Ir al contenido


Foto
- - - - -

Vergonyós lo del Huracan Valencia


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
13 respuestas en este tema

#1 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 21 junio 2013 - 11:13

http://www.levante-e...us/1008969.html

 

aixo son cosses que mai s'haurien de relacionar amb l'esport.... nmés per llegir aquesta noticia ja estic dessitjant que els que pujin a segona A siguien els jienenses....



#2 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 21 junio 2013 - 11:24

Jo no tinc dubte. Encara que ens hagi eliminat, prefereixo que pugi el Jaén que el Huracan o Tornado aquest!!!!



#3 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 21 junio 2013 - 11:30

sips... el Jaen va ser un gran rival.... la tocaben molt be i es van mereixer passar tant o mes que nosaltres... encara que fos nomes pel detall de marcar un penalty mes que nosaltres....

 

l'any que ve retornarem amb mes força.... quines ganes ja de pretemporada jajajja



#4 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 21 junio 2013 - 11:31

Doncs si que han tardat en atrapar-los, això va passar fa gairebé 3 setmanes no?

Als camps valencians sempre passen coses d'aquestes, per això és millor evitar el grup 3.



#5 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 junio 2013 - 01:17

A Jaen també van rebenar els vidres dels busos d'aficionats de l'Alaves ...


  • o han agraït

#6 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 junio 2013 - 02:03

A mi un club com l'Huracán, fet a base d'€, em produeix una certa "oloreta", la veritat... A equips així no els hi desitjo cap bé, així que espero que el Jaén li foti una bona repassadeta. 



#7 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 21 junio 2013 - 02:31

A Jaen també van rebenar els vidres dels busos d'aficionats de l'Alaves ...

 

entre aficionats es una cosa mes normal (no ho justifico)... jo fa anys vaig anar a Sabadell amb bus i ens van petar un vidre d'una pedrada i vam tornar a Lleida amb el vidre petat..... pero aqui s'esta parlant del bus d'un equip de futbol q va a jugar un play off.... he llegit que els jugadors del Lucena van patir inclús crissis de ansietat i en un principi es van negar a disputar el partit de futbol.....



#8 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 junio 2013 - 02:49

M'hagues agradat veure lo carinyosos que haguessin estat amb nosaltres a Jaen si els arribem a eliminar... Van de santets, i de santets re!



#9 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 junio 2013 - 02:55

M'hagues agradat veure lo carinyosos que haguessin estat amb nosaltres a Jaen si els arribem a eliminar... Van de santets, i de santets re!

 

 

Només uns quants van demostrar que de santets no en tenen res. Els altres van estar molt amables i cordials durant tot el dia, i eren la gran majoria. Jo prefereixo quedar-me amb això...



#10 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 21 junio 2013 - 04:22

Doncs si que han tardat en atrapar-los, això va passar fa gairebé 3 setmanes no?

Als camps valencians sempre passen coses d'aquestes, per això és millor evitar el grup 3.

 

La noticia és del 20/06 i bastant penosa...



#11 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 junio 2013 - 10:38

entre aficionats es una cosa mes normal (no ho justifico)... jo fa anys vaig anar a Sabadell amb bus i ens van petar un vidre d'una pedrada i vam tornar a Lleida amb el vidre petat..... pero aqui s'esta parlant del bus d'un equip de futbol q va a jugar un play off.... he llegit que els jugadors del Lucena van patir inclús crissis de ansietat i en un principi es van negar a disputar el partit de futbol.....

El dia que ens van petar la lluna de l'autobus va ser a Terrassa, on el partit de lliga ja venia calentet perque uns quants ilergetes van fer correr al grupuscul dels Egara88 dies abans en partit de copa, i ens tenien ganes. A Sabadell ens van tirar pedres els covards dels HV desprès d'esperar-los 10 minuts sota del bus, pero cap va impactar contra el vidre.



#12 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 22 junio 2013 - 11:21

El dia que ens van petar la lluna de l'autobus va ser a Terrassa, on el partit de lliga ja venia calentet perque uns quants ilergetes van fer correr al grupuscul dels Egara88 dies abans en partit de copa, i ens tenien ganes. A Sabadell ens van tirar pedres els covards dels HV desprès d'esperar-los 10 minuts sota del bus, pero cap va impactar contra el vidre.

potser si q va ser a Terrassa... ja no m'en recordo...



#13 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 22 junio 2013 - 12:12

potser si q va ser a Terrassa... ja no m'en recordo...

 

Segurament, perquè a Sabadell jo també hi era i no van trencar cap vidre, només van fer una intent una mica penós xD



#14 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2013 - 04:22

A Jaen també van rebenar els vidres dels busos d'aficionats de l'Alaves ...

UUUUllllaaaa lo que ha dicho!

 

que no es pot criticar a l´afició del Jaén, només al Gol Nord

 

:partirsederiure:






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos