Ir al contenido


Foto
- - - - -

Polémica en l'entrada d'avui, tema DNIs


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
37 respuestas en este tema

#1 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 28 septiembre 2014 - 09:54

Bé, avui els segurates, a tots (o a la majoria) de la gent que te el carnet universitari (55 euros), els hi han demanat el DNI per comprovar que realment fossin els titulars d'aquell carnet que ensenyen per a pdoer entrar.

 

Esta be que hagin fet aixo ja que hi ha molta gent que no es estudian i porta molts anys fen la "pirula" mentres d'altres paguen el que s'ha de pagar. Avui s'ha dit prou, i pel que em diuen, aixo ho faran a cada partit.

 

Es a dir, aquells que fan fer el carnet al germa de 18 anys i ells en tenen 30 i van al camp d'Esports amb una ventatja economica que un altre soci de 30 anys que no te germans no pot tenir, ja s'ha acabat. 

 

Un bon punt per a la directiva.

 

La directiva avui també s'enduu un punt negatiu per no avisar almenys amb un parell de dies d'antelació de que demanarien els DNIs, ja que molta gent que tenie el carnet seu (sense trampa), s'havia deixat el DNI a casa i ha tingut que anar a casa a buscar-lo i tornar més tard, i degut amb aquesta "mala gestió" per no avisar, hi ha gent que s'ha perdut 10, 15 o 20 minuts del partit.

 

En fin, gran victoria la d'avui. En partits d'avui es on es diferencia un gran equip.

 

Visca el Lleida :aplaudiment:



#2 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 28 septiembre 2014 - 10:24

Jo ho trobo innecessari. És més pot haver-hi gent que ha fet un esforç pagant els 55 euros per treure's el carnet fent la "pirula" perquè no en podia pagar 150 i ara es queda sense entrar. Que no és molt ètic fer-se el carnet amb el nom d'una altra persona per pagar menys? D'acord, però si se sap que hi ha gent que ho fa i es vol evitar que s'avisi a l'hora de treure's el carnet, qui vulgui i pugui pagar els 150 ho farà, qui no, s'estalviarà tirar 55 euros.



#3 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 28 septiembre 2014 - 10:40

Jo ho trobo innecessari. És més pot haver-hi gent que ha fet un esforç pagant els 55 euros per treure's el carnet fent la "pirula" perquè no en podia pagar 150 i ara es queda sense entrar. Que no és molt ètic fer-se el carnet amb el nom d'una altra persona per pagar menys? D'acord, però si se sap que hi ha gent que ho fa i es vol evitar que s'avisi a l'hora de treure's el carnet, qui vulgui i pugui pagar els 150 ho farà, qui no, s'estalviarà tirar 55 euros.

 

Estic completament d'acord en lo de que s'ha d'avisar abans. I lo correcte ara serie que deixin decidir a la gent que a volgut fer la pirula pagan 55, si abonen la diferencia fins als 150 i es fan socis o si per lo contrari volen recuperar els 55 i no fer-se soci.

 

Pero la gent que ha fet la pirula molts anys ja s'han estalviat molts diners e, potser estaria be escarmentar i perdre 55 euros. Si aixo t'ho haguessin fet a tu o a una empresa teva, o veuries d'unaltra manera. Qualsevol persona sap que esta mal fet fer-se un carnet personal amb el nom d'unaltra. Això es com ser d'una mutua i voler deixar anar a la consulta de la mutua a un colega teu.



#4 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 28 septiembre 2014 - 10:46

Si en el fons estem d'acord, però tàcitament el club havia acceptat durant anys que es podia fer la pirula. Hi haurà gent que l'hagi fet per estalviar-se quatre duros; altres potser perquè estan sense feina, volen continuar anant al camp i no es poden permetre pagar l'abonament general. Hauria estat tan fàcil com avisar durant la campanya de captació de socis que es seria inflexible amb la titularitat dels carnets amb descompte.



#5 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 28 septiembre 2014 - 11:25

Pero aquesta "norma" no sol afectave als universitaris, percert, jo sóc universitari i no m'han demanat la matricula mentre que a altres amics si... no ho entenc, i con dic jo sense tenir el carnet universitari m'han demanat el DNI també, i quan he entrat jo hi havie un grup de nens que no els deixaven entrar per no portar el DNI, i els nens deien que a la seva edat encara no estaven obligats a anar identificats... no se quina edat tenien, pero si realment no tenien obligació de portar-lo i al final no han pogut entrar serie una gran putada.

#6 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 septiembre 2014 - 12:35

Doncs curiosament avui dos amics que son socis no han pogut vindre al partit i he avisat a dos amics per si volien vindre i han vigut. Els dos universitaris (Jo no ho soc) i quan hem entrat, als que havia deixat el carnet, el segurata els ha dit que passessin per la porta dels infantils que a ell no li anava be l'aparell per aquests carnets. Els han demanat el DNI, i evidentment el nom del DNI i el del carnet no coincidien però els han deixat entrar igualment sense fer cap tipus de comentari.

 

Si dieu que no han deixat entrar als que no portàven DNI potser es alguna història de seguretat (o excusa, o lo que sigui) però m'extranya que no deixin entrar als que van sense DNI i als meus amics que no eren els socis els deixessin entrar sense problema al mostrar-lo.

 

Sigui quin sigui el motiu, trobo poc encertat el que han fet. I si això de que uns enviin al germà o amic a buscar el carnet per a que els hi surti mes barat, que ho impideixin a l'hora de fer-se soci, o que després no toquin la moral. Perquè mai es pot posar a tots en un sac.



#7 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 septiembre 2014 - 09:41

Trobo correcte que es vulgui assegurar des del club que cap persona es faci soci d'un tipus de carnet quan no en te els requisits, pero el que van fer ahir, aixi com el procediment, va ser lamentable. No van avisar a ningú, es van fer cues per que mes d'un va tenir alguna cosa mes que paraules amb els de seguretat perque no portaven el DNI. Aquesta preocupació del club ja teni que haver vingut a principi de temporada, i es tant facil com a que a casa soci Universitari o de FP li introdueixin la seva fotografia al mateix carnet, mes rapid, comode i segur que no es transfereix. Aixo ens feien als jugadors de la base amb les credencials fa ja bastants anys. Si a cada partit tinc que ensenyar el DNI, tindre que anar a la entrada 30 minuts abans de l'inici de cada partit.

#8 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 29 septiembre 2014 - 10:28

Pero aquesta "norma" no sol afectave als universitaris, percert, jo sóc universitari i no m'han demanat la matricula mentre que a altres amics si... no ho entenc, i con dic jo sense tenir el carnet universitari m'han demanat el DNI també, i quan he entrat jo hi havie un grup de nens que no els deixaven entrar per no portar el DNI, i els nens deien que a la seva edat encara no estaven obligats a anar identificats... no se quina edat tenien, pero si realment no tenien obligació de portar-lo i al final no han pogut entrar serie una gran putada.

 

Doncs els universitaris i majors de 18 anys teniam de termini fins el dia 30 d'aquest mes per portar la matrícula, sino et desactivaven el carnet.



#9 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 29 septiembre 2014 - 10:32

Doncs els universitaris i majors de 18 anys teniam de termini fins el dia 30 d'aquest mes per portar la matrícula, sino et desactivaven el carnet.

 

 

Bé, pero si jo quan vaig anar i me van fer el carnet, vaig preguntar si tenia que portar algo i me diuen que no... es problema seu.

 

PD: Sóc universitari, i no he fet cap trampa. Però si realment em desactiven el carnet, els i demostrare que sóc universitari, però a mi ja m'hauran vist prou el pel Camp d'Esports com a soci hasta que no fessin fora a la "secretaria" que em va assegurar que no em calie portar res, per incompetent (tot i jo haverli preguntat), recordo perfectament quina de les dos va ser, i me fotrie perque perderia uns 15anys de soci, pero bueno...



#10 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 29 septiembre 2014 - 10:57

Doncs jo fins el dia 1 d'octubre no tindre la matricula de la uni :( No els hi ve d'un dia?



#11 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 29 septiembre 2014 - 11:27

Doncs a jo em sembla una vergonya el que ha fet el club.

 

Com algú diu, que no és ètic? Correcte. Que molts anys molts s'han aprofitat d'això? Correcte.

 

Però al cap i a la fi fent això qui surt perjudicat és el club, per que crec que aquí tothom si es pot estalviar 100€, no solament per fer-te soci, si no per qualssevol cosa, doncs ho farieu. Per que estic segur que aquí tots almenys un cop a la vida os heu aprofitat d'alguna situació similar, qui no ha anat mai a comprar amb una tenda a la qual fan descompte per tenir carnet jove, universitari o altres i han anat amb un amic o germà per aprofitar-se del descompte??

Els que ho han fet han pagat, i van al camp a omplir-lo i si amb aquest els deixes fora per una qüestió així d'absurda...

 

D'altra banda també entenc, al club per que si algun dia passa quelcom i aquella persona que ha entrat al camp amb una identificació que no és la seua se la pot carregar el club, i tant que si, des d'aquest punt de vista ho entendrie, però no som una afició violenta, així doncs el que han de fer es deixar entrar encara que no coincideixi el carnet de soci amb el DNI.

 

PS: jo soc universitari i he pagat 55€ amb el meu carnet i vaig entrar, és a dir, jo compleixo amb els requisits, i no em sap gens de greu que altres facin la "pirula", ho dic per a que no em digueu ara: "clar tu ets dels que no va entrar!".



#12 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 29 septiembre 2014 - 12:24

Bé, pero si jo quan vaig anar i me van fer el carnet, vaig preguntar si tenia que portar algo i me diuen que no... es problema seu.

 

PD: Sóc universitari, i no he fet cap trampa. Però si realment em desactiven el carnet, els i demostrare que sóc universitari, però a mi ja m'hauran vist prou el pel Camp d'Esports com a soci hasta que no fessin fora a la "secretaria" que em va assegurar que no em calie portar res, per incompetent (tot i jo haverli preguntat), recordo perfectament quina de les dos va ser, i me fotrie perque perderia uns 15anys de soci, pero bueno...

 

Potser quan et vas fer soci encara erets menor d'edat?

Jo recordo que tots els majors d'edat i universitaris o de FP teniam que firmar un paper conforme portariam la matrícula, sino et desactivaven el carnet. Suposo que si la portes un cop passada la data et tornaran a activar el carnet, sino malament..



#13 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 29 septiembre 2014 - 12:31

No crec que fos això que dieu, el club sempre ha dit que si no podiam anar al camp podiam deixar el carnet a algú altre que no era intransferible, ademés quan jo vaig entrar i em vaig identificar, van comprovar el meu nom i DNI a una llista, que pel vaig poder veure tenien un grapat de gent apuntada, per tant suposo que debien buscar a algú en concret.

 

PD: Crec que tothom sempre hauria de portar damunt el seu DNI..


  • o han agraït

#14 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 29 septiembre 2014 - 12:32

Potser quan et vas fer soci encara erets menor d'edat?

Jo recordo que tots els majors d'edat i universitaris o de FP teniam que firmar un paper conforme portariam la matrícula, sino et desactivaven el carnet. Suposo que si la portes un cop passada la data et tornaran a activar el carnet, sino malament..

 

 

Lo dit... quan volen son molt rigoros i quan no suden totalment, aquestos del club. NO VAIG SIGNAR CAP PAPER. Sóc del febrer, quan vaig anar ja tenia 18 anys, i vaig ser jo mateix el que vaig preguntar si tenia que demostrar de alguna manera que era estudiant (perque ja sabia que altres anys demanaven la matricula, pero com no deie res la noia, vaig treure jo el tema), i va ser ella mateixa la que em va dir "No, no cal que portis res". L'únic explicació serie que la noi no sapigui restar i al mirar el DNI es penses que tinc menys de 18 anys.

 

PD: He parlat amb el grup d'amics que anem a veure el futbol, i hi ha dos universitaris que tampoc els i van demanar res de matricula, ara preguntare si van signar algo, perque ja et dic, jo no tenia ni idea que s'havia de signar algo, perque no ho vaig fer.



#15 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 29 septiembre 2014 - 12:34

No crec que fos això que dieu, el club sempre ha dit que si no podiam anar al camp podiam deixar el carnet a algú altre que no era intransferible, ademés quan jo vaig entrar i em vaig identificar, van comprovar el meu nom i DNI a una llista, que pel vaig poder veure tenien un grapat de gent apuntada, per tant suposo que debien buscar a algú en concret.

 

PD: Crec que tothom sempre hauria de portar damunt el seu DNI..

 

 

Si, quan vaig veure que la llista que miraven ere tan petiteta també vaig pensar que buscaven algu en concret.

 

Sobre anar identificat, no se si fins als 14 o 16 que no es obligatori, que es el problema que tenien els nois que anaven davant meu, que segons deien, per la seva edat encara no havien de portar el DNI.



#16 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 29 septiembre 2014 - 12:38

Lo dit... quan volen son molt rigoros i quan no suden totalment, aquestos del club. NO VAIG SIGNAR CAP PAPER. Sóc del febrer, quan vaig anar ja tenia 18 anys, i vaig ser jo mateix el que vaig preguntar si tenia que demostrar de alguna manera que era estudiant (perque ja sabia que altres anys demanaven la matricula, pero com no deie res la noia, vaig treure jo el tema), i va ser ella mateixa la que em va dir "No, no cal que portis res". L'únic explicació serie que la noi no sapigui restar i al mirar el DNI es penses que tinc menys de 18 anys.

 

PD: He parlat amb el grup d'amics que anem a veure el futbol, i hi ha dos universitaris que tampoc els i van demanar res de matricula, ara preguntare si van signar algo, perque ja et dic, jo no tenia ni idea que s'havia de signar algo, perque no ho vaig fer.

 

El carnet jove de 55€ és per Universitari, FP i pels que tenen dels 11 als 18 anys, per tant si no et van demanar res ni a tu ni als teus amics, suposo que et deuen exigir la matrícula a partir dels 19 anys.



#17 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 septiembre 2014 - 05:24

Jo no entraré en si està bé o malament, simplement diré: QUE AVISIN!!!!!!!

Jo vaig poder entrar perquè portava el DNI pero si pel que fos no l'hagués portat que? Tornar a casa i perdre'm mig partit per aquesta tonteria?

Mira que costa poc avisar-ho, fiquen 4322 publicacions a les xarxes socials..i no podien avisar d'això o que?


  • o han agraït

#18 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 29 septiembre 2014 - 06:29

Dir també que qualsevol persona major de 18 anys te l'obligacio de portar a sobre el DNI.

Pero aixo no treu el fet de que lo correcte ere avisar almenys amb un dia d'antelació.

P.D: a lo que ha dit algu comparan el fet de ferte soci amb la matricula vs anar a comprar a algun lloc ja que alli fan descompte amb el carnet jove.... Mare meva, visca la demagogia. No es pot comparar cap concepte. Que jo recordi, el club no ha fet cap campanya dien que els que no son estudians poden fer treure el carnet a un que si que o es i utilitzar el carnet amb el nom d'un altre. S'hauria de tenir una mica de respecte cap aquells socis que poden fer la pirula no l'han fet i han pagat 150€.

#19 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 29 septiembre 2014 - 08:02

Jo vaig sentir a un dels nois que passaven la maquineta las carnets, que havien robat alguns carnets. No sé si té res a veure.. A mi no em van demanar el dni i pago 150 euros per seient a lateral.

#20 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 29 septiembre 2014 - 08:05

Jo tinc entes que el DNI sol el demanaven als que tenen el carnet de 55€.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos