Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

On anaven els xaqueteros al 1-2???


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
31 respuestas en este tema

#1 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 04 mayo 2014 - 08:52

 Potser anaven a ficar el tiquet de la zona blava al cotxe.........

 

Doneu idees.... :interrogant:


  • o han agraït

#2 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 04 mayo 2014 - 08:57

Jo no m'he mogut del lloc, pero entenc que la gent haigui acavat desesperada amb el "joc" de l'equip avui, i el 1-2 ha sigut al minut 44, algo que també s'ha de dir...
Jo mai he sortit del camp abans d'hora(ni amb el 1-4 contra l'hospi), pero avui m'han vingut ganes...

#3 Milinkovic

Milinkovic

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 72 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2014 - 09:06

Crec que se n'anaven a la merda.

 

El que sí que és veritat és que un cop més s'ha guanyat per ganes i collons, perquè el que és per joc...


  • o han agraït

#4 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 04 mayo 2014 - 09:16

Ara anava a obrir un post, pero ja ho has fet, aixi que parlare per aqui.

 

Quin fàstig l'actitud d'aquesta gent, es lo més lleig que es pot veure, gent abandonant el vaixell abans de que l'aigua entri a totes les habitacions.

 

Seligrat, ara m'ho copiaràs 1000 vegades!! Gràcies a tots pel partit que ens heu fet viure avui, als cos tècnic i als jugadors, teniu uns collons aixi de grans.

 

Tots aquells que us eu aixecat i anavau a marchar al 1 a 2, feu-nos un favor als seguidors de sempre, no torneu mai més al camp d'esports, no necessitem els vostres diners envenenats. Prefereixo que vinguin 5mil seguidors del Olot a que es pleni el camp amb gent de Lleida que es motiva un cap de setmana i no s'estima o respecta al Lleida. No et pots aixecar i despres quedar-te, si t'aixeques t'envas. Que es aquesta manera de traïr al equip de la teva ciutat en els moments més durs? i després cuan s'aixequen i resorgeixen de la misèria feu 4 pases enrere per fer veure que no haviau marxat, fa fàstig.

 

Jo sol puc dir que avui he abraçat a tots els del costat meu, gent que no coneixia de rès, com si d'una final es tractés. Sento el Lleida al cor desde fa molts anys, i moments d'aquests com els que hem viscut avui son els que em donen energia per aguantar 13094390248937549837598375908374039879 derrotes, 9283298749738437984 entrenadors mediocres i tot lo que faci falta. Es pot estar o no d'acord en els plantejaments, pero, sota el meu punt de vista, mai es pot abandonar al teu equip i menys en els moments dolents, aixo mostra qui es o no realment d'un equip, el teu equip et dona moments tristos, pero també moltes alegries, es allò pel qual et deixes la veu i el defenses a tot arreu.

 

Avui estic, com molts debeu estar, ple de glòria, orgullós d'anar tot el puto hivern any rere any al camp d'esports cuan hi han 800 o 900 persones i tragarme partits que es fan eterns, en definitiva, orgullós de ser del LLEIDA.

 

No ho olvideu, lo important es el resultat, i avui hem guanyat, estem tercers a un punt del líder, digui el que digui la gent, repeteixo, estem en una posició mil vegades més bona que l'any passat.

 

Visca el Lleida!!

 

Gràcies a tots Lleidatans!!


  • o han agraït

#5 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 04 mayo 2014 - 09:19

Jo soc soci i no he deixat mai de ser-ho i he marxat abans i de xaquero no tinc res de res! l'equip no juga a res i estic en el meu dret de marxar! tant si fem o no fem play off... tant si pujem com si no ho fem... l'entrenador del lleida ha de marxar pero ja... per q no juguem a res de res....nomes els collons dels jugadors i les individualitats tiren endavant els partits


  • o han agraït

#6 Ronda36

Ronda36

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 7 topics

Escrito 04 mayo 2014 - 09:35

El que ha passat aquesta tarda al Camp d'Esports, és quelcom que perdurarà a les nostres retines durant molts anys. Evidentment, (com tot a la vida) l'abast de la remuntada d'avui dependrà del que s'acabi fent a final de temporada, de si som capaços d'acabar entrant a 'playoffs' i pujar a Segona Divisió A o no. Si no ho aconseguim, es quedarà en una bonica anècdota; Si pel contrari pugem, avui hem gaudit d'un d'aquells moments que la historia t'en regala ben pocs a la vida, i s'han d'aprofitar.


No ens enfadem entre nosaltres, gaudim el moment. Jo tampoc sóc partidari de marxar quan van maldades malgrat no m'entusiasmi gens el joc 'made in Seligrat', però respecto qualsevol opinió.

VISCA EL LLEIDA!

PD: M'encanta quan s'entona allò de... Plogui o nevi estem aquí, animant al Lleida fins a morir, som els Rudes i això, és el Camp d'Esports!!!


  • o han agraït

#7 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 05 mayo 2014 - 05:46

Estar clar que el Lleida no va fer un bon partit, el anar sempre perdent o empatant I el bon joc de l ' olot ho va fer possible, tot I amb aixo no entenc que la gent marxes amb el 1-2, perque un empat ens tornava a ficar amb la lluita del play-off

#8 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 05 mayo 2014 - 06:49

No us equivoqueu... aqui sol sha de donar gracies als jugadors, que son rls que han fotut el collons sobre la taula, el cos tecnic l'únic q ha fet ha estat un plantejament pessim.

Enviado desde mi GT-I8260 mediante Tapatalk



#9 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 05 mayo 2014 - 07:45

es que ho dic ara que estem a punt de fer el play off.... si ho digues quan vam perdre 4 partits seria un oportunista i esta clar que jo no ho soc ni ho vui ser.... pero el Toni Seligrat ha de plegar a final de temporada tant si pujem com si no

 

nomes la garra dels jugadors treu els partits.....el cos tecnic es patetic.... plantejaments de partit fatals.... pelotazo pelotazo i mes pelotazo.... tenim equip per pujar com a primers de grup i no perdre ni un partit, i no estar patint cada diumenge contra tots els rivals


  • o han agraït

#10 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 05 mayo 2014 - 07:54

El tema de la desfilada d'alguns "aficionats" amb l'1-2 ha estat lamentable. Quina vergonya de gent. A la primera meitat he pogut escoltar des de lateral alguns "aficionats" insultant (si, heu sentit be) a l'Osado i algun altre jugador més. 

 

Fins i tot el Segre en l'apartat negatiu del partit critica aquest sector que va marxar cap a casa abans d'acabar el partit.

 

Quan molts dels foro ens referim a "xaqueteros" evidentment no ens referim als que venen cada partit i ahir, en un moment de ràbia, poden desfilar. NO...els xaqueteros són  els que no trepitgen el camp en tot l'any i quan hi van ho fan sense un ànim constructiu d'animar i recolzar a l'equip...com ahir es va poder comprovar. A tots ells....que els donguin!!!

 

P.D. Respecte el tema del Sr. Seligrat, ho comento al post del partit.



#11 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 05 mayo 2014 - 07:57

El tema de la desfilada d'alguns "aficionats" amb l'1-2 ha estat lamentable. Quina vergonya de gent. A la primera meitat he pogut escoltar des de lateral alguns "aficionats" insultant (si, heu sentit be) a l'Osado i algun altre jugador més. 

 

Fins i tot el Segre en l'apartat negatiu del partit critica aquest sector que va marxar cap a casa abans d'acabar el partit.

 

Quan molts dels foro ens referim a "xaqueteros" evidentment no ens referim als que venen cada partit i ahir, en un moment de ràbia, poden desfilar. NO...els xaqueteros són  els que no trepitgen el camp en tot l'any i quan hi van ho fan sense un ànim constructiu d'animar i recolzar a l'equip...com ahir es va poder comprovar. A tots ells....que els donguin!!!

 

P.D. Respecte el tema del Sr. Seligrat, ho comento al post del partit.

Va marxar molta gent?



#12 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 05 mayo 2014 - 08:04

Va marxar molta gent?

 

A lateral va haver una bona desfilada, tot i que alguns al sentir el gol de l'empat devien recular. Però uns quants es van perdre la remontada segur. A tribuna també va haver algú que va marxar, però no tant com a lateral.



#13 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 05 mayo 2014 - 08:42

Voleu que us digui una cosa? Em sap molt greu per la gent que va marxar amb l'1-2.

 

Em sap greu per ells. Molt greu.

 

Em sap greu que es perdessin un dels finals de partit més epics que recordo al camp d'Esports, si no el que més.

Em sap greu que no vegessin la il·lusió en les cares de afeccionats i jugadors que porten el Lleida molt a dins.

Em sap greu que es perdessin com les penyes del Gol Nord (Rudes, Reducte i Molo Esportiu) es quedessin fins a 15 minuts després del final del matx animant a l'equip.

Em sap greu que no puguin arribar a sentir MAI el que jo i molts com jo vam viure en aquell moment (i que segur encara ens dura).

 

En definitiva, que hi van perdre ells!


  • ILER, Milinkovic, losocii and 1 other like this

#14 Iesso

Iesso

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 175 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 mayo 2014 - 10:04

+1

 

Voleu que us digui una cosa? Em sap molt greu per la gent que va marxar amb l'1-2.

 

Em sap greu per ells. Molt greu.

 

Em sap greu que es perdessin un dels finals de partit més epics que recordo al camp d'Esports, si no el que més.

Em sap greu que no vegessin la il·lusió en les cares de afeccionats i jugadors que porten el Lleida molt a dins.

Em sap greu que es perdessin com les penyes del Gol Nord (Rudes, Reducte i Molo Esportiu) es quedessin fins a 15 minuts després del final del matx animant a l'equip.

Em sap greu que no puguin arribar a sentir MAI el que jo i molts com jo vam viure en aquell moment (i que segur encara ens dura).

 

En definitiva, que hi van perdre ells!



#15 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 05 mayo 2014 - 10:12

Voleu que us digui una cosa? Em sap molt greu per la gent que va marxar amb l'1-2.

 

Em sap greu per ells. Molt greu.

 

Em sap greu que es perdessin un dels finals de partit més epics que recordo al camp d'Esports, si no el que més.

Em sap greu que no vegessin la il·lusió en les cares de afeccionats i jugadors que porten el Lleida molt a dins.

Em sap greu que es perdessin com les penyes del Gol Nord (Rudes, Reducte i Molo Esportiu) es quedessin fins a 15 minuts després del final del matx animant a l'equip.

Em sap greu que no puguin arribar a sentir MAI el que jo i molts com jo vam viure en aquell moment (i que segur encara ens dura).

 

En definitiva, que hi van perdre ells!

 

Comparable amb el que vam viure a Leganés l'any passat.



#16 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 05 mayo 2014 - 10:19

Ahir a lateral es va viure una situació que no em va agradar. A la primera part un seguidor del Lleida va criticar i encarar-se amb una persona que criticava els nostres jugadors. L'hi va dir que no critiqués tant i que segur que era dels típics xaqueteros que només van quan les coses van bé, tot cridant. 

Per molt que aquesta sigui la opinió (encertada o no), trobo que no va fer bé de recriminar-li a la cara, i encara menys cridant.

 

Amb el 1-2 també vaig estar durant un breu moment decidint si marxar, però vaig pensar és l'últim partit a casa, així que he d'estar amb els jugadors. No me'n penedeixo  :rialleta: .

 

A pel Badalona!!!!!!



#17 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 05 mayo 2014 - 10:25

Seligrat, ara m'ho copiaràs 1000 vegades!! Gràcies a tots pel partit que ens heu fet viure avui, als cos tècnic i als jugadors, teniu uns collons aixi de grans.

 

 

El partit d'ahir, si no és pels últims 5 minuts, més aviat pobre. No se li pot negar a Seligrat que ha sabut inculcar a la plantilla un esperit guanyador increïble, i que aquests jugadors no defalleixen mai. Però més a base d'empenta i pundonor que de futbol. Ho vaig dir amb la ratxa de 20 partits sense perdre i ho segueixo mantenint, Seligrat pot ser bon entrenador per Segona B, no sé si prou per poder afrontar amb garanties un playoff contra els millors equips de la categoria i, de llarg, insuficient si aconseguim pujar a Segona A. Si es donés el cas, agraïr-li els serveis prestats i míster nou.



#18 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 05 mayo 2014 - 10:37

Ahir a lateral es va viure una situació que no em va agradar. A la primera part un seguidor del Lleida va criticar i encarar-se amb una persona que criticava els nostres jugadors. L'hi va dir que no critiqués tant i que segur que era dels típics xaqueteros que només van quan les coses van bé, tot cridant. 

Per molt que aquesta sigui la opinió (encertada o no), trobo que no va fer bé de recriminar-li a la cara, i encara menys cridant.

 

Amb el 1-2 també vaig estar durant un breu moment decidint si marxar, però vaig pensar és l'últim partit a casa, així que he d'estar amb els jugadors. No me'n penedeixo  :rialleta: .

 

A pel Badalona!!!!!!

 

Doncs jo trobo que si són realment els fets com manifestes, la manera d'actuar d'aquest senyor fou de 10. O sigui...que un tio A LA PRIMERA PART JUGANT-NOS UN PLAY OFF critica a un jugador nostre, un aficionat li recrimina l'actitut, i encara qui no actua be és el seguidor que critica aquesta actitut. DOncs, repeteixo, per mi tots haurien de fer el mateix. Al camp s'ha d'anar amb  la mentalitat d'animar i no crear més pressió innecessària als NOSTRES JUGADORS.

 


  • La veu de torres, GTS, 33ngel and 2 others like this

#19 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 05 mayo 2014 - 10:43

Totalment d'acord amb l'usuari ILER.
  • o han agraït

#20 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 05 mayo 2014 - 10:56

Que els arbres no ens impedeixin veure el bosc nois!!

 

Tot i la eufòria de la victoria pel que va ser, pel com va ser i pel que representa, ahir vam fer un partit mediocre!! Si de veritat volem pujar a Segona, no pot ser que l'Olot, per molt primat que vagi, et faci 2 gols a casa i hagis de patir com un gos malalt per endur-te els tres punts.

 

Fins on jo sé, una prima no converteix al Polvoritense en el Borussia Dormundt d'un dia per l'altre. I crec que la possibilitat de fer play-off ha de pesar més que qualsevol prima que tingui l'equip rival!!!

 

No vam jugar a res durant tot le partit i tan sols la "testiculina" dels nostres jugadors (val a dir que no tots tampoc) sumat als pulmons de la grada, van fer que l'equip remontés


  • 33ngel y ILER ho han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos