Jump to content


Photo
- - - - -

Butarque: De l'eternitat a l'infern

lleida butarque

  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1 Ronda36

Ronda36

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 posts
  • 7 topics

Posted 08 June 2014 - 02:18 PM

Per a molts, sentir el nom de Butarque, li provocava posar la pell de gallina. Aquell gol de Mario a l'últim segon de partit i aquella imatge que de tanta emoció que provocava fins i tot un servidor va decidir posar de foto de perfil. Semblava impossible que 'Butarque' provoques un altre sentiment que no fos aquell.

lo dur que és el futbol, un any i escaig després, Leganés fa de Jaén i ens deixa amb la mel als llavis de jugar la 3a ronda de la fase de Playoffs. Un dels dies que més m'havia agradat el Lleida i acaba amb un error dins l'àrea que sentencia l'eliminatòria. I evidentment, per una vegada, la sort no ha estat del nostre costat.

No vull retreure res ni al cos tècnic ni als jugadors. Seria d'oportunista i ara el que toca es aixecar el cap ben alt i seguir dient que som molt del Lleida! Jo l'única cosa que no m'ha agradat avui és que hem entrat (inclús a vegades provocat) petites tanganes i picabaralles dialèctiques que feien perdre minuts, i això és de juvenils...

Enfi, bon estiu a tots! Avere si el filial remunta i ens veiem l'any que ve.

PDImaz, Pau Torres i aquesta tropa què? Qui marxa i qui es queda?


  • 33ngel likes this

#2 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,146 posts
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 08 June 2014 - 02:34 PM

Jo no entenc perque no hem fet el tercer canvi. Ho trobo inexplicable. Però bueno avui em jugat millor que altres cops i el resultat ha estat negatiu...Una pena



#3 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 08 June 2014 - 04:35 PM

Primero de tot vull felicitar a l'equip per la gran temporada que ha fet.

 

Avui hem perdut el partit i estem fora dels playoffs, ara toca centrar-nos en la temporada 14-15.

 

Perdi o guanyi animarem perdi o guanyi exclamarem, el Lleida, el Lleida, el Lleida es el millooooooooooooor!!

 

Visca el Lleida sempre!!

 

 

P.D: tota la gent que ultimament ha aparegut de sota les pedres dien que es del Lleida, espero que es noti i que al setembre al primer partit de temporada hi hagi uns 3mil o 4 mil espectadors al camp (modo iron totalment ON). En fin, lo de sempre.



#4 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 posts
  • 15 topics

Posted 08 June 2014 - 06:13 PM

a la tercera va la vençuda? l'any que ve, mes i millor! FORÇA LLEIDA SEMPRE

 

a vere si el foro esta tant animat tot l'any, no nomes pels playoffs



#5 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 posts
  • 0 topics

Posted 08 June 2014 - 08:01 PM

Osigui abans no es podia ser crític perque estavem en playoff, ara pq es oportunisme... Doncs nois aqui no es pot opinar mai. Seligrat ja no val, no val per aquest equip ni per aquesta ciutat, un equip desdaprofitadísim. Mata company ets davanter, sí, pots tenir ratxes bones o dolentes i molts cops estas sempre sol davant, però no marca un gol en cap partit de playoff dona molt que desitjar. Dit això passeu un bon estiu, esperem mantenir una bona base per l'any que ve i Visca el Lleida sempre.
  • sant_tornemi likes this

#6 brotao

brotao

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 28 posts
  • 0 topics

Posted 09 June 2014 - 07:51 AM

SELIGRAT FORA DEL CAMP D'ESPORTS!!!!!!!!!

 

Durante todo el año no hemos jugado a nada!!!! y MONFORTE  en el banquillo!!!!



#7 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 09 June 2014 - 07:55 AM

Cop molt dur i molta tristesa al tornar-nos a quedar amb la mel als llavis.

 

No ha pogut ser. Ahir no es pot retreure res a l'equip. Vam anar a pel partit, vam disposar d'oportunitats i vam mostrar ambició en tot moment. Un Leganés, al meu parer molt més fluix que l'any passat, va aprofitar l'únic error en tot el partit, per sentenciar l'eliminatòria. Però realment va ser un rival que no va inquietar, ni de bon tros, com ho va fer, per exemple, el toledo en l'anterior ronda.

 

Està clar que si en 200 minuts no hem sigut capaços de fer un gol, és que alguna cosa no hem fet be., Però és hora de mirar endavant.

 

S'ha de felicitar als jugadors, cos tècnic i directiva en general per haver-nos fet gaudir d'un altre any il.lussionant i ple d'esperança en que, els petits detalls, ens han tornat a deixar a les portes de l'anhelat ascens.

 

Ens tocarà purgar, un any més , en aquesta desastrosa categoria que és la Segona B. Al setembre tornarem a ser els de sempre, però allí estarem.

 

El que em provoca verdader temor és la possible fuga de jugadors clau (MAta, Pau, Imaz...) i com es refarà l'equip.

 

Ja hi haurà de temps de fer un balanç global de la temporada i de les coses a millorar de cara a la propera.

 

Ara més que mai...FORÇA LLEIDA!!!



#8 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 posts
  • 3 topics

Posted 09 June 2014 - 10:23 AM

Espero que aquestes dues temporades serveixin per fer-nos veure que, si realment volem pujar a 2a A, hem de jugar més a futbol... No n'hi ha prou amb jugar a la pilotada, amb 2 centrals re-situats com a organitzadors de l'equip, i basar tot el nostre perill ofensiu en llançaments de falta des de propi camp, corners o faltes ensajades que son gairebé impossible de que entrin (algunes d'elles extranyisimes, per cert). Per ser entre els 4 millors equips de 2a B i pujar de categoria s'ha de tocar una mica la pilota, ser superior als rivals o, al menys, intentar-ho. Tancats a radere i veient-les venir, dificil aconseguir un objectiu tant complicat com aquest (sol cal recordar el primer partit pèssim que vam fer a Toledo, tot i la sort que vam tenir, o la primera part de 2n a casa... o el partit de Leganes a casa, on gairebé no vam xutar a porta amb tot el partit)

Malauradament, crec que aquest equip tenia molt més potencial del que finalment hem demostrat. Teniam equip per jugar a futbol i quedar primers de grup tranquilament. Sol recordar que Nastic i l'Hospi vam arribar a tenir-los 14 o 15 punts per sota durant la temporada regular i ara tots dos jugaran la final i nosaltres la mirarem per la tele. Per cert, ni Nàstic ni Hospi fan un futbol tan "anti-futbol" com el Lleida...

 

PD: Si l'any que ve realment es vol pujar, l'objectiu ha d'ésser quedar els primers classificats del grup i per fer-ho, s'ha de jugar a futbol!!!


  • ILER and Tornarem like this

#9 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 posts
  • 1 topics

Posted 09 June 2014 - 10:49 AM

Espero que aquestes dues temporades serveixin per fer-nos veure que, si realment volem pujar a 2a A, hem de jugar més a futbol... No n'hi ha prou amb jugar a la pilotada, amb 2 centrals re-situats com a organitzadors de l'equip, i basar tot el nostre perill ofensiu en llançaments de falta des de propi camp, corners o faltes ensajades que son gairebé impossible de que entrin (algunes d'elles extranyisimes, per cert). Per ser entre els 4 millors equips de 2a B i pujar de categoria s'ha de tocar una mica la pilota, ser superior als rivals o, al menys, intentar-ho. Tancats a radere i veient-les venir, dificil aconseguir un objectiu tant complicat com aquest (sol cal recordar el primer partit pèssim que vam fer a Toledo, tot i la sort que vam tenir, o la primera part de 2n a casa... o el partit de Leganes a casa, on gairebé no vam xutar a porta amb tot el partit)

Malauradament, crec que aquest equip tenia molt més potencial del que finalment hem demostrat. Teniam equip per jugar a futbol i quedar primers de grup tranquilament. Sol recordar que Nastic i l'Hospi vam arribar a tenir-los 14 o 15 punts per sota durant la temporada regular i ara tots dos jugaran la final i nosaltres la mirarem per la tele. Per cert, ni Nàstic ni Hospi fan un futbol tan "anti-futbol" com el Lleida...

 

PD: Si l'any que ve realment es vol pujar, l'objectiu ha d'ésser quedar els primers classificats del grup i per fer-ho, s'ha de jugar a futbol!!!

En això no estic d'acord. S'ha de guanyar, tan fot com sigui (Vaja, a mi almenys m'és igual xD)... El Toledo, Valencia B.. i tants altres equips..es deia que tocaven molt bé la pilota... doncs mireu on són ara.. uns abans d'hora a casa.. i els altres quasi baixen a 3ª



#10 Tornarem

Tornarem

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 posts
  • 5 topics

Posted 09 June 2014 - 11:07 AM

sempre ens estem comparant, que si aquests jugant aixi han arrivat aqui, que si els altres... senyors el Jaen ens va fotre un bany i va pujar a segona.

Crec que en aquesta categoria s'ha de trobar l'equilibri, ni tocar-la massa, ni fotre sempre pilotassos



#11 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 09 June 2014 - 11:30 AM

Jugar a pilotada tambe es futbol.

El que voleu dir vosaltres es estil de joc, i ningu garanteix que jugan amb unaltre estil diferent al d'ara els resultats siguin millors.

Aixo no vol dir que alava aquest estil i que tocar la bola sigui dolent, pero les coses son com son, i per molt que ara estiguem dolguts, jugar amb lestil que hem jugat aquests 2 anys ens ha donat bons resultats.

#12 Iesso

Iesso

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 175 posts
  • 1 topics

Posted 09 June 2014 - 11:46 AM

D'acord amb Tornarem. He trobat a faltar sobretot joc per les bandes, allò que feiem en alguns partits al principi de obrir per les incorporacions de Barreda i Fuster sobretot. El Leganés hem jugat massa pel mig i amb els dos centrals que tenien Mata no ha pogut fer res. 

 

Tocar i tocar sense profunditat , no serveix per res. Cal obrir a bandes per descongestionar el centre. Això ens ha faltat, hem fet el camp petit quan s'havia d'obrir i fer-lo gran



#13 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 posts
  • 3 topics

Posted 09 June 2014 - 01:54 PM

En això no estic d'acord. S'ha de guanyar, tan fot com sigui (Vaja, a mi almenys m'és igual xD)... El Toledo, Valencia B.. i tants altres equips..es deia que tocaven molt bé la pilota... doncs mireu on són ara.. uns abans d'hora a casa.. i els altres quasi baixen a 3ª

 Com ja t'han dit...el Jaen l'han passat ens va fotre un bon repasset..i van pujar a segona.L'alaves i l'eibar tampoc crec que jugessin malament... Si el teu objectiu pel Lleida es comparar-lo amb el València B (equip amb un clar objectiu de permanencia) o amb el Toledo (equip recient ascendit, despres d'anys a 3a) anem bé!!! Si vols comparem pressupostos dels equips que has mencionat i el del Lleida...o comparem jugadors d'uns i altres. A part d'això, jo sol dic que si es vol pujar de categoria s'ha d'ésser el millor equip.. i amb un futbol tan pobre i tant cobard...dificil ser-ho


  • ILER likes this

#14 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 posts
  • 15 topics

Posted 09 June 2014 - 03:32 PM

a mi m'es ben igual com juguin... jo vui fer el playoff un altre vegada i si tinc que menjarme amb patates el joc a la pilotada del Seligrat i a la tercera va la vençuda... aguantarem un any mes! 

 

VUI REPETIR PLAYOFF! TOT EL DEMES M'ES IGUAL



#15 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 09 June 2014 - 05:44 PM

Totalment d'acord.

#16 vivi15

vivi15

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 74 posts
  • 0 topics

Posted 09 June 2014 - 07:09 PM

Després us pregunteu perque la gent no ve al camp i tant xaqueterisme. Pels que no son del Lleida peti el que peti, anar a veure la merda de espectacle que fa a vegades l'equip no els compensa perdre temps i diners. Que aquest any hem viscut emoció, i uns jugadors que li foten ous SÍ! Futbol i espectacle per estar orgullos del joc Lleida, NO!

 

Si marxen Mata i Pau, l'any que ve, jugant així mitja taula i gracies. Potser batim el record de empats i tot...

 

Amb tot això no vull recriminar per a res el treball dels jugadors en tota la temporada, però si deixo el cor de banda, no sé per que sóc del Lleida.


  • EFAC_Hooligans likes this

#17 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,457 posts
  • 0 topics

Posted 09 June 2014 - 10:48 PM

Alguns de Hospitalet diuen que els de lleida no els traguem i pot ser una mica en el meu cas.

Però no han d'oblidar que tenen un porter de Lleida.

I ara mateix jo y lo escribiré en castellano para que lo lean los "analfabetos de leganés" que cantan PUTA LÉRIDA - aún no han aprendido que LÉRIDA es un ciudad de Colombia- pero como son tan analfabetos aún no lo saben,

Pos poligoneros de leganés tengo unas ganas enormes que después de jugar contra el hospitalet ascendeix a SEGUNDA B, que es vuestro lugar.

Esperando que haya cinco equipos catalanes en segunda A y que el leganés ascienda a segunda B la temporada que viene me despido.

Saludos peña de butarque y mucha suerte al hospitalet!!!


  • 33ngel likes this

#18 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 posts
  • 15 topics

Posted 10 June 2014 - 07:00 AM

Alguns de Hospitalet diuen que els de lleida no els traguem i pot ser una mica en el meu cas.

Però no han d'oblidar que tenen un porter de Lleida.

I ara mateix jo y lo escribiré en castellano para que lo lean los "analfabetos de leganés" que cantan PUTA LÉRIDA - aún no han aprendido que LÉRIDA es un ciudad de Colombia- pero como son tan analfabetos aún no lo saben,

Pos poligoneros de leganés tengo unas ganas enormes que después de jugar contra el hospitalet ascendeix a SEGUNDA B, que es vuestro lugar.

Esperando que haya cinco equipos catalanes en segunda A y que el leganés ascienda a segunda B la temporada que viene me despido.

Saludos peña de butarque y mucha suerte al hospitalet!!!

 

jajajajaja 







Also tagged with one or more of these keywords: lleida, butarque

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users