Ir al contenido


Foto
- - - - -

Area social


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
5 respuestas en este tema

#1 areasocial

areasocial

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 25 mensajes
  • 2 topics

Escrito 12 abril 2014 - 07:33

Estimats socis i seguidors foreros de lolleida.com, en aquest enllaç podreu escoltar la roda de premsa que va oferir el president del Lleida Esportiu, Albert Esteve, aquest divendres 11 d'abril a la sala de premsa Carmelo Moncayo tractant temes d'actualitat que creiem que son d'interés.

 

http://youtu.be/CFeMqIwTTks

 

Apart us recordem que en breu farem pública la data i hora de la propera assemblea de socis. Esperem que hi vinguin molts més socis que la de la temporada passada.

 

 

Àrea social

areasocial@lleidaesportiu.cat

 

 

Visca el Lleida!



#2 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 12 abril 2014 - 08:09

La xuleria del President és brutal i fastigosa. Al Laso s'el podra criticar MOLT per ser pessimista, però si algo té es que ha tret moltes noticies sobre el LLeida, sino mireu quan la Annabel, es la ultima que recordo com més important, lo del xalet aquell acarreg del club.

 

 

Per cert, al final que? Va passar allo al vestidor o no? Molt parlar del Laso, pero en cap moment diu que allo no sigui veritat, ni tampoc diu que sigui cert, sol diu que el departament juridic està treballant...


  • o han agraït

#3 brotao

brotao

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 28 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 abril 2014 - 03:30

XULERIA I PREPOTENCIA!!!! DIRECTIVA DIMISIÓN!!!!!!!!



#4 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 13 abril 2014 - 04:00

XULERIA I PREPOTENCIA!!!! DIRECTIVA DIMISIÓN!!!!!!!!

 

 

Potser tampoc cal dimitir, pero si una dossis d'humilitat que som el LLeida i estem a 2a B.



#5 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 13 abril 2014 - 06:02

Mare meva...

 

quina xuleria, quina prepotència...

--

Lo del Laso m'ha recordat a "La caverna mediàtica" xd

 

--

I per cert, va soltant cosetes i després diu: eh, pero perdó eh? demanem disculpes noseque...

Mare meva: fins i tot posant en un compromís als periodistes presents de si van en contra el Laso, etc... etc... etc...

 

--

I per cert, el comunicat jurídic l'ha intentat esquivar... (ahí lo dejo).

Ho heu volgut esquivar tot, companys.

 

···

Lamentable.



#6 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 14 abril 2014 - 12:04

No cal dimitir, pero el silenci de tants dies envers a una acusació tan greu com la que heu rebut, us ha perjudicat, i lo fotut es que aquests fets deixen mala imatge del club (no directiva, que també, sino el club en general, tots els que formem part del Lleida) ja que al cap i a la fi les directives venen i van.

Espero que ho solventeu explicant realment el que va passar i no donar llargues apelant a que el departament juridic esta treballant el tema.

A mi com a soci, aquesta roda de premsa, en relacio al "possible" succes del periodista, em deixa en una posicio que no se si el presi o ha reconegut de forma indirecta o no ho ha reconegut, tot queda ambigu.

Segons el meu punt de vista falte una mica de transparencia sobre aquest tema, repetiexo, com ja he dit en altres misatges, que tambe falte transparencia per part del periodista que ha fet publica aquesta noticia.

Transparencia si us plau.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos