Ir al contenido


Foto
- - - - -

Seligrat "no segueix"


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
39 respuestas en este tema

#1 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 11 junio 2014 - 08:13

Veurem si es confirma aquesta informació.. el seu lloc l'ocuparia Idiakez, ex Toledo.

https://mobile.twitt.../portaltoledano
Según informa @DeportesRCM, Idiákez NO continuará como entrenador del @CD_Toledo. Tiene muy avanzado un acuerdo con el @Lleida_Esportiu

#2 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 11 junio 2014 - 08:49

Noticia bomba, haviam que passa.
A mi em va agradar bastant com jugava el Toledo.

#3 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 11 junio 2014 - 09:53

Uff per mi és un pas enrere que marxi Seligrat.. espero equivocar-me..



#4 drinet

drinet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 151 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 junio 2014 - 09:57

Conec al pare del preparador fisic del Toledo, es català.

Sempre em deie que Idiakez vol bon tracte de la pilota i amb la eliminatoria contra nosaltres, es va veure que ere veritat, pèrque ni la olorabem.

Si marxa Seligrat, no em desagrada el recambi.



#5 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 junio 2014 - 10:20

@cat_futbol: El @Lleida_Esportiu prescinde de Seligat y el nuevo mister sera Imanol Idiakez mister del @CD_Toledo. Això és el que diuen per les xarxes socials... Demà serà un dia mogudet.

#6 bendis

bendis

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 2 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 junio 2014 - 10:30

Perfecte, ja era hora que tornesim a veure bon futbol, espero que la noticia sigui veridica !!



#7 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 12 junio 2014 - 08:08

Avui al Segre diu que la voluntat de Seligrat és contuinuar i la del Lleida que continui. Tot i així, posa en boca del President de Lleida que vol que augmenti el grau d'exigència ja que consideren que tot i fer les coses molt be, també se n'han fet de malament.

 

En cas que no continui Seligrat, a priori sembla una bona opció la de Idiakez...tot i que al final tot dependrà de si la piloteta vol entrar o no.

Considero que tot i que l'elecció de l'entrenador és molt important, caldria tancar com més aviat milloor la continuitat de la columna vertebral de la plantilla (sembla ser que fins al mig del camp les coses estan ben encaminades). On haurà més maldecaps serà a la davantera, tot i que no descarto que Mata continui una temporada més.

 

Estarem entretinguts...



#8 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 12 junio 2014 - 08:11

Culebron a la vista made in Lleida jaja

#9 AlbertJ

AlbertJ

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 junio 2014 - 08:43

Jo encantat de que vingui Idiakez, espero que sigui certa la noticia.

 

A priori veurem més futbol.

 

Em dona la sensació que en Seligrat està "cremat", desmotivat, sense la il.lusió necessaria.



#10 Ilerda

Ilerda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 413 mensajes
  • 1 topics

Escrito 12 junio 2014 - 09:04

amb aquesta vida hi ha cicles... jugadors que venen i marxen, entrenadors etc.



#11 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 junio 2014 - 11:05

A veure; igual amb en Toni Seligrat no jugavem massa al futbol de tenir la pilota i crear jugades, però jugavem a un altre tipus de futbol que era contres i defensiu, i el resultat és dos vegades play-off d'ascens en dos grups de segona B, molt diferents. Enguany s'ha estat a un punt d'acabar primers de grup. 

Per tant els resultats diuen que tan malament no s'ha digut fer. Si el pal a butarque de devesa entra avui estaria personalment molt content d'haver eliminat el leganés - encara que no ascendissim, eliminar el leganés,(futbolisticament escribint), és lo millor que hi ha, i haurà ho podrà fer l'hospitalet-...

 

Si vé Idiakez - em va agradar com va jugar el Toledo al play-off - anada i tornada-, i la gran trajectòria que ha fet el Toledo enguany a segona B, que va ascendir de Tecera la temporada passada i ha fet play-off aquesta. Per tant és un sístema totalment diferent a del mister actual que a Toledo a sortit bé però s'ha de veure al grup III del lleida si vingués, - s'ha vist que el grup II no ha set tan fort, igual el rival més dur d'aquest grup ha estat el Toledo,  no pas el leganés que està aquí de xiripa, pq el guijuelo no tenia davantera sinó al seu camp l'hii fot un 4-0 i pq el lleida va estar molt desencertat de cara a gol a butarque-.

El grup III dels catalans té més nivell que cap. El grup IV d'enguany sino hagués estat per l'ajuda arbitral al albacete a las llanas no hauria valgut res, aquest grup.

 

Per tant en conclusió, evidentment si marxa toni seligrat l'equip al complet canviarà, almenys la defensa central es podria quedar perqué crear un equip de crear joc no vol dir que la defensa així de sortir, només caldrà millorar alguna cosa. - ja que en els corners o faltes a pilota parada tenim un gran equip-, per tan caldria retocar alguna coseta no massa coses a millorar. Inclús el davanter Mata si es quedés amb el sístema tàctic d'idiakez no jugaria sol en punta.

 

 

En castellano, el leganés a mi humilde punto de vista éste año está en la 3a ronda de chiripa. Tiene un gran entrenador pero nada más.

Terminó segundo de un grupo que excepto el Sestao - que le robó el árbitro un partido frente al albacete- y el Toledo que jugó muy bien al futbol, los demás equipos puf puf. Luego se encontró con el Guijuelo - un gran equipo pero sin delanteros natos, sino en Salamanca os hubieraís llevado un 4-0- y ante el lleida pasasteis porqué el lleida tuvó mala suerte en ataque sino en condiciones normales al descanso ya hubieseis pedido terminar la eliminatoria....

Pero bueno la realidad dice que el Leganés está en tercera ronda, pos nada más, solo desearos mucha suerte y que podaís ascender a segunda B, que es vuestro lugar.



#12 Iesso

Iesso

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 175 mensajes
  • 1 topics

Escrito 12 junio 2014 - 11:54

Com m'agraden les especulacions i rumors de final de temporada!!! Així l'estiu es farà més curt!!  :D

 

El Segre diu que Seligrat vol continuar: 

 

http://www.segre.com...o-es-continuar/


  • o han agraït

#13 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 12 junio 2014 - 02:31

Segons el podcast de Dani Badia, el club vol que Toni Seligrat segueixi per 2 anys i ell veu amb molt bons ulls seguir 2 anys ja que implica que li tenen confiança. Sentint als dos protagonistes, jo no veig "cas Seligrat" i seguirà:

 

http://www.catradio....ya-Radio-Lleida



#14 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 12 junio 2014 - 04:06

Pues expliqueume... si tant tant tant volen els dos... perque hi han dubtes i no confirmen q seguira per dos anys? Petits desentessos en el contracte? Si tan tant tant interessara estan els dos, lo logic seria cedir una mica, no?
  • o han agraït

#15 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 12 junio 2014 - 04:30

Que sigui el que sigui, però que prenguin una decisió amb la màxima celeritat possible.


  • o han agraït

#16 Ronda36

Ronda36

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 7 topics

Escrito 12 junio 2014 - 10:02

Ara que m'havia fet il·lusions, espero que Seligrat marxi. Jo no he seguit tota la trajectoria de Idiákez i tampoc hem guiare pels dos partits de playoff, però si el que diuen és cert, que vingui ell i tandebo porti jugadors amb bon peu i menys múscul de retorn al camp d'esports...



#17 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 13 junio 2014 - 12:13

Ara que m'havia fet il·lusions, espero que Seligrat marxi. Jo no he seguit tota la trajectoria de Idiákez i tampoc hem guiare pels dos partits de playoff, però si el que diuen és cert, que vingui ell i tandebo porti jugadors amb bon peu i menys múscul de retorn al camp d'esports...

+1

També s'ha comentat que vindrie amb ALBISTEGUI

 

Pero bé, tot són rumors... el que si tinc clar és que m'agradaria un canvi d'entrenador ara mateix.



#18 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 15 junio 2014 - 07:05

Entre el que comenten a la premsa de Toledo que semblen ben informats i diuen ja fa semanes que es va fer una oferta a Idiakez:

http://www.laxarxa.c...-minim-dos-anys

 

I que al resum de l'assamblea es pot sentir com com s'escapa la frase "l'entrenador nou tindrà un compromís de dos anys":

http://www.laxarxa.c...-minim-dos-anys

 

Crec que està clar que l'entrenador serà Idiakez.



#19 Ronda36

Ronda36

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 7 topics

Escrito 16 junio 2014 - 03:55

Colorados i Canadells són irrecuperables x aquest projecte tant fet a la seva mida?



#20 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 16 junio 2014 - 04:03

Segons llegeixo per twitter, Dani Badia anuncia la marcha de Perales abans de que el propi Perales ho sapigui (comentat pel mateix Perales en un tweet seu que respon cap al tweet de Dani Badia). No se si es que el Dani sap les altes i baixes abans que els propis jugadors, ho dubto, pero si es així es molt trist.

 

Recordo el dia de la resolució del partit aquell que el Nastic va perdre per alineació indeguda i que després van reclamar, que el Dani també va fotre la pota publicant abans d'hora que els 3 punts eren pel Nàstic cuan la resolució oficial va dictaminar tot lo contrari. A vegades les ganes de ser el primer en alguna cosa et fan quedar en evidéncia.

 

P.D: pel que fa a Seligrat, avui ahi ha una entrevista interessant al diari Segre, per mi, continuo dient que Seligrat s'ha guanyat la renovació. Si no el renoven espero que li vagi be alla on vagi a parar. El Lleida seguirà a per totes.

 

Visca el Lleida!






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos