Ir al contenido


Foto
- - - - -

Bona iniciativa del Sant Andreu


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
10 respuestas en este tema

#1 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 25 octubre 2013 - 06:26

En vista del previsible increment de públic (aka Xaqueteros) que invairán els camps de Segona B quan els equips que han passat ronda de la copa del Rey s'enfrontin a un primera europeu, m'agradaria destacar la iniciativa que ha fet el St. Andreu.

 

Els andreuencs han llançat un paquet de entrades "anticipades" (això és, abans de saber el rival que els hi tocarà) a un preu que es preveu que serà superior depenent del rival.

 

Jo crec que és una bona idea ja s'asseguren entrades tant si toca un Barça o un R. Societat (per exemple) i els qui comprin ara una entrada, en cas que vingui un rival "gordo" la tindràn més barateta.

 

 



#2 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 25 octubre 2013 - 06:48

Jo sóc molt fan del que va fer la Reial Societat pels packs contra el Manchester United a Champions. Els primers que van accedir a comprar entrades, davant l'allau que es preveia entre els socis actuals, van ser els que van seguir sent socis quan l'equip va baixar a Segona A i no van abandonar al club. Chapeau!!!

 

Jo la Copa al Camp d'Esports, la veig com una manera única que té el Lleida de premiar als seus 2.000 socis, els donaria entrada gratuïta sense condicions. I els chaqueteros que paguin!!!! Sé que això no passarà, malhauradament, i em decepcionarà molt. Però igualment, el que faria és premiar als socis més fidels:els que porten X anys com a socis, entrada gratuïta i la resta de socis, entrades súperreduides.

 

 

 

PD: Sóc conscient que tornarà el debat que vam tenir als play off on la diferència de preu entre socis i no socis era ridícula I PROFUNDAMENT INJUSTA!!!!



#3 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 25 octubre 2013 - 07:18

Jo sóc molt fan del que va fer la Reial Societat pels packs contra el Manchester United a Champions. Els primers que van accedir a comprar entrades, davant l'allau que es preveia entre els socis actuals, van ser els que van seguir sent socis quan l'equip va baixar a Segona A i no van abandonar al club. Chapeau!!!

 

Jo la Copa al Camp d'Esports, la veig com una manera única que té el Lleida de premiar als seus 2.000 socis, els donaria entrada gratuïta sense condicions. I els chaqueteros que paguin!!!! Sé que això no passarà, malhauradament, i em decepcionarà molt. Però igualment, el que faria és premiar als socis més fidels:els que porten X anys com a socis, entrada gratuïta i la resta de socis, entrades súperreduides.

 

 

 

PD: Sóc conscient que tornarà el debat que vam tenir als play off on la diferència de preu entre socis i no socis era ridícula I PROFUNDAMENT INJUSTA!!!!

Jo crec que es podria fer pagar com a molt 5 euros als socis, i entre 15 i 25 euros depenent el rival als no socis. Crec que són preus encertats i coherents, a més tots volem que el camp faci goig.



#4 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 25 octubre 2013 - 07:49

15 euros als no socis, o 25, es poc.

 

Si ve un dels 3 grans, s'ha de posar entrades a 30 euros al lateral i 45 a tribuna.

 

socis 5 euros com a preu simbolic, o gratis.

 

Es el que crec que es correcte, i els preus no son descabellats per rebre un equip dels grans.

 

Si toque un dels altres, llavors 20 euros general, i tribuna 35.



#5 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 25 octubre 2013 - 07:54

Jo crec que es podria fer pagar com a molt 5 euros als socis, i entre 15 i 25 euros depenent el rival als no socis. Crec que són preus encertats i coherents, a més tots volem que el camp faci goig.

 

No et facis concejal del PP, jeje perquè no els hi treus els ulls a la gent.

 

Per mi ja m'estaria bé, però inclús així aquests preus els trobo barats si ve (Madrid - Barça - Atlético) si són els altres 4 el trobaria força coherents.



#6 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 28 octubre 2013 - 01:21

Subscric lo d'entrades dels socis gratuïtes o per un preu simbòlic de 5 euros. A l'últim Play-Off d'ascens el club no va deixar gaire clar el seu compromís en beneficiar al soci i espero que ara ho compensi.  Per als no socis un preu entre 20 i 25 euros depenent del rival ho trobo correcte.  S'ha d'aprofitar aquesta ocasió per emplenar el camp i fer caixa a la vegada. Si et passes molt amb el preu com va fer l'Hospi a la copa contra el Barça corres el risc de que el camp quedi mig buit, no guanyis diners i facis la pena. A més a més, cal tenir en compte, per exemple que en un partit de Copa del Rei al Camp Nou contra un rival molt més fluix, els no socis poden entrar per uns 15 euros. 

 

Per cert, parlant del PP... El president de l'Olímpic de Xàtiva, Alfons Rus (batlle del PP i president de la Diputació de València) va negar el minut de silenci per la mort del porter del Girona en un accident de trànsit en el partit d'aquest darrer diumenge Olímpic-Llagostera quan l'àrbitre havia secundat la proposta tot dient que això ho fessin a casa seva que la mort d'aquell català no li incumbia per a res.   Com que d'aquí unes setmanes aquest fill de puta vindrà al Camp d'Esports proposo dedicar-li una xiulada.


  • o han agraït

#7 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 28 octubre 2013 - 03:27

Subscric lo d'entrades dels socis gratuïtes o per un preu simbòlic de 5 euros. A l'últim Play-Off d'ascens el club no va deixar gaire clar el seu compromís en beneficiar al soci i espero que ara ho compensi.  Per als no socis un preu entre 20 i 25 euros depenent del rival ho trobo correcte.  S'ha d'aprofitar aquesta ocasió per emplenar el camp i fer caixa a la vegada. Si et passes molt amb el preu com va fer l'Hospi a la copa contra el Barça corres el risc de que el camp quedi mig buit, no guanyis diners i facis la pena. A més a més, cal tenir en compte, per exemple que en un partit de Copa del Rei al Camp Nou contra un rival molt més fluix, els no socis poden entrar per uns 15 euros. 

 

Per cert, parlant del PP... El president de l'Olímpic de Xàtiva, Alfons Rus (batlle del PP i president de la Diputació de València) va negar el minut de silenci per la mort del porter del Girona en un accident de trànsit en el partit d'aquest darrer diumenge Olímpic-Llagostera quan l'àrbitre havia secundat la proposta tot dient que això ho fessin a casa seva que la mort d'aquell català no li incumbia per a res.   Com que d'aquí unes setmanes aquest fill de puta vindrà al Camp d'Esports proposo dedicar-li una xiulada.

Totalment d'acord amb el que comentes sobre la copa.

 

Doncs quin poca-vergonya aquest Alfons!!



#8 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 28 octubre 2013 - 04:44

Doncs jo la iniciativa del Sant Andreu la respecto, però no l'aplicaria a Lleida. El p.... xaqueteros que paguin!!!! No es mereixen cap tipus de rebaixa.

 

D'altra banda i respecte els preus, primer hem de saber el rival. Jo també soc partidari que els socis tinguin que pagar una preu simbòlica (5 € ho trobo perfecte), ja que crec que és practicament impossible que tinguem l'entrada gratuïta, tot i que si la directiva ho fes seria un detall molt bonic per la seva part.

Pels xaqueteros/oportunistes/seguidors del Lleida de tota la vida", depenent del rival, tot i que s'hauria de trobar l'equilibri entre fer calaix i tenir el camp ple. Que no sigui que per posar preus desorbitats, després veiem el camp buit.

 

P.D. UN GRAN DESGRACIAT EL PRESIDENT DE L'OLÍMPIC. En que s'ha convertit el futbol???



#9 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 28 octubre 2013 - 08:35

Doncs jo la iniciativa del Sant Andreu la respecto, però no l'aplicaria a Lleida. El p.... xaqueteros que paguin!!!! No es mereixen cap tipus de rebaixa.

 

D'altra banda i respecte els preus, primer hem de saber el rival. Jo també soc partidari que els socis tinguin que pagar una preu simbòlica (5 € ho trobo perfecte), ja que crec que és practicament impossible que tinguem l'entrada gratuïta, tot i que si la directiva ho fes seria un detall molt bonic per la seva part.

Pels xaqueteros/oportunistes/seguidors del Lleida de tota la vida", depenent del rival, tot i que s'hauria de trobar l'equilibri entre fer calaix i tenir el camp ple. Que no sigui que per posar preus desorbitats, després veiem el camp buit.

 

P.D. UN GRAN DESGRACIAT EL PRESIDENT DE L'OLÍMPIC. En que s'ha convertit el futbol???

El qure t'he subratllat, crec que això és un fake, voldria pensar això... si es cert, es lamentable i de presó!



#10 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 28 octubre 2013 - 09:03

Aquest preus del sant andreu són per als socis.



#11 Lleida000

Lleida000

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 octubre 2013 - 06:08

Crec que el mes encertat seria un preu d'entre 20-25 € per als no socis depenent del rival i els socis gratis. Pre cert, l'ilergeta 22 té raó. Crec que fer pagar a un soci aquesta quantitat es massa.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos