Ir al contenido


Foto
* * * * - 1 votos

La gespa del Camp d'Esports


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
90 respuestas en este tema

#1 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 29 agosto 2013 - 05:18

Suposo que heu vist pel twitter la foto que ha penjat Dani Badia del terreny de joc del nostre camp. Deixa molt que desitjar.

 

No es per res, pero van presumir i fer moltes noticies fa un temps cuan van contractar a la mateixa empresa que cuida la gespa del FC Barcelona i jo no hi vec igualtat entre una gespa i l'altra.

 

Jo em pregunto: sen la mateixa empresa, com es que el camp del Barça te un aspecte meravellós, espléndid, i en canvi, la nostra, que es una gespa cuidada per la mateixa empresa "en teoria", esta feta un patatal impresionant amb fongs vivint per alli. Fa setmanes que van dir que hi havia fongs, no em crec que amb 3 setmanes o 1 mes no es pugui curar o pendre una solució més drastica, aixecar la terra i posar terra nova i replantar.

 

Lo de que costa cuartos no es excusa, tenim caixa feta i algo de diners hi deu haver i més per un tema tant important. Lo que s'ha de tenir més cuidat en un Club a part dels seus jugadors es el terreny de joc, a més a més cuidar i tenir un terreny de joc perfecte es garantir la salut física dels nostres integrants. Cuidem el nostre camp ja que es sinonim de cuidar el nostre equip.

 

Espero que n'estiguin al tanto del assumpte i que ho arreglin rapid, i si no, que canviin d'empresa.



#2 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 29 agosto 2013 - 06:52

Bé, no crec que Lleida i Barça paguem el mateix, i per tant no dediquen ni el mateix temps ni la mateixa quantitat de gent.

I despres està el clima... El clima de Lleida és força més complicat que el de Barcelona. I també se que aquestes altures el clima no es problema, perque hi.ha zones amb climes pitjors i camps millors que el nostre, pero bueno, el tema principal és el primer que he dit, crec jo.


PD: m'he descuidat de dir que el Barça cada 5-6 messos canvia l'herba i nosaltres portem amb la mateixa des de que vam pujar a primera.

#3 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 agosto 2013 - 08:05

cada any aquestes altures la gespa està així o pitjor: el clima és advers, la gespa vella i tampoc es que tinguem un munt de diners així que toca adaptar-se a les condicions com cada temporada. L'any passat la gespa va anar millorant notablement a mesura que s'avançava la temporada i al playoof feia molt de goig. No cal alarmar-se, no afectarà pas al nostre gran joc de possesió i combinacions  ;)


  • ILER y Lleida000 ho han agraït

#4 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 29 agosto 2013 - 08:12

Bé, no crec que Lleida i Barça paguem el mateix, i per tant no dediquen ni el mateix temps ni la mateixa quantitat de gent.

I despres està el clima... El clima de Lleida és força més complicat que el de Barcelona. I també se que aquestes altures el clima no es problema, perque hi.ha zones amb climes pitjors i camps millors que el nostre, pero bueno, el tema principal és el primer que he dit, crec jo.


PD: m'he descuidat de dir que el Barça cada 5-6 messos canvia l'herba i nosaltres portem amb la mateixa des de que vam pujar a primera.

 

OK, no paguem igual, pero segur que paguen suficien per a que no etigui com esta.....sino vaya truño de contracte que vam firmar.....

 

En referencia a la postdata que has escrit, encara amb mes rao haurien de cambiar la gespa, no creieu que ja toca?



#5 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 29 agosto 2013 - 09:38

Narmer, vols dir que no hem canviat la gespa des de l'any de primera? 



#6 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 29 agosto 2013 - 10:07

doncs aui el barça està canviant la gespa.

 

el clima molt dolent, la tgerra de dubtossa qualitat després de tants anys.. etc..



#7 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 29 agosto 2013 - 10:48

 

Narmer, vols dir que no hem canviat la gespa des de l'any de primera? 

 


És més... jo diria que fa més de 20 anys que no es canvia la gespa.

#8 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 30 agosto 2013 - 01:31

Club, escolteu-nos, si us plau canvieu tota la gespa del terreny de joc, ja toca renovar una mica.



#9 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 30 agosto 2013 - 03:24

Club, escolteu-nos, si us plau canvieu tota la gespa del terreny de joc, ja toca renovar una mica.

 

El camp no és propietat del Lleida Esportiu, tindràs que anar a La Paeria a veure si t'atenen xD

En tot cas això de 100.000 € no crec que baixi.



#10 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 30 agosto 2013 - 07:13

El camp no és propietat del Lleida Esportiu, tindràs que anar a La Paeria a veure si t'atenen xD

En tot cas això de 100.000 € no crec que baixi.

 

Tot i aixi qui juga en aquell camp son els jugadors del lleida, i si es lesiona un jugador per culpa del estat del terreny de joc es club el que ho paga, i el més perjudicat, no La Paeria.

Si el Lleida vulgués renovar la gespa del Camp d'Esports, posant els diners, dubto que l'ajuntament de lleida es negués.



#11 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 30 agosto 2013 - 07:49

Si no recordo malament, l'any que es va pujar a primera i es va remodelar el camp, la gespa es va conservar. Per tant, la gespa que avui "llueix" el Camp d'Esports és més antiga que la remodelació.



#12 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 30 agosto 2013 - 08:04

Jo també crec que la gespa fa més de 20 anys que és la mateixa i cada estiu ens trobem amb la mateixa situació.

 

Hem de ser pacients, per que l'any passat al primer partit de lliga contra el Peña Esport esstava bastant malament també i va anar millorant progressivament fins presentar un aspecte excel.lent en els play off.

 

No obstant, he vist la foto que ha penjat Dani Badia al twitter i fa molt llàstima l'estat en la que es troba actualment.



#13 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 30 agosto 2013 - 08:17

Tot i aixi qui juga en aquell camp son els jugadors del lleida, i si es lesiona un jugador per culpa del estat del terreny de joc es club el que ho paga, i el més perjudicat, no La Paeria.

Si el Lleida vulgués renovar la gespa del Camp d'Esports, posant els diners, dubto que l'ajuntament de lleida es negués.

 

Si el Lleida paga el canvi de gespa La Paeria encantada però si destines 1/4 part del pressupost per fer això al març ja no pots pagar més nòmines.



#14 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 30 agosto 2013 - 08:37

Si el Lleida paga el canvi de gespa La Paeria encantada però si destines 1/4 part del pressupost per fer això al març ja no pots pagar més nòmines.

 

Per curiositat, i desde la ignorancia, quin es el sou (aprox) que cobren els jugadors que tenen contracte profesional en el Lleida?



#15 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 30 agosto 2013 - 08:50

Per curiositat, i desde la ignorancia, quin es el sou (aprox) que cobren els jugadors que tenen contracte profesional en el Lleida?

 

L'any passat es va publicar al Segre que els sous dels jugadors de la primera plantilla anaven dels 300 € (suposo que els que són més jovenets) fins als 2.000 €, si no vaig errat.



#16 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 30 agosto 2013 - 10:13

Si no recordo malament, l'any que es va pujar a primera i es va remodelar el camp, la gespa es va conservar. Per tant, la gespa que avui "llueix" el Camp d'Esports és més antiga que la remodelació.

 Mare meva :plorar:  :deumeu:



#17 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 30 agosto 2013 - 10:25

Si el Lleida paga el canvi de gespa La Paeria encantada però si destines 1/4 part del pressupost per fer això al març ja no pots pagar més nòmines.

 

La part economica que suposarie cambiar la gespa esta justificada, tinc 2 coses que explicarte.

 

1. El Lleida aquest any ha mantingut bloc d'equip i els jugadors que hem fitxat no han costat res, i si contes els casi 200.000 euros que van guanyar de mes en els playoffs, ja podriem cambiar la gespa tranquilament pagant de patac i sense necesitar a l'ajuntament, la herba es la nostra responsabilitat! ara em diras que aquest 200.000 euros son pel funcionament del club, pero.....mentida! Sense haver jugat playoff els club també hagues seguit e, no per no fer playoff tancavam... El presupost anual entre els diners que te el club, patrocinis i aportacions de diputacio i paeria ja n'hi ha prou per sobreviure, pero ara ens trobem amb que hi ha alguna cosa sobrant, pues collons... cambieu la gespa que no us arriunareu i ademes es necesari, no es que diguem que anem a dinar tot el equip al Bulli (que esta tancant, pero es per dir algo), es que estan invertin en salut i cura per als jugadors.

 

2. Lo de que me dius de la Paeria, també em fa molta gracia, ja que m'has fet recordad una cosa que em fa posarme de mala llet. Al any 2006 o 2007, no recordo exactament, la paeria, escolte be, si, LA PAERIA ES VA GASTAR UNS 400.000 EUROS!!!!!!!!!!!!!!!, 400.000!!!!!! en cambiar tota la P*** gespa del camp de ciutat jardí :deumeu:  :plorar:  que no utilitza ningu, heu vist com esta allo? cal llansar 70 millons de pesetes per abandonar el camp als 5 anys?? i a més a més no sol van cambiar la gespa, van posar unes valles noves, etc.. duran els primers anys tot molt bonic, el Lleida entrenave allí, etc. Pero fa fastic, i fa fastic pensar com es poden tirar 70 millons per a 5 anys, k apa, adeu. I despres no es pot gastar l'ajuntament diners per cambiar la gespa del Estadi més gran de la provincia on juga el nostre estimat equip?.....au va

I dic gastar diners l'ajuntament, perque els 400mil del Ciutat Jardi be que sels van gastar.... Encara que crec que si el Lleida proposes un 50, 50 a l'ajuntament, segur que dirien que si. Iniciativa si us plau!!



#18 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 30 agosto 2013 - 10:40

L'any passat es va publicar al Segre que els sous dels jugadors de la primera plantilla anaven dels 300 € (suposo que els que són més jovenets) fins als 2.000 €, si no vaig errat.

 

Em sembla poc que el sou del que guanyi més del Lleida Esportiu sigui de 2000€ mensuals... ho dubto la veritat...



#19 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 30 agosto 2013 - 10:41

Lamentable el aspecte del terreny de joc... es vergonyós que els equips que venen a jugar contra el nostre club es trobin aquest panorama...  :deumeu:

 

18125645.jpg



#20 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 30 agosto 2013 - 11:02

I a mi que em diguin que l'any passat en aquestes dates la gespa estava pitjor no em serveix de res, es mes, es una resposta patetica :deumeu:  (a part que no em sembla a mi que estigues pitjor l'any passat, necesitaria una foto per poder comprarar-ho)

 

La gespa ha d'estar sempre perfecta, i si saben que cambiantla tota aixo desapareixera, pues que la cambiin collons, que tampoc crec que sigui un esforç monumental cambiar la gespa cada 20 anys!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

P.D: hi ha un tio pel twitter que raje molt, diria que sobrepasa el limit del respecte cap al club i l'empresa, esta clar que la herba esta fatal, pero els treballadors curren perque jo ho he anat veien al llarg de l'estiu, esta dien que fan un treball nefast, jo crec que no es per aixo, es perque una gespa amb tants anys d'historia aguanta fins on aguanta i punt.

 

Visca el Lleida!






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos