Ir al contenido


Foto
- - - - -

Post de homenatge al equip. ¡Gran Temporada del Lleida Esportiu!

Lleida Esportiu Lleida Esportiu Temporada Final Play Off

  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
30 respuestas en este tema

#21 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 17 junio 2013 - 02:40

Ahir vaig tornar a casa amb una cara que pagava. Va ser un cop molt dur, i sobretot de la manera que es va produir. Ens en tornem cap a casa sense haver perdut un sol partit en el Play Off i posant-li les coses increïblement difícils a un equip que segurament estarà a segona l'any vinent. Tant que han passat per la loteria dels penals. 

 

Malgrat la decepció, vull felicitar l'equip perquè aquest any sí, ha anat molt més enllà del que ningú esperava. Si al gener em diuen que farem dues rondes del Play Off no m'ho crec ni somiant. Han demostrat que si es posen els collons damunt el camp Lleida i rodalia és capaç d'anar a veure el fútbol i vibrar amb l'equip. 

 

Ara ens toca pensar en l'any vinent. Tindrem desbandada, això segur, però si la base continua, podem aspirar a tot la propera temporada. Sóm un equip extraordinàriament jove i anirem millorant amb l'experiència. Tant Imaz com Pere Milla m'havien deixat bastant fred tota la temporada, però als últims partits s'han sortit. Sobretot el Pere, que al partit d'anada em va deixar sense paraules. També destacar el Xisco, Miramón i, per suposat, el Mata que farà cap a Segona divisió de cap, juntament amb els lleons que tenim en defensa, amb un Molo increïble, el compromís de Mario i Pau, que penso que és el veritable esperit d'aquest equip: lluita, lluita, lluita, lluita i m'és igual el que passi, que jo tiro endavant. 

 

Menció especial per  Pau Torres. Primer, perquè és un porteràs que ahir (i tota la temporada) ho va tornar a demostrar. I a més, s'ha de tenir uns pebrots com un toro per tirar aquell penal. Si cap equip de Primera o Segona no se l'endú, tenim la porteria més que bén coberta per estona. 


  • samilof y Calderon ho han agraït

#22 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 17 junio 2013 - 02:57

I el que crec que és més important... ahir va ser el dia en què començarà una nova etapa. Esportiva i social.



#23 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 junio 2013 - 03:38

Solament donar les gràcies amb aquesta magnifica plantilla! Sou els millors!



#24 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 17 junio 2013 - 03:41

Lo d'ahir va ser molt dur, però cada quilòmetre fet per anar a veure aquest equip va meréixer la pena. No pujarem, però queda l'orgull de veure uns jugadors que ho han donat tot. I no oblidem que hi ha equips que passen per molts playoffs i no pugen, aquest ha de servir per agafar experiència de cara a un altre any, esperem que sigui el que ve. Ara falta veure que passa durant els mesos d'estiu, fins a quin punt podem mantenir la base de la plantilla que tenim ara i com comença a nivell social la temporada que ve. En aquest sentit el club ha estat fent molt bona feina (ja s'ha dit, però vull remarcar que l'ús de twitter per part del club em sembla MOLT bo). Arribar al playoff ha servit per acabar de donar l'empenta, cal veure quina continuïtat té això de cara a l'any que ve.

 

Cal corregir coses, això sí. Personalment el joc de l'equip no m'acaba de cnvéncer, el fet de jugar amb dos centrals al mig del camp (per molt bona feina que facin) no m'agrada gaire. I si hem arribat aquí sense un joc gaire espectacular ha estat perquè els jugadors s'ho han deixat tot i, sobretot, hi han cregut sempre. Estic d'acord amb el que s'ha dit que acostumem a fer-ho millor amb el marcador en contra que a favor, massa vegades hem pecat de voler conservar un 1-0 i ens han acabat empatant. I per l'altra banda, quan hem anat perdent mai hem deixat de creure... com a exemples els dos partits de tornada de playoff on fora de casa i un resultat en contra s'han acabat empatant els partits.

 

I suposo que com tots em quedo amb les ganes de veure i viure el que hauria pogut ser un desplaçament massiu a l'Hospitalet.

 

Per acabar, agraïr a la plantilla i l'equip tècnic haver-nos portat fins aquí. I un reconeixement especial a Pau Torres i Mario Fuentes, després de ser els herois a Leganés ahir els va tocar la pitjor cara i van ser els dos que van fallar els penals. Però només falla qui s'atreveix a tirar.


  • o han agraït

#25 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2013 - 03:49

Totalment d´acord amb tu GTS, crec que la sort que hem tingut en alguns partits ens ha sigut esquiva en el partit d´ahir, personalment crec que ofensivament podem millorar, però tenim uns paios que es deixen la pell i davant d´això només podem dir "Chapeau".



#26 drinet

drinet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 151 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2013 - 07:29

Jo ni vaig sopar ahir, ni esmorzar avui; i si, reconec que amb 44 anys i mes de 30 anant al camp d'esports i desde fa 19 baixant desde Sabadell, companyes i companys, me he fotut un fart de plorar de cal deu, i no em fa vergonya dirho; potser la meva situació anímica també ajuda a estar diguem mes sensible, però als que com jo em patit les penuries de ser cuatre gats al camp, de patejarnos tots aquests camps de deu seguint al Lleida, i de " mamar " Lleida desde fa molts anys, el que s'ha fet aquesta temporada es molt gran; la victoria es haber tornat a movilitzar la gent, la ciutat, les comarques; la gent s'ha tornat a ilusionar, i encara que sabem que moltes persones son resultadistes, si dels que van anar al camp d'esports en el partit contra el Jaen, es pot sumar un 5, 10, 15 % o el que sigui de aficionats per la temporada vinen, ja es podrá donar per bo.

Ara s'ha de aprofitar el caliu que hi ha per fer una campanya agresiva de socis per la temporada 2013/2014

 

Gracies a tots els que han fet posible aquesta temporada, directiva, tecnics, jugadors, afició, sobre tots als de pedra picada que sempre hi som.

 

Molt fotut pero orgullos de ser del Lleida

 

Companyes, companys, BON ESTIU I ENS RETROBEM LA PRE TEMPORADA QUE BE AL CAMP D'ESPORTS.



#27 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 junio 2013 - 07:37

Jo tinc ganes d'anar ja al primer partit a casa de la pròxima temporada, a veure quants valents som  :interrogant:



#28 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 junio 2013 - 07:49

Jo ja feia molts dies que no plorava tant com ho estava fent tot just després de que Pau fallés el penalti. I durant tot el dia d'avui que em cau alguna que altra llàgrima, encara. 

Després de Zubieta semblava que el play-off s'escapava, la cara amb la que ens vam quedar tots els presents a la ciutat esportiva de la Real Sociedad B deia que aquest any tampoc fariem play-off. Hi vam entrar a l'última jornada, com els grans, com aquells que persegueixen un somni i no paren fins aconseguir-lo, com aquells que ho intenten fins al darrer segon de joc. 

Han sigut molts anys horribles, que val més no recordar. I enguany, que ho teniem tant a prop... en fí, ens hem d'aixecar i hem de veure que el que han fet aquests jugadors aquesta temporada serà inoblidable per molt que passin els anys. 

Ja tinc moltes ganes de que passi aquest mes de vacances. M'he quedat amb ganes de més futbol al Camp d'Esports. 

TORNAREM!!!



#29 rlm

rlm

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 180 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2013 - 09:05

El que han aconseguit aquest any els jugadors és increible... la ciutat volcada, el millor és que són jugadors humils, no hi ha cap que sigui un cregut, és cert que no erem els millors, però, era tot cor i esforç



#30 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 18 junio 2013 - 12:13

No sé qui haurà sigut però això que surt en un Tweet també és molt gran!

 

https://twitter.com/...896425331879936


  • GTS y Calderon ho han agraït

#31 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 18 junio 2013 - 06:31

Yo hacía tiempo que no vivía una temporada con tanta ilusión como he vivido esta. Domingo tras domingo pegado al ordenador para ver lo que hacían. Ha sido increíble el Play - Off con esos dos finales de infarto, la emoción de la última jornada, y otros tantos momentos durante la temporada. Estoy deseando que empiece ya la siguiente temporada, que mantengamos un buen bloque y acertemos con las incorporaciones. Y si hay suerte que juegue en el Grupo 2 así lo tengo más cerca... Jejeje

Gracias de verdad a todos los jugadores





También etiquetado con Lleida, Esportiu, Lleida Esportiu, Temporada, Final, Play Off

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos