Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Nova polèmica tema entrades


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
74 respuestas en este tema

#1 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 20 mayo 2014 - 10:44

Bé, segons ha anunciat el Lleida Esportiu:

 

A més a més hi ha disponibles, els packs de 50 entrades per 250€, tal i com ja us vam oferir l'any passat.  (es a dir 5 euros per entrada) pic.twitter.com/KmMgSw3Qne

 
Anàlisis:
 
Realment cal fer aixo? ja tenim gent NO soci pagan 2 euros menys que els que fa anys i panys que estem al camp. Jo personalment em sento menyspreat, i no es perque siguin 2 euros, no us enganyeu, es el fet.
 
Com a soci i seguidor del Lleida no puc suportar que un NO soci pagui menys que un soci i a sobre el soci no tingui ni la opció de comprar una entrada per 5 euros.
 
Ja se que el soci te la samarreta, que es molt bona iniciativa, pero es que mes absolutament igual, no entenc perque el soci no pot tenir el mateix tracte que un no soci, almenys el soci tindria que poder adquirir l'entrada també a 5 euros, independentment del volum d'entrades que pugi demandar.
 
Realment es pensen que amb el pac de 25 entrades (que els i sortia a 6 euros cada entrada), no es plenaria el camp?
 
Clar que es plenava collons, es plenava igual i a sobre guanyaven un euro més i els socis estavam contents; pero......ara aixo ja si que no.
 
Que consti que estic a favor dels pacs sempre i cuan no paguin menys que els socis, es intolerable, no val la excusa de que si demanes més et donen més barat, no no, perque jo dema llavors vaig al club a reclamar 500 entrades a 3 euros i despres les revenc als socis de veritat i ja esta, no? Si tot funciona segons la demanda, tots els socis units tindriam que poder demanar un pac de 2.000 entrades a molt bon preu, i no olvidem que nosaltres som els que ens ho mereixem.
 
El camp d'esports s'hagues plenat igualment amb el pac de 25 entrades, no hi ha necesitat de rebaixarlis les entrades 1 euros menys.
 
Crec que aquesta es la cagada més gran que ha fet la directiva, després de totes les grans coses que estan fen, aixo em decepciona molt com a soci enamorat del Lleida que soc.

 

 

P.D: creieu-me que se que desde el Lleida ho fan amb la bona intenció de fer ciutat, de portar gent, etc. Pero els socis, o almenys jo, odio que passi això.


  • ILER y losocii ho han agraït

#2 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 20 mayo 2014 - 10:57

Deixa les drogues, company, de debò. Aquest pack suposo s'ha fet per les colles de l'Aplec del cargol.. que normalment són molt nombroses.. Comprar 50 entrades és de BOJOS si no les tens totes col·locades així que qui les compra es per què ja ho té tot tancat i és normal que siguin més barates..

 

I discutir si els no socis o socis paguen 1 € amunt 1 € avall.. em sembla desviar la discussió cap a temes que no toquen. L'important és l'equip i que passem l'eliminatòria


  • o han agraït

#3 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 20 mayo 2014 - 11:06

Deixa les drogues, company, de debò. Aquest pack suposo s'ha fet per les colles de l'Aplec del cargol.. que normalment són molt nombroses.. Comprar 50 entrades és de BOJOS si no les tens totes col·locades així que qui les compra es per què ja ho té tot tancat i és normal que siguin més barates..

 

I discutir si els no socis o socis paguen 1 € amunt 1 € avall.. em sembla desviar la discussió cap a temes que no toquen. L'important és l'equip i que passem l'eliminatòria

 

Doncs jo trobo molt encertat tot el que el company Samilof expressa en el seu post. És més, subscric punt per punt tot el manifestat.

 

Crec que ha quedat clar que no es tracta de pagar 1 € amunt o un euro avall. Es tracta que és injusitifcable que una persona que no ha trepitjat el camp en tota la temporada tingui l'accés al camp més econòmic que un soci. Em dóna igual si és l'Aplec del Caragol o els San Fermins.

 

I a més, aquest anunci a última hora fa una "pudoreta". Diem lo mateix...mantens els packs a 6 € i al soci ho poses a 5€ i tots contents.

Et diré més...conec personalment gent que sense ser penyista, l'any passat va conseguir entrades al pack dels aplequistes i va entrar a un preu més barat que jo. I ni era penyista!!!

 

Potser ets tu el que ha de deixar les drogues.


  • o han agraït

#4 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 20 mayo 2014 - 11:15

No pot ser que un no soci tingui les entrades mes barates que un soci, i reconeixo que la samarretra es xula....


  • samilof y ILER ho han agraït

#5 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 20 mayo 2014 - 11:29

Jo crec que no tindria que haver-hi cap alternativa a que un no soci pugui tenir una entrada més barata que un soci. Sigui pack de 25, 50 o 100...


  • o han agraït

#6 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 20 mayo 2014 - 11:31

Doncs jo també estic en contra del tema de que un NO SOCI pugui adquirir entrades més barates que un soci. I m'es igual que només sigui un euro i que sigui per motiu del aplce.

Com deia el Nyúnyez, al soci no se'l pot enganyar!!

Els de "pedra picada" anirem al Lleida tant si fa playoff com si no, tant si la entrada per al P.O. val 10,5 o 0 €, tant si el rival es el Toledo o el Manchester United... però no trobo gens correcte que un paio que va al aplec pugui anar a veure el partit de play off a un preu inferior al meu. I un euro no me treu de pobre, però es el fet.

 

I cuidao, amb això no estic dient que no trobi correcte que es facin packs i es facilitin les coses per a que el Camp d'Esports presenti un genial aspecte. Però tot té un límit i, en aquest cas, el límit és fàcilment detectable: el preu que ha de pagar un soci per a aquesta entrada.

 

FIN


  • samilof y ILER ho han agraït

#7 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 mayo 2014 - 11:57

Sempre és el mateix.. ens tracten de tontos amb el tema de la samarreta única bla bla bla... si passem ronda a veure els preus que ens possaran però per mi tot això és una falta de respecte. Ja ho van fer l'any passat i ara igual. Doncs potse em repenso de fer-me soci total, em surt més factible no ser-ho.



#8 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 20 mayo 2014 - 12:07


Inexplicable... vale q aconseguir 50 persones es dificil, pero no es motiu senyors... gran cagada de la directiva.

Et diré més...conec personalment gent que sense ser penyista, l'any passat va conseguir entrades al pack dels aplequistes i va entrar a un preu més barat que jo. I ni era penyista!!!



+1. Per ser mes concrets, varios companys de classe, els quals em van donar la els diners per que els compres un pack i a ultima hora em van avisar que ho deixes q conseguien entrades amb el pack de una penya i els sortia més barat que amb el pack de 3. I ja us assegur-ho q cap ere penyista.
Pero vaja, q el pack no especifica q per agafar-lo tinguis q ser penyista, no? Tot i q tots sabem q esta enfocat x a les penyes...



Enviado desde mi GT-I8260 mediante Tapatalk



#9 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 20 mayo 2014 - 12:08

Perdo, tripleposteig... coses del movil.

#10 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 20 mayo 2014 - 12:09

Perdo, tripleposteig... coses del movil.

#11 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 20 mayo 2014 - 12:17

En sèrio que tornem al tema de l'any passat? 

 

Econòmicament és bén fàcil justificar el baix preu d'un pack de 50 entrades. Vendre 50 entrades una a una costa dues hores de sou de la noia de la taquilla; mentre que vendre 50 entrades de patac val 5 minuts del sou de la mateixa taquillera. 


  • o han agraït

#12 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 20 mayo 2014 - 12:22

Coste lo mateix que vendre el pack de 50 a 300€, es a dir a 6€ per entrada, que es un preu més que just per a la gent que no ve mai al camp.

I no em torneu a dir que es 1€ De diferencia...... Tot aixo no ho dic per el euro, es el fet de que paguin menys que el soci. Es inadmisible.

#13 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 20 mayo 2014 - 12:22

Coste lo mateix que vendre el pack de 50 a 300€, es a dir a 6€ per entrada, que es un preu més que just per a la gent que no ve mai al camp.

I no em torneu a dir que es 1€ De diferencia...... Tot aixo no ho dic per el euro, es el fet de que paguin menys que el soci. Es inadmisible.

#14 Tornarem

Tornarem

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 5 topics

Escrito 20 mayo 2014 - 12:58

estic una mica desconectat de la campanya de venda d'entrades, però diria que als socis ens donaran una samarreta al comprar l'entrada??



#15 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 20 mayo 2014 - 01:10

Deixa les drogues, company, de debò. Aquest pack suposo s'ha fet per les colles de l'Aplec del cargol.. que normalment són molt nombroses.. Comprar 50 entrades és de BOJOS si no les tens totes col·locades així que qui les compra es per què ja ho té tot tancat i és normal que siguin més barates..

I discutir si els no socis o socis paguen 1 € amunt 1 € avall.. em sembla desviar la discussió cap a temes que no toquen. L'important és l'equip i que passem l'eliminatòria


Respon amb educació.

Si llegeixes be el post ho entendrás, per lo que dius del euro, dedueixo que no l'has llegit bé.

#16 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 20 mayo 2014 - 01:10

Deixa les drogues, company, de debò. Aquest pack suposo s'ha fet per les colles de l'Aplec del cargol.. que normalment són molt nombroses.. Comprar 50 entrades és de BOJOS si no les tens totes col·locades així que qui les compra es per què ja ho té tot tancat i és normal que siguin més barates..

I discutir si els no socis o socis paguen 1 € amunt 1 € avall.. em sembla desviar la discussió cap a temes que no toquen. L'important és l'equip i que passem l'eliminatòria


Respon amb educació.

Si llegeixes be el post ho entendrás, per lo que dius del euro, dedueixo que no l'has llegit bé.

#17 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 20 mayo 2014 - 01:14

El pack de 50 el pot aconseguir la meva avia, que de l'única penya que pot arribar a ser es la del geriàtric del barri... Jo tampoc ho trobo just (i com han dit molt, el euro de diferiència el regalo!!! Es el fet que un soci pagui més que un no soci.. no ho trobo gens correcte, però en fi, es el de cada any..


  • o han agraït

#18 Tornarem

Tornarem

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 5 topics

Escrito 20 mayo 2014 - 01:49

els socis també poden agafar l'entrada en un pack de 50 i assegurar-se que ningú al món paga menys que ell, però la directiva ofereix al soci pagar 7€ per un pack entrada+samarreta i aixi tenir el seient assegurat.



#19 Iesso

Iesso

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 175 mensajes
  • 1 topics

Escrito 20 mayo 2014 - 03:00

A mi tampoc em sembla bé, és una forma de fomentar el xaqueterisme...  però d'aquí a dir que és el pitjor que ha fet la directiva.... HI ha força coses pitjor.

 

 

Visca el Lleida!!



#20 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 20 mayo 2014 - 04:41

els socis també poden agafar l'entrada en un pack de 50 i assegurar-se que ningú al món paga menys que ell, però la directiva ofereix al soci pagar 7€ per un pack entrada+samarreta i aixi tenir el seient assegurat.

 

Quan dius lo de tenir el seient assegurat, o dius per mantindre el seient teu de soci? Perque si es aixi m'ho prenc amb una mica de humor... L'any passat ja em van comentar que a lateral va haver "jaleo" entre uns, perque uns NO-socis portaven uns 20minuts en una locatitat, que jo personalment considero bona, graderia de abaix per la meitat del camp, i quan faltaven 2 o 3 minuts per començar el matx, amb ja tota la parte baix de lateral coberta de gent, va arribar un soci dient que aquelles locatitats eren seves. Obviament si eren seves, pues se te que sentar, nomes faltarie, pero tal i com estan els seients, es ben dificil demostrar que aquell es el teu numero de seient. I ets el NO-soci, i lo primer que penses es en cagarte amb tot el Lleida Esrpotiu, perque ell quan compra l'entrada no te perque saber quines son cadires ocupades i quines no, i per aquesta "tonteria" passes de veure el partit en un lloc bo, a tenirte que anar adalt, i algun altre NO-soci que va arribar despres que tu pel simple fet que va tenir sortde escollir un seient no ocupat, doncs veura el partit en millor lloc que tu... tema tambe delicat, que ja veurem com acaba aquest any.


  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos