Ir al contenido


Foto
- - - - -

Problemes al fòrum


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
5 respuestas en este tema

#1 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 21 septiembre 2013 - 05:50

Missatge del Butter, que no pot entrar al fòrum:
 

Bones, soc el usuari Butter i os comento la meva situació al foro de Lolleida.com.
 
Resulta que aquest dimarts vaig mirar al meu perfil que tenía un correu antic, un que fa molts anys que no faig servir i ja ni se la contrasenya (em vaig registrar al foro al 2004, amb casi 10 anys obviament han canviat moltes coses). Aixi que em vaig disposar a actualitzar el correu. Al fer-ho em va posar que m'enviarien un correu de confirmació per validar el nou correu, doncs bé, aquell correu no va arrivar mai. Era un correu hotmail, vaig mirar també a "no deseados" i res de res. Després vaig intentar entrar al foro i em deixa entrar pero només puc mirar el meu perfil, no es pot veure fils ni enviar mps ni res sense activar la conta.
Vaig canviar el correu altre cop, aquesta vegada al Gmail, i el mateix, ni rastre d'ell... Després de veure el percal vaig intentar registrarme, i a l'hora de confirmar el nou registre, el email continuava sense arrivar...
 
Després vaig anar a la pestanya de "contactar" per explicar la meva situació al admin, i l'unica contestació que he rebut ha sigut una del Gmail dientme això:
 
Delivery to the following recipient failed permanently:

     lolleidaforum@gmail.com

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain gmail.comby gmail-smtp-in.l.google.com. [2a00:1450:400c:c05::1b].

The error that the other server returned was:
550 5.2.1 The email account that you tried to reach is disabled. bq2si2796754wjb.174 - gsmtp
 
 
Resumint, que sembla que la web esta bastant descuidada per part dels administradors, i no només sembla que ho tinc impossible el tornar a poder parlar per el foro, sino que tampoc es poden registrar usuaris nous, a saber desde quan...
 
 
Això es tot, a veure si es pot solucionar... I gràcies al RoD per postejarme aquest missatge!



#2 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 22 septiembre 2013 - 10:12

Esperem que es solucioni aviat!!

 

P.D: algu sap perque no va el xat del forum??



#3 PapaNoel

PapaNoel

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 329 mensajes
  • 16 topics

Escrito 23 septiembre 2013 - 12:34

Ejem.... estoy provando si yo puedo enviar mensajes  :)

 

PD: Editado si que puedo   :Salutaciomilitar:



#4 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 27 septiembre 2013 - 05:31

Un usuari molt actiu ja porta 1 setmana sencera sense poder escriure i cap responsable de la web ha fet res.

Ningú demana atenció personalitzada les 24 hores però que en 1 setmana no es resolgui aquest tema és trist.



#5 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 28 septiembre 2013 - 05:53

S'ha reactivat l'usuari Butter, però tot el que comporti enviar emails a gmail està sense funcionar, està bloquejat lolleida.com de gmail i el correus no van ni a la carpeta de spam, i sembla que va per llarg.

 

El xat ja funciona des de fa un dies.



#6 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 28 septiembre 2013 - 09:34

S'ha reactivat l'usuari Butter, però tot el que comporti enviar emails a gmail està sense funcionar, està bloquejat lolleida.com de gmail i el correus no van ni a la carpeta de spam, i sembla que va per llarg.

 

El xat ja funciona des de fa un dies.

 

Moltes gràcies. De totes formes no entenc per qué es bloqueja el gmail, tot i que apart d'això primer vaig posar un correu hotmail, i al veure que no rebía correu de activació vaig provar amb el gmail, i res. El mateix dic a l'hora de crear usuari, no em deixava.

Tampoc entenc de que serveix el apartat de la web de contactar amb els administradors si després estan dies (i semanes) sense passar per la web...






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos