateix ho vaig preguntar que feia material dobra alli dins en un dia de partit. El propi president va reconeixer l'error i va demanar perdó.

P.D: de tot lo altre que esmentes no puc opinar ja que no n'estic documentat ni informat.

 

Desconeixia que havien anat els fets com expliques.

Doncs aquest aficionat/s del Lleida que van llençar pedres des de dins el camp i els del Espanyol des de fora, no haurien de tornar a entrar en un camp de futbol. Si no els van enganxar els cossos de seguretat, tan de bo ho haguessin fet. 



#10 AlbertJ

AlbertJ

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 posts
  • 0 topics

Posted 05 December 2014 - 04:35 PM

 

Mira qui signa "la carta".

 

https://pbs.twimg.co...AqaFo.jpg:large (no me deixa ficar la imatge, per el tamany de la foto me diu, si algú sap com reduir el tamy que ho faci i així sera més comodo.

 

 

Això mateix deu ser el que avui publica el diari Segre.



#11 AlbertJ

AlbertJ

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 posts
  • 0 topics

Posted 07 December 2014 - 10:11 PM

http://t.naciodigita...ex.php?id=11192

#12 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,146 posts
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 07 December 2014 - 11:13 PM

 

Edito perquè veig que han retocat l'article



#13 MenjaPipes

MenjaPipes

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 2 posts
  • 0 topics

Posted 09 December 2014 - 08:48 PM

Confirmo que els actes de protesta del diumenge res tenen a veure amb el club. Que va ser per protestar  la criminalització de la federació que ha aprofitat un comunicat de grups condemnant la violència per utilitzar-lo com un llistat  de grups ultres declarats. 

 

En aquest mateix foro hi ha hagut un oportunisme semblant, però amb altres interessos...  Sorprèn que els crítics no comentin que l'escrit condemnava la violència.

 

No us enganyeu, això té afany recaptatori i es tracta d' elevar de mitja les sancions de 3000 base  a 60.000 euros base, sigui del club o les penyes, la qüestió és cobrar si algú de la federació ho apunta en una llibreta. Si tenen el mateix criteri que els àrbits.... preparem-nos.

 

Jo també espero que aquesta llei serveixi per millorar el civisme als camps. Cada partit veig incivisme desde les 4 grades, ningú és salva, no ens enganyem, això ens implica a tots a betllar per el club, per tot el que pugui passar dins el camp, fent-nos "responsables" més enllà de nosaltres mateixos. 

 

Sens dubte qui més feina tindrà serà Rudes i no per ideologia o perque siguin ultres, sinó perque allí s'aplega gran part del jovent amb la responsabilitat que representa. 

 

Per cert.... Hauré de tornar a cantar l'estaca perque no ens deixaràn cantar els segadors ???

 

Salutacions.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users