Ir al contenido


Foto
- - - - -

Alex Colorado....


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
7 respuestas en este tema

#1 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 20 junio 2013 - 09:41

Bones.

 

Una vegada que s´ha acabat la temporada , m´agradaria saber si la dessaparició de Colorado de

 l´equip ha estat una questió técnica o ha estat un tema d´actitud.... jo no en tinc ni idea...

 



#2 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 20 junio 2013 - 10:11

Crec que coincideix poc amb el joc practicat per l'equip, un cas semblant amb Asier, però en aquest cas ha participat més, però no tant com l'any passat, quan l'equip practicava un joc de molta més possessió de pilota.


  • o han agraït

#3 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 20 junio 2013 - 10:15

No té res amb el joc que practicava l'equip. Només cal mirar el seu twitter, on durant tota la temporada ha estat més preocupat de Jerez de la frontera i ara de la operación bikini que del Lleida. Una llàstima



#4 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 20 junio 2013 - 04:12

No té res amb el joc que practicava l'equip. Només cal mirar el seu twitter, on durant tota la temporada ha estat més preocupat de Jerez de la frontera i ara de la operación bikini que del Lleida. Una llàstima

 Tota la raó!!

Mentre els jugadors posaven missatges de anim o de agraiment a la afició, ell escrivia tonteries que si la playita que si mi tesoro...

 

Quina diferència l'actitud de gent com Molo (per dir-ne un) a la de la "estrelleta" aquesta! Au que se'n vagi a cagar home!!!



#5 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 20 junio 2013 - 04:31

 Tota la raó!!

Mentre els jugadors posaven missatges de anim o de agraiment a la afició, ell escrivia tonteries que si la playita que si mi tesoro...

 

Quina diferència l'actitud de gent com Molo (per dir-ne un) a la de la "estrelleta" aquesta! Au que se'n vagi a cagar home!!!

:partirsederiure: :partirsederiure: :partirsederiure: :partirsederiure: :partirsederiure: :partirsederiure: :partirsederiure:



#6 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 20 junio 2013 - 04:35

Home, jutjar algú pels seus no missatges al twitter em sembla fer un anàlisi molt superficial, no? No hem estat dins del vestidor, qui sap quina era la seva actitud. Ja d'entrada, no estar a la banqueta fa que no puguis veure les seves reaccions, però vaja, us he de donar la raó que té pinta que sembla un jugador desendollat per la causa Lleida.



#7 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 20 junio 2013 - 05:02

Un cas ben extrany... Força decebedor, m'atreviria a dir. Vaig ser dels qui es va il·lusionar molt amb el seu retorn... El crec una de les més que possibles baixes.



#8 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 junio 2013 - 06:49

No té res amb el joc que practicava l'equip. Només cal mirar el seu twitter, on durant tota la temporada ha estat més preocupat de Jerez de la frontera i ara de la operación bikini que del Lleida. Una llàstima

Doncs amb algú de per aquí ens ho passavem de luxe llegint els seus twitts, al Molí i al Risueña ja el tenen com a client VIP. Ja cal que fassi operació Bikini ja....






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos