Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Jo soc del Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
11 respuestas en este tema

#1 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 17 junio 2013 - 09:44

Ahir va ser un pal, un pal fort, ja que els penals van ser cruels amb nosaltres.

 

Tot i patir molt durant el dia d’ahir i avui, jo no he plorat, també he pensat fredament que la sort que vam tenir a Leganés pues ara l’hem tingut de mala sort, les coses son així i no ens em de trencar el cap.

 

Jo també vaig pensar, que cony fot xutant ara el porter? Però no vaig obrir cap post perquè se el que pensava realment, i sol puc dir que Pau va xutar el penal més important amb un parell d’ous, i tothom sap que s’ha d’arriscar en aquesta vida, et pot sortir be o malament, però per ser algú, has d’arriscar.

 

No se si us passa, pot ser soc masoca, però quan el Lleida perd, dins del meu cor sento moltísim el sentiment cap al club, aquell sentiment que em fa sentir orgullós de ser d’aquí, d’haver nascut a Lleida, i de seguir el meu club. No es que m’agradi que el Lleida perdi, ni molt menys, però podeu estar segurs de que molts “postureros” que últimament seguien al Lleida, ara que han caigut del playoff ya els i suda i el camp d’esports no estarà ni la meitat de ple que ho estava últimament (cosa que també estic content perquè n’hi havia cada un...), però els que som els de sempre, suposo que us sentiu com yo, em donen unes ganes i ànsies de tornar a animar al meu club impressionants, quan mes fort ens la foten, mes em sento del Lleida i mes hi donaria per ell, pel meu equip de sempre.

 

A mi el que em fa molta gracia es quan algú et pregunta:

(algú) ¿de quin equip de futbol ets?

(yo) La meva resposta sempre es la mateixa: del Lleida.

I el que t’ho pregunta sempre et diu: ets del Lleida?? Com si fos estrany o si tenint al Barça perquè has de ser d’un equip tan perdut com el Lleida??

En aquets moments es quan agafaria tota aquesta gent i els i diria 4 coses, però jo els i torno a repetir, SÍ, que pase, soc del Lleida i amb orgull.

(final de l’anècdota)

 

Per últim vull agrair a tots els jugadors i a la directiva per la gran temporada que han realitzat, m’han sorprès gratament. Sempre diré: Visca el Lleida!!


  • Mariolero, LleidaAlCor, AssistentdeWord and 2 others like this

#2 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 junio 2013 - 10:12

Sí senyor! Grande Samilof!!!


  • o han agraït

#3 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 17 junio 2013 - 10:24

Has expressat l'opinió de molts. Enhorabona!!! No es pot dir millor. L'únic a afegir és que no sé com vas poder aguantar sense soltar una llagrimeta. El sentiment que teniam era fort i molt contraposat: abatiment i orgull.


  • o han agraït

#4 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 junio 2013 - 10:31

Gràcies Samilof. Jo, com tu i com la majoria dels que estem per aquí, hem passat pel fet aquest de que se te n'enfotin a la cara, inclús a la pròpia ciutat de Lleida, per haver dit que ets del Lleida. 

És molt fàcil ser del Madrid o del Barça, però ser d'equips "més petits", del Lleida en el nostre cas, és tot un sentiment que tenim al cor i que defensem amb molt d'orgull. 


  • o han agraït

#5 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 18 junio 2013 - 08:14

Com molts de vosaltres, poc a poc vaig païnt l'eliminació i, efectivament, ja tinc unes ganes boges que treguin els abonaments per a la propera temporada i tornar un altre cop amb les piles carregades i la il.lusió renovada al Camp d'Esports.

 

El que dieu és molt cert. Quan el teu equip guanya, perfecte. Però és quan perd és quan un encara reforça més el seu sentiment de pertinença i estima a un equip...a una ciutat...al LLEIDA.

 

Amb la perspectiva del temps veurem que el que s'ha aconseguit aquest any és molt, però que molt gran. Després d'anys i anys de penúries, en que fins i tot vam estar a un pas de quedar-nos sense el Lleida (almenys a nivell professional), veure que s'ha revertit la tendència i que s'ha recuperat aquest sentiment d'orgull cap al nostre Lleida i que hem recordat temps gloriosos, no tan llunyans, és un gran motiu de satisfacció.

 

Encara tinc el cor trencat per l'eliminació, però estic convençu que l'any que ve ho tornarem a intentar i, l'experiència d'aquest any, ens servirà de molta ajuda per conseguir l'èxit i el nostre anhelat retorn a la Segona Divisió (RECORDEU LES MEVES PARAULES, PER QUE L'ANY QUE VE BUSCARÉ AQUEST POST I EL TORNARÉ A POSAR).

 

Ja sabem que al setembre, octubre i fins al març, abril, serem els de sempre al Camp d'Esports però, qui sap si gràcies aquest despertar del lleidatanisme aquests darrers mesos pot provocar que potser siguem 200, 300 o 500 socis i aficionats més asidus al camp. Ja seria un èxit...

 

Res més....també tenia ganes de compartir amb vosaltres el meu sentiment 48 hores després del cop tan dur que vam patir diumenge.

 

FORÇA LLEIDA!!!



#6 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 junio 2013 - 08:44

100% d'acord amb tu! El que si que me adonat aquets dies, almenys pel meu entorn d'amistats, que es van començar a intressar pel Lleida pel play-off i al final sembla que s'aixin acabat enganxant al equip, i tambe els i ha sapigut greu aquesta eliminació. Segurament molta gent no es treurà l'abonament, però si miren el Lleida amb uns altres ulls, crec que es un bon començament pel Lleida Esportiu.

 

Els de sempre no fallem mai! Força Lleida!!



#7 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 18 junio 2013 - 10:38

Completament d'acord amb tu, paraula per paraula!! Gran post! :D

 

I tot i que la decepció inicial després de perdre contra el jaen (als penals...) va ser molt gran, després repasant fredament, esta clar que hem d'estar agraïts d'haver arribat on hem arrivat. I no per merits personals, ja que els jugadors han fet MOLT per arrivar on hem arrivat, sino per que ja vam tindre molta sort el día del barakaldo, empatant contra el logroñés, o el día del Leganes al minut +100. No dic que no ens ho mereixessim, pero esta clar que de la mateixa manera que haviam tingut sort aquells dies, algún día havia d'arrivar la mala sort, i justament va arrivar en un moment crucial com son els penaltis... llastima.

 

Tot i aixi acavo amb bona sensació després de acavar la temporada, i estic segur de que el Lleida tornará als play off l'any que ve, no tinc ni una mena de dubte. I tant de bo podem aspirar al campionat (cosa ja més complicada). També penso que la gent veurà la temporada com algo molt positiu, i veuràn aquest nou Lleida amb uns altres ulls.

 

Comença la etapa del Lleida Esportiu ^^



#8 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2013 - 12:01

Doncs dir que ets del Lleida fora de la província imagina´t quina cara foten!, ara aquestes dies et preguntaven, increíble!.



#9 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 18 junio 2013 - 05:33

Doncs dir que ets del Lleida fora de la província imagina´t quina cara foten!, ara aquestes dies et preguntaven, increíble!.

 

Hem de dir de quin equip som a qualsevol lloc del món, estiguem on estiguem!!  :aplaudiment:



#10 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 18 junio 2013 - 11:10

Imaginaos lo extrañados que se quedan cuando se enteran que un tío en Vitoria es del Lleida... Pero como soy tan forofo y tan pesado a la vez con el Lleida, de tanto hablar he tenido a mucha gente pendiente del Play Off. La gente cuando llegaban los partidos me decían que estaban casi más nerviosos que si jugara el Alavés...Jajaja.
Voy a ver si les engaño y creo la primera peña del Lleida en Vitoria
  • o han agraït

#11 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 junio 2013 - 11:23

Imaginaos lo extrañados que se quedan cuando se enteran que un tío en Vitoria es del Lleida... Pero como soy tan forofo y tan pesado a la vez con el Lleida, de tanto hablar he tenido a mucha gente pendiente del Play Off. La gente cuando llegaban los partidos me decían que estaban casi más nerviosos que si jugara el Alavés...Jajaja.
Voy a ver si les engaño y creo la primera peña del Lleida en Vitoria

 

Si consigues hacer eso, te mereces un monumento delante del Camp d'Esports!!! 



#12 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 20 junio 2013 - 05:53

Jajajaja




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos