Ir al contenido


Foto
- - - - -

Porra: UE Sant Andreu vs Lleida Esportiu


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
24 respuestas en este tema

#1 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 12 marzo 2014 - 11:35

Be, aquest diumenge es juga un partit decisiu per aspirar als primers llocs. Esperem veure un gran desplaçament d'aficionats del Lleida.

 

Jo aposto per un 0 a 1.



#2 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 13 marzo 2014 - 06:45

Doncs jo també aposto pel 0-1, i gol de Mata



#3 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 13 marzo 2014 - 08:31

0-2



#4 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 13 marzo 2014 - 10:12

1-2

 

P.D. Algú sap com va el ritme d'apuntats del bus a Sant Andreu?



#5 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 13 marzo 2014 - 01:41

0-1



#6 unioesportivalleida

unioesportivalleida

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 18 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 marzo 2014 - 03:07

Hi anira una bona massa lleidatana a sant andreu oi?



#7 PapaNoel

PapaNoel

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 329 mensajes
  • 16 topics

Escrito 15 marzo 2014 - 07:18

1-2 partido muy, muy dificil...

#8 Milinkovic

Milinkovic

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 72 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 marzo 2014 - 12:46

Jo també crec que és un partit molt difícil...per tant aposto per un 0-1 (Dídac Devesa)



#9 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 16 marzo 2014 - 09:10

S'ha d'aprofitar l'empat d'ahir del Llagostera (esta començant la baixada del seu rendiment que ja comentavam alguns) pero si no ho aprofitem i fallem cuan ells fallen malamen.

Avui el Lleida ha de guanyar!!

#10 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 16 marzo 2014 - 01:52

Aiiiish... quina peneta...



#11 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 16 marzo 2014 - 01:54

Que tal equip es desunflaria, que tal altre també... però aquí els únics que ens estem desunflant som nosaltres.

 

El pròxim partit és clau, si guanyem estic segur que anem a per el liderat, però si no guanyem.. bfff nose que dir-vos però em sembla que ens quedaríem fora nois.

 

Ànims i força a tots, la setmana que ve, passi el que passi és l'hora de Lleida, del Camp d'Esports i de l'afició!!!!



#12 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 16 marzo 2014 - 02:50

No passa res, no cal veure discursos depriments ara.

Ara mes que mai toca animar i el mister reorganitzar la manera de jugar perque no ha donat resultat, avui tot ha sortit malament.

Visca el Lleida!

#13 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 16 marzo 2014 - 07:29

A vegades es millor no soltar el que penso.... pero crec que la critica es millor que la indiferencia... i mes en un club que som cuatre gats....

 

pero me mossegare la llengua... a final de temporada ja en parlarem de tot plegat



#14 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 marzo 2014 - 07:38

Caps de la directiva treguent fum, estan pensant com justificar la derrota d'avui per les xarxes socials.. trucada a Woody Allen pel guió en 3,2,1........



#15 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 16 marzo 2014 - 08:18

I tu sol apareixes cuan l'equip perd, es una dada ben curiosa. (Sant tornemi)

Àngel, no posar critiques publicament no vol dir que tot et sigui indiferent, simplement son diferents maneres de ser.
  • o han agraït

#16 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 16 marzo 2014 - 08:33

Partit depriment, penós i injustificable el d'avui. Una primera part per oblidar. Sense ambició, sense ganes, sense empenta i sense un sol xut a porta. QUan li dones totes aquestes facilitats a un rival que es juga la vida, ens trobem amb el que ens hem trobat avui al Narcís Sala. Un 2-0 a la primera meitat és un resultat molt díficil de remuntar i, molt més, a fora.

 

No vull caure en el dramatisme i el catastrofisme....però avui he sortit molt decepcionat del camp del Sant Andreu.

 

Amb l'empat del Llagostera ahir, pensava que sortiríem a menjar-nos la gespa, però la imatge de l'equip, en la primera meitat, ha resultat horrorosa.

 

En la segona part ho hem intentat, però tampoc hem tingut la sort necessària per posar-nos dins del partit.

 

La jornada ha acabat molt malament pels nostres interessos i acabem quarts. I la setmana vinent ens ve l'Hospi que si ens guanya ens passa.

 

Només desitjar un canvi ràpid de dinàmica i que la lesió de MOlo no sigui res greu...però certament entrem en la fase decisiva del campionat amb males sensacions.

 

FORÇA LLEIDA!!!


  • o han agraït

#17 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 16 marzo 2014 - 08:44

Lo d'avui ha sigut una vergonya, Aldalur sembla que s'hagi quedat dormint al hotel.. be, ell i tot l'equip, quines poques ganes i quina poca intensitat, crec que he jugat patxangues amb més ganes que ells el partit d'avui i aixo si que no te excusa.

 

I crec que el 3 a 1 no fa justicia, ens hauriam d'haver endut un 4 o 5 a 0 perque el St.Andreu n'ha fallat alguna que era més dificil foter-la fora que a dins.

 

 

El club hauria de tornar els diners del bus a tots els aficionats que hi han anat,


  • o han agraït

#18 Milinkovic

Milinkovic

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 72 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 marzo 2014 - 05:02

Merda de partit en el que no vam tenir opcions en cap moment, ja que al minut 10 ja perdíem.

 

No sé vosaltres, però jo vaig marxar més emprenyat el partit contra l'Espanyol B que ahir, ja que contra l'Espanyol era un partit que teníem guanyat i el perdem nosaltres. Ahir al marxar a la mitja part perdent 2-0 ja es podía intuir que no faríem res de bo...

 

Espero que contra l'Hospitalet l'equip recuperi la imatge que va oferir contra l'Huracán, perquè des d'aquell partit que no semblem nosaltres. I només ens faltava la lesió de Molo.



#19 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 17 marzo 2014 - 05:13

pel que veig sant_tornemi es el típic que aficionat (com els cules) que estem invictes 21 partits i som els millors perdem dos i fotem mania,,, en fi hi ha d'haver de tot i aficionats de tot tipus  :aplaudiment:


  • o han agraït

#20 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 17 marzo 2014 - 05:14

 

 

No sé vosaltres, però jo vaig marxar més emprenyat el partit contra l'Espanyol B que ahir, ja que contra l'Espanyol era un partit que teníem guanyat i el perdem nosaltres. Ahir al marxar a la mitja part perdent 2-0 ja es podía intuir que no faríem res de bo...

 

 

 

Doncs jo vaig sortir molt més emprenyat ahir. Contra l'Espanyol B vam perdre, però en cap moment vam donar la sensació de no lluitar. Ahir, per mi el més greu, és que van sortir adormits i sense la força, ganes i ambició que caractertitzen a aquest equip. Vaig veure l'equip, sobretot a la primera part, amb molta desídia i deixadesa.

 

Molta raó amb el que dius de la lesió de Molo. No sé si és dilluns o és que estic molt negatiu, però amb les lesions que tenim a sobre de 3 titulars (sobretot Imaz i MOlo), el calendari que tenim i les dues últimes batacades, em fa molta por aquest tram final del campionat.

Semblava que ho teníem tot de cara per lluitar per quedar primers i encara patirem per fer play off...






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos