Ir al contenido


Foto
- - - - -

Porra Copa del Rey: Alcoyano vs Lleida Esportiu


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
13 respuestas en este tema

#1 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 12 octubre 2014 - 11:44

Be, aquest dimecres hi ha un partit clau que determinara el poder rebre un gran equip al Camp d'Esports en la pròxima ronda de la Copa del Rey.

 

Jo aposto per un 1 a 2.

 

 



#2 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 12 octubre 2014 - 02:05

Jo ara a l'Alcoyano el trobo molt perillós. No van bé a la lliga i en un partit de copa poden jugar molt motivats. Van eliminar al Nastic, per tant serà dificil

.



#3 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 12 octubre 2014 - 06:37

0-1

i despres al at. madrid



#4 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 12 octubre 2014 - 07:15

pasarem ronda a la prorroga... o els penalts.... valdra la pena! i tant! pero l'equip es resentira a Sant Andreu...



#5 shhtnoi

shhtnoi

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 36 mensajes
  • 2 topics

Escrito 15 octubre 2014 - 09:41

Patètic el lleida avui, primer deixa fora a eugeni! Després no estudia als rivals només confia que amb el seu joc guanyarà però siguem clars no som el barça! No tenim pla b per això no em remuntat cap partit. I per últim quan anem perdent en temps de descompte fot l'espectacle i l'expulsen fent així que el lleida perdi dos minuts més!

Sincerament espero que pensi bé el que fa, anar liders a la lliga no es excusa per això. Es un entrenador justet de segona b amb la sort de trobarse una bona plantilla esperem que sapigui treure'n profit

#6 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 15 octubre 2014 - 09:45

Estic decepcionat principalment perque es confirme que de moment no sabem remontar un partit que s'ens pose en contra. No hem remontat cap partit dels que s'ens han posat en contra i donem la sensació de no saber que fer ni com reaccionar cuan ens marquen un gol.

 

Estic segur que a partir de la jornada 14-15 començarem a fer mal als partits de fora.

Treball i treball i confiança amb l'equip de la meva vida.

Ara a fer tot lo possible per a quedar líders. I recordeu que els que realment som del Lleida seguirem anan a animar al nostre equip perdi o guanyi.
 

P.D: em sorpren el tema Eugeni, crec que es mereix més minuts.

Som del Lleida, Visca el Lleida!


  • o han agraït

#7 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 octubre 2014 - 10:20

No cal ser tan derrotistes, anem primers a la lliga, en general despleguem un bon joc, i per molts que no ens agradi ja no tenim jugadors com Mata i l'arsenal que teniem al davant l'any passat que amb una jugada puntual te fotien la remuntada, la veritat que aquesta derrota no em fa patir, solament ens falta una mica d'encert cara a porta i polir 4 detalls.

Aquest equip/entrenador ens continuaran brindant grans tardes futbol, resultats i aconseguir la nostra ''décima'' particular xD!



#8 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 15 octubre 2014 - 11:11

Patètic el lleida avui, primer deixa fora a eugeni! Després no estudia als rivals només confia que amb el seu joc guanyarà però siguem clars no som el barça! No tenim pla b per això no em remuntat cap partit. I per últim quan anem perdent en temps de descompte fot l'espectacle i l'expulsen fent així que el lleida perdi dos minuts més!

Sincerament espero que pensi bé el que fa, anar liders a la lliga no es excusa per això. Es un entrenador justet de segona b amb la sort de trobarse una bona plantilla esperem que sapigui treure'n profit


Clar que si... l'any passat al Toledo també tenie una molt bona plantilla, i sol va fer play-off (i casi ens elimina) quan enrealitat tenie plantilla x quedar 1r i batir record historic de punts de 2a b, no? Au va home!!

#9 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 16 octubre 2014 - 07:23

FORÇA LLEIDA SEMPRE

 

A pasar pagina i a petarnos al Sant Andreu...

 

la Copa... un altre any sera



#10 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 16 octubre 2014 - 07:55

Sincerament...prefereixo treure algun puntet a Sant Andreu que la Copa.

 

Estic llegint comentaris molt derrotistes i crec que no anem tan malament. Em sembla recordar que anem primers a la lliga.

Ah!!! Recordo que l'any passat amb l'equipàs que teníem i pràcticament amb el mateix bloc, vam encadenar 3 derrotes seguides fora de casa a l'inici del campionat i no vam assegurar el play off fins la darrera jornada de lliga.



#11 Iesso

Iesso

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 175 mensajes
  • 1 topics

Escrito 16 octubre 2014 - 09:13

Que bé!!!

 

 

Aquest anys els xaqueteros s'hauran d'esperar al maig!!!  :rialleta:  :rialleta:


  • samilof y ILER ho han agraït

#12 shhtnoi

shhtnoi

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 36 mensajes
  • 2 topics

Escrito 16 octubre 2014 - 09:35

L'any passat el Toledo va quedar eliminat pel mateix! Quan ens vam ficar per davant al marcador no va sapiguer reaccionar, de fet no recordo pas patir al camp d'esports perquè no van fer res de perill quan els hi tocava remuntar. Es un entrenador que no sap llegir els partits això està claríssim.

#13 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 17 octubre 2014 - 04:38

idiakez expulsat dos partits... jo crec q no calia xd



#14 Ronda36

Ronda36

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 7 topics

Escrito 17 octubre 2014 - 04:43

L'any passat el Toledo va quedar eliminat pel mateix! Quan ens vam ficar per davant al marcador no va sapiguer reaccionar, de fet no recordo pas patir al camp d'esports perquè no van fer res de perill quan els hi tocava remuntar. Es un entrenador que no sap llegir els partits això està claríssim.

 

Jo contra al Toledo vaig patir, almenys a l'última del partit (d'un ex del Lleida crec) de dos cm va anar q no entra... Tot i així, agafar un recent puja't de tercera, ficar-lo al Play-off i competir una eliminatòria contra un favorit Lleida està molt bé per ser un entrenador que no sap llegir els partits. 

 

PD: No sé de que m'extranyo si molts teniu a Seligrat de referent...


  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos