Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

[4ª jornada] Lleida Esportiu - Levante B

Lleida Lliga 13/14 Levante B

  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
41 respuestas en este tema

#21 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 15 septiembre 2013 - 08:40

El segon era de osado veritat?
Per que el que canta els gols al estadi del camp d'esports ha dit "goool de chupee"...i a mi em semblava osado..

Mata un crack, res de nou... I el lleida continua amb pas ferm a aconseguir el seu objectiu!

#22 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 15 septiembre 2013 - 08:52

El segon era de osado veritat?
Per que el que canta els gols al estadi del camp d'esports ha dit "goool de chupee"...i a mi em semblava osado..

Mata un crack, res de nou... I el lleida continua amb pas ferm a aconseguir el seu objectiu!

 

 

Si era Osado, molt em temo que per la forma que a cantat el gol l'speaker, no devie estar mirant el partit en aquell moment.



#23 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 15 septiembre 2013 - 09:58

El Lleida ha estat superior al Llevant B. Ha costat marcar el primer gol, però en quan Mata ha obert la llauna el partit s'ha acabat. I encara més segura ha estat la victòria amb el 1r gol d'Osado amb la samarreta blava. 

Al final, 3-0 (com s'ha desfet Mata dels 2 defenses per marcar el 3r gol, impressionant!!!) i 3 victòries en 4 partits. I ah! 1r partit de lliga que acaba amb la porteria a 0, un fet molt destacable en aquesta categoria. 

Aquest Lleida m'encanta, senyors!!! Que bonic es veu tot quan les coses, a nivell esportiu, van tant i tant bé!!! 

Ara, a per l'Ilicitano!!! SOM-HI LLEIDA!!!


  • o han agraït

#24 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 15 septiembre 2013 - 10:53

El 3r gol de Mata es de traca i mocador, com li ha trencat la cintura als 2 defenses i a llençat un xut potentissim al pal creuat des de fora de l'area.

 

Avui a Gol Nord ja ho parlavam que Mata no tindria cap problema en poder jugar en qualsevol equip de la part mitja-baixa de 1ra Divisió o en algun de part alta de 2na rotllo Deportivo. El jugador més decisiu que hem vist pel Camp d'Esports des que va marxar Rayo.


  • o han agraït

#25 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 septiembre 2013 - 11:44

I per no parlar del primer gol el gran retall de Pere Milla que li a donat el gol fet avui a sigut un de aquells dies per disfrutar a seguir aixi



#26 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 16 septiembre 2013 - 02:04

Aquí un gif de una bona jugada que vaig captar amb el móvil... perdoneu si la calitat es dolenta... 

 

 

ibrpapFLRt58f3.gif



#27 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 16 septiembre 2013 - 08:07

Partit bastant complert del Lleida. La actitut dels primers 15 minuts de la primera meitat ja han mostrat que el Lleida sortia a per totes, tot i que després el joc s'ha serenat una mica i fins i tot el Llevant "B" ens hagués pogut fer mal en alguna contra (el Mario ahir el vaig veure bastant despistat).

 

En la segona meitat hem apretat encara més i aviat s'ha trencat el partit en una excel.lent jugada del Pere MIlla.

 

M'ha agradat molt l'equip i s'ha vist com intentant jugar les pilotes per terra, aquests jugadors poden jugar molt be.

 

Del MAta res de nou. Únicament la por de cara al mercat hivernal...però no crec que ens deixi penjats.

 

Crec que 9 de 12 punts ho haguéssim signat practicament tots abans de comença la lliga....i el que és millor, crec que l'equip està anant jornada a jornada a més. Fa molt bona pinta aquest any companys!!!

 

P.D. Ahir vam tornar a veure la realitat del Camp d'Esports. Uns 2000 i pocs seguidors...fidels, però pocs. Un 10 a les dues penyes pels incansables càntics de suport a l'equip.


  • o han agraït

#28 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 16 septiembre 2013 - 10:20

Per cert, veient com va l'equip... creieu que lluitarà per el liderat al final de la temporada?



#29 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 16 septiembre 2013 - 12:11

Per cert, veient com va l'equip... creieu que lluitarà per el liderat al final de la temporada?

 

Jo sincerament, crec que sí, estem en un bon moment i cada cop juguem millor, cada cop anem a més, es veu a simple vista.

Gran partit i gran victoria la d'ahir! :aplaudiment:



#30 Milinkovic

Milinkovic

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 72 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 septiembre 2013 - 12:34

Per mi Miramón i Mata mereixen una menció a part. Amb Miramón al mig del camp, l'equip dóna la sensació que sap a que juga. La forma com mou l'equip i la pilota dóna gust, sobretot després d'haver de veure incomptables partits en els que l'equip simplement es dedicava a jugar a la pilotada i resar per a que "Sant Mata" la baixés per poder aprofitar la segona jugada. Em sap greu per Pau Bosch, però veure dos centrals al mig del camp com són ell i Molo, feia mal als ulls.

 

I de Mata poc es pot dir. El tio va sobrat a la categoría. Se'n va com vol dels seus defensors per potència i la forma en que baixa les pilotes i les aguanta amb el cos, és brutal.

 

Esperem que l'equip mantingui aquest nivell durant tota la temporada perquè si és així, podem fer algo molt gran!



#31 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 16 septiembre 2013 - 02:56

Per cert, veient com va l'equip... creieu que lluitarà per el liderat al final de la temporada?

 

Se que es un topicazo pero: Anem partit a partit.



#32 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 16 septiembre 2013 - 03:01

Per mi Miramón i Mata mereixen una menció a part. Amb Miramón al mig del camp, l'equip dóna la sensació que sap a que juga. La forma com mou l'equip i la pilota dóna gust, sobretot després d'haver de veure incomptables partits en els que l'equip simplement es dedicava a jugar a la pilotada i resar per a que "Sant Mata" la baixés per poder aprofitar la segona jugada. Em sap greu per Pau Bosch, però veure dos centrals al mig del camp com són ell i Molo, feia mal als ulls.

 

I de Mata poc es pot dir. El tio va sobrat a la categoría. Se'n va com vol dels seus defensors per potència i la forma en que baixa les pilotes i les aguanta amb el cos, és brutal.

 

Esperem que l'equip mantingui aquest nivell durant tota la temporada perquè si és així, podem fer algo molt gran!

 

 

Bufffff... Jo tambe creia que Miramon al mig del camp seria molt millor que a la banda, pero cada cop tinc mes clar que no, Miramon esta millor a la banda. Obviament si no hi hagues ningu per remenar la pilota, doncs fiques a Miramon i t'ho fa de puta mare, posiblement millor que molts dels "organitzadors" de 2a B.



#33 Tornarem

Tornarem

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 5 topics

Escrito 16 septiembre 2013 - 03:07

Partit a partit i perque no, objectiu quedar campions del grup 3, i es que després de molts anys PODEM



#34 Alston

Alston

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 septiembre 2013 - 05:06

La història seria pujar i mantenir la màgia Milla-Imaz-Mata. Sobretot mantenir Mata, que penso que seria complicat fins i tot pujant a segona A. Penso que té qualitat per jugar fins i tot a primera.



#35 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 16 septiembre 2013 - 08:08

a tots aquests que dieu jo sempre poso un nom per damunt de la resta i l'igualo a Mata, o inclús millor, que es el nostre porter, es un p... gat. Li falte potser alçada i corpulència però es que a jo hem sembla el millor porter de la categoria, tan de l'any passat com aquest, i probablement aquest si que tingui nivell de primera, millor que Pinto o Adan és.



#36 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 16 septiembre 2013 - 08:28

a tots aquests que dieu jo sempre poso un nom per damunt de la resta i l'igualo a Mata, o inclús millor, que es el nostre porter, es un p... gat. Li falte potser alçada i corpulència però es que a jo hem sembla el millor porter de la categoria, tan de l'any passat com aquest, i probablement aquest si que tingui nivell de primera, millor que Pinto o Adan és.

T'has posat molt sentimentalista aquí...

 

A Pau Torres li van oferir ser porter suplent del Barça B, que té nivell Segona A,et donaria la raó, però de primera tampoc et passis i més amb el nivell de porters del futbol espanyol.



#37 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 16 septiembre 2013 - 08:30

a tots aquests que dieu jo sempre poso un nom per damunt de la resta i l'igualo a Mata, o inclús millor, que es el nostre porter, es un p... gat. Li falte potser alçada i corpulència però es que a jo hem sembla el millor porter de la categoria, tan de l'any passat com aquest, i probablement aquest si que tingui nivell de primera, millor que Pinto o Adan és.

En reflexes i col·locació es impressionant el Pau, pero el seu defecte són les sortides per alt o amb la pilota als peus. Però es un autèntic porteràs, per 2a B, i evidenment per 2a A també seria un porter de garanties. Tot un encert!



#38 Alston

Alston

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 septiembre 2013 - 09:55

Pau Torres és un gat, oi tant. Llàstima dels penals, que es llença sempre 20 minuts abans, però en joc probablement sigui el millor de la categoria, inclús dels millors de segona A segur.

 

Hi ha bon equip, no fotem, hem de seguir així d'ambiciosos perquè penso que tenim de les 3 millors plantilles segur. Pel meu gust la millor. No hi ha cap equip amb la nostra porteria ni amb la nostra delantera, i el mig ha millorat molt. Molo és molt "kaiser" del mig, mentre que homes com Miramon, Dídac, Chupe o fins i tot les ajudes de Pere Milla, li donen una qualitat de toc que pocs equips tenen a segona B. Els laterals enguany són més que suficients, ràpids i sacrificats, i els centrals un punt lents però ben posicionats i molt segurs per alt. I el més important és que tenim molts joves, i el nostre marge de millora és gran. Aquest mateix equip podria competir a segona A en un any, només cal veure la progressió que hem fet d'un any cap aquí.

 

Aquí hi aportem també la garra de Pau Bosch, o el desborde d'Osado... Fa bona pinta.



#39 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 16 septiembre 2013 - 11:27

Aquest Lleida està com un coet!



#40 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 septiembre 2013 - 01:03

Feia molts anys que no teniem un equip tant complert, així que a disfrutar. Això sí, més val que per culpa de l'eufòria no ens despistessem i anem partit a partit, que la temporada tot just acaba de començar!!!


  • o han agraït





También etiquetado con Lleida, Lliga 13/14, Levante B

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos