Ir al contenido


Foto
* * * * - 3 votos

Planificació plantilla 2013-2014


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
295 respuestas en este tema

#1 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 17 junio 2013 - 12:22

Ja és hora de començar a planificar la plantilla de la temporada que ve (en 2 mesos tornem a començar la Lliga). Quins jugadors us quedarieu? Qui vendrieu? Que fitxarieu?

 

Per mi com menys canvis millor, començant pel cos tècnic. S'ha de mantenir la base de l'equip d'aquest any, millorant la defensa (hem rebut molts gols aquest any, especialment les últimes jornades), Al mig del camp necessitaríem algun acompanyant per a Miramón que crei joc. L'atac el deixaria igual.

 

Què en penseu vosaltres?



#2 pluspu

pluspu

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 mensajes
  • 7 topics

Escrito 17 junio 2013 - 12:44

Partint de la base, de la desconeixença de la situació contractual de cadasqun a data d'avui:

 

Cos tècnic: Renovat completament...al 100%.

Porters: Sense cap dubte la revelació de la temporada....PAU el titular, renovat SI o SI i Pau el suplent, crec que és un bon porter pero tal i com ha estat el Pau Torres impossible. Com a jugador d'equip i per mantenir el bon ambient del vestidor, el vec important....també renovat.

Defensa: Potser els 2 laterals es una de les parts més feble de l'equip. No tenen substitut fixe i a més Barreda és més lateral dret que esquerrer. Em quedaria als 2 per la dreta i fitxaria a 2 per la esquerra, o si hem d'acabar jugant com ho hem fet aquesta temporada, un per cada posició. De centrals, crec que estem bé...renovats tots!!!

Mig Camp (centre): Com ja s'ha dit, em falten jugadors creatius, tipo Alex Colorado en bona forma....Molo i Pau, inclús Miki Massana com a destructors molt bé, pero originar joc i fer jugar al equip, no els vec. A lo millor Miramon, en aquesta faceta podria jugar bé, pero en tota la temporada s'ha utilitzat. Ahir ho va fer, i va estar molt desaparegut en tot el partit.

Mig Camp (bandes): Renovats tots ja. Imaz, Milla, Marimon segur...i Xisco, amb la calitat que se li veu, quant ha volgut s'ha sortit...així que confiaria en ell una temporada més.

Davanters: Mata, Asier i Ramos...s'han de quedar..!!! Mata és IMPRESCINDIBLE en aquest equip i Ramos no ha tingut sort desde que se'l va fitxar aquest hivern. Asier no cal dir res, perque és un comodín que jugaria bé hasta de porter...Si marxés MATA que pel que diuen está fet amb el LUGO, hem de portar un "killer" del seu estil, un tio corpulent, que sàpigui baixar la bola, buscar espais, etc...el tio del LEGANES, a mi em va agradar bastant.

 

Per tant...amb aquest mateix equip, jo fitxaria 2 laterals, un creador i un davanter si marxa MATA. PROU !!! Després ja, segons els que puguin marxar, buscar substitus de garanties. Poca gent nova....



#3 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 17 junio 2013 - 02:17

En general estic d'acord amb tu, però per començar a planificar la temporada primer cal saber amb qui comptaràs la temporada vinent. Per començar, em temo que Imaz i Mata marxaran. Mata té nivell per segona divisió i Imaz ja va estar a punt de marxar al Girona la temporada passada. 

 

A part de la davantera, per mi, molt prioritari un lateral. Al mig del camp, el Seligrat està clar que li agrada jugar amb dos mitjos centre destructius, però ara per ara no tenim alternativa a la pilotada. Segurament intentaria buscar alguna cosa per aquí. Si el Colorado (que per mi continua essent un jugadoràs que ens empenedirem de deixar marxar) no continua, trobar algú altre tipo Miramón. Si tornem al grup III, potser haurem de recuperar una mica més el joc de control de la pilota. Està clar que s'hi juga d'una altra manera i no estic segur que l'estil que hem portat aquest any ens valgui gaire al grup català. 

 

Sobre els davanters, el 15 del Leganés no me'n recordo com se diu, i era un tros de jugador. També em va agradar molt el 9 del Osasuna, però aquest l'any vinent està al primer equip o cedit a algun segona. No crec que sigui possible fitxar-los, a aquests. 



#4 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 17 junio 2013 - 02:30

El 15 del Leganés es Dioni, i no crec que es mogui d'allà. Si se'n va serà a una categoria superior.



#5 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 17 junio 2013 - 06:01

Tal com han dit partint de la base de no saber qui té contracte i qui no.

 

Renovaria absolutament tothom, els mínims canvis possibles, i com a reforços, si no ens passa com amb el Colorado, crec que un tros de fitxatge seria l'Adrià Gallego que ha dit que no renovava amb el Depor B si mal no recordo. I a més a més, jugadors com Monforte del Terol o certs jugadors del Barakaldo com Orbegozo els trobaria molt bons reforços. Destacar que a ser sincer després de l'Eibar, el millor equip del grup dos per mi va ser el Barakaldo i per alguna cosa serà.

Però ja dic, jo amb seguir amb els mateixos més que feliç! :aplaudiment:



#6 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 junio 2013 - 09:17

Els jugadors que tenen contracte per l'any que ve són: Pau Torres, Jaime Mata, Jorge Miramón, Álex Colorado (espero que se li busqui una sortida), Pau Bosch, Jesús Imaz, Pere Milla, Ramon Garcia, Oriol Esteve i Artur Gòdia



#7 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 18 junio 2013 - 09:45

Els jugadors que tenen contracte per l'any que ve són: Pau Torres, Jaime Mata, Jorge Miramón, Álex Colorado (espero que se li busqui una sortida), Pau Bosch, Jesús Imaz, Pere Milla, Ramon Garcia, Oriol Esteve i Artur Gòdia

Ramon Garcia??? Qui és aquest. Ara m'entero que teníem un jugador amb aquest nom a la plantilla. Quan ho he llegit pensava que era el presentador del "Que apostamos?". :partirsederiure: :partirsederiure: :partirsederiure:

 

Per cert, al Segre avui posa que la directiva ja treballa en la confecció de la plantilla de la propera temporada i en la campanya de captació de socis, que com ja vaig comentar s'hauria d'intentar presentar el més aviat possible per poder aprofitar l'engrescament de la gent. Suposo que a començaments de juliol ja la tindran perfilada. Ja tinc ganes de treure'm l'abonament.

 

És que en un parell de mesos ja tornem a començar!!!



#8 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2013 - 12:05

Dioni tenia una oferta del Alcorcón



#9 Lleidata94

Lleidata94

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 3 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2013 - 12:13

I el tema Saife com a quedat?



#10 david_96

david_96

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 1 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 18 junio 2013 - 12:28

Ramon Garcia??? Qui és aquest. Ara m'entero que teníem un jugador amb aquest nom a la plantilla. Quan ho he llegit pensava que era el presentador del "Que apostamos?". :partirsederiure: :partirsederiure: :partirsederiure:

 

Per cert, al Segre avui posa que la directiva ja treballa en la confecció de la plantilla de la propera temporada i en la campanya de captació de socis, que com ja vaig comentar s'hauria d'intentar presentar el més aviat possible per poder aprofitar l'engrescament de la gent. Suposo que a començaments de juliol ja la tindran perfilada. Ja tinc ganes de treure'm l'abonament.

 

És que en un parell de mesos ja tornem a començar!!!

Ramon Garcia crec que és un jugador d'Albesa del planter que entrena amb el Primer equip, és lateral i diuen que té futur.



#11 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 18 junio 2013 - 12:31

Tret de que hem de millorar una mica al mig del camp, jo buscaria un sustitut per a Cacho.



#12 titosonik

titosonik

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 39 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 junio 2013 - 12:42

jo crec que el que necesitem son un parell de mitjos que la toquen.... sense anar mes lluny el Jaen la tocaven molt be.... i pensava perque no juguem aixi? el jugar a la pilotada i que mata resolgui esta be als ultims 20 mins de partit. i despees crec que tindriam que fichar un defensa i si Mata marche fichar unaltre 9 similar a mata. (ojalá es quedo)



#13 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 18 junio 2013 - 02:35

jo crec que el que necesitem son un parell de mitjos que la toquen.... sense anar mes lluny el Jaen la tocaven molt be.... i pensava perque no juguem aixi? el jugar a la pilotada i que mata resolgui esta be als ultims 20 mins de partit. i despees crec que tindriam que fichar un defensa i si Mata marche fichar unaltre 9 similar a mata. (ojalá es quedo)

Com bé dius, em sembla bé la idea de que el Lleida jugui una mica més a tocar... podriem agafar una mica del joc d'Emili i una mica del de Seligrat en alguns minuts del partit.

 

Per cert, no sé si algú ho ha comentat pero la temporada de Pere Milla i sobretot al final, ha estat espectacular! Implicat i lluitador! Molt dolgut també per la derrota... suposo que té contracte i sens dubte és un molt bon jugador!



#14 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 18 junio 2013 - 04:32

Per cert, no sé si algú ho ha comentat pero la temporada de Pere Milla i sobretot al final, ha estat espectacular! Implicat i lluitador! Molt dolgut també per la derrota... suposo que té contracte i sens dubte és un molt bon jugador!

 

El final de temporada de Pere Milla ha estat impressionant. Ja ho he dit en algun altre post, però durant tota la temporada m'havia deixat més aviat fred. En canvi, les últimes jornades i sobretot al play off ha demostrat tenir un nivellàs enorme.



#15 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 18 junio 2013 - 04:44

El Pere promet molt, moltíssim l'any vinent.. no li fico pressió però estic segur que fliparem tots. :D



#16 Matosas

Matosas

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2013 - 05:10

QUEDEN LLIURES DEL ALAVES LUISMI I MIKI MARTINEZ, SERGIO AYALA



#17 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 junio 2013 - 05:14

QUEDEN LLIURES DEL ALAVES LUISMI I MIKI MARTINEZ, SERGIO AYALA

 

 

Al Miki el repescaria sens dubte, el Luisimi ja no es el que era i sincerament no millora el que tenim, i Sergio Ayala crec que estava cedit pel Barça pero no se quina temporada ha fet.



#18 Matosas

Matosas

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2013 - 05:24

Molo esta cedit? Hi ha possibilitat que es quedi?



#19 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 18 junio 2013 - 05:32

Molo esta cedit? Hi ha possibilitat que es quedi?

 

Molo seria una renovació vital crec jo. El que ha aportat aquest jugador, no solament a nivell esportiu, sinó com a ània i esperit a l'equip és impressionant. Per mi...hauria de ser un dels puntals del projecte de la temporada que ve. Em consta que estan intentant que renovi, però crec que serà més complicat ja que se li acava el contracte.



#20 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 18 junio 2013 - 11:04

En el Alavés de los que habéis nombrado también creo que queda libre Jonan García. Al principio de la temporada jugaba mucho pero luego fue poco a poco dejando de jugar...Yo creo que es un tío de calidad. Sergio Ayala ha estado lesionado bastante tiempo y el rendimiento de Miki ha sido lamentable a pesar de la infinidad de oportunidades que le ha dado el entrenador. Si no se queda Mata, el delantero del Osasuna "B", Jorge Galán que ha metido 16 goles. No sé que tipo de delantero es pero me sorprende todos los goles que ha metido en un equipo que ha descendido




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos