Ir al contenido


Foto
- - - - -

Alex Colorado, avui a Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
16 respuestas en este tema

#1 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 agosto 2013 - 02:38

Bueno, obro aquest post a l'apartat de Curiositats Lleida Esportiu, perque aquest mitg dia, mentres anava a casa per dinar, m'he trobat un mercedes blanc en doble fila  la rotonda del Decatlhon - Mestre....aparcat damunt de la acera.....i he reduit marxa (pensan que no sigui cap cotxe dels mossos o algo, extrany si era un mercedes)....i m'he fixat amb la cara del conductor, el qual estava dins i ha sigut la meva sorpresa veure que era Alex Colorado. 

 

Suposo que sen les hores que eren, al acabar l'entreno a degut de atansarse fins a lleida per dinar amb algún amic o conegut, i fins i tot pot ser que inclús per la proximitat de Lleida a Reus igual encara visqui a Lleida, pero ho he trobat curiós, sobretot per pensar que ell serà un dels rivals del Lleida el pròxim diumenge.

 

VISCA EL LLEIDA!

 

pd: aixo ya sembla salsa rosa....perdooooooooooooo :P



#2 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 28 agosto 2013 - 02:43

jajaj, ami sol m'interesa saber quin mercedes era xD

 

un AMG potser? jaja



#3 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 agosto 2013 - 03:24

Bueno, obro aquest post a l'apartat de Curiositats Lleida Esportiu, perque aquest mitg dia, mentres anava a casa per dinar, m'he trobat un mercedes blanc en doble fila  la rotonda del Decatlhon - Mestre....aparcat damunt de la acera.....i he reduit marxa (pensan que no sigui cap cotxe dels mossos o algo, extrany si era un mercedes)....i m'he fixat amb la cara del conductor, el qual estava dins i ha sigut la meva sorpresa veure que era Alex Colorado. 

 

Suposo que sen les hores que eren, al acabar l'entreno a degut de atansarse fins a lleida per dinar amb algún amic o conegut, i fins i tot pot ser que inclús per la proximitat de Lleida a Reus igual encara visqui a Lleida, pero ho he trobat curiós, sobretot per pensar que ell serà un dels rivals del Lleida el pròxim diumenge.

 

VISCA EL LLEIDA!

 

pd: aixo ya sembla salsa rosa....perdooooooooooooo :P

No sé on vaig llegir que seguiria vivint a Lleida. De moment pel primer partit no va anar convocat..



#4 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 28 agosto 2013 - 04:11

jajaj, ami sol m'interesa saber quin mercedes era xD

un AMG potser? jaja

Un descapotable. O almenya l'any passat anave amb un Mercedes blanc descapotable. I de linia deportiva


#5 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 28 agosto 2013 - 05:34

Un descapotable. O almenya l'any passat anave amb un Mercedes blanc descapotable. I de linia deportiva

Com aquet?

http://www.km77.com/...372036854775807



#6 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 28 agosto 2013 - 07:27

Sino fiques la imatge al forum directamen dificilment t'ho podre dir, perque no tinc PC i tardarie com a 4 dies en carregar el link al movil.

#7 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 agosto 2013 - 07:38

Ho sento, pel cotxe l'unic que os puc dir amb seguretat es que era blanc i si es o no descapotable, l'unic que puc dir es que tenía sostre rígid, es a dir, que si es descapotable NO ERA DE SOSTRES DE LONA, 



#8 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 28 agosto 2013 - 08:22

Ho sento, pel cotxe l'unic que os puc dir amb seguretat es que era blanc i si es o no descapotable, l'unic que puc dir es que tenía sostre rígid, es a dir, que si es descapotable NO ERA DE SOSTRES DE LONA, 

 

Llavors sol pot ser el mercedes SLK o el SL.

 

El primer es mes barat i el segon es mes car.



#9 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 agosto 2013 - 08:53

No, no era cap d'aquests dos...semblava un mercedes clase c coupe dels nous...(amb el logo Mercedes en gran per davant)



#10 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 28 agosto 2013 - 09:25

No, no era cap d'aquests dos...semblava un mercedes clase c coupe dels nous...(amb el logo Mercedes en gran per davant)

 

Llavors no es descapotable.....

 

Jo ho deia perque aquests mercedes que he dit son els 2 unics descapotables amb capota dura que existeixen, si no m'equivoco.



#11 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 28 agosto 2013 - 11:00

Doncs amb el que jo el vaig veure, ere descapotable segur, i ere ell xk anavem amb un amic i el vam saludar.

#12 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 28 agosto 2013 - 11:41

Doncs amb el que jo el vaig veure, ere descapotable segur, i ere ell xk anavem amb un amic i el vam saludar.

 

Llavors el nostre company Castigador esta equivocat. SI es mercedes capota dura i es descapotable ha de ser el SLK o el SL, si o si.



#13 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 28 agosto 2013 - 11:52

Nose, jo de cotxes no en tinc ni idea. De fet nose ni si es possible un descapotable de capote dur (pel que dieu suposo que si). Pero vaja, que el que jo vaig veure ere Mercedes, blanc, linia esportiva i descapotable (se que ere descapotable xk no portave sostre, obviusly) estic segur.

#14 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 29 agosto 2013 - 12:11

Nose, jo de cotxes no en tinc ni idea. De fet nose ni si es possible un descapotable de capote dur (pel que dieu suposo que si). Pero vaja, que el que jo vaig veure ere Mercedes, blanc, linia esportiva i descapotable (se que ere descapotable xk no portave sostre, obviusly) estic segur.

jajajaj, clar que pot portar capota dura, ja et dic, si es mercedes, i tal com dius no portave sostre, es obvi que es tractava de un descapotable, ha de ser un SL o un SLK, el usuari castigador esta confuso.



#15 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 29 agosto 2013 - 11:01

Diria que sí que viu a Lleida, sobretot pel que va posant al Twitter... no fa gaire estava a l'Ekke.



#16 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 31 agosto 2013 - 06:58

Diria que sí que viu a Lleida, sobretot pel que va posant al Twitter... no fa gaire estava a l'Ekke.

 

 

Doncs anar a entreno a Reus i tornar cada dia a Lleida, tela eh? No és que sigui lluny, però el gasto de gasolina i el que deu perdre de temps... El seu sou no crec que superi en gaire els 1.000 euros. O això o es queda a casa d'algú.



#17 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 31 agosto 2013 - 07:27

Doncs anar a entreno a Reus i tornar cada dia a Lleida, tela eh? No és que sigui lluny, però el gasto de gasolina i el que deu perdre de temps... El seu sou no crec que superi en gaire els 1.000 euros. O això o es queda a casa d'algú.

 

O no viu del seu sou i ha tingut alguna herencia important. Mai sabrem el que te una persona, a vegades la que menos et penses es la que te més cuartos.

 

Que pot ser no es el seu cas, pero ho dic perque ens suposem que tots viuen del futbol i que només tenen ingresos economics per part de futbol, hi han futbolistes que reben herencies considerables dels seus pares, jo conec bastants casos. Pot ser li agrada el fútbol i juga perque es la seva passió i cobra poc, pero despres te un diposit de 1 milió d'euros al banc.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos