Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

La bandera del Lleida Esportiu

lleida esportiu bandera soci lleida esportiu playof camp desports blau

  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
90 respuestas en este tema

#1 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 junio 2013 - 11:49

Bé, acabo de veure al twitter dels rudes que reclamen banderes i fa anys que tots nosaltres, un cop o altre n'hem demanat i reclamat al club o a través del foro, pero mai les han fet.

 

Volia esperar a pasar el partit de diumenge ja que un bon resultat esta clar que ajudaría a vendren més i se que el club no moura un dit fins pasat diuemnge a part de que ja no hi ha temps material per fer per aquest cap de setmana banderes, est totalment logic, pero obro el post perque volem banderes independentment dels resultat, almenys  jo penjare la bandera alla on sigui estiguem a 2B o a 2A, per aixo he decidit obrir aquest post.

 

Fa molts anys que el club no fa banderes del Lleida i crec que n'haurien de fer, es vendrien be, crec que no les fan per por a que s'hagin de menjar l'stock de les banderes, pero en aquests moments que vivim crec que tindrien bona sortida.

 

Si us plau, desde aquest foro on esta registrada l'amplia majoria de la gen que sempre va a veure i a animar al nostre club, el Lleida, demanem que feu banderes, feu banderes del Lleida per poder tenyi la ciutat i els nostres balcons amb el color de l'equip, i també recordeu que no hi ha res millor que per donar ambient al camp que les banderes!!!!

 

Heu fet la gran i bona promocio de les bufandes, pero l'aficio volem més, estem vivint el que voliam viure i necesitem que la gent s'animi i compri material per animar, i no hi ha rés tan atractiu com una bona bandera del teu club.

 

 

 

Visca el Lleida!!!!


  • o han agraït

#2 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 06 junio 2013 - 12:02

Doncs ho deia en un altre post...Ara és el moment per a que el club aprofiti l'empenta de la gent i la Lleidamania que s'ha tornat a instaurar a la ciutat i amplïi l'stock de material i merxandatge del club que tot i que és bo, és bastant limitat. A més, es pot fer també calaix.

 

Lo de les banderes he insistit varis cops a la botiga, però efectivament no en tenen.

 

A mi personalment, m'encantaria tenir una bandera per poder-la penjar al balcó en ocasions especials.


  • o han agraït

#3 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 junio 2013 - 12:03

Volem banderes!!!



#4 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 06 junio 2013 - 12:55

Jo , ja fa uns anys vaig fer un munt de banderes blaves i la de la senyera, que les vaig donar en un partit  del ciutat de Lleida davant el Castelló., em sembla que va ser a l´agost del 2006.  a veure si trobo fotoss



#5 Setvalls

Setvalls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 62 mensajes
  • 2 topics

Escrito 06 junio 2013 - 01:10

I en cas de que el club no en faci, es podria fer una comanda de tots els foreros que en vulguin!


  • o han agraït

#6 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 06 junio 2013 - 01:10

Les banderes com les bufandes son un material que el vens sempre, tardaras molt o poc pero al final sempre s'acaba venent



#7 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 06 junio 2013 - 01:23

Les banderes com les bufandes son un material que el vens sempre, tardaras molt o poc pero al final sempre s'acaba venent

 

Si tenen por de no vendre tot el material, doncs que facin una bandera sense que hi posi res de playoff 2013 com a les bufandes, i tranquils que si no ho venen tot enguany, ja ho faràn l'any vinent!

 

Jo també trobo a faltar banderes a l'estadi!



#8 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 junio 2013 - 02:28

Lleida esportiu ha dit al seu twitter oficial que estan amb el tema de les banderes :aplaudiment:



#9 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 06 junio 2013 - 02:36

Molt grans foreros, donant idees per millorar el club ;)

#10 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 06 junio 2013 - 02:39

Teniu tota la raó, perquè jo a casa tinc penjada la bufanda del playoff i "ho tinc" amb 20 pinces jeje i dona una mica de "pena", amb unes quantes banderes, s'animaria motl la cosa, tot i que és cert que ja n'he vist unes quantes.



#11 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 06 junio 2013 - 02:41

I molt grans el club escoltant les nostres peticiones.



#12 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 junio 2013 - 02:50

Ojala tinguin les banderes a la venta per a la seguent i ultima ronda :aplaudiment:



#13 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 06 junio 2013 - 03:35

Temporada 2006-2007

http://www.frutaecol...album=33&pos=28

 

http://www.frutaecol...album=31&pos=33

 

 

Les banderes amb la senyera y la blava fosca les vaig fer jo i les vaig regalar a la gent de gol nord , vaig fer 6 banderes de cadascuna.

 

 

 



#14 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 junio 2013 - 03:39

Temporada 2006-2007

http://www.frutaecol...album=33&pos=28

 

http://www.frutaecol...album=31&pos=33

 

 

Les banderes amb la senyera y la blava fosca les vaig fer jo i les vaig regalar a la gent de gol nord , vaig fer 6 banderes de cadascuna.

 

Estan de ... mare!, lo que em faria bastanta ilusio es que el club fes d'una vegada banderes oficials, venudes a la tenda, es que si ens l'hem de fer pel nsotre compte, apart de que surtira mes car, les peles no van al club, i volem contribuir a que tinguin mes presupost per la temporada vinent. Espero, tal com han dit al seu twitter oficial, que estigui miran el tema i que finalment es decideixin a ferles!!



#15 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 06 junio 2013 - 03:47

Estan de ... mare!, lo que em faria bastanta ilusio es que el club fes d'una vegada banderes oficials, venudes a la tenda, es que si ens l'hem de fer pel nsotre compte, apart de que surtira mes car, les peles no van al club, i volem contribuir a que tinguin mes presupost per la temporada vinent. Espero, tal com han dit al seu twitter oficial, que estigui miran el tema i que finalment es decideixin a ferles!!

 

 

No et pensis, no surten tant cares com et puguis pensar, el que no vaig fer va se seragrafiar  res, tipus "UE LLEIDA" o similar..



#16 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 06 junio 2013 - 03:59

Temporada 2006-2007

http://www.frutaecol...album=33&pos=28

 

http://www.frutaecol...album=31&pos=33

 

 

Les banderes amb la senyera y la blava fosca les vaig fer jo i les vaig regalar a la gent de gol nord , vaig fer 6 banderes de cadascuna.

 La bandera del Lleida amb la senyera és guapíssima. M'agradaria tenir-ne una d'aquest estil.

També puc confirmar que des del club anuncien via twitter que estan treballant amb el tema banderes...a veure si les poden fer!!!



#17 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 06 junio 2013 - 07:04

Les banderes es vendiren soles, el club tindria beneficis i els socis estariem contents.  Jo la faria blava, amb la senyera, l'escut (a poder ser que posés UE Lleida) i amb el lema: Força Lleida.



#18 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 junio 2013 - 07:13

Temporada 2006-2007

http://www.frutaecol...album=33&pos=28

 

http://www.frutaecol...album=31&pos=33

 

 

Les banderes amb la senyera y la blava fosca les vaig fer jo i les vaig regalar a la gent de gol nord , vaig fer 6 banderes de cadascuna.

 

Són aquelles dels dvd's i tot allò ?



#19 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 06 junio 2013 - 07:19

Són aquelles dels dvd's i tot allò ?

 

 

Correcte , val a dir que aquelles banderes les vaig  fer amb els ingressos de uns dvd´s que es van vendre, gràcies a rrj, que va ser el creador del dvd sobre la temporada anterior de la UE Lleida.

 

Per cert, no trobo a la teva  web www.peradelleida.com ,el partit del trofeu ciutat de lleida a l´agost del 2006 , davant el Castelló, i crec que fa un temps si que hi eren....



#20 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 06 junio 2013 - 07:34

Les banderes es vendiren soles, el club tindria beneficis i els socis estariem contents. Jo la faria blava, amb la senyera, l'escut (a poder ser que posés UE Lleida) i amb el lema: Força Lleida.



Dubto MOLTISSIM que fiquin UE Lleida, tot i qus si fiquen Lleida Esportiu tu pots ficar un partxe on fiqui UE Lleida com va fer la directiva amb tots els llocs de les oficines on ficave UELleida.





También etiquetado con lleida, esportiu, bandera, soci, lleida esportiu, playof, camp desports, blau

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos