Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

El lleida B podria ser de 1 Catalana!!!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
47 respuestas en este tema

#1 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 28 junio 2014 - 01:10

despres de aquella eliminatoria tan cruel q vam tindre, la RFEF ens donara una oportunitat molt valiosa q es pujar el filial a 1 Catalana i donarnos una plaza!!! creieu q ens beneficiaria per tindre jugadors mes valiosos pel primer equip??



#2 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 28 junio 2014 - 01:30

Quan més amunt millor, esta clar.

#3 vivi15

vivi15

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 74 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2014 - 01:36

És molt important tenir un filial a categoríes altes per poder pujar més gent de la casa!



#4 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 28 junio 2014 - 02:54

Fins dilluns dia 30 no se sabrà. Però, al tanto, que hi ha un altre equip implicat que és l'Atlètic Gironella que per criteris de territorialitat els hi tocaria a ells.



#5 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 28 junio 2014 - 09:33

despres de aquella eliminatoria tan cruel q vam tindre, la RFEF ens donara una oportunitat molt valiosa q es pujar el filial a 1 Catalana i donarnos una plaza!!! creieu q ens beneficiaria per tindre jugadors mes valiosos pel primer equip??

La RFEF no té res a dir a les divisions regionals catalanes.

#6 PapaNoel

PapaNoel

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 329 mensajes
  • 16 topics

Escrito 29 junio 2014 - 07:39

Leyendo por twitter, no esta claro si la plaza es para el Gironella o El Lleida B.

Al final mi teoria es la siguiente:

Si el Vilassar Dalt sale en 4aCatalana (ascíende Lleida B)

Si el Vilassar Dalt sale en 2aCatalana (asciende Gironella)

#7 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 29 junio 2014 - 08:07

Leyendo por twitter, no esta claro si la plaza es para el Gironella o El Lleida B.

Al final mi teoria es la siguiente:

Si el Vilassar Dalt sale en 4aCatalana (ascíende Lleida B)

Si el Vilassar Dalt sale en 2aCatalana (asciende Gironella)

 

tan debo sigui aixi i baixin a 4a catalana!! Som-hi



#8 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 30 junio 2014 - 11:47

Ahir circulava que ja estava fet l'ascens del Lleida B, però no ho veig ni clar ni lògic. No es coherent que ascendeixin 2 equips del grup 5 i cap del grup 2. En cas que l'At. Gironella (2on classificat del grup 2) també hi renuncies, llavors l'incoherent si que seria que pujes un 3er abans que un 2on. Dit això, i per molt que vulgui el millor per al Lleida, em fot ràbia que ascendeixi un filial (sigui de l'equip que sigui) abans que l'Albi o el Guissona, per exemple.. i això que a aquests últims no els hi guardo gaire simpatia. 

 

PD: La rfef no pinta res fins la 3era divisió nacional, de primera catalana en avall es competència de la FCF.



#9 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 30 junio 2014 - 02:35

El periodista Sergi Vargas informa per Twitter que la FCF ja ha donat l'okey a la plaça del Lleida B a 1a catalana en cas de renúncia del Vilassar.

 

 

<blockquote class="twitter-tweet" lang="ca"><p><a href="https://twitter.com/...g/2CAT?src=hash">#2CAT</a> | Informació important. Segons fonts de la FCF, es confirma que la possible renuncia del <a href="https://twitter.com/ce_vilassar">@ce_vilassar</a> ascendiria el <a href="https://twitter.com/Lleida_Esportiu">@Lleida_Esportiu</a> B</p>&mdash; SergiVargasCarrasco® (@sergi_vargas) <a href="https://twitter.com/sergi_vargas/statuses/483587443871191040">June 30, 2014</a></blockquote>

<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>



#10 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 30 junio 2014 - 02:43

 

El periodista Sergi Vargas informa per Twitter que la FCF ja ha donat l'okey a la plaça del Lleida B a 1a catalana en cas de renúncia del Vilassar.


 

molt bona noticia!!! que grans la FCF pensant amb nosaltres!!  :aplaudiment:  :aplaudiment:



#11 dunlop

dunlop

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 1 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 junio 2014 - 03:10

Ahir circulava que ja estava fet l'ascens del Lleida B, però no ho veig ni clar ni lògic. No es coherent que ascendeixin 2 equips del grup 5 i cap del grup 2. En cas que l'At. Gironella (2on classificat del grup 2) també hi renuncies, llavors l'incoherent si que seria que pujes un 3er abans que un 2on. Dit això, i per molt que vulgui el millor per al Lleida, em fot ràbia que ascendeixi un filial (sigui de l'equip que sigui) abans que l'Albi o el Guissona, per exemple.. i això que a aquests últims no els hi guardo gaire simpatia. 

 

PD: La rfef no pinta res fins la 3era divisió nacional, de primera catalana en avall es competència de la FCF.

 

Ha pujat a primera catalana el campió de cada grup, per tant si que n'ha pujat un del grup 4 que es el Manresa(que es el grup del At. Gironella ). Aleshores te mes sentit que puji el millor segon de tota la segona catalana, no? 



#12 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 30 junio 2014 - 03:12

Tot i que no m'agraden gens ni mica totes aquestes "triquiñueles" a nivell de despatxos, cal felicitar-se per l'ascens del Lleida B.

 

Això no treu que, como molts cops hem debatut, em sembla una vergonya el paper que juguen els filials en que en molts cops s'aprofiten de la mala salut econòmica d'altres equips. El fet que el Lleida ara surti beneficiat, no em farà canviar la forma de pensar. Per mi lo més raonable seria una lliga de filials.



#13 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 30 junio 2014 - 03:17

Tot i que no m'agraden gens ni mica totes aquestes "triquiñueles" a nivell de despatxos, cal felicitar-se per l'ascens del Lleida B.

 

Això no treu que, como molts cops hem debatut, em sembla una vergonya el paper que juguen els filials en que en molts cops s'aprofiten de la mala salut econòmica d'altres equips. El fet que el Lleida ara surti beneficiat, no em farà canviar la forma de pensar. Per mi lo més raonable seria una lliga de filials.

+1000 estarie be una lliga de filials pero crec q fins d'aqui vint anys res a fer..



#14 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 30 junio 2014 - 03:41

Ha pujat a primera catalana el campió de cada grup, per tant si que n'ha pujat un del grup 4 que es el Manresa(que es el grup del At. Gironella ). Aleshores te mes sentit que puji el millor segon de tota la segona catalana, no? 

Aaahhh coi... ara ho acabo de mirar per la pagina de la fcf i tens raó, l'At. Gironella pertany al grup 4, i va quedar segon. (primera plaça i ascens directe pel Manresa) Em pensava que havia pujat com a primer.. no se quina pel·lícula em vaig muntar. En aquest cas, evidentment, la plaça es pel Lleida B.. i la gràcia que els hi deu de fer al Tona (3er al grup 4) i el Morell (eliminat en la promoció pel Vilassar) aquesta renuncia desprès "'ocupar-los-hi" un lloc en la promoció i en l'ascens, respectivament. 



#15 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 30 junio 2014 - 03:44

Tot i que no m'agraden gens ni mica totes aquestes "triquiñueles" a nivell de despatxos, cal felicitar-se per l'ascens del Lleida B.

 

Això no treu que, como molts cops hem debatut, em sembla una vergonya el paper que juguen els filials en que en molts cops s'aprofiten de la mala salut econòmica d'altres equips. El fet que el Lleida ara surti beneficiat, no em farà canviar la forma de pensar. Per mi lo més raonable seria una lliga de filials.

Tota la raó del món, lliga de filials ja (i el Lleida B inclòs), tot i que aquest cas no te res a veure en ser un filial, ja que no es compra cap plaça, simplement hi ha hagut una renuncia i li donen la plaça al següent de la fila, que per coeficient, es el Lleida B. 



#16 Tornarem

Tornarem

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 5 topics

Escrito 30 junio 2014 - 06:19

Lliga de filials??? l'únic país que conec ho fan és Anglaterra i fa dècades que no guanyen res.

a les altres lligues europees com ho fan??



#17 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 30 junio 2014 - 07:46

Lliga de filials??? l'únic país que conec ho fan és Anglaterra i fa dècades que no guanyen res.

a les altres lligues europees com ho fan??

 

Aixó de que no guanyen res és discutible: ara mateix està sortint una de les millors generacions angleses en anys (Barkley, Sterling, Oxlade, Shaw... ) i tots han passat per aquest model, si bé es vertitat que el tema de les fornades bones i dolentes és bastant imprevisible. Però d'altra banda cal pensar que així s'allibera de pressió als joves i els evites els típics destralers que els poden tirar pel terra la carrera futbolística. A més aquest sistema permet que els equips analitizin millor les seves promeses: no és cap secret que Anglaterra cada any molts joves debuten amb el primer equip, no dic que s'acabin consolidant al 1r equip, però almenys la oportunitat la tenen.



#18 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 30 junio 2014 - 08:11

La meva enhorabona als jugadors del Lleida B.

#19 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 30 junio 2014 - 08:17

La meva enhorabona als jugadors del Lleida B.

 

jaja, de moment ancara no es oficial pero poquet queda!!!   :)



#20 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 01 julio 2014 - 02:03

Bé, doncs segons el Twitter oficial del Lleida Esportiu ja és oficial que el Lleida B és equip de 1a Catalana. Lleida, Mollerussa, Balaguer, Tàrrega, i Almacelles junts si no m'equivoco.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos