Ir al contenido


Foto
* * * * - 2 votos

¿En quin Grup jugarem la proxima temporada?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
159 respuestas en este tema

#1 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 18 junio 2013 - 09:43

Bones!

 

Esta clar que encara no se sap el grup on jugarem, ademés es normal, la temporada no ha acabat, encara no sabem qui pujará a segona B, ni a segona A.

Baixen el Racing y el Huesca, pero també  es veritat que com a recambi tenim el Zaragoza B y el Teruel que van a tercera...

 

¿On creieu que estarem la proxima temporada? ¿I on us agradaría que estiguessim, el grup II o el III?

Jo personalment prefereixo el II, m'ha agradat molt aquesta temporada. Tot i que també es veritat que penso que el grup III te menys nivell (no se si estareu d'acord amb mi amb aquest punt).

 

Imagino que d'aqui poques setmanes dirán finalment on estem!  :)



#2 TERRA_FERMA

TERRA_FERMA

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 713 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2013 - 09:59

La directiva del Lleida Esportiu ja ha dit per activa i per passiva que la intenció és quedar-se al grup II

#3 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 junio 2013 - 10:04

Algú recorda quan vam saber, l'estiu passat, que anavem al grup II? Suposo que aquest estiu ens diran, més o menys el mateix dia, si anem al III o ens quedem al II.

A mi m'agradaria moltíssim tornar a estar al grup II. No hi ha res que es pugui comparar a cap altre grup.  



#4 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 18 junio 2013 - 11:03

Algú recorda quan vam saber, l'estiu passat, que anavem al grup II? Suposo que aquest estiu ens diran, més o menys el mateix dia, si anem al III o ens quedem al II.

A mi m'agradaria moltíssim tornar a estar al grup II. No hi ha res que es pugui comparar a cap altre grup.  

 

Oficialment el 12 de juliol tot i que extraoficialment ja es sabia uns dies abans.



#5 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 18 junio 2013 - 11:08

El 30 de juny començarem a fer travesses coneixent els 80 equips. Amb el quadre que va posar el RoD en un altre tema m'oloro grup III de moment.

 

http://www.lolleida....a-2ªb/?p=233836



#6 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 19 junio 2013 - 08:12

M'és ben igual.

 

Encara que aquest any jugar al II no ens ha resultat gens malament, recordeu que un dels motius de canviar va ser que ens pensàvem que seria un grup menys potent. I ja  veieu quins resultats han tret al Play Off (Alaves a segona, Eibar a última ronda i Athlètic i nosaltres eliminats a penals a segona ronda), vamos de que grup fluix, res de res!

 

Com diu GTS, jo també crec que anirem al grup III. I no em sembla pas malament. Veurem quins rivals hi trobem. 



#7 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 19 junio 2013 - 08:47

Espero i desitjo que al 2. Com aquest any. El grup valencià em segueix fent molta mandra...


VISCA EL LLEIDA!!!

#8 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 junio 2013 - 10:05

Jo desitjo que seguim al 2, però ho trobo practicament impossible.. l'any passar va ser una qüestió imprevista, ja que a ultima hora va ascendir l'Espanyol B al comprar una plaça de 2na B i sortien 21 equips. Aquest any, si no hi han imprevistos, tindran més previsió. Si el FEF accepta la reclamació del Lleida de seguir al mateix grup, serà més per haver acceptat fer-ho l'any passat a última hora que no pas per que així creguin que te que ser. A mi, com s'ha dit, tornar a jugar a certes ratoneres de València i Catalunya... doncs no apeteix gens!!!



#9 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 19 junio 2013 - 10:19

Molt me temo que tornarem al grup 3. L'any passat sobrava un equip del grup 3 i per això vam canviar de grup. Després va passar lo del Orihuela, pero el Yeclano volia jugar al grup 3 i tots contents.



#10 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 19 junio 2013 - 10:55

Doncs espero que el grup 2, per mi és més atractiu, a  nivell de clubs, massa social dels mateixos, camps... a més ja el coneixem, enguany hem fet play-off i l'any que ve serem candidats/favorits per estar entre els 4 primers



#11 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 junio 2013 - 12:23

Personalment, crec que el grup II és el més fort de tots. L'any passat diria que van pujar el Mirandes i la Ponferradina. Aquest any l'Alaves i potser l'Eibar, i a nosaltres i el Bilbo B ens han eliminat als penals.. L'any que ve també serà més fort el grup II; han descendit el Huesca i el Racing i al grup III hi haurà els mateixos equips que enguany (més o menys)

Crec que és molt més atractiu jugar al grup II, les expedicions a Euskadi son la òstia!! Però crec que ens ficaran al grup III...

Tot i això, l'objectiu de l'any que ve, si volem pujar, ha de ser quedar primers de grup, ja que sinó és moooooooolt complicat pujar..



#12 losocii

losocii

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 67 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 19 junio 2013 - 04:14

Ojala juguem al grup 2. Vec molta gent que diu que el grup 2 és molt fort pero continuo pensant que el 3 és molt més dur. De veritat creieu que al grup 3 haguessim fet play-off aquest any???? Jo no ho crec.

És veritat que els que em estat al play-off del grup 2 em arribat lluny per a partir del 6è de la lliga tots els equips eren fluixots. Al grup 3 són forts fins l'11è. No dic que el Lleida quedes el 11 pero realment vec dificil haver quedat més amunt del 7è lloc. I els equips de la part baixa són molt més debils al grup 2 que al 3.


  • o han agraït

#13 titosonik

titosonik

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 39 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 junio 2013 - 08:09

Ojala juguem al grup 2. Vec molta gent que diu que el grup 2 és molt fort pero continuo pensant que el 3 és molt més dur. De veritat creieu que al grup 3 haguessim fet play-off aquest any???? Jo no ho crec.

És veritat que els que em estat al play-off del grup 2 em arribat lluny per a partir del 6è de la lliga tots els equips eren fluixots. Al grup 3 són forts fins l'11è. No dic que el Lleida quedes el 11 pero realment vec dificil haver quedat més amunt del 7è lloc. I els equips de la part baixa són molt més debils al grup 2 que al 3.

 

Totalmernt d'acord amb tu. i apart si el any que ve juguem al grup dos crec que som favorits per lluitar la primera plaça juntament amb barakaldo i bilbao sempre contan amb que el eibar puje



#14 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 junio 2013 - 08:25

Totalmernt d'acord amb tu. i apart si el any que ve juguem al grup dos crec que som favorits per lluitar la primera plaça juntament amb barakaldo i bilbao sempre contan amb que el eibar puje

 

I el Racing i el Huesca??


  • o han agraït

#15 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 19 junio 2013 - 10:01

El nostre club ja s'ha pronunciat.

 

http://www.segre.com...el-mateix-grup/



#16 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 20 junio 2013 - 11:29

mentres el Lleida practiqui el mateix estil de joc que enguany (patadon, força, lluita...) ens interessa el grup II

al grup III veig mes "toque" i crec q ens seria mes dificil fer el playoff

tant de bo m'equivoqui .... aquest any el lleida no comença de cero... tenim una plantilla molt cohesionada i aixó es molt important



#17 titosonik

titosonik

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 39 mensajes
  • 1 topics

Escrito 20 junio 2013 - 06:07

I el Racing i el Huesca??

 

Tens  rao no hi havia caigut  :copdecap:  pero no crec que siguin masa forts sobretot el huesca pero el racing fa no res estave a 1... i ara diuen que potser desapareix. pero bueno crec que el grup dos es mes factible que el 3 dubto molt que aquest any haguesim fet playoff al grup 3



#18 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 20 junio 2013 - 06:13

El Racing yo no sé si estará el año que viene en Segunda "B". Yo he oido que tenía que hacer ampliación de capital y que además entraba en Ley Concursal. Que tenía que hacer frente a una deuda anual de unos 7 u 8 millones de Euros y que en Segunda B eso no era viable

#19 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 20 junio 2013 - 06:16

La sensació que m'ha quedat és que al grup II hi ha una sèrie d'equips forts però la "classe mitja" potser no té tan nivell com al III. Sobre quin ens convé més i tenint en compte els descensos, si l'Eibar puja el II pot ser més assequible (comptem també que l'Athletic B s'ha de reestructurar). El III enguany no l'he seguit gaire, però ja tenim l'experiència de la gran quantitat d'equios amb opcions fins gairebé el final.
  • o han agraït

#20 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 22 junio 2013 - 09:03

Doncs Eibar 3 Hospi 0, molt estrany seria que no pugessin els bascos. En aquest sentit, un equip fort que surt del grup II i un que es queda al III.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos