Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Pel·lícula de la història del Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
17 respuestas en este tema

#1 Som_i_Serem

Som_i_Serem

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 214 mensajes
  • 11 topics

Escrito 24 octubre 2013 - 03:23

Bona tarda a tots.

 

L'any vinent per aquestes dates, el Lleida compleix 75 anys des de la seva fundació, l'any 1939. És per aquest motiu, que estic preparant una pel·lícula / documental que acosti una mica més als seguidors del Lleida la historia del seu club. El poc arxiu audiovisual que hi ha a la ciutat (hi ha anys i anys dels quals no hi ha cap vídeo) està deixat estar o en mal estat. Tot i així, he de dir que alguna cosa, força antiga, he trobat.

 

Així doncs, per tal de poder tirar endavant aquest projecte, és necessària l'aportació de tothom: si algú disposa de qualsevol tipus de material antic del Lleida, qualsevol cosa, estaré molt agraït que m'ho faci arribar per poder dur a terme la producció de "75 anys del Lleida".

 

Qualsevol tipus d'imatge, vídeo, o material d'aquest tipus, serà de gran ajuda i li estaré molt agraït. Inclús si disposeu de VHS podem fer la conversió a DVD sense problema. Si no disposeu de material i igualment voleu col·laborar-hi, també podeu fer-ho indicant-me d'algú que en pogués disposar -familiar, amic, conegut,...-. Hi han diverses vies per posar-se en contacte amb mi si es disposa d'alguna cosa:

 

- Contestant a aquest post.

- Enviant-me un privat pel fòrum.

- Per Twitter.

- Al correu de la revista.

 

Tothom que hi col·labori tindrà un agraïment especial als crèdits.

 

Moltes gràcies a tots per fer-lo possible. Visca el Lleida!:

 

logoforum.png


  • RoD, samilof, Calderon and 1 other like this

#2 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 24 octubre 2013 - 04:26

FELICITAR-TE EN MAJÚSCULES per que és una idea apassionant.

 

Pots comptar amb mi pel que vulguis, tot i que de material de video únicament disposo el de l'ascens que suposo que ja deus tenir (a part del reportatge del Segre d'aquell any o el llibre del Moncayo.

Molts ànims i molta sort en aquest gran iniciativa.



#3 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 24 octubre 2013 - 04:32

Tio ets la ostia, iniciatives aixi son les que fan falta a la nostra ciutat. També he de dir que no puc entendre com l'ajuntament no recolza economicament aquestes iniciatvies pero en canvi si que es gasta milions d'euros en construir un edifici que es diu Magical que no produeix ni un euro de benefici.

 

Et deixo un privat i enhorabona per la iniciativa!



#4 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 24 octubre 2013 - 04:39

Genial iniciativa!!! T'ajudarem entre tots, no ho dubtis!



#5 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 24 octubre 2013 - 08:00

Pel que convingo!



#6 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 24 octubre 2013 - 08:18

2 cosetes.

 

- Se amb tota confiança, Dani Badia entre d'altres m'ho han confirmat, que el Sarramia (de l'àrea social) va gravar amb una productora de bcn unes hores d'entrevista amb el gran Carmelo fa un any.

 

- Felicitar-te per l'idea i pel que convingo.



#7 Som_i_Serem

Som_i_Serem

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 214 mensajes
  • 11 topics

Escrito 26 octubre 2013 - 10:45

Bona nit.

 

Moltes gràcies als que ja us heu posat en contacte amb mi, gràcies. Voldria desmentir aquesta noticia, en que es diu que és el club qui està fent el documental. Vull dir que no és cap producció oficial ni res de res.

 

Noticia: https://twitter.com/...2/photo/1/large



#8 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 27 octubre 2013 - 11:29

Bona nit.

 

Moltes gràcies als que ja us heu posat en contacte amb mi, gràcies. Voldria desmentir aquesta noticia, en que es diu que és el club qui està fent el documental. Vull dir que no és cap producció oficial ni res de res.

 

Noticia: https://twitter.com/...2/photo/1/large

Sembla ser que aixo es La Mañana, no?

 

Em sembla bastant patetic que digui i afirmin aixo cuan no es aixi, es volen fer els amos (gratuitament i sense esforç) d'aquesta iniciativa tan bonica.



#9 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 27 octubre 2013 - 11:50

Sembla ser que aixo es La Mañana, no?

 

Em sembla bastant patetic que digui i afirmin aixo cuan no es aixi, es volen fer els amos (gratuitament i sense esforç) d'aquesta iniciativa tan bonica.

 

Algú del club ha dit algo oficialment d'aquesta iniciativa? a la web? al twitter? venint d'on ve...uuufffff.

jo veig que un becari ha agafat una noticia anònima d'un foro i ha fet una notícia ficticia. No és la primera de la mañana.



#10 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 28 octubre 2013 - 11:44

Algú del club ha dit algo oficialment d'aquesta iniciativa? a la web? al twitter? venint d'on ve...uuufffff.

jo veig que un becari ha agafat una noticia anònima d'un foro i ha fet una notícia ficticia. No és la primera de la mañana.

 

Yo del club no he vist res oficial, pero es molt fort que algu que es periodista ( o jugui a ser-ho), no contrasti la informacio abans de publicar una noticia totalment erronea en un diari.

 

Una mica de rigor si us plau, a més a més, si la noticia l'ha extret llegint aquest foro, esta molt clar al post que es tracta d'una iniciativa privada, si fos oficial no la comunicarien en aquest foro, no cal ser molt llest per deduir el que estic dient.....

 

Sempre ho dic, no es pot jugar a ser periodista.

 

Les noticies les han de fer profesionals i cuan fallen, han de reconeixer que fallen, ara per ser un bon periodista hauria de demanar perdó i tornar a donar la informacio correcta sobre al noticia, crec que seria lo correcte pero no ho fara, esta clar que ser coherent just i reconeixer cuan et confons mai ha sigut de bon veure, la gent te por de que et senyalin, pues jo encara trobo que una persona ha de ser més senyalada pel fet de no reconeixer un error.

 

Rectificar es de sabis.



#11 Som_i_Serem

Som_i_Serem

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 214 mensajes
  • 11 topics

Escrito 01 noviembre 2013 - 11:04

Doncs m'agradaria agrair la retificació del mitjà que va publicar la noticia. Va sortir el dimecres passat i és molt correcta, si no fos que el que han canviat ara ha estat el meu cognom... En fi...

 

https://pbs.twimg.co...A3a-_.jpg:large

 

Per altra banda, m'agradaria destacar alguna troballa més i la col·laboració d'alguns membres del fórum. Us animo a tots a formar-ne part!



#12 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 noviembre 2013 - 01:29

Doncs m'agradaria agrair la retificació del mitjà que va publicar la noticia. Va sortir el dimecres passat i és molt correcta, si no fos que el que han canviat ara ha estat el meu cognom... En fi...

 

https://pbs.twimg.co...A3a-_.jpg:large

 

Per altra banda, m'agradaria destacar alguna troballa més i la col·laboració d'alguns membres del fórum. Us animo a tots a formar-ne part!

 

Almenys han rectificat, un punt positiu per a ells.

 

Ara be, lo de posar-te Esteve.... sembla ja una broma masa casuística...... a mes el teu cognom no te cap semblança amb Esteve. Ja no se que pensar, mare de deu.



#13 Som_i_Serem

Som_i_Serem

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 214 mensajes
  • 11 topics

Escrito 12 noviembre 2013 - 08:47

Aclareixo un dubte que més d'una persona ja m'ha comentat: evidentment, poden ser gravacions casolanes, com ja vaig dir, tot serveix (tant vídeo com foto). Moltes gràcies a tothom, ja que gràcies a la vostra ajuda el documental ha agafat una bona empenta!


  • o han agraït

#14 Gudari

Gudari

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVilatenim

Escrito 19 noviembre 2013 - 08:44

D.E.P



#15 Lleida000

Lleida000

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 noviembre 2013 - 10:06

Qui?



#16 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 03:37

D.E.P

 

Ves a fer el troll a la montanya, que aqui aa ponent estem ben tranquils.

 

Visca el Lleida!



#17 ULTRA_VINIL

ULTRA_VINIL

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 5 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 21 noviembre 2013 - 04:45

Molt bona idea! jo tinc bastant material xo no de video, sino material antic tant bufandes com pins i samarretes x si t'interesa...

i dprs tb tinc molt material fotografic i retalls de diari de Ilergetes

si t'interesa ja diras...



#18 Som_i_Serem

Som_i_Serem

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 214 mensajes
  • 11 topics

Escrito 21 noviembre 2013 - 05:00

Bones, t'he enviat un missatge!

 

Gràcies per l'oferiment! Animeu-vos!






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos