Ir al contenido


Foto
- - - - -

Si o no?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
87 respuestas en este tema

#1 vivi15

vivi15

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 74 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2013 - 11:28

M'haguès agradat veure la reacció d'alguns amb la bandera espanyola.... A mi no m'agraden les estelades i crec que es més cosa de la directiva que de la massa social fidel del Lleida. Però bé, tot i que a mi no em representa aquest detall (amunt la llibertat d'expressió), moltes felicitats pels cartells per part de la directiva. Bon treball!



#2 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 22 noviembre 2013 - 12:12

M'haguès agradat veure la reacció d'alguns amb la bandera espanyola.... A mi no m'agraden les estelades i crec que es més cosa de la directiva que de la massa social fidel del Lleida. Però bé, tot i que a mi no em representa aquest detall (amunt la llibertat d'expressió), moltes felicitats pels cartells per part de la directiva. Bon treball!

 

De la mateixa forma que haguessa criticat la espanyola, ja que, tot i que sería més "correcta" que l'estelada (sabeu perque ho dic, no m'entengueu malament ara) penso que serviría només per "crispar" el ambient i que hi puguessin haver mal rotllos.

 

Sincerament, no crec que per posar un parell d'estelades amagades a un lateral de la fotografía ningú es senti ofés, ni tampoc crec que es pugui arrivar a crear polemica de cap tipus, imagino que quedarà només com una anecdota, no obstant, penso que es innecesari per part de la directiva posar-se en aquests temes, els cuals es pot acavar malament, i si els evites mai quedes malament, això es a lo que jo em refereixo.



#3 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 22 noviembre 2013 - 12:26

De la mateixa forma que haguessa criticat la espanyola, ja que, tot i que sería més "correcta" que l'estelada (sabeu perque ho dic, no m'entengueu malament ara) penso que serviría només per "crispar" el ambient i que hi puguessin haver mal rotllos.

 

Sincerament, no crec que per posar un parell d'estelades amagades a un lateral de la fotografía ningú es senti ofés, ni tampoc crec que es pugui arrivar a crear polemica de cap tipus, imagino que quedarà només com una anecdota, no obstant, penso que es innecesari per part de la directiva posar-se en aquests temes, els cuals es pot acavar malament, i si els evites mai quedes malament, això es a lo que jo em refereixo.

 

A mi tampoc m'agrada gaire que apareguin les estelades, pero no em sento ofes ni molt menys, perque jo em sento catala, pero també em sento espanyol, pero tampoc m'agues agradat gens que surtis la bandera espanyola, esta clar que seria provocar. Que surti la bandera de catalunya es algo que si m'agrada, l'altra no, pero bé, aixo ja es cosa de cadascu i dels seus ideals, pero potser si que hagués tingut que vigilar el club en el tema de les banderes ja que la barrera de lo esportiu i lo politic es pot trencar molt facilment i pot crear mals rotllos, s'hauria de procurar que mai es traveses la barrera asquerosa i poguseim disfrutar de l'esport com cal.



#4 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 22 noviembre 2013 - 04:56

L'estelada representa una part de l'aficio del Lleida, desde principis dels 90 sempre ha hagut un sector indepentista sigui a gol sur o gol nord...

Entrariam en un debat llarg, llarg i molt llarg, ja que segur que la bandera espanyola també representa a un sector de la gent que hi ha al camp d'esports, pero no per aquest fet ha de sortir la bandera espanyola al cartell del partit. Jo personalment no posaria ni una ni l'altra, i em sento igual de catala que cualsevol altre, i m'estimo la meva terra, pero també em sento espanyol, i no tinc problema en dir-ho.

 

Uns seràn independentistes i els altres no, pero no per no ser independentistes deixem de ser catalans i ja som faches, que es lo que pense molta gent independentista sobre els que no pensen com ells. No us equivoqueu. A mi no m'agrada veure la bandera independentista perque no ho sento (tot i que comprenc els que son independentistes i ho senten), pero si que em sento catala i estimo la meva terra com el que més i faré tota la vida aquí com porto fent fins ara i desde que he nascut, crec que hi ha més gent que deu pensar com yo i sent les 2 coses (em refereixo a que no solament es senten o Espanyols o Catalans, sino que pots sentir les dues coses i s'ha de respectar). No m'agrada aquest fet de la bandera ja que jo personalment no em sento independentista, pero tampoc m'agradaria que sortis la bandera espanyola ja que no te gens de sentit posar-la, pues lo mateix que sentirien els independentistes veien una bandera d'Espanya, es el que jo sento veient una Estelada, una fragmentacio de dos terres que sento meves, sense despreciar cap de les dues. (i repeteixo que em refereixo sempre a l'estelada, jo estic orgullos com el que més de la bandera catalana, parlo clar i concís per a que no hi hagi cap dubte cap a la gent que m'estigui llegint).

 

Crec que m'he explicat bé i es pot compendre el que dic.

 

Visca el Lleida!!



#5 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 noviembre 2013 - 06:25

Entrariam en un debat llarg, llarg i molt llarg, ja que segur que la bandera espanyola també representa a un sector de la gent que hi ha al camp d'esports, pero no per aquest fet ha de sortir la bandera espanyola al cartell del partit. Jo personalment no posaria ni una ni l'altra, i em sento igual de catala que cualsevol altre, i m'estimo la meva terra, pero també em sento espanyol, i no tinc problema en dir-ho.

 

Uns seràn independentistes i els altres no, pero no per no ser independentistes deixem de ser catalans i ja som faches, que es lo que pense molta gent independentista sobre els que no pensen com ells. No us equivoqueu. A mi no m'agrada veure la bandera independentista perque no ho sento (tot i que comprenc els que son independentistes i ho senten), pero si que em sento catala i estimo la meva terra com el que més i faré tota la vida aquí com porto fent fins ara i desde que he nascut, crec que hi ha més gent que deu pensar com yo i sent les 2 coses (em refereixo a que no solament es senten o Espanyols o Catalans, sino que pots sentir les dues coses i s'ha de respectar). No m'agrada aquest fet de la bandera ja que jo personalment no em sento independentista, pero tampoc m'agradaria que sortis la bandera espanyola ja que no te gens de sentit posar-la, pues lo mateix que sentirien els independentistes veien una bandera d'Espanya, es el que jo sento veient una Estelada, una fragmentacio de dos terres que sento meves, sense despreciar cap de les dues. (i repeteixo que em refereixo sempre a l'estelada, jo estic orgullos com el que més de la bandera catalana, parlo clar i concís per a que no hi hagi cap dubte cap a la gent que m'estigui llegint).

 

Crec que m'he explicat bé i es pot compendre el que dic.

 

Visca el Lleida!!

 

Segons el barometre del CEO publicat avui els resultats d'un referendum a Lleida serien 61,2% cap al SI i un 17,2% cap al NO,  despres d'aixo encara m'agradaria saber quin % de l'afició del Lleida no es independentista.  I no ser independentista no es ser un feixista (hi ha molts independentistes que es senten espanyols) no ser independentista es anar en contra de la teva terra i demostrar que no te l'estimes una merda (qui collons vol ser subdit podent ser l'amo? O es que us agrada ser subdits?). Pero be, com que et conec personalment se que ets un bon paio i tampoc et fotre la xapa sobre aixo xD (si et trobo pel carrer potser si jajaja).

 

 

Ah, i qui compara posar una bandera espanyola a posar una estelada es que no te ni puta idea de la historia del nostre club i dels seus origens (i dels origens del nostre estadi) posar una bandera espanyola seria un insult als pioners del futbol a Lleida com la Joventut Republicana.



#6 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 22 noviembre 2013 - 07:03

Segons el barometre del CEO publicat avui els resultats d'un referendum a Lleida serien 61,2% cap al SI i un 17,2% cap al NO,  despres d'aixo encara m'agradaria saber quin % de l'afició del Lleida no es independentista.  I no ser independentista no es ser un feixista (hi ha molts independentistes que es senten espanyols) no ser independentista es anar en contra de la teva terra i demostrar que no te l'estimes una merda (qui collons vol ser subdit podent ser l'amo? O es que us agrada ser subdits?). Pero be, com que et conec personalment se que ets un bon paio i tampoc et fotre la xapa sobre aixo xD (si et trobo pel carrer potser si jajaja).

 

 

Ah, i qui compara posar una bandera espanyola a posar una estelada es que no te ni puta idea de la historia del nostre club i dels seus origens (i dels origens del nostre estadi) posar una bandera espanyola seria un insult als pioners del futbol a Lleida com la Joventut Republicana.

 

al % falte un % de gent, que es un 23% que no esta contat, ja que es gent que li deu sudar el tema suposo jaja

 

La afirmació que has dit, que l'he posat en negreta, desde el meu punt de vista es fals 100%, on s'ha vist que no ser independentista es anar en contra de la teva terra....

 

Per lo últim de la comparació, ja se que no es bo el grau comparatiu, pero es lo que venie al cas per fer veure un exemple.



#7 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 22 noviembre 2013 - 07:38

Segons el barometre del CEO publicat avui els resultats d'un referendum a Lleida serien 61,2% cap al SI i un 17,2% cap al NO,  despres d'aixo encara m'agradaria saber quin % de l'afició del Lleida no es independentista.  I no ser independentista no es ser un feixista (hi ha molts independentistes que es senten espanyols) no ser independentista es anar en contra de la teva terra i demostrar que no te l'estimes una merda (qui collons vol ser subdit podent ser l'amo? O es que us agrada ser subdits?). Pero be, com que et conec personalment se que ets un bon paio i tampoc et fotre la xapa sobre aixo xD (si et trobo pel carrer potser si jajaja).

 

 

Ah, i qui compara posar una bandera espanyola a posar una estelada es que no te ni puta idea de la historia del nostre club i dels seus origens (i dels origens del nostre estadi) posar una bandera espanyola seria un insult als pioners del futbol a Lleida com la Joventut Republicana.

 

Increible, no pensava pas que podría arrivar a lllegir algún  cop (i menys en aquest foro) que (i cito textualment): "no ser independentista es anar en contra de la teva terra i demostrar que no te l'estimes una merda"

 

Ara resultarà que el fet de que algú es consideri català com el que més, pero que pensi que l'independencia es el camí a seguir, no estimen una merda la seva terra. Jo no visc a Catalunya, però sempre la defenso quan hi ha comentaris en contra, sobretot els que diuen que ens tenen lobomotitzats, però es que amb aquest comentari no només et poses a la seva altura sino que a sobre els hi dones la raó totalment.
 
Però bé, com que per els foros sembles un bon paio prefereixo no comentar més sobre el tema, només diré que em sembla una autentica llastima que algú consideri que m'estimo una merda catalunya només per no ser independentista. Realment no només això, sinó que l'idea de la independencia (la cual si estigues formulada de un altra manera em podría fins i tot agradar) em fa més fastic cada cop que llegeixo o escolto comentaris com el que acaves de fer (tot i que ja et dic, encara que he escoltat autentiques burrades, el teu comentari segurament estaría al top).


#8 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 noviembre 2013 - 08:15

 

Increible, no pensava pas que podría arrivar a lllegir algún  cop (i menys en aquest foro) que (i cito textualment): "no ser independentista es anar en contra de la teva terra i demostrar que no te l'estimes una merda"

 

Ara resultarà que el fet de que algú es consideri català com el que més, pero que pensi que l'independencia es el camí a seguir, no estimen una merda la seva terra. Jo no visc a Catalunya, però sempre la defenso quan hi ha comentaris en contra, sobretot els que diuen que ens tenen lobomotitzats, però es que amb aquest comentari no només et poses a la seva altura sino que a sobre els hi dones la raó totalment.
 
Però bé, com que per els foros sembles un bon paio prefereixo no comentar més sobre el tema, només diré que em sembla una autentica llastima que algú consideri que m'estimo una merda catalunya només per no ser independentista. Realment no només això, sinó que l'idea de la independencia (la cual si estigues formulada de un altra manera em podría fins i tot agradar) em fa més fastic cada cop que llegeixo o escolto comentaris com el que acaves de fer (tot i que ja et dic, encara que he escoltat autentiques burrades, el teu comentari segurament estaría al top).

 

 

 

Home, sona molt agresiu pero es aixi: Qui no vol la plenitud de la seva terra es que no vol el millor per a ella o simplement us la pela (que encara es pitjor) I segons tu com s'hauria de formular la independencia? D'independencia només n'hi ha una que es la de tenir el mateix status que te França o Islandia, tot lo que no sigui això es una enganyifa. I per sort o per desgràcia la supervivencia de Catalunya passa per aqui. I per tant qui no vol la independencia de la seva terra es que no vol el millor per a ella i prefereix viure submis a una altra nació.

 

Si tant perjudicial fos ser independent ens hauriam estalviat 2 guerres mundials i una epoca postcolonial, ja que Polonia s'hagues deixat annexionar a Alemanya voluntariament, els Francesos s'haguessin estalviat fer el pena i la URSS no hagues construit el mur de Berlin, i la gran majoria dels països africans i sudamericans no haguessin fet declaracions d'independencia en els ultims 150 anys.  Ah, també et recordo que els Estats Units d'America també van declarar la independencia a finals del segle XVIII, i s'ha demostrat que malament no els hi va anar.

 

 

I ara et torno a preguntar, per a tu quin es el cami a seguir per millorar l'estatus actual?



#9 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 noviembre 2013 - 08:23

al % falte un % de gent, que es un 23% que no esta contat, ja que es gent que li deu sudar el tema suposo jaja

 

La afirmació que has dit, que l'he posat en negreta, desde el meu punt de vista es fals 100%, on s'ha vist que no ser independentista es anar en contra de la teva terra....

 

Per lo últim de la comparació, ja se que no es bo el grau comparatiu, pero es lo que venie al cas per fer veure un exemple.

 

Es el 20% d'abstenció, que seria molt poc. I lo de la frase en negreta t'ho explico més amunt, el dia que veguis que algun pais desenvolupat (o subdesenvolupat) vulgui cedir la seva sobirania nacional i economica a un altre m'avises. La gran majoria de conflictes nacionals des del principi de la historia de la humanitat son conflictes territorials, les guerres mundials, la guerra dels balcans, la guerra de succesió, la colonització americana i africana, la guerra de Corea, el conflicte Israeliano-Palesti, la guerra de Japo contra la Xina...  I cap d'aquests conflictes ha vingut per que un li ha volgut cedir la seva sobirania al altre, sino que ha sigut per que un ha volgut conquerir i quedar-se amb el territori del altre.  En resum, que la independencia es el pilar basic al qual qualsevol nació ha d'aspirar arribar.



#10 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 22 noviembre 2013 - 08:27

Home, sona molt agresiu pero es aixi: Qui no vol la plenitud de la seva terra es que no vol el millor per a ella o simplement us la pela (que encara es pitjor) I segons tu com s'hauria de formular la independencia? D'independencia només n'hi ha una que es la de tenir el mateix status que te França o Islandia, tot lo que no sigui això es una enganyifa. I per sort o per desgràcia la supervivencia de Catalunya passa per aqui. I per tant qui no vol la independencia de la seva terra es que no vol el millor per a ella i prefereix viure submis a una altra nació.

 

Si tant perjudicial fos ser independent ens hauriam estalviat 2 guerres mundials i una epoca postcolonial, ja que Polonia s'hagues deixat annexionar a Alemanya voluntariament, els Francesos s'haguessin estalviat fer el pena i la URSS no hagues construit el mur de Berlin, i la gran majoria dels països africans i sudamericans no haguessin fet declaracions d'independencia en els ultims 150 anys.  Ah, també et recordo que els Estats Units d'America també van declarar la independencia a finals del segle XVIII, i s'ha demostrat que malament no els hi va anar.

 

 

I ara et torno a preguntar, per a tu quin es el cami a seguir per millorar l'estatus actual?

 

Que jo sapigui, plenitud no es sinonim de independencia, es pot conseguir la "plenitud" amb un estatut més agresiu, amb politiques economiques més favorables cap a Catalunya com a C.A., d'aixó si que em queixo i ho reclamaria fins al final, pero no independencia. M'agrada autogestionar-me formant part d'Espanya, pero cuan dic autogestió, dic autogestió de veritat, no lo que ha passat fins ara.

 

((he posat plenitud entre cometes perque per a un la plenitud pot ser un seguit de coses i per a unaltre persona poden ser unes altres coses diferents))

 

I l'exit es pot aconseguir sense separar-se, sino mira els vascos que tenen més favoritismes que cualsevol CA (tampoc molts), pero formen part d'Espanya igualment.

 

La supervivencia de Catalunya pasa per la independencia.....unaltra mentida com una catedral. Hem sobreviscut una llrga dictadura, et penses que ara no podrem sobreviure...??¿??......

 

Que un senti moltisim la independencia i ho desitgi per sobre de tot, comprenc que pot fer que parli més el cor que el cap i digui frases i coses com les que dius, que son respectables, pero algunes careixen de sentit.

 

Actualment no som independents i estem vius, vam formar part d'una dictadura i estem vius, i sempre ho estarem, sigui com sigui.

 

Donar autonomia propiament dit en la autogestió dels diners i recursos creats en territori català sense parlar de separatismes. Així es conseguirie un gran pas i estaria satisfet almenys sota el meu punt de vista. No posaria mai una frontera entre Espanya i Catalunya, jo personalment dic.

 

P.D: tot desde el meu punt de vista i opinio argumentada, yo també et tinc un gran afecte!! (de veritat, mai m'he separat o deixat de parlar a la gent que m'envolta per un fet com aquest, es més, son aquests debats els que demostren el nivell de les persones). (i tinc el modo ironico OFF).



#11 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 22 noviembre 2013 - 08:30

Es el 20% d'abstenció, que seria molt poc. I lo de la frase en negreta t'ho explico més amunt, el dia que veguis que algun pais desenvolupat (o subdesenvolupat) vulgui cedir la seva sobirania nacional i economica a un altre m'avises. La gran majoria de conflictes nacionals des del principi de la historia de la humanitat son conflictes territorials, les guerres mundials, la guerra dels balcans, la guerra de succesió, la colonització americana i africana, la guerra de Corea, el conflicte Israeliano-Palesti, la guerra de Japo contra la Xina...  I cap d'aquests conflictes ha vingut per que un li ha volgut cedir la seva sobirania al altre, sino que ha sigut per que un ha volgut conquerir i quedar-se amb el territori del altre.  En resum, que la independencia es el pilar basic al qual qualsevol nació ha d'aspirar arribar.

 

Jo crec que avui en dia, tal i com diu la constitucio (que la va firmar tothom, tots els mandataris en el seu moment), es imposible aconseguir la independencia. Que tots es posen d'acord i fan un decret o un volum reeditat de la constitució, pues endavant, res a dir respecte a la democràcia.

 

Tu mateix a dalt a l'altre misatge et dones la resposta al tema: tots els paisos o zones que volien la independencia en el seu moment van haver de fer una cosa, una cosa asquerosa que odio: la guerra.(si, la guerra, no parlaments i osties, sang, violacions, assessinats entre gent dels mateixo barris, robatoris, odis, etc.)

 

Disme malalt o el que vulguis, pero la historia parla per sí sola. No se cuants paisos deuen haver al món que hagin aconseguit la independencia sense sang i guerra...... 



#12 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 22 noviembre 2013 - 08:35

El que sí és anar contra tot un poble i contra la democràcia en general és no voler ni deixar que s'organitzi una consulta d'autodeterminació a Catalunya quan una gran majoria social ho demana (independentment de quina sigui la seva posterior resposta) utilitzant arguments imperialistes.  Tot això quan el govern espanyol segueix atacant les bases del nostre poble (llengua, cultura, educació, butxaca, autogovern...) amb totes les seves eines d'estat, creient-se que així ens espanyolitzarà i ens farà callar.

 

Crec que no calia crear tanta polèmica per un cartell on en una marea blava hi apareixen dues estelades, prò bé, heu aconseguit que el club ja no utilitzi el cartell de forma oficial, felicitats !

 

Tot i això, espero que el "Lleida Esportiu" no tingui por en fer-li costat al poble català de forma oficial, recolzi el procés sobiranista (que no la independència) i segueixi donant-li suport a les seleccions catalanes.


  • o han agraït

#13 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 22 noviembre 2013 - 08:42

El que sí és anar contra tot un poble i contra la democràcia en general és no voler ni deixar que s'organitzi una consulta d'autodeterminació a Catalunya quan una gran majoria social ho demana (independentment de quina sigui la seva posterior resposta) utilitzant arguments imperialistes.  Tot això quan el govern espanyol segueix atacant les bases del nostre poble (llengua, cultura, educació, butxaca, autogovern...) amb totes les seves eines d'estat, creient-se que així ens espanyolitzarà i ens farà callar.

 

Crec que no calia crear tanta polèmica per un cartell on en una marea blava hi apareixen dues estelades, prò bé, heu aconseguit que el club ja no utilitzi el cartell de forma oficial, felicitats !

 

Tot i això, espero que el "Lleida Esportiu" no tinguis por en fer-li costat al poble català de forma oficial, recolzi el procés sobiranista (que no la independència) i segueix donant-li suport a les seleccions catalanes.

 

Tot es culpa de l'usuari Butter :D  ( va fer referencia a les estelades ell al post jajajj)

No voler deixar no, es que a la constitucio, que yo m'he llegit l'apartat on hi diu, hi diu que esta prohibit fer aquest tipus de consultes, i la constitució la vam firmar tots en el seu degut moment. La llei s'ha de complir, i sino, s'ha de cambiar, i tothom sap quin es el proces que s'ha de seguir per modificar la constitució.

 

Estic totalment d'acrod amb que el govern ha menyspreat la llengua catalana, i  més punts que diria, pero crec que tot es pot arreglar desde un hambit politic, no simplement dient que volem ser independents. S'ha de lluitar per una autonomia 100%, autonomia real, autogestionar el que nosaltres creem, els recursos que generem, tal i com he dit a l'altre misatge. Això si que jo ho reivindico i ho demano, pero sense segregar-me.



#14 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 22 noviembre 2013 - 09:27

 

Home, sona molt agresiu pero es aixi: Qui no vol la plenitud de la seva terra es que no vol el millor per a ella o simplement us la pela (que encara es pitjor) I segons tu com s'hauria de formular la independencia? D'independencia només n'hi ha una que es la de tenir el mateix status que te França o Islandia, tot lo que no sigui això es una enganyifa. I per sort o per desgràcia la supervivencia de Catalunya passa per aqui. I per tant qui no vol la independencia de la seva terra es que no vol el millor per a ella i prefereix viure submis a una altra nació.

 

Si tant perjudicial fos ser independent ens hauriam estalviat 2 guerres mundials i una epoca postcolonial, ja que Polonia s'hagues deixat annexionar a Alemanya voluntariament, els Francesos s'haguessin estalviat fer el pena i la URSS no hagues construit el mur de Berlin, i la gran majoria dels països africans i sudamericans no haguessin fet declaracions d'independencia en els ultims 150 anys.  Ah, també et recordo que els Estats Units d'America també van declarar la independencia a finals del segle XVIII, i s'ha demostrat que malament no els hi va anar.

 

 

I ara et torno a preguntar, per a tu quin es el cami a seguir per millorar l'estatus actual?

 

No m'agrada escriure post agresius, però es que has tornat a dir unes quantes tonteries. Per començar, no entenc com pots comparar la situació de Catalunya amb les anexions i secesions que hi va haver amb les guerres mundials.  Parles de la anexió de Alemanya a Polonia, quan és un país que porta més de 1000 anys com a estat independent, igualet que Catalunya veritat? Parles com si haguessim sigut un país independent i espanya hagues atentat contra la nostra soberanía i posteriorment ens hagués anexionat. 

Dius que als Estats Units de America no els ha anat gens malament l'independencia, igual que els paísos sudamericans o els països africans no? ¿Per qué has parlat de la primera potencia mundial i no has posat més exemples? Tampoc torbo que sigui extrapolable la independencia per colonització, que el cas de catalunya, es que no te res a veure. Però bé, si per tu es el mateix la independencia de un país com polonia o un país els colonitzats, amb el cas que sería Catalunya, està clar que és inutil intentar parlar d'aquests temes amb tu.

 

Després tenim que una possible independencia de catalunya provocaria el deteriorar les relacions amb espanya (¿motiu? fàcil, només cal veure com s'estàn fent les coses i lo contents que estàn amb nosaltres), el que significaría que si ells no volen no podriam entrar a la UE (per l'entrada de un nou estat a la UE hi ha d'haver unanimitat per part de tots els paísos). Dius que l'independencia es l'unica manera de que puguem sobreviure, això sona a secta que vols que et digui. Una nació com la catalana on ha viscut autentiques penuries i te molts segles a les seves espatlles, creus que si no obté l'independencia s'esfonsarà? Sense comentaris.

 

Com ha dit el Samilof, penso que una autogestió 100% sería fantastic, ja que deixariam de ser "subdits" (com tu dius) a tots els efectes economics, i al mateix temps mantindriam els privilegis de continuar formant part del estat espanyol, com per exemple en el tema de les exportacions.

 

 

 

Crec que no calia crear tanta polèmica per un cartell on en una marea blava hi apareixen dues estelades, prò bé, heu aconseguit que el club ja no utilitzi el cartell de forma oficial, felicitats !

 

 

 

No ho acavo d'entendre això. ¿Abans utilitzaba el club el cartell de forma oficial i ara no, o a que et refereixes?



#15 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 noviembre 2013 - 10:10

Jo crec que avui en dia, tal i com diu la constitucio (que la va firmar tothom, tots els mandataris en el seu moment), es imposible aconseguir la independencia. Que tots es posen d'acord i fan un decret o un volum reeditat de la constitució, pues endavant, res a dir respecte a la democràcia.

 

Tu mateix a dalt a l'altre misatge et dones la resposta al tema: tots els paisos o zones que volien la independencia en el seu moment van haver de fer una cosa, una cosa asquerosa que odio: la guerra.(si, la guerra, no parlaments i osties, sang, violacions, assessinats entre gent dels mateixo barris, robatoris, odis, etc.)

 

Disme malalt o el que vulguis, pero la historia parla per sí sola. No se cuants paisos deuen haver al món que hagin aconseguit la independencia sense sang i guerra...... 

 

Doncs aixi rapidament em venen Letonia, Estonia, Noruega, Groenlandia, Lituana, Eslovaquia..  I el voler una gestio dels recursos plena i seguir formant part del Estat Espanyol es que viviu en un univers paral·lel ja que aixo es porta intentant tota la vida i ja sabem com ha acabat (de fet per aixo estem on estem) Si Espanya hagues sigut comprensiva amb nosaltres i ens hagues ajudat enlloc de donar-nos pel cul no estariam on estem ara. D'altra banda la constitució no l'hem votat tots, si no vaig errat només l'han votat els que ara tenen 55 anys cap amunt. Pero be, l'home fa la llei i no al reves, al 1900 les lleis prohibien votar a les dones i els negres eren poc més que animals, i tots sabem que passa ara.

 

I al que diu que Catalunya mai ha sigut independent, be, no se si et sona la guerra de seccesio i la conquesta de Catalunya per part de Felip V i l'abolicio de les nostres lleis i el decret de nova planta el qual avui encara es vigent.  I per demostra-te aixo hi ha un mapa molt maco de 1854 que pots trobar a la Biblioteca Nacional de Madrid, on podras veure el que realment som: territori assimilat.

 

mapa+pol%C3%ADtico+de+espa%C3%B1a+1854+e

 

El tema de la UE me sembla una basura com una casa ja que personalment estic en contra d'aquesta UE criminal i al servei del capital, apart que despres de la nostra independencia Espanya hauria de renegociar el seu estatus dins la UE ja que seria un estat diferent al que hi va entrar (aqui ja no m'allargo més) i nosaltres com a ciutadans europeus no podriam perdre mai aquesta condició. Ademés deus ser l'unica persona que veu algun privilegi el estar sota la "Marca España", quan he buscat feina fora del Estat no poso que tinc nacionalitat espanyola per pura vergonya aliena.

 

 

I ja no m'allargo més, de fet com a moderador moure tots aquests posts d'aqui 1 hora cap a Altres Temes ja que no pinten res aqui i tinc gran part de culpa.



#16 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 noviembre 2013 - 10:35

Moc tot aixo aqui per a qui vulgui continuar parlant del tema de forma civilitzada i intentant respectar al maxim al altre. També demano disculpes per haver liat una discusió en un tema on no tocava.



#17 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 22 noviembre 2013 - 11:43

T'estava escrivint un missatge comentante sobre el mapa tan maco que  has posat, però es que amb aquest comentarí tan radical i extremista:

 

 

 

Ademés deus ser l'unica persona que veu algun privilegi el estar sota la "Marca España", quan he buscat feina fora del Estat no poso que tinc nacionalitat espanyola per pura vergonya aliena.

 

Penso que no hi ha res més a dir en aquest tema, això si, et recomano viatjar més per el país, potser t'emportes una agradable sorpresa. 

I aquest es el meu últim missatge en aquest fil, a part jo vaig ser el que va criticar el tema de l'estelada principal i únicament per que no m'agrada que es barregi el futbol amb la política, i la veritat es que no dono molt bon exemple amb els meus últims post parlant de politica en un subforo de futbol precisament...  :deumeu:

 

Això si, a veure si el CatisnotEsp1993 m'aclara la pregunta que li he fet, principalment per curiositat ja que no he acavat d'entendre el seu missatge  :interrogant: 

 

 

Adeu i pau!


  • o han agraït

#18 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 23 noviembre 2013 - 12:15

M'he fet Espanya de punta a punta varies vegades i no hi tnc res en contra dels espanyols, pero esta clar que ser espanyol no ajuda gens quan vols sortir d'aqui ja que ara per ara esta més carregat de connotacions negatives que de positives. I jo no se on veus lo racial i extremista, vaja, dir que me dona vergonya aliena dir que tinc nacionalitat espanyola no es ser racista (ser espanyol no es cap raça).

 

I del mapa que tens a comentar? No me l'he inventat jo eh? Es un mapa ben real de l'epoca i de la concepció politica que es tenia dels territoris i queda ben clar quin paper hi jugavam nosaltres, el Pais Valencià i les illes. Un paper que no difereix gaire al d'ara.



#19 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 23 noviembre 2013 - 12:39

 

 

 

No m'agrada escriure post agresius, però es que has tornat a dir unes quantes tonteries. Per començar, no entenc com pots comparar la situació de Catalunya amb les anexions i secesions que hi va haver amb les guerres mundials.  Parles de la anexió de Alemanya a Polonia, quan és un país que porta més de 1000 anys com a estat independent, igualet que Catalunya veritat? Parles com si haguessim sigut un país independent i espanya hagues atentat contra la nostra soberanía i posteriorment ens hagués anexionat. 

Dius que als Estats Units de America no els ha anat gens malament l'independencia, igual que els paísos sudamericans o els països africans no? ¿Per qué has parlat de la primera potencia mundial i no has posat més exemples? Tampoc torbo que sigui extrapolable la independencia per colonització, que el cas de catalunya, es que no te res a veure. Però bé, si per tu es el mateix la independencia de un país com polonia o un país els colonitzats, amb el cas que sería Catalunya, està clar que és inutil intentar parlar d'aquests temes amb tu.

 

Després tenim que una possible independencia de catalunya provocaria el deteriorar les relacions amb espanya (¿motiu? fàcil, només cal veure com s'estàn fent les coses i lo contents que estàn amb nosaltres), el que significaría que si ells no volen no podriam entrar a la UE (per l'entrada de un nou estat a la UE hi ha d'haver unanimitat per part de tots els paísos). Dius que l'independencia es l'unica manera de que puguem sobreviure, això sona a secta que vols que et digui. Una nació com la catalana on ha viscut autentiques penuries i te molts segles a les seves espatlles, creus que si no obté l'independencia s'esfonsarà? Sense comentaris.

 

Com ha dit el Samilof, penso que una autogestió 100% sería fantastic, ja que deixariam de ser "subdits" (com tu dius) a tots els efectes economics, i al mateix temps mantindriam els privilegis de continuar formant part del estat espanyol, com per exemple en el tema de les exportacions.

 

 

 

No ho acavo d'entendre això. ¿Abans utilitzaba el club el cartell de forma oficial i ara no, o a que et refereixes?

 

 

Totalment d'acord a tot el que has dit, anava a fer el mateix misatge pero me l'he trobat fet, m'has estalviat feina jaja.

 

Vui saber que te el company xinxi a dir sobre aquesta pedazo resposta que li has fet.



#20 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 23 noviembre 2013 - 12:53

De totes formes hi ha algo clar, que la estelada no es oficial, i no te perque sortir en un cartell oficial del club de fútbol més important d'una província. I més sent una entitat pública com es el Lleida, hauria de no fer referencia mai a politica. Aquesta tindrie que ser la primera "politica" del club.

 

Per fer politica hi han els partits politics, jo al camp d'esports vaig a veure fútbol. No ho dic pel cartell, es un tema general. Tampoc crec que hagin de cambiar el cartell per això ara. Ja està fet i mole, pero ho tindrien que tenir en compte.






1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos