Ir al contenido


Foto
- - - - -

Si o no?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
87 respuestas en este tema

#41 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 01 diciembre 2013 - 12:31

Si vols et deixo un llibre d'historia de la universitat i ho llegeixes, sera el mateix pero més extens i més detallat.

 

Ah, i tu segueix a la teva, sisi, pobra falange........ :deumeu:

 

P.D: el tipus de gent que respon aquestes coses a respostes com le sque he fet abans...., també he de dir que t'he psoat aixo per lo que has dit tu al teu misatge, si haguesis posat coses bonisimes dels de dretes també hagués posat altres coses, solament es per fe veure que no hi va haver un bo i un dolent, tots van fer de tot. Pero si no ho vols veure jo no puc fer-hi res.

 

Cita.



#42 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 diciembre 2013 - 12:47

Primer hauries de llegir, EL COLAPSO DE LA REPUBLICA, un totxo pero un llibre ple de coneixement, escrit per Stanley G. Payne.

 

No es llibre de guia de la carrera, pero es recomanat per més d'un profesor.

 

Ara, apart d'evaluar els llibres que llegeixo, m'agradaria que responguesis amb coherencia al que t'he escrit abans, i que profunditzesis més sobre la teva afirmació que has fet dien que d'eliminació sistematcia sol en va haver una, abans de dir algo s'ha de poder demostrar i asegurar-te de que el que dius es ben cert.



#43 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 01 diciembre 2013 - 01:04

Em sembla LAMENTABLE intentar justificar i/o exculpar un militar feixista que va ordenar bombardejar la ciutat de LLeida amparant-se en que en una guerra els dos bàndols cometen atrocitats. I cert és...però sembla ser que t'has "descuidat" dir que, un cop acabada la guerra, els vencedors van sotmetre als vençuts a 40 anys de repressió brutal en que la tortura, l'assassinat i els judicis sumaríssims estaven a l'ordre del dia.

 

P.D. Suposo que també deus estar d'acord amb la condecoració que se li va fer a la DIvisión Azul, oi?

P.D.2: Tu ho has dit...Espanya és un estat fet a base de guerres i guerres. Aguna cosa deu fallar, no?



#44 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 diciembre 2013 - 01:22

Em sembla LAMENTABLE intentar justificar i/o exculpar un militar feixista que va ordenar bombardejar la ciutat de LLeida amparant-se en que en una guerra els dos bàndols cometen atrocitats. I cert és...però sembla ser que t'has "descuidat" dir que, un cop acabada la guerra, els vencedors van sotmetre als vençuts a 40 anys de repressió brutal en que la tortura, l'assassinat i els judicis sumaríssims estaven a l'ordre del dia.

 

P.D. Suposo que també deus estar d'acord amb la condecoració que se li va fer a la DIvisión Azul, oi?

P.D.2: Tu ho has dit...Espanya és un estat fet a base de guerres i guerres. Aguna cosa deu fallar, no?

 

Alguna cosa va fallar, pero desde el 75  crec que es un pais amb democracioa i tothom te llibertar (dins de les lleis) per fer el que vol.

Disme una sola frase on jo digui que em sembla be el bombardeig sobre lleida. Llegeix tot be, jo solament dic que de sant no hi havia ningu i en cap moment he justificat res. També estic amb tu on dius que es van sotmentre a 40 anys de repressió. Pero pensa be el que he comentat també sobre aixo. en el misatge de la pagina anterior, no t'enganyis, no intento justificar res, pero tots els bandols gaunyadors, siguin de la ideologia que siguin, sotmeten als vençuts. I aixo es una realitat, no una justificacio. Jo ho trobo moral i eticament incorrecte, pero el ser huma es cruel i no es culpa meva, i que jo diga aixo no vol di que exculpi res, simplement que ho he llegit i ho se.

 

En fi, pero continuo dient que no es pot anar pel mon dien que una eliminacio sistematica de l'oposicio va ser sol de un bandol cap a l'altre (extret del misatge del usuari GTS), aquesta afirmació es radical com la que més i a sobre incorrecta, i et dic jo que hi van haver uns cuants anys  (abans del 1936) on els republicans no paraven de matar a cures i gent civil que era de dretes pel simple fet de no ser d'esquerres, repeteixo, durant molts anys, i els altres feien el mateix, esta clar. Vui dir que no es pot anar de victima, cap bandol pot anar de victima. Pero et torno a dir, llegeix el llibre que he esmentat abans i potser tindrás una visió més real de les coses i descubrirás coses que no t'imagines.

 

No miro al tio aquet de l'exercit individualment, ja que una guerra es una guerra, si volem començar a personalitzar casos, hi han molts noms de gent republicana dels anys 10 i 20 que van ordenar o assessinar directament a gent civil innocent pel simple fet de no ser d'esquerres, i a mi també em sembla patetic, es que aixo es un peix que es mosega la cua i totes les ideologies estaven implicades.



#45 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 diciembre 2013 - 03:15

Ostres! No m'havia quedat amb el detall de les dues estelades! Queda molt diluït, amb el blau de les banderes del costat. xD

 

P.D. Cartellàs!



#46 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 01 diciembre 2013 - 04:21

Em sembla LAMENTABLE intentar justificar i/o exculpar un militar feixista que va ordenar bombardejar la ciutat de LLeida amparant-se en que en una guerra els dos bàndols cometen atrocitats. I cert és...però sembla ser que t'has "descuidat" dir que, un cop acabada la guerra, els vencedors van sotmetre als vençuts a 40 anys de repressió brutal en que la tortura, l'assassinat i els judicis sumaríssims estaven a l'ordre del dia.

 

P.D. Suposo que també deus estar d'acord amb la condecoració que se li va fer a la DIvisión Azul, oi?

P.D.2: Tu ho has dit...Espanya és un estat fet a base de guerres i guerres. Aguna cosa deu fallar, no?

 

Per començar, diré que el 90% dels paísos han estat fet a base de guerres, no només Espanya.  El que sí passa només a Espanya son les ganes de remoure merda, i no poder oblidar una guerra que va passar fa 80 anys, o una dictadura que va acavar fa 40 anys. I lo més graciós de tot això es que ningú dels que parlen tant van viure la guerra, i la majoría tampoc existien durant la epoca de la dictadura. 

¿Que guanyeu recordant fets que ja han passat i que no heu viscut? Jo a tot això ho sento molt però li dic victicisme, sobretot per qué com he dit va haver crims per els dos llocs. També em sembla que hi ha molt doble rasero, es condemna cualsevol homeatge que es pugui considerar un atac a Catalunya, no obstant tenim aquí homenatges tots els anys de persones com el "senyor" Lluís Companys, repeteixo, "doble rasero".

 

També es critica la bandera de Espanya per qué "representa" el franquisme, diuen molts, quan ja fa casi 40 anys que ningú està oprimit amb aquest país, i el primer que es va fer al acavar la dictadura va ser retornar el català i donar-li el estatus de idioma oficial.

Podeu dir el que vulgueu, però s'ha de mirar més enllà de la part negativa, s'ha d'intentar ser més objectiu, i sobretot, i lo més important, s'ha de passar pàgina de una vegada, fins que això últim no passi estarem vivint una guerra civil a espanya constant, la cual ja porta casi 80 anys i amb aquest pas arrivarà al segle.


  • o han agraït

#47 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 02 diciembre 2013 - 09:19

No m'agrada gens parlar en aquest foro de qüestions no relacionades amb el futbol, Però el que em sulfura és segons quins comentaris.

O sigui, que per poder parlar d'una guerra o una  dictadura s'ha d'haver patit? Des de quan està escrit això? Per aquesta regla de tres, no fa falta condemnar els crims del nazisme, per exemple, per que tots nosaltres ni havíem nascut.

 

O sigui que remoure merda i mirar al passat vol dir, per exemple, intentar localitzar familiars que es van enterrar en cunetes i a dia d'avui encara no es sap on i no se'ls hi ha pogut fet un enterrament digne?

 

Tancar pàgina? És a dir, que tots els responsables, col.laboradors o còmplices amb el règim franquista no hagin tingut un judici, com si va passar a l'Alemanya nazi, ho trobes normal?

 

Que s'hagi d'anar a la justícia argentina per depurar responsabilitats és lògic en un país que es fa dir "democràtic"?

 

Doncs si a tu tot això li dius victimisme, jo et dic que estic ORGULLÓS der ser un victimista, per que fins que en aquesta MERDA de país es segueixi mirant cap a una altra banda a tot allò que va passar, on el partit que governa no condemni el "alzamiento nacional" i on les victímes (si...les víctimes) se'ls reconegui la seva condició de víctimes i els seus butxins passin comptes amb la justícia, MAI es deixarà de mirar enrera. Per que tota aquella TRANSACCIÓ, que no transició, que ens van vendre com a modèlica, no fou més que un intent indigne de passar pàgina i tancar els ulls com si no hagués passat res, però el que va quedar van ser centenars de mil.lers de famílies silenciades que veien com els seus botxins continuaven ocupant càrrecs d'importància i es feien dir "demócratas de toda la vida".

 

Per últim, et recordo que si ets català, un president teu fou assassinat pel simple fet de defensar unes idees i la dignitat nacional d'un país. Fàstic em fa que intentis justificart (si..justificar) un assassinat.

Res més. Està clar que no ens posarem d'acord.

 

Només insistir en que gràcies a aquests "victimistes" que tu dius, aquest petit país continua sobrevisquent tot i l'intent perìòdic, continu i sistèmàtic, d'assimilar-lo a les lleis i costums de "Castilla" i de convertir la seva llengua, en quelcom més que algo folclòric.



#48 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 02 diciembre 2013 - 01:27

A veure ILER, no cal cambiar els temes aixi com aixi, sobre la majoria de coses que has dit ara estic d'acrod amb tu, esta clar que aixo esta mal fet i que tenen que deixar ma lliure als jutges per investigar les foses i trobar a tota persona que es pugui identificar per donarli una sepultura digna. Es molt patetic tenir que anar al poder judicial d'un altre pais per a que et facin cas i poder saber on estan enterrats els teus antepasats.

 

Pero es que jo no parlo d'aixo (i no li trec importancia al tema, simplement que es un altre tema), llegeix els misatges anteriors que m'intercambiava amb l'usuari GTS, jo parlo de lo que parlem alli en aquells misatges, el perque de la guerra i els arguments raonats del temps anteriors al esclat de la guerra, de la hisotria d'Espanya i el perque de la guerra. (una frase que odio es la de que d'eliminacio sistematica sol en va haver una.....

 

Si algu vol saber de veritat d'on venia España i perque tot va acabar com va acabar, llegiu el llibre EL COLAPSO DE LA REPUBLICA, i ningu pot dir que esta escrit per un que sigui de dretes o d'esquerres, el hisotriador Stanley G.Payne.



#49 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 diciembre 2013 - 06:02

Al Camp d'Esports no hi he vist mai una bandera espanyola... D'estelades en veig cada partit. On està el problema? Algú s'acaba d'adonar que el Lleida és un equip català? Me n'alegro doncs, ja era hora!!

Pel que fa al que diu el company samilof, dir que el "COLAPSO DE LA REPUBLICA" va ésser un cop d'estat i una guerra provocada pels feixistes contra un govern escollit democràticament. Aquests feixistes, son els pares dels que "manen" actualment a espanya... "los democratas de toda la vida"...i així ens va!

 

Visca el Lleida i Visca Catalunya Lliure!!



#50 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 diciembre 2013 - 08:59

Si algu vol saber de veritat d'on venia España i perque tot va acabar com va acabar, llegiu el llibre EL COLAPSO DE LA REPUBLICA, i ningu pot dir que esta escrit per un que sigui de dretes o d'esquerres, el hisotriador Stanley G.Payne.

 

No podré dir que és d'esquerres o de dretes, pero que aquest tio se feie palles amb l'obra de Pio Moa, si que es cert.



#51 brotao

brotao

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 28 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 diciembre 2013 - 10:02

En el camp d'esports banderes blaves i com a molt senyeres!!!! les estelades a la via catalana!!!! FORA LA POLITICA DEL CAMP D'ESPORTS!!!!!!!!!


  • o han agraït

#52 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 02 diciembre 2013 - 10:18

Parlar de política en l'esport, és com parlar-li a un calvo de xampús anticaspa, una tonteria innecessària.

 

El Lleida, els clubs de futbol i el esport en general han de ser apolítics.

 

Vergonya em faria que algú d'aquí doni lliçons de política o coherència quan al camp s'està faltant al respecte a molts jugadors del Lleida en càntics.

 

Pel simple fet de no saber diferenciar política en esport, com li ha de sentar a Mata, Chupe, Molo, Barreda, Mario Fuentes,Raúl Fuster, Aitor Aldalur, Miramon, Monforte que li diguin español hijo de puta a ells i a tots.

 

Abans de donar lliçons, mireu si esteu per donar-les.

 

Se que la discussió venia per les banderes del cartell, que ho trobo "raonable" perque quasi no es veuen, però també aprofito per soltar-la i que la gent que es senti aludida reflexioni.

 

El cartell és l'important, lo de les banderes és molt perdonable!


  • o han agraït

#53 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 02 diciembre 2013 - 10:32

Al Camp d'Esports no hi he vist mai una bandera espanyola... D'estelades en veig cada partit. On està el problema? Algú s'acaba d'adonar que el Lleida és un equip català? Me n'alegro doncs, ja era hora!!

Pel que fa al que diu el company samilof, dir que el "COLAPSO DE LA REPUBLICA" va ésser un cop d'estat i una guerra provocada pels feixistes contra un govern escollit democràticament. Aquests feixistes, son els pares dels que "manen" actualment a espanya... "los democratas de toda la vida"...i així ens va!

 

Visca el Lleida i Visca Catalunya Lliure!!

 

A veure, no cal frases retoriques, aqui ningu es curt. Ja sabem que el Lleida es Català.

 

I pel que dius després, et torno a recomanar llegir el llibre, i que obris la teva ment a la historia. Si vols et nombro un troset aixi et refresco la memoria.

 

"En 1934, con el sistema democrático implantado en España bajo el régimen republicano votado por la mayoría de los españoles, el PSOE que no formaba parte del Gobierno porque así lo quisieron los ciudadanos con sus votos, no se conformó al verse desplazado de los lugares claves desde los que podían hacerse con las arcas públicas y los fondos del Estado.

 

Para conseguirlo no dudaron en organizar un golpe de estado contra la República.

 

Aqui, per si u vols tenir mes clar, també hi diu: http://es.wikipedia....olución_de_1934

 

Aixo esta copiat, pero ho pots buscar tu mateix alla on vulguis. Vui dir que de feixistes els 2 bandols..... qui va ser el que volia estar al poder al 1934 mitjançant un fallit cop d'estat?.....

 

Despres, unaltra cosa, els que manen ara han sortit d'unes eleccions lliures on han guanyat per majoria absoluta.

 

I la frase que dius, la ultima, com volguen culpar als fills de gent que han fet coses dolentes, es també radical i penos. Es com voler culpar al fill d'un violador dels delictes que ha comés el seu progenitor. Els delictes no s'hereden per molt que no s'olvidin, que es diferent i aqui ja entra el pensament de cadascú.



#54 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 02 diciembre 2013 - 10:33

No podré dir que és d'esquerres o de dretes, pero que aquest tio se feie palles amb l'obra de Pio Moa, si que es cert.

Per fer aquest tipus de respostes casi que es millor no participar en el debat. Mare de deu, coherencia!

 

A mi m'agraden els cuadros d'Andy Warhol i segurament no tinc la mateixa ideologia politica que ell, quines rucades més groses s'han de llegir.



#55 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 03 diciembre 2013 - 12:05

En el moment en que hi ha competicions de futbol internacionals on hi participen nacions de tot el món (excepte les que no ens deixen existir) i que els clubs de futbol es converteixen en empreses i per tant entren al joc del politiqueig propi del capitalisme, és impossible separar esport i política.

 

O esque no s'utilitza la roja com a eina política? O esque la llotja del Bernabeu no era un dels llocs on es tancaven més contractes comercials, sobretot immobiliaris de tota Espanya?  O esque Espanya no utilitza totes les seves eines i joc brut per frenar el reconeixement de les seleccions catalanes i fer callar a tots aquells esportitstes que voldrien competir defensant els colors de Catalunya?


  • o han agraït

#56 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 diciembre 2013 - 08:43

Per fer aquest tipus de respostes casi que es millor no participar en el debat. Mare de deu, coherencia!

 

A mi m'agraden els cuadros d'Andy Warhol i segurament no tinc la mateixa ideologia politica que ell, quines rucades més groses s'han de llegir.

 

A cas he dit quelcom que no sigui cert? Ja només dir que si tant us fot que hi hagin estelades al camp, res de politica al futbol i tot aixo, doncs ho feu de forma directa i no per un forum, que ja estic fart de que es critiquin les coses darrera una pantalla, pero despres quan teniu l'oportunitat calleu com putes.

 

Intentar justificar els assassinats del bandol feixista a la Guerra Civil amb el "els rojos també ho feien" "mireu aquest historiador que es la puta canya i li dona pel cul a les vostres conspiracions judeomasoniques" és deplorable, i això si tanta historieta que us sabeu i tot això, i veniu aqui com a salvadors de la democràcia, torno a dir lo de dalt, demostreu aquest afany que teniu en ensucrar el règim feixista amb el bàsic "i tu més" (podeu argumentar línies i línies, que el transfons és aquest) al carrer, i no aquí.

 

Digueu el que vulgueu de que "quines tonteries dius" pero les rucades aquí sol les vec per part de dos usuaris, i ho dic ben clar, no teniu vergonya per intentar justificar lo injustificable.


  • o han agraït

#57 brotao

brotao

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 28 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 diciembre 2013 - 10:21

Això es un club de futbol!!!! futbol es un esport NO POLITICA!!!!! que us quedir clar i català

 

FORÇA LLEIDA!!!!!1



#58 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 03 diciembre 2013 - 10:39

Això es un club de futbol!!!! futbol es un esport NO POLITICA!!!!! que us quedir clar i català

 

FORÇA LLEIDA!!!!!1

Si clar ens queda el que vols dir...però si ets coherent amb el teu discurs, comencem per rebutjar les subvencions que rebem de l'Ajuntament i la Diputació, ENTITATS POLÍTIQUES, i a veure quant de temps subsisteix el LLeida. O et penses que sense els diners que rebem d'organismes purament polítics, generarem prou recursos per continuar subsistint?

 

P.D. Em pots explicar a que es deuen les rivalitats històriques BArça-Madrid, Celtic- Rangers, Lazio-Roma, Galatasaray-Fenerbache o PSG-Olimpic de Marsella, per citar-ne algunes que em venen al cap, si no és per raons polítiques? Per no parlar dels partits de seleccions, on la cosa s'accentua? Estàs segur que el futbol, o qualsevol altre esport no és política?



#59 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 03 diciembre 2013 - 11:05

Intentaré anar responent als diferents posts sense citar-los explícitament, sinó seria massa embolicat. I seguiré un ordre cronològic.

 

- Proclamació de la República. Les eleccions de 1931 van donar una majoria molt clara als republicans a les ciutats. En l'àmbit rural, no oblidem que venim de més de mig segle de caciquisme on la "llibertat de vot" era més que relativa. Argumentar això en contra de la República no té sentit.

 

- Els anys de la República. No he llegit a Payne, però dubto que cap libre d'Història seriós digui "més o menys" el que ha copiat de yahoo answers. Parlar dels assassinats de falangistes i no parlar de la violència de la Falange (la conquesta del poder mitjançant la violència és un punt del seu ideari) o parlar de 'octubre del 34 i no parlar de Sanjurjo són aberracions historiogràfiques. L'únic que has explicat tu sobre els anys anteriors a la guerra és propaganda feixista. Que se segueix utilitzant per negar la viabilitat d'una hipotètica Tercera República, mira si és plena la democràcia actual.

 

I sense voler disculpar un cop d'Estat, cal tenir en compte la influència que va tenir sobre les esquerres el que havia passat feia tot ust un any amb l'ascens d'una dreta antisistema (la CEDA, mot republicana no era) al poder a Alemanya.

 

- Sobre la repressió. L'aparell repressiu és bàsic i indissolube de les estructures d'Estat franquistes, des de l'incipent de l'estiu del 36 fins al final. Amb una repressió política sistemàtica i un discurs de vencedors i vençuts que duraria no només els anys de guerra sinó un bon grapat d'anys durant la posguerra. Tribunals militars, fitxes d'adhesió al règim, robatori de nens, promoció de les delacions. Aquestes estructures repressives no són presents en a República, al marge de que les accions fora del control estricte de l'Estat haguessin estat segurament més nombroses, sobretot fins al maig del 37. La diferència qualitativa és prou important per tenir-la en compte. I discupar aiò dient que "tots els vencedors fan el mateix" és repulsiu.

 

Sobre els bombardejors, minimitzar-los dient que "estàvem en guerra" em sembla repugnant. Es tracta de bombardejos sistemàtics sobre població civil (Gernika, Lleida, Barcelona). De fet, en el cas de Barcelona s'ha cursat recentment una denúncia. Que el responsable d'aquests sigui homenatjat per un Estat democràtic és aberrant. De fet, que ho sigui un militar colpista que es va aixecar contra un Estat democràticament elegit per imposar un règim feixista al país ja és censurable de per si.

 

- La transició "modèlica". Una Costitució elaborada amb por d'un cop d'Estat militar, on els propis militars van dictar lletra per lletra algun dels punts (el de la indissoluble unitat d'Espanya, que recorda molt a la idea de nació del falangisme, i el del paper de l'exèrcit per salvaguardar-la, tots dos bastant de moda avui dia), votada com a "o això o tornem a la dictadura" no es pot considerar legítima. Un cntracte signat sota coacció no és vàid, i qui negui que hi hagués coacció, més o menys explícita, l'any 78, és un il·lús.

 

- Sobre l'actualitat. Si voleu eiminem la Història de les Universitats i oblidem tot el que va passar fa més d'un parel d'anys. Si s'estudia la Història és per explicar-la, i si per explicar-la s'han "d'obrir ferides" vol dir que aquestes mai s'han tancat bé. I això és un problema. I ho és perquè objectivament hi ha uns botxins i unes víctimes durant 40 anys de dictadura, i això queda totalment anul·lat per una llei d'amnistia perversa.

 

I no barrejar política i futbo és un absurd. La societat és política, i el futbol forma part de la societat.

 

PD. Els historiadors tenen ideologia, i aquesta es reflecteix en el que escriuen. Si has estudiat Història i no has aprés això, malament anem.

 

I perdó per la parrafada.


  • o han agraït

#60 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 diciembre 2013 - 01:06

A cas he dit quelcom que no sigui cert? Ja només dir que si tant us fot que hi hagin estelades al camp, res de politica al futbol i tot aixo, doncs ho feu de forma directa i no per un forum, que ja estic fart de que es critiquin les coses darrera una pantalla, pero despres quan teniu l'oportunitat calleu com putes.

 

Intentar justificar els assassinats del bandol feixista a la Guerra Civil amb el "els rojos també ho feien" "mireu aquest historiador que es la puta canya i li dona pel cul a les vostres conspiracions judeomasoniques" és deplorable, i això si tanta historieta que us sabeu i tot això, i veniu aqui com a salvadors de la democràcia, torno a dir lo de dalt, demostreu aquest afany que teniu en ensucrar el règim feixista amb el bàsic "i tu més" (podeu argumentar línies i línies, que el transfons és aquest) al carrer, i no aquí.

 

Digueu el que vulgueu de que "quines tonteries dius" pero les rucades aquí sol les vec per part de dos usuaris, i ho dic ben clar, no teniu vergonya per intentar justificar lo injustificable.

 

A mi ni em fot ni em deixa de fortre, simplement algu va dir lo de les estelades, jo no m'havia fixat i no vaig iniciar pas el debat, llavors vaig donar elmeu punt de vista, que ere respectable com tots els altres. El meu punt de vista era que es incorrecte posar banderes, pel simple fet de que hi ha gent com jo, i no soc el unic, que se sent Español i Català, i no hi ha pensament més radical que el qui no vol entendre aixo. M'estimo les dues terres i ja està.

 

Pel que dius després, crec et pases un poble i mig, en cap moment he jsutificat res de res. Pel que dius de historieta i tot el que contes, i per la manera que parles, salvador de la democracia, etc... son comentaris dignes d'enmarcar.  Després, l'afany d'ensucrar, aixo es fals, simplement la historia es la que es, i com que molts comentaris volen fer veure que la dreta ha sigut lo pitjor i solament els de la dreta son dolents, pues jo he de sortir a explicar coses de les esquerres. Si algu surt dien que la esquerra es la unica dolenta, també li explicaré amb molt de gust les marranades dels de dretes, perque n'hi han. Pero res de voler fer veure que un es l'unic provocador i sol hi ha un culpable.

 

Lo que dius de al carrer, ja no se com pendre-ho, jo al carrer vaig a exercir el meu dret a vot com la majoria de la gent i punt. Fora d'alli no he de demostrar res a ningu.

 

I et torno a repetir, que jo no he justificat res, i si ho ha semblat et demano disculpes. A més a més en cap moment a mi em veurás justificant un crim, sigui de qui sigui, més clar no pot ser.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos